Kan alleen maar vooruit gaan hier, al is het met een chopper!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
600 kanonnen?
Wat was er kapot dan?
Ben ook een paar keer neergegaan maar ook zonder schade. En om die reden dus, koop hetgeen wat bij je portemonnee past, maar denk ook aan je imago
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef -XX- het volgende:
Wie pwned wie !!!???
Ik hebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb van uwe een foto geschoten waar je u tegen kan zeggen!![]()
aangenaamquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Ejz
Stel je even voor?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aangenaammorgenmiddag meeten
![]()
![]()
neuj niet zakkehquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef worldpimber het volgende:Kenker zeg, wil je dat ik weer zak ofzo
![]()
Damn, summertimes mogen er echt weer aankomen. Lekker droge wegen.
Binnen FokMC bestaat er meer dan alleen een fotoprotocol...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Geerd het volgende:
Kuipje naar de tering,
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Binnen FokMC bestaat er meer dan alleen een fotoprotocol...
Denk bijvoorbeeld ook aan smileyprotocollen, opmaak van tekst etc. etc. [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuj niet zakkehSe Ringhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens kun je beter meteen zoon rugprotector kopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef -XX- het volgende:
Nierenwarmhouder
Ideaal voor de lange tourrit!
Uitneembare winterinzet
Materiaal: 100% polyester met elasthan
Klittenbandsluiting
Maten: S t/m XL![]()
Zo'n ding heb ik ook nog liggen, ruilen tegen nog zo'n box.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef -XX- het volgende:
Nierenwarmhouder
Ideaal voor de lange tourrit!
Uitneembare winterinzet
Materiaal: 100% polyester met elasthan
Klittenbandsluiting
Maten: S t/m XL![]()
Ja het is een kut fotoquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef kratjuh het volgende:
Plaatje van -XX- uit de OP doet me aan een filmpje denken .. Ff zoeken ..
Waarom zou je in gods naam je nieren warm houdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook nog liggen, ruilen tegen nog zo'n box.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef kratjuh het volgende:
Ohja, hier moest ik dus aan denken ..
Geluid AAN!
Stinkhondquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geluid AAN!
Lovely Dayquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom zou je in gods naam je nieren warm houden![]()
Box? Wat?
![]()
Goed gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geluid AAN!
Nou net wat ik zei ik vind het vrij relaxed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lovely Day![]()
En die van jou ontsteken toch
Niemand anders hier die kenkernierwarmhouder?
Heb ze ook goedkoper hoor, 850 laatst gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef fs180 het volgende:
trouwenas.. ik ben al afgeweken bij de gs toen ik 1500e hoorde
Neh, ik haal hem er niet uit en je gaat ook nix postenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
Ik word belachelijk gemaakt.
NU POST IK NOOIT MEER FOTO's van mezelf
WP, HAAL DIE FOTO uit de OP![]()
Je weet welke foto ik nog heb liggen![]()
![]()
Whaha iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lovely Day![]()
*haakt opnieuw af*quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heb ze ook goedkoper hoor, 850 laatst gezien.![]()
Maar dat heeft dan wel zo zijn redenen!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, ik haal hem er niet uit en je gaat ook nix posten![]()
![]()
![]()
posten maar die ene van pimberbwoyquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En je leek nog wel zo lieffff met dat brilletje
![]()
![]()
![]()
Ik heb weleens gehad dat ik een zweverig gevoel rond mijn nietstreek kreeg op de brommert 2 uur lang stuiteren over slechte wegen. Is het daar soms ook voor?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef Geerd het volgende:
Nou net wat ik zei ik vind het vrij relaxed.
Die foto is goedgekeurd door de federatie van verlepte huisvrouwen, maak je nou maar geen zorgen ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
![]()
En je leek nog wel zo lieffff met dat brilletje
![]()
![]()
![]()
Vet hardquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat ik een zweverig gevoel rond mijn nietstreek kreeg op de brommert 2 uur lang stuiteren over slechte wegen. Is het daar soms ook voor?Trouwens, het zal vast ook een nuttige functie hebben, maar waar dienen die nieren ook alweer voor?
![]()
Nieren?? heb jij die nog danquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat ik een zweverig gevoel rond mijn nietstreek kreeg op de brommert 2 uur lang stuiteren over slechte wegen. Is het daar soms ook voor?Trouwens, het zal vast ook een nuttige functie hebben, maar waar dienen die nieren ook alweer voor?
![]()
Dus k mag hem postenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die foto is goedgekeurd door de federatie van verlepte huisvrouwen, maak je nou maar geen zorgen ...![]()
Momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
posten maar die ene van pimberbwoy
was da?quote:
Brad pitt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Makster het volgende:
WP lijkt op iemand met die bril, tering ik kan het ff niet plaatsen..... Uhhhmmm....damn, ik kom er straks wel op...
Neeh dat ging over jouw foto.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef -XX- het volgende:
En er bleek allemaal chemische troep aan de binnekant van die chocolade te zitten als aardbeien shizzles enzo![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef worldpimber het volgende:Buddyseat denkz... HAAA PWNED!! :>
Kuddo's voor mich
Ehzz... tande rape heHquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Makster het volgende:
WP lijkt op iemand met die bril, tering ik kan het ff niet plaatsen..... Uhhhmmm....damn, ik kom er straks wel op...
Hahaha ik dacht dat ik gewoon lekkere merci gekocht had met een andere naam!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeh dat ging over jouw foto.
[..]
![]()
[..]Ze smaken inderdaad wel een beetje vreemd. Maar het idee erachter doet alles vergeten
![]()
waar blijft die fotow nouwquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht dat ik gewoon lekkere merci gekocht had met een andere naam!![]()
Gelukkig maar![]()
Het mag vooral niks kosten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht dat ik gewoon lekkere merci gekocht had met een andere naam!![]()
Gelukkig maar![]()
geen ritmegevoelquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef hicham het volgende:
[[url=http://members.home.nl/arcee/clownspin.gif]afbeelding][/url]
Het is niet per definitie slecht bedoeldquote:
Het mag blijkbaar nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar blijft die fotow nouw![]()
Het leed zit echt diep hequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kenker zeg, het duurde even voor ik deze tekst doorhad. Maar er zijn zeker 20 ergere interpretaties door mijn hoofd gegaan![]()
En sjeh, jij weer vanavond die plaatjes hossele @ MSN.
![]()
Kenker WPquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
Foto'sAlleen de mooiste foto mag ik niet posten
![]()
Samen met Geerd!!!!!!!!! Jahahaaaaa
[afbeelding]
Wp ging er helemaal voor poseren hoor!![]()
[afbeelding]
Ik wou wegduiken. DAT RESULTAAT!, verimpeld voorhoofd met scheve mond
![]()
[afbeelding]
Wederom houd ik om de vijandigheid minimaal te houden wijselijk mijn mondquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Geerd het volgende:
Wees zo slim als mij en koop een divje.
Ik ben alweer thuis hoor.quote:
Tjeh, de gewone otto plaatst natuurlijk geen mocro's en ik moest toch wat zeggenquote:
quote:Sowieso, teveel Otto moeten bezorgeren tijdens je Sandd periode gheH![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pwned by ex mede slachtoffer
Time for some actionquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:20 schreef -XX- het volgende:
Tss bazzienog 1 opmerking over mijn gelaat en ik spuug een foto van jou en de catcrowl in het topic
![]()
Ja want ik vind het erger om hangend aan een touw als ware commando hier te worden neergezet dan dat jij het vind dat ik de noemeloze foto's die ik van je heb hier postquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:20 schreef -XX- het volgende:
Tss bazzienog 1 opmerking over mijn gelaat en ik spuug een foto van jou en de catcrowl in het topic
Boeit me nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want ik vind het erger om hangend aan een touw als ware commando hier te worden neergezet dan dat jij het vind dat ik de noemeloze foto's die ik van je heb hier post
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]Pwned by ex mede slachtoffer
[..]
Time for some action![]()
Ok dan post ik ze zo even, deal?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Boeit me nietstaan toch overal al op internet
![]()
![]()
![]()
Doen doen doenquote:
Haha, show mequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
owkee, iedereen gewoon nu ff alle ongecensureerde pics posten![]()
![]()
behalve de mijne dan
Enyv?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Doen doen doen![]()
Haha neej oh gekkie!![]()
hoeft niet
Maar enyv mensen hebben het alle gezien irl, inclusive staffie
Staffie is d'r nieuwe bonkert, maar ze zit nog in ontkennende fase.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Enyv?En wie de kenker is staffie
Je bijnaam voor sinterklaas ofzo?
Dan is ze meteen doofquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon een keer naar een echte meet komen
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Staffie is d'r nieuwe bonkert, maar ze zit nog in ontkennende fase.![]()
Vind ik bestquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Harder kerner + 2 n00bs = echte meet inc. inwijdingquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Erotic new years vibe te Hemkadequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Enyv?En wie de kenker is staffie
Je bijnaam voor sinterklaas ofzo?
Lieg nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Staffie is d'r nieuwe bonkert, maar ze zit nog in ontkennende fase.![]()
And that is sooooooooo true!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Harder kerner + 2 n00bs = echte meet inc. inwijding
weet ze al van de inwijding afquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Harder kerner + 2 n00bs = echte meet inc. inwijding
kldajflkdsjfd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even met de lippen over die pijp van je heen.
KenkerTe fout
Inclusief inwijding?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weet ze al van de inwijding af![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Erotic new years vibe te Hemkade![]()
VET TE OWNEN!
Volgend jaar gaan jullie ook mee he !![]()
![]()
haha! maar is echt niet zo..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]En jij maar nee zeggen ...
![]()
Waar staan die pics
Ja, maar zo te zien heeft de GHB z'n werk gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet ze al van de inwijding af![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, maar zo te zien heeft de GHB z'n werk gedaan.
Partyflockquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef -XX- het volgende:
haha! maar is echt niet zo..Die zijn vet wasted
![]()
Maar partyflock ergens![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Partyflock
Ga die site toch niet afstruinen, mail die link
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Ja, maar zo te zien heeft de GHB z'n werk gedaan.
Roze en blauw houdt van jouw ..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maak het blauw!
Roze en blauw staat leuk bij elkaar.!!!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
Blauw is die stip aan de horizon die je altijd blijft zien als je tijdens het rijden voor je kijkt ..quote:
Niet als het regentquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Blauw is die stip aan de horizon die je altijd blijft zien als je tijdens het rijden voor je kijkt ..
Hemel is ook blauw, dus blauw is overal ..
Die heb je in allerlei kleuren!quote:
roze genoegquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef -XX- het volgende:
Die heb je in allerlei kleuren!
Maar niet in het roze.
Toen werd je wakkerquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heb je in allerlei kleuren!
Maar niet in het roze.
Geen een motor.
Maar dat hoef ik ook niet hoor!
MAAR ROZE BLIJFT HET SNELST.
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste werkdag gehad, is goed bevallen, ziet er allemaal goed en (lijkt) leuk uit.
![]()
Tot morgenmiddag..dan lees ik ook bij.. half vier gaan ze pleite op vrijdag.![]()
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste werkdag gehad, is goed bevallen, ziet er allemaal goed en (lijkt) leuk uit.
![]()
Tot morgenmiddag..dan lees ik ook bij.. half vier gaan ze pleite op vrijdag.![]()
![]()
![]()
Gemalen stront ofzo stond er op !!!!!!!!11!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef Geerd het volgende:
Hey XX hoe hete die koffie ook al weer ik vond hem vet pwoned ofzo![]()
Was echt lekker![]()
![]()
![]()
Succes, en elke waardige FOK MC lid gebruikt minstens 1 smiley in zijn/haar/-XX- postquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:18 schreef Geerd het volgende:
Ja tot morgen het is weer leuk geweest.
Morgen 10.00 tandarts ik denk dat ik tegen een uur of 9.00 even een flesje vodka achterover tik voor de pijn.
Die verdovingen daaro is echt niks.
Natuurlijk niet op de motor dan.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geluid AAN!
Dus niet de rugbeschermer, alleen een niergordelquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lovely Day![]()
Morgen heb ik het te drukquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aangenaammorgenmiddag meeten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]Kenker zeg, wil je dat ik weer zak ofzo
![]()
quote:Damn, summertimes mogen er echt weer aankomen. Lekker droge wegen.
Morgen dus een kort verslag van je eerste ervaring als herintrederquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vraag me af hoe dat zo ver heb kunnen komen.quote:
Stiekem jezelf tot 200 kilo etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zo ver heb kunnen komen.![]()
Gewoon een stiekem kind, of niets boeiende ouders![]()
Klote man, definitief afgebeldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wijf belt af voor morgen voor de proefrit op de Raptor![]()
900 pond, 450 kilo dat is niet te bevatten voor mij. Dan ben je geen mens meer maar een pratende zitzakquote:March 1, 2007
Renee: After the Surgery!
After undergoing a potentially life-saving surgery, how is RENEE WILLIAMS today? We're checking in with the once 900-pound woman to find out!
For Renee, the decision to have gastric bypass surgery carried more risks than usual. This 29-year-old single mother of two had been bedridden for three years.
The surgery took five hours and required doctors to use two operating tables. If successful, doctors say she could slim down to as little as 200 pounds in two years.
"I don't think I'm meant to be under that," she says.
Renee was confined to her bed for three years, following an accident that damaged her leg.
"I was in a wreck. I was hit by a drunk driver head-on," Renee tells "The Insider." "And I have been unable to walk since the wreck."
"I doubled my weight," she admits. "I was around 450 when I had my wreck, and it just completely doubled."
As a result, Renee soon found herself bedridden in a room that "felt like a huge coffin."
"I was so scared because of my weight that I was going to die," she reveals.
But it's those very feelings -- and a desire to start a new life with her daughters and boyfriend -- that led Renee to have gastric bypass surgery.
"I still have goals, family-wise, that I've always wanted," says Renee about her decision to take on the procedure. "I have two girls and I still would like to have another child. I still have that goal."
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klote man, definitief afgebeldHet goeie nieuws is, kunnen we morgen/zondag rijden
![]()
[sub]Ik dacht al, een vrouw die in de eerste winkel iets koopt moet wel bijzonder zijn[/sub]
Meet 17/18 maart @Rodericks hometownquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:40 schreef Roderick2085 het volgende:14 maart kom ik ff terug, zaterdag de 17 beginnen met rijden
updateje voor Rib-I![]()
nu pitten, want moet morgen weer gewerkt worden![]()
Hier in het schone dorpje Winkel staat de koffie altijd bruin hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meet 17/18 maart @Rodericks hometown
Rondje Noord-Holland een optie
Mochten we gaan rijden dan ga je mee tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hier in het schone dorpje Winkel staat de koffie altijd bruin hoor![]()
Dat is, elk nadeel hebt zijn voordeel eejquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klote man, definitief afgebeldHet goeie nieuws is, kunnen we morgen/zondag rijden
![]()
Ik dacht al, een vrouw die in de eerste winkel iets koopt moet wel bijzonder zijn![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is, elk nadeel hebt zijn voordeel eej
Anderzijds twijfel ik nog HARD over de eventuele verkoop. Hart zegt NOOOHOHOHOHOHOHOHOH, mijn bank zegt yup...![]()
Snaak bedoel.....
Ik moet mijn wijf eruit pleuren
En nu zit je dronken thuisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Geerd het volgende:
Ik pwonde keihard de tandarts ik had kats geen gaatjes je weets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm, wat zal dat oude koffie zijn zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hier in het schone dorpje Winkel staat de koffie altijd bruin hoor![]()
Vooral die gast die van de (rijdende) motor af springt er voor gaat rennen als Hicham en er dan weer op springtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:11 schreef -XX- het volgende:
Chek dit hard pwnen dan!
Er op en er af springenoverspringen
, handstand, etc.. echt hilarisch!
Nu komt de aap uit de putquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is, elk nadeel hebt zijn voordeel eej
Anderzijds twijfel ik nog HARD over de eventuele verkoop. Hart zegt NOOOHOHOHOHOHOHOHOH, mijn bank zegt yup...![]()
Snaak bedoel.....
Ik moet mijn wijf eruit pleuren
WTFquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Geerd het volgende:
Ik pwonde keihard de tandarts ik had kats geen gaatjes je weets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:40 schreef Roderick2085 het volgende:14 maart kom ik ff terug, zaterdag de 17 beginnen met rijden
updateje voor Rib-I![]()
nu pitten, want moet morgen weer gewerkt worden![]()
Brood sucked hard, zou eigenlijk beteken dat ik veel brood moet kopen...hummmmquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:18 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
Of een paar jaar teren op alleen droog brood, melk, boiler met inhoud van 1 liter en een electrische kachel.![]()
Neuh, mijn vriendin heeft er niks in te zeggen. Ik had het zelf bedachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de put
Je moet je motor wegdoen van je vriendin
Weet je Makster, je krijgt niet genoeg liefde van haar en dan zit er maar 1 ding op
Neem er nog één vriendin bij
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Bij de OP moest ik trouwens hier aan denken
[afbeelding]
Zoooo dichtbij, maar toch ver wegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:08 schreef worldpimber het volgende:
Damn, omnbereikbare liefde ... we hebben hier een snoeppot liggen waar ik verdulleme met m'n hand niet in kan.Maar op de bodem liggen 2 schuimpjes, de laatste 2, vastgeplakt ...
![]()
![]()
Precies ja, die bedoelde ik ookquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:52 schreef -XX- het volgende:
Ik verveel me het apezuur deze vakantie, damnit mennsckk
![]()
Ik wil dansen.
Ik wil motor.
Ik wil uitgaan.
Ik wil seks.
Ik wil uitgaan.
Ik wil dansen.
Ik wil dansen.
Ik wil ik wil.
Ik wil rijden.
Ik wil dansen.
Ik wil dansen.
Ik verveel me!![]()
Bledderssckkk![]()
Haha, ik lijk wel te pillen te slikken.
Shhh![]()
Idd een inkopper....quote:
probbigquote:[message=6698047,noline]Phatzak schreef op 02 maart 2007 @ 14:03[/message]:
20 euro geboden, take it or leave it.
Matige edit hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:52 schreef -XX- het volgende:
Ik verveel me het apezuur deze vakantie, damnit mennsckk
![]()
Ik wil dansen.
Ik wil motor.
Ik wil uitgaan.
Ik wil snacks.
Ik wil uitgaan.
Ik wil dansen.
Ik wil dansen.
Ik wil ik wil.
Ik wil rijden.
Ik wil dansen.
Ik wil dansen.
Ik verveel me!![]()
Bledderssckkk![]()
Haha, ik lijk wel te pillen te slikken.
Shhh![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef worldpimber het volgende:
Je bent geen spat veranderd heH [afbeelding]
quote:
+ vizier op tijd sluitenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat loopjeVuurwerk afsteken met helm op
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:52 schreef worldpimber het volgende:
[ img ] http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/OPMmotorkap.jpg [ /img ]
Whehehequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij die keer bedoelde dat ik voor Rib-i uit rende
Geen filmpjes van, gelukkig![]()
[..]
+ vizier op tijd sluiten![]()
[..]
![]()
![]()
17 maart ga ik 's middags dus richting Calaisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meet 17/18 maart @Rodericks hometown
Rondje Noord-Holland een optie
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik begrijp nog steed weinig van alles wat je hier zegt.
Kom je in maart alweer terug
Of kom je alleen eventjes terug
Wel kort zo ...
Pardonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
17 maart ga ik 's middags dus richting Calaisverwacht niet dat ik 's ochtends veel tijd / * zin hem om daarvoor nog een stuk te rijden, maar onderweg een omweg maken ofzo kan natuurlijk altijd
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ola, leuke meet gehad gisteren zie ik, nice pics.
Was ik maar weer 19, single en niet kaal.
![]()
Even in het kort....... samengevat: ik ben blij. [afbeelding]
Deze twee dagen zijn dus goed bevallen, het begin was wel minder, kwam wel een kwartier te laat omdat er enorm veel file stond. Vanochtend reed ik maar 80 waar je 120 mocht omdat er helemaal geen file stond..
.. was ik er weer veel te vroeg.![]()
En de sleutel heb ik nog niet, maar dat zal ook niet lang meer duren.
Verder veel achter de Photoshop gezeten, nog een paar dingen geleerd, maar de eerste dag kon ik al zelfstandig werken. De eigenaren zijn heeeel relaxt en vooralsnog enorm aardig en behulpzaam.
Gelijk niveau van communicatie.![]()
Kritiek wordt ook nederig en met excuses vooraf gebracht. Teveel.![]()
Alleen eind volgende week moet ik al beginnen met marketing, acquisitie, en het schrijven van een persbericht.![]()
Maar misschien valt dat wel net zo mee als het photoshoppen voor een prof.![]()
Daar keek ik eerst ook enorm tegenop.
Anyway, heb een afspraak, tot later maar weer. (lees + 16 uur)
![]()
![]()
Jezelf nog een boete gegeven voor openbare dronkenschap?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef BazzieK het volgende:
Kenker bier vrijdagmiddagborrel enz slapenennietkotsenhoopik
meestal kopen ze in de volgende winkel weer ietsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al, een vrouw die in de eerste winkel iets koopt moet wel bijzonder zijn![]()
de volgende winkel is de mijnequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:25 schreef fs180 het volgende:
meestal kopen ze in de volgende winkel weer iets![]()
jouw.. het einde van jouw bankrekening bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de volgende winkel is de mijne
Netjes netjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Deze twee dagen zijn dus goed bevallen, het begin was wel minder, kwam wel een kwartier te laat omdat er enorm veel file stond. Vanochtend reed ik maar 80 waar je 120 mocht omdat er helemaal geen file stond..
Verder veel achter de Photoshop gezeten, nog een paar dingen geleerd, maar de eerste dag kon ik al zelfstandig werken. De eigenaren zijn heeeel relaxt en vooralsnog enorm aardig en behulpzaam.
Alleen eind volgende week moet ik al beginnen met marketing, acquisitie, en het schrijven van een persbericht.![]()
![]()
![]()
Daarom vroeg ik het ook maar aan jullie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Stappen! HA!in Lochem zeker
![]()
![]()
![]()
Jaik wel
Pinot zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook maar aan jullie.
Ik gaat ff naar de stamkroeg.
Lochemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:50 schreef Geerd het volgende:
Waar kom je vandaan dan dat je dat cafe kent?
Ook alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lochemwest
tevens....
Leuk motorpakik heb dezelfde.
![]()
Vast in Zelhem gekocht. Net als je motor.....![]()
laters...
Okay, dan sluit ik bij Breda bij jou aan en rij samen met jou door tot de eerstvolgende tankstop, dat zal ongeveer thv Antwerpen anders Brussel zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
17 maart ga ik 's middags dus richting Calaisverwacht niet dat ik 's ochtends veel tijd / zin hem om daarvoor nog een stuk te rijden, maar onderweg een omweg maken ofzo kan natuurlijk altijd
[..]ik kom terug om mijn motor op te halen
alleen aangezien ie nog eerst gefixt moet worden ben ik een paar dagen langer thuis
nu maar weer even verder werken![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Rib-i het volgende:
Hmmmzzz. mogelijk zondag een Mc D Meet dan
[afbeelding]
ja tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Rib-i het volgende:
Hmmmzzz. mogelijk zondag een Mc D Meet dan
[afbeelding]
Voor morgenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik kijk nog even naar de weersverwachting op Ned 1
Anders mij niet, enige voorwaarde is geen tering regen. En mot me banden ff oppompen geloof ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe een voorstel, mij maakt het niet uit![]()
Zondag droogquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders mij niet, enige voorwaarde is geen tering regen. En mot me banden ff oppompen geloof ikEn een kettingset kopen.... Zou ik hem dan toch maar houden
![]()
![]()
doe anders ergens midden in het land ofzoquote:
Mag ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef Makster het volgende:
[..]
doe anders ergens midden in het land ofzo![]()
OF anders in de buurt van Utrecht of Anusfoort ofzo, beetje in het midden weetje welquote:
McDonalds NIEUWEGEINquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef Makster het volgende:
OF anders in de buurt van Utrecht of Anusfoort ofzo, beetje in het midden weetje wel![]()
hv's?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aardig nachtje
doe die hv's es posten
Het kenker regent hier te hardquote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
McDonalds NIEUWEGEIN
Adres:
Ravenswade 1
Postcode: 3439 LD
Plaats: NIEUWEGEIN
Telefoon: 030-2801120
Afslag: A12, afrit 18 Houten
Kaal neem ik aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef -XX- het volgende:
Wtfik kreeg net een bridney pop nadat ik ergens ophad gedrukt, kan alleen niet meer vinden waar!!!
![]()
Je ziet er weer stralend uit.quote:
Kilk op de link in m'n subquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef -XX- het volgende:
Wtfik kreeg net een bridney pop nadat ik ergens ophad gedrukt, kan alleen niet meer vinden waar!!!
![]()
Dank uquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kilk op de link in m'n subknip knip
Wil je zeggen dat we in dezelfde garage gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Straks hebben Koffiekoekje en Geerd ook nog dezelfde natuurlijke vader.........![]()
En garages lichten bijna altijd mensen op, en statistisch gezien worden de vrouwen het meeste genaaid.![]()
Daar durven ze nog meer bij te doen onder het mom van hebben er toch geen verstand van.![]()
het maarquote:Fok! MC the first riders meeting 2007
Ik kan zondag zeker meeten, maar moet redelijk vroeg thuis zijn.![]()
Vriendinnetje en ik zijn 6 en 7 maart jarig, dus krijgen visite zondagmiddag.![]()
Hierbij nog een voorstel voor het meetingpoint? om 12.00.
Kunnen we daar gratis koffie drinken.![]()
Stukje rijden in de omgeving, en ik ben weer pleite om uiterlijk 15.30 ... Zeg het maar.![]()
![]()
Gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aardig nachtje
doe die hv's es posten
het maarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Straks hebben Koffiekoekje en Geerd ook nog dezelfde natuurlijke vader.........![]()
En garages lichten bijna altijd mensen op, en statistisch gezien worden de vrouwen het meeste genaaid.![]()
Daar durven ze nog meer bij te doen onder het mom van hebben er toch geen verstand van.![]()
Fok! MC the first riders meeting 2007
Ik kan zondag zeker meeten, maar moet redelijk vroeg thuis zijn.![]()
Vriendinnetje en ik zijn 6 en 7 maart jarig, dus krijgen visite zondagmiddag.![]()
Hierbij nog een voorstel voor het meetingpoint? om 12.00.
Kunnen we daar gratis koffie drinken.![]()
Stukje rijden in de omgeving, en ik ben weer pleite om uiterlijk 15.30 ... Zeg het maar.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Gevonden
Waar die dames zijn weet ik niet, maar ik heb BazzieK al gespot iig
[..]
Gevonden
Gevonden
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef Rib-i het volgende:
het maar
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[....]
[ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-03-2007 13:59 ]
ZIet er goed uit, alleen kan ik pas vanaf 13:00 vertrekken uit Tylbourghiaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.![]()
En nu kan het nog per SMS tot en met 17.30.![]()
En waar/wat gaan we dan rijden?
Volgens mij heb je zo onwetend (op de kaart gezien) best wel leuke weggetjes onder Driebergen.![]()
[afbeelding]
Ik kom dan ook wel ff.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.![]()
Volgens mij heb je zo onwetend (op de kaart gezien) best wel leuke weggetjes onder Driebergen.![]()
[afbeelding]
Is een optiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Gaan we nu al eisen stellen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Geerd het volgende:
Ik kom dan ook wel ff.
Misschien wat meer kaartjes ofzo iets duidelijker.(word nog is tijd voor een miep miep)![]()
Een monteur gaat het werkplaatsboek raadplegen bij onderhoud aan een remleiding.quote:
Zoiets verzin je toch niet zelfquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een monteur gaat het werkplaatsboek raadplegen bij onderhoud aan een remleiding.![]()
![]()
![]()
quote:
map24.nl?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kom dan ook wel ff.
Misschien wat meer kaartjes ofzo iets duidelijker.(word nog is tijd voor een miep miep)![]()
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:
Voorstel:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaan we nu al eisen stellen?![]()
![]()
Uiteraard wordt het duidelijker, maar dit is alleen maar een voorzetje om over te stemmen.![]()
[afbeelding]
Klinkt vindbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
[..]
Voorstel:
McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
Postcode: 3712 BD
Plaats: HUIS TER HEIDE
Telefoon: 030-6931796
Afslag: A28, afrit 3 Den Dolder
McDrive
We zouden eventueel ergens af kunnen spreken op de A27 thv Meerkerk/Noordeloos (toevallig ook een Mc Dquote:
Dat zou zeker kunnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We zouden eventueel ergens af kunnen spreken op de A27 thv Meerkerk/Noordeloos (toevallig ook een Mc D) als je over de A27 gaat natuurlijk
Who wtf dan heb ik ook geen vrouw meer nodigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Klinkt vindbaar
Iets anders, en handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |