Komt omdat het versterkt wordt door een holle ruimte.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten het volume van dat oortje wat minderen...ik hoor dat wijf
als ik in de buurt woonde wel... maar woon tegen de Belgische grensquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef demins het volgende:
[..]
Kan iemand uit Almere even foto's gaan maken op het gemeentehuis? Wilgo komt ook! De Party zal er goed geld voor over hebben.
Na alle roddels verwacht ik dat de hele pers daar zal staan .......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef demins het volgende:
[..]
Kan iemand uit Almere even foto's gaan maken op het gemeentehuis? Wilgo komt ook! De Party zal er goed geld voor over hebben.
Graag!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na de Talpa reclame maak ik caps van Nena en haar belspel ......
Ja leuk! (wil je het in het topic daarover plaatsen?)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na de Talpa reclame maak ik caps van Nena en haar belspel ......
Wilgo, hij heeft de afspraak verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het hek in beeld, wie zal er komen.
als mijn kont niet van achter zat dan zou ik eruit praten? Zoiets? Huub was niet dronken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:33 schreef Kinga het volgende:
Als Huub dronken was geweest had ie wel met Eric gezoend denk ik zo.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wilgo, hij heeft de afspraak verkeerd begrepen
ze bakt er ook niks vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja leuk! (wil je het in het topic daarover plaatsen?)
Volgens mij wordt dat best onderschat zo'n belspelletje. Ik had niet verwacht dat ze er ook maar iets van zou bakken of dat ze het uberhaupt zou durven.
Ik zeg toch ALSquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
als mijn kont niet van achter zat dan zou ik eruit praten? Zoiets? Huub was niet dronken...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
als mijn kont niet van achter zat dan zou ik eruit praten? Zoiets? Huub was niet dronken...
dat willen we horenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda zegt tegen Eric en Huub dat Brian van haar mag doodvallen.
Dont talk shitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
b l o e d g e l d ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
mmmm, Nena moet nog wel een beetje oefenen
[afbeelding]
Dan ff Greenpeace bellen !!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:48 schreef maikel112 het volgende:
is Jaap ontvoerd?, ligt die nog onder in het zwembad?
Heerlijke opmerking weer.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:46 schreef pullup het volgende:
Huub tegen Amanda: ' ik ben gisteren heel lief voor je geweest'
Erik grijnzend : " Ja... en hij heeft zelfs nog een condoom om gedaan"Lekkere pisnicht is het ook
![]()
wie is Jaap?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:48 schreef maikel112 het volgende:
is Jaap ontvoerd?, ligt die nog onder in het zwembad?
Ja, dat klopt. De pik zal worden aangeboden door Auke via Ebay ......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:48 schreef Kinga het volgende:
omg heeft eric zijn chocopik verkocht voor 100 euro? dat wist ik helemaal niet
Dammit, stil nou daar is ie alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:50 schreef Dogga het volgende:
hahahahahaha ja lol waar the fuck is jaaaapio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |