McDonalds NIEUWEGEINquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef Makster het volgende:
OF anders in de buurt van Utrecht of Anusfoort ofzo, beetje in het midden weetje wel![]()
hv's?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aardig nachtje
doe die hv's es posten
Het kenker regent hier te hardquote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
McDonalds NIEUWEGEIN
Adres:
Ravenswade 1
Postcode: 3439 LD
Plaats: NIEUWEGEIN
Telefoon: 030-2801120
Afslag: A12, afrit 18 Houten
Kaal neem ik aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef -XX- het volgende:
Wtfik kreeg net een bridney pop nadat ik ergens ophad gedrukt, kan alleen niet meer vinden waar!!!
![]()
Je ziet er weer stralend uit.quote:
Kilk op de link in m'n subquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef -XX- het volgende:
Wtfik kreeg net een bridney pop nadat ik ergens ophad gedrukt, kan alleen niet meer vinden waar!!!
![]()
Dank uquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kilk op de link in m'n subknip knip
Wil je zeggen dat we in dezelfde garage gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Straks hebben Koffiekoekje en Geerd ook nog dezelfde natuurlijke vader.........![]()
En garages lichten bijna altijd mensen op, en statistisch gezien worden de vrouwen het meeste genaaid.![]()
Daar durven ze nog meer bij te doen onder het mom van hebben er toch geen verstand van.![]()
het maarquote:Fok! MC the first riders meeting 2007
Ik kan zondag zeker meeten, maar moet redelijk vroeg thuis zijn.![]()
Vriendinnetje en ik zijn 6 en 7 maart jarig, dus krijgen visite zondagmiddag.![]()
Hierbij nog een voorstel voor het meetingpoint? om 12.00.
Kunnen we daar gratis koffie drinken.![]()
Stukje rijden in de omgeving, en ik ben weer pleite om uiterlijk 15.30 ... Zeg het maar.![]()
![]()
Gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aardig nachtje
doe die hv's es posten
het maarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Straks hebben Koffiekoekje en Geerd ook nog dezelfde natuurlijke vader.........![]()
En garages lichten bijna altijd mensen op, en statistisch gezien worden de vrouwen het meeste genaaid.![]()
Daar durven ze nog meer bij te doen onder het mom van hebben er toch geen verstand van.![]()
Fok! MC the first riders meeting 2007
Ik kan zondag zeker meeten, maar moet redelijk vroeg thuis zijn.![]()
Vriendinnetje en ik zijn 6 en 7 maart jarig, dus krijgen visite zondagmiddag.![]()
Hierbij nog een voorstel voor het meetingpoint? om 12.00.
Kunnen we daar gratis koffie drinken.![]()
Stukje rijden in de omgeving, en ik ben weer pleite om uiterlijk 15.30 ... Zeg het maar.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Gevonden
Waar die dames zijn weet ik niet, maar ik heb BazzieK al gespot iig
[..]
Gevonden
Gevonden
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef Rib-i het volgende:
het maar
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[....]
[ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-03-2007 13:59 ]
ZIet er goed uit, alleen kan ik pas vanaf 13:00 vertrekken uit Tylbourghiaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.![]()
En nu kan het nog per SMS tot en met 17.30.![]()
En waar/wat gaan we dan rijden?
Volgens mij heb je zo onwetend (op de kaart gezien) best wel leuke weggetjes onder Driebergen.![]()
[afbeelding]
Ik kom dan ook wel ff.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.![]()
Volgens mij heb je zo onwetend (op de kaart gezien) best wel leuke weggetjes onder Driebergen.![]()
[afbeelding]
Is een optiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Gaan we nu al eisen stellen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Geerd het volgende:
Ik kom dan ook wel ff.
Misschien wat meer kaartjes ofzo iets duidelijker.(word nog is tijd voor een miep miep)![]()
Een monteur gaat het werkplaatsboek raadplegen bij onderhoud aan een remleiding.quote:
Zoiets verzin je toch niet zelfquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een monteur gaat het werkplaatsboek raadplegen bij onderhoud aan een remleiding.![]()
![]()
![]()
quote:
map24.nl?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kom dan ook wel ff.
Misschien wat meer kaartjes ofzo iets duidelijker.(word nog is tijd voor een miep miep)![]()
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:
Voorstel:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaan we nu al eisen stellen?![]()
![]()
Uiteraard wordt het duidelijker, maar dit is alleen maar een voorzetje om over te stemmen.![]()
[afbeelding]
Klinkt vindbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
[..]
Voorstel:
McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
Postcode: 3712 BD
Plaats: HUIS TER HEIDE
Telefoon: 030-6931796
Afslag: A28, afrit 3 Den Dolder
McDrive
We zouden eventueel ergens af kunnen spreken op de A27 thv Meerkerk/Noordeloos (toevallig ook een Mc Dquote:
Dat zou zeker kunnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We zouden eventueel ergens af kunnen spreken op de A27 thv Meerkerk/Noordeloos (toevallig ook een Mc D) als je over de A27 gaat natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |