Eerst haar paspoort ophalen en dan haar rijbewijs, wie zou ze allemaal weer tegenkomen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:32 schreef CARLAK het volgende:
Natasia nu op weg naar haar rijbewijs.
zit wat in, die nepopmerkingen komen altijd op de sitequote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
Jahoor, het is een instructie van achter.
Het staat binnen een uurtje op de tien site, wedden?
Herma tegen Eric en Huub "ik vind jullie wel een leuke match samen"
Jaaaaaaaaaaaaa thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Wireless het volgende:
Nena is nu op 10 haar belspelletje aan het doen![]()
Ook Irak al? Tsjeee. Hij is ECHT slecht!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Brian is de bron van alle kwaad, hij zit ook al achter de oorlog in Irak.
Nenaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Wireless het volgende:
Nenaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Wireless het volgende:
denk het niet, huub is te vrouwgeorienteerd, zijn ogen worden al groter als hij een stel borsten ziet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef robert2006 het volgende:
ik dacht over huub en amanda, denk overigens ook dat het zover komt dat eric huub probeert te overhalen tot sex, zul je zien
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nena "Jullie weten waarom ik DGK heb moeten verhalen, dus aub bel anders doe ik hetzelfde met jullie."
komt door het pilletje, totale geheugenstoornis en verdraaiing van het verleden. Zie je bij brian ook! ( en die keer dat Huub gedrogeert was had hij het ook heel even)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:33 schreef kybe het volgende:
Geef die Herma even een pilletje van Brian.
Ik denk dat het antwoord: "Brian is een Rat" is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Wireless het volgende:
Kan iemand uit Almere even foto's gaan maken op het gemeentehuis? Wilgo komt ook! De Party zal er goed geld voor over hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Natasia gaat haar Rijbewijs halen in Almere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |