quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef DainBramage het volgende:
Amanda: "Als je een beetje respect hebt, ga je niet met een andere hoer lopen neuken"
![]()
HAHAHAHAHAHHAAH die was me ff ontgaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
Amanda tegen Natasia: Wij hebben hier sex gehad en dan ga je niet met een andere hoer lopen neuken![]()
![]()
![]()
Omdat hij niet aan dr bontje heeft gezetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
ik vin aman trouwens wel erruggggggggg rustig blijven
niks geen hysterie
valt me tegen
Dat is denk ik de reden dat hij het niet gisteren heeft verteld. Ze was dronken en zou helemaal doordraaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
ik vin aman trouwens wel erruggggggggg rustig blijven
niks geen hysterie
valt me tegen
Dit filmpje wat je al hebt gezien, is het enige incident zover ik me kan herinneren. Dat ruk aan schouder verhaal begtin zijn eigen leven te leiden hier, het is dat deken wegtrek incident, waar hier gesuggereert wordt dat hij aan haar schouder trok. Ik denk dat het komt door de kracht waarmee hij de deken wegtrok die ook om haar schouder lag, waardoor ze last kreeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef FSR het volgende:
is er een filmpje van dat Bwian een ruk aan haar schouder gaf...
Ik kan alleen het vinden van dar dekens...
Helaas, Amanda heeft geen bontje .......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Omdat hij niet aan dr bontje heeft gezeten![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Omdat hij niet aan dr bontje heeft gezeten![]()
Nu moet huub inderdaad Brain even flink op zijn fouten wijzen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef FSR het volgende:
Goeden morgen allemaal![]()
Teeeerrinng
Dat was allemaal veel bijleeswerk ( maar wel lachen...)
is er een filmpje van dat Bwian een ruk aan haar schouder gaf...
Ik kan alleen het vinden van dar dekens...
enneuh HUUB FEED THERE BRAINS... This is gonne save youre ass....
klopt, brian had gisteren tegen natasia gezegd dat ze alleen hadden gezoend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef Dogga het volgende:
oh dit vindt nastas natuurlijk heel erg want brian had gistere gezegt alleen te hebben gezoent
het is waarschijnlijk gebeurd toen de streams ergens anders waren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef FSR het volgende:
Goeden moregn allemaal![]()
Teeeerrinng
Dat was allemaal veel bijleeswerk ( maar wel lachen...:D:D
is er een filmpje van dat Bwian een ruk aan haar schouder gaf...Ik kan alleen het vinden van dar dekens...
enneuh HUUB FEED THERE BRAINS... This is gonne save youre ass....
Nu, ik denk dat het ontbijt pas om 10 uur zal zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:16 schreef DainBramage het volgende:
Dilemma: Moet ik me nu gaan douchen of met een half uurtje ??
Ik heb ook niet echt het idee dat het Brian interesseerd wie het was. Als Brian slim was, dan keek hij even op het telefoonnummer blaadje, zodat hij voor iedereen nog iets van zijn "imago" kan redden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:16 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Kijk brian, deze heet Amanda. Wat was de naam van de griekse? ( kweet niet)
yes, yes, yesssssss.. Syl en Huub hebben het boek gekregen.. mooiiiiiiiiiiiii, moet ik alle topics van gisteren door gaan lezen!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:46 schreef agter het volgende:
hoe vang je een rat
goed dat huub dat vanmiddag nog gelezen heeft.
kennelijk is het een goed boek, want zo te zien werkt het.
Ja, ze deed net alsof.... ze van Niks wist hahaha. Groot spel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef avonne het volgende:
Tijd om 4 streams erin te gooien
Amanda vertelt nu Natasia dat ze klaar is met Brian en dat Brian geneukt heeft
Natasia's onderkaak valt naar beneden.
(eigenljik wist ze het al)
Ik denk dat ze nu de A kant van Bwian leert kennen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:17 schreef THCees het volgende:
he he en dit was toch die jongen met het meeste respect voor vrouwen AMANDA !!!!!
Nee en dat is echt raar want ik meen terug te hebben gelezen dat ze die twee had betrapt in de douchequote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:19 schreef Day het volgende:
Tegen Natasia was hij dus niet eerlijk.
AAAAHHH, Ik ga wel na het ontbijt. wat een ruggegraat heb ik toch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu, ik denk dat het ontbijt pas om 10 uur zal zijn
Dat gaat hij op zijn bord krijgen als hij dit op deze manier probeert uit te spelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:21 schreef pronkjewail het volgende:
Brian begint zich nu ooki tegen Nasty schoon te praten. Hij had een nuchtere Huub misbruik van Amanda moeten laten maken.
WTF heeft hij dan aldoor gedaan? Hij heeft zelf ook aldoor met haar in bed geleden! Waarin zou Huub dan anders zijn??
GRIEZEL!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:21 schreef avonne het volgende:
Ik denk niet dat Natasia boos is op Brian dat hij tegen haar loog.
Wel dat hij er een puinhoop van maakt.
Onder de douche had Amanda geheugenverliesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:22 schreef FSR het volgende:
die pestlul neukte Amanda ook toen ze dronken was...
Huub zegt netjes dat hij dat niet doet... (wat ik ook geloof )
Kut wijf staat gewoon te liegenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:27 schreef CARLAK het volgende:
Stomme Herma.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:29 schreef avonne het volgende:
waarom maakt Herma er zo'n punt van? Is ze op een missie?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:29 schreef demins het volgende:
Herma is lekker bezig! Die is ook al gestoord genoeg om in het hoofdprogramma op te treden.
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:29 schreef avonne het volgende:
waarom maakt Herma er zo'n punt van? Is ze op een missie?
Nee hoor, alleen een verhaal van Hermaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:29 schreef Kaat38 het volgende:
weet iemand of huub en eric gezoend hebben?
Als Herma het had kunnen zien dan was er hier 100% zeker ook iemand geweest die dat had gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:29 schreef Kaat38 het volgende:
weet iemand of huub en eric gezoend hebben?
Ja, vervolgens Natasia eruit en hek weer dicht....... Haar wekelijkse uitje naar Wilgo !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:30 schreef maikel112 het volgende:
hek open?
het gaat over Huub en Eric.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef robert2006 het volgende:
huub en amanda hebben wel gezoend, huub liegt nu gewoon
thanks! die herma heeft dat dan vast van brian of zo gehoord.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een verhaal van Herma
Natasia gaat haar Rijbewijs halen in Almere.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, vervolgens Natasia eruit en hek weer dicht....... Haar wekelijkse uitje naar Wilgo !
Brian is de bron van alle kwaad, hij zit ook al achter de oorlog in Irak.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
thanks! die herma heeft dat dan vast van brian of zo gehoord.
Mjah ze legt het er nu wel erg dik op. Maar het zou ook kunnen zijn om de aandacht van de Brian/Amanda situatie af te leiden. Zo hebben die twee ook iets om op aangevallen te kunnen wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed bezig met die roddels DGK_REDACTIE, iedereen wind zich meteen op hier. Mensen jullie tuinen er allemaal in, dit is juist wat ze willen bereiken. Een beetje olie op het vuur gooien.![]()
Die krullebol zei tegen Huub dat Eric hem er niet uit zou stemmen, toen gaf Huub Eric een zoen. Zoals hij ook zijn broer een zoen zou geven, maar dit wat Herma bedoelt is fokking smerig en stiekem en gemeen en een waarheid maken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:30 schreef jacqjacq het volgende:
herma zit aan huub te vertellen dat hij eric heeft gezoend. hoe kan het zijn dat zij in ed paar minuten dat ze heeft gekeken meer heeft gezien dan ik tijdens de hele avond?
ze lult uit haar nek.
maar soit, huub zit er niet echt mee geloof ik, hij kan er alleen niet tegen dat iemand iets vertelt waarvan hij pertinent weet dat het niet waar is.
volgens mij gaat hij het eric het straks vertellen en moeten zij er smakelijk om lachen
Eerst haar paspoort ophalen en dan haar rijbewijs, wie zou ze allemaal weer tegenkomen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:32 schreef CARLAK het volgende:
Natasia nu op weg naar haar rijbewijs.
zit wat in, die nepopmerkingen komen altijd op de sitequote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
Jahoor, het is een instructie van achter.
Het staat binnen een uurtje op de tien site, wedden?
Herma tegen Eric en Huub "ik vind jullie wel een leuke match samen"
Jaaaaaaaaaaaaa thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Wireless het volgende:
Nena is nu op 10 haar belspelletje aan het doen![]()
Ook Irak al? Tsjeee. Hij is ECHT slecht!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Brian is de bron van alle kwaad, hij zit ook al achter de oorlog in Irak.
Nenaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Wireless het volgende:
Nenaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Wireless het volgende:
denk het niet, huub is te vrouwgeorienteerd, zijn ogen worden al groter als hij een stel borsten ziet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef robert2006 het volgende:
ik dacht over huub en amanda, denk overigens ook dat het zover komt dat eric huub probeert te overhalen tot sex, zul je zien
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena "Jullie weten waarom ik DGK heb moeten verhalen, dus aub bel anders doe ik hetzelfde met jullie."
komt door het pilletje, totale geheugenstoornis en verdraaiing van het verleden. Zie je bij brian ook! ( en die keer dat Huub gedrogeert was had hij het ook heel even)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:33 schreef kybe het volgende:
Geef die Herma even een pilletje van Brian.
Ik denk dat het antwoord: "Brian is een Rat" is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Wireless het volgende:
Kan iemand uit Almere even foto's gaan maken op het gemeentehuis? Wilgo komt ook! De Party zal er goed geld voor over hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Natasia gaat haar Rijbewijs halen in Almere.
Komt omdat het versterkt wordt door een holle ruimte.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten het volume van dat oortje wat minderen...ik hoor dat wijf
als ik in de buurt woonde wel... maar woon tegen de Belgische grensquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef demins het volgende:
[..]
Kan iemand uit Almere even foto's gaan maken op het gemeentehuis? Wilgo komt ook! De Party zal er goed geld voor over hebben.
Na alle roddels verwacht ik dat de hele pers daar zal staan .......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef demins het volgende:
[..]
Kan iemand uit Almere even foto's gaan maken op het gemeentehuis? Wilgo komt ook! De Party zal er goed geld voor over hebben.
Graag!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na de Talpa reclame maak ik caps van Nena en haar belspel ......
Ja leuk! (wil je het in het topic daarover plaatsen?)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na de Talpa reclame maak ik caps van Nena en haar belspel ......
Wilgo, hij heeft de afspraak verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het hek in beeld, wie zal er komen.
als mijn kont niet van achter zat dan zou ik eruit praten? Zoiets? Huub was niet dronken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:33 schreef Kinga het volgende:
Als Huub dronken was geweest had ie wel met Eric gezoend denk ik zo.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wilgo, hij heeft de afspraak verkeerd begrepen
ze bakt er ook niks vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja leuk! (wil je het in het topic daarover plaatsen?)
Volgens mij wordt dat best onderschat zo'n belspelletje. Ik had niet verwacht dat ze er ook maar iets van zou bakken of dat ze het uberhaupt zou durven.
Ik zeg toch ALSquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
als mijn kont niet van achter zat dan zou ik eruit praten? Zoiets? Huub was niet dronken...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
als mijn kont niet van achter zat dan zou ik eruit praten? Zoiets? Huub was niet dronken...
dat willen we horenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda zegt tegen Eric en Huub dat Brian van haar mag doodvallen.
Dont talk shitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
b l o e d g e l d ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
mmmm, Nena moet nog wel een beetje oefenen
[afbeelding]
Dan ff Greenpeace bellen !!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:48 schreef maikel112 het volgende:
is Jaap ontvoerd?, ligt die nog onder in het zwembad?
Heerlijke opmerking weer.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:46 schreef pullup het volgende:
Huub tegen Amanda: ' ik ben gisteren heel lief voor je geweest'
Erik grijnzend : " Ja... en hij heeft zelfs nog een condoom om gedaan"Lekkere pisnicht is het ook
![]()
wie is Jaap?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:48 schreef maikel112 het volgende:
is Jaap ontvoerd?, ligt die nog onder in het zwembad?
Ja, dat klopt. De pik zal worden aangeboden door Auke via Ebay ......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:48 schreef Kinga het volgende:
omg heeft eric zijn chocopik verkocht voor 100 euro? dat wist ik helemaal niet
Dammit, stil nou daar is ie alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:50 schreef Dogga het volgende:
hahahahahaha ja lol waar the fuck is jaaaapio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |