Ja ik weet wie je bent. Iemand die met OUD nieuws...komtquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Uitgegeven: 28 februari 2007 17:37
AMSTERDAM - Nena Lammerts van Bueren, bekend van de realitysoap De Gouden Kooi, presenteert deze week belspelletjes. De soms agressieve blondine is vrijdag in een paar spellen op Tien te zien, voordat zij aanschuift als gast in het ochtendprogramma Tijd voor Tien.
Met de vooralsnog eenmalige presentatieklus gaat een grote droom van de 19-jarige schone in vervulling. Tijdens haar verblijf in De Gouden Kooi heeft zij zich eens laten ontvallen dat zij graag een belspel zou presenteren, zo vertelt een woordvoerder van de commerciële zender.
Nena werd begin februari uit de villa gezet, omdat zij haar medebewoner Brian had geschopt. Hiermee verloor zij haar inleg van tienduizend euro.
Bron: NU.nl![]()
Ze is er iig dom, stom en blond genoeg voor!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:17 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Met de vooralsnog eenmalige presentatieklus gaat een grote droom van de 19-jarige schone in vervulling.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Natasja:'EN NU GAAN JULLIE MASSAAL BELLEN WANT ANDERS STUUR IK MIJN EX OP JULLIE AF!!!'
Dat is nastasiaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
dat gaat niet goed.
Voordat je het weet roept ze
JE MOET BELLEN, MAAR NIET MET MIJ, NIET MET MIJ, HOOR JE, NIET MET MIJ
NEE inderdaad ...denk niet dat zij hier geschik voor is om te boel bij elkaar te blijven praten ....maar goed .....ken me voorstellen ...het oog wil ook wat hahahahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Cyan het volgende:
Vind Nena niet echt het type om een belspelletje te presenteren. Ze had er al moeite mee om tegen haar medebewoners te praten en dingen uit te leggen, dus laat staan dat ze voor al die huisvrouwen die met een koekje en een kopje koffie voor de buis zitten durft te praten.
Ze praat niet echt duidelijk en ik vind haar erg onzeker over komen. Maar ja, als dit haar grote droom is .... have fun
Morgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Meteen even Tien aangezet, wanneer komt ze nouuuuuuuuuu!?!?!?![]()
Zij krijgt de teksten via een oortje, zij kan begeleiding krijgen in het presenteren,quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:13 schreef Cyan het volgende:
Vind Nena niet echt het type om een belspelletje te presenteren.
Ze praat niet echt duidelijk en ik vind haar erg onzeker over komen. Maar ja, als dit haar grote droom is .... have fun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |