quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef DainBramage het volgende:
Amanda: "Als je een beetje respect hebt, ga je niet met een andere hoer lopen neuken"
![]()
HAHAHAHAHAHHAAH die was me ff ontgaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
Amanda tegen Natasia: Wij hebben hier sex gehad en dan ga je niet met een andere hoer lopen neuken![]()
![]()
![]()
Omdat hij niet aan dr bontje heeft gezetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
ik vin aman trouwens wel erruggggggggg rustig blijven
niks geen hysterie
valt me tegen
Dat is denk ik de reden dat hij het niet gisteren heeft verteld. Ze was dronken en zou helemaal doordraaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:12 schreef AnTjUh het volgende:
ik vin aman trouwens wel erruggggggggg rustig blijven
niks geen hysterie
valt me tegen
Dit filmpje wat je al hebt gezien, is het enige incident zover ik me kan herinneren. Dat ruk aan schouder verhaal begtin zijn eigen leven te leiden hier, het is dat deken wegtrek incident, waar hier gesuggereert wordt dat hij aan haar schouder trok. Ik denk dat het komt door de kracht waarmee hij de deken wegtrok die ook om haar schouder lag, waardoor ze last kreeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef FSR het volgende:
is er een filmpje van dat Bwian een ruk aan haar schouder gaf...
Ik kan alleen het vinden van dar dekens...
Helaas, Amanda heeft geen bontje .......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Omdat hij niet aan dr bontje heeft gezeten![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Omdat hij niet aan dr bontje heeft gezeten![]()
Nu moet huub inderdaad Brain even flink op zijn fouten wijzen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef FSR het volgende:
Goeden morgen allemaal![]()
Teeeerrinng
Dat was allemaal veel bijleeswerk ( maar wel lachen...)
is er een filmpje van dat Bwian een ruk aan haar schouder gaf...
Ik kan alleen het vinden van dar dekens...
enneuh HUUB FEED THERE BRAINS... This is gonne save youre ass....
klopt, brian had gisteren tegen natasia gezegd dat ze alleen hadden gezoend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef Dogga het volgende:
oh dit vindt nastas natuurlijk heel erg want brian had gistere gezegt alleen te hebben gezoent
het is waarschijnlijk gebeurd toen de streams ergens anders waren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef FSR het volgende:
Goeden moregn allemaal![]()
Teeeerrinng
Dat was allemaal veel bijleeswerk ( maar wel lachen...:D:D
is er een filmpje van dat Bwian een ruk aan haar schouder gaf...Ik kan alleen het vinden van dar dekens...
enneuh HUUB FEED THERE BRAINS... This is gonne save youre ass....
Nu, ik denk dat het ontbijt pas om 10 uur zal zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:16 schreef DainBramage het volgende:
Dilemma: Moet ik me nu gaan douchen of met een half uurtje ??
Ik heb ook niet echt het idee dat het Brian interesseerd wie het was. Als Brian slim was, dan keek hij even op het telefoonnummer blaadje, zodat hij voor iedereen nog iets van zijn "imago" kan redden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:16 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Kijk brian, deze heet Amanda. Wat was de naam van de griekse? ( kweet niet)
yes, yes, yesssssss.. Syl en Huub hebben het boek gekregen.. mooiiiiiiiiiiiii, moet ik alle topics van gisteren door gaan lezen!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:46 schreef agter het volgende:
hoe vang je een rat
goed dat huub dat vanmiddag nog gelezen heeft.
kennelijk is het een goed boek, want zo te zien werkt het.
Ja, ze deed net alsof.... ze van Niks wist hahaha. Groot spel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef avonne het volgende:
Tijd om 4 streams erin te gooien
Amanda vertelt nu Natasia dat ze klaar is met Brian en dat Brian geneukt heeft
Natasia's onderkaak valt naar beneden.
(eigenljik wist ze het al)
Ik denk dat ze nu de A kant van Bwian leert kennen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:17 schreef THCees het volgende:
he he en dit was toch die jongen met het meeste respect voor vrouwen AMANDA !!!!!
Nee en dat is echt raar want ik meen terug te hebben gelezen dat ze die twee had betrapt in de douchequote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:19 schreef Day het volgende:
Tegen Natasia was hij dus niet eerlijk.
AAAAHHH, Ik ga wel na het ontbijt. wat een ruggegraat heb ik toch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Nu, ik denk dat het ontbijt pas om 10 uur zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |