Pardonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
17 maart ga ik 's middags dus richting Calaisverwacht niet dat ik 's ochtends veel tijd / * zin hem om daarvoor nog een stuk te rijden, maar onderweg een omweg maken ofzo kan natuurlijk altijd

quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ola, leuke meet gehad gisteren zie ik, nice pics.
Was ik maar weer 19, single en niet kaal.
![]()
Even in het kort....... samengevat: ik ben blij. [afbeelding]
Deze twee dagen zijn dus goed bevallen, het begin was wel minder, kwam wel een kwartier te laat omdat er enorm veel file stond. Vanochtend reed ik maar 80 waar je 120 mocht omdat er helemaal geen file stond..
.. was ik er weer veel te vroeg.![]()
En de sleutel heb ik nog niet, maar dat zal ook niet lang meer duren.
Verder veel achter de Photoshop gezeten, nog een paar dingen geleerd, maar de eerste dag kon ik al zelfstandig werken. De eigenaren zijn heeeel relaxt en vooralsnog enorm aardig en behulpzaam.
Gelijk niveau van communicatie.![]()
Kritiek wordt ook nederig en met excuses vooraf gebracht. Teveel.![]()
Alleen eind volgende week moet ik al beginnen met marketing, acquisitie, en het schrijven van een persbericht.![]()
Maar misschien valt dat wel net zo mee als het photoshoppen voor een prof.![]()
Daar keek ik eerst ook enorm tegenop.
Anyway, heb een afspraak, tot later maar weer. (lees + 16 uur)
![]()
![]()
Jezelf nog een boete gegeven voor openbare dronkenschap?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef BazzieK het volgende:
Kenker bier vrijdagmiddagborrel enz slapenennietkotsenhoopik
meestal kopen ze in de volgende winkel weer ietsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klote man, definitief afgebeldHet goeie nieuws is, kunnen we morgen/zondag rijden
![]()
Ik dacht al, een vrouw die in de eerste winkel iets koopt moet wel bijzonder zijn![]()
de volgende winkel is de mijnequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:25 schreef fs180 het volgende:
meestal kopen ze in de volgende winkel weer iets![]()
jouw.. het einde van jouw bankrekening bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de volgende winkel is de mijne
Netjes netjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Deze twee dagen zijn dus goed bevallen, het begin was wel minder, kwam wel een kwartier te laat omdat er enorm veel file stond. Vanochtend reed ik maar 80 waar je 120 mocht omdat er helemaal geen file stond..
Verder veel achter de Photoshop gezeten, nog een paar dingen geleerd, maar de eerste dag kon ik al zelfstandig werken. De eigenaren zijn heeeel relaxt en vooralsnog enorm aardig en behulpzaam.
Alleen eind volgende week moet ik al beginnen met marketing, acquisitie, en het schrijven van een persbericht.![]()
![]()
![]()
Daarom vroeg ik het ook maar aan jullie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Stappen! HA!in Lochem zeker
![]()
![]()
![]()
Jaik wel
Pinot zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook maar aan jullie.
Ik gaat ff naar de stamkroeg.
Lochemquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:50 schreef Geerd het volgende:
Waar kom je vandaan dan dat je dat cafe kent?
Ook alquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lochemwest
tevens....
Leuk motorpakik heb dezelfde.
![]()
Vast in Zelhem gekocht. Net als je motor.....![]()
laters...
Okay, dan sluit ik bij Breda bij jou aan en rij samen met jou door tot de eerstvolgende tankstop, dat zal ongeveer thv Antwerpen anders Brussel zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
17 maart ga ik 's middags dus richting Calaisverwacht niet dat ik 's ochtends veel tijd / zin hem om daarvoor nog een stuk te rijden, maar onderweg een omweg maken ofzo kan natuurlijk altijd
[..]ik kom terug om mijn motor op te halen
alleen aangezien ie nog eerst gefixt moet worden ben ik een paar dagen langer thuis
nu maar weer even verder werken![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Rib-i het volgende:
Hmmmzzz. mogelijk zondag een Mc D Meet dan
[afbeelding]
ja tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:55 schreef Rib-i het volgende:
Hmmmzzz. mogelijk zondag een Mc D Meet dan
[afbeelding]
Voor morgenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik kijk nog even naar de weersverwachting op Ned 1
Anders mij niet, enige voorwaarde is geen tering regen. En mot me banden ff oppompen geloof ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe een voorstel, mij maakt het niet uit![]()
Zondag droogquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders mij niet, enige voorwaarde is geen tering regen. En mot me banden ff oppompen geloof ikEn een kettingset kopen.... Zou ik hem dan toch maar houden
![]()
![]()
doe anders ergens midden in het land ofzoquote:
Mag ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef Makster het volgende:
[..]
doe anders ergens midden in het land ofzo![]()
OF anders in de buurt van Utrecht of Anusfoort ofzo, beetje in het midden weetje welquote:
McDonalds NIEUWEGEINquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef Makster het volgende:
OF anders in de buurt van Utrecht of Anusfoort ofzo, beetje in het midden weetje wel![]()
hv's?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aardig nachtje
doe die hv's es posten
Het kenker regent hier te hardquote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
McDonalds NIEUWEGEIN
Adres:
Ravenswade 1
Postcode: 3439 LD
Plaats: NIEUWEGEIN
Telefoon: 030-2801120
Afslag: A12, afrit 18 Houten
Kaal neem ik aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef -XX- het volgende:
Wtfik kreeg net een bridney pop nadat ik ergens ophad gedrukt, kan alleen niet meer vinden waar!!!
![]()
Je ziet er weer stralend uit.quote:
Kilk op de link in m'n subquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef -XX- het volgende:
Wtfik kreeg net een bridney pop nadat ik ergens ophad gedrukt, kan alleen niet meer vinden waar!!!
![]()
Dank uquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kilk op de link in m'n subknip knip
Wil je zeggen dat we in dezelfde garage gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Straks hebben Koffiekoekje en Geerd ook nog dezelfde natuurlijke vader.........![]()
En garages lichten bijna altijd mensen op, en statistisch gezien worden de vrouwen het meeste genaaid.![]()
Daar durven ze nog meer bij te doen onder het mom van hebben er toch geen verstand van.![]()
het maarquote:Fok! MC the first riders meeting 2007
Ik kan zondag zeker meeten, maar moet redelijk vroeg thuis zijn.![]()
Vriendinnetje en ik zijn 6 en 7 maart jarig, dus krijgen visite zondagmiddag.![]()
Hierbij nog een voorstel voor het meetingpoint? om 12.00.
Kunnen we daar gratis koffie drinken.![]()
Stukje rijden in de omgeving, en ik ben weer pleite om uiterlijk 15.30 ... Zeg het maar.![]()
![]()
Gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aardig nachtje
doe die hv's es posten
het maarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Straks hebben Koffiekoekje en Geerd ook nog dezelfde natuurlijke vader.........![]()
En garages lichten bijna altijd mensen op, en statistisch gezien worden de vrouwen het meeste genaaid.![]()
Daar durven ze nog meer bij te doen onder het mom van hebben er toch geen verstand van.![]()
Fok! MC the first riders meeting 2007
Ik kan zondag zeker meeten, maar moet redelijk vroeg thuis zijn.![]()
Vriendinnetje en ik zijn 6 en 7 maart jarig, dus krijgen visite zondagmiddag.![]()
Hierbij nog een voorstel voor het meetingpoint? om 12.00.
Kunnen we daar gratis koffie drinken.![]()
Stukje rijden in de omgeving, en ik ben weer pleite om uiterlijk 15.30 ... Zeg het maar.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Gevonden
Waar die dames zijn weet ik niet, maar ik heb BazzieK al gespot iig
[..]
Gevonden
Gevonden
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef Rib-i het volgende:
het maar
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[....]
[ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-03-2007 13:59 ]
ZIet er goed uit, alleen kan ik pas vanaf 13:00 vertrekken uit Tylbourghiaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.![]()
En nu kan het nog per SMS tot en met 17.30.![]()
En waar/wat gaan we dan rijden?
Volgens mij heb je zo onwetend (op de kaart gezien) best wel leuke weggetjes onder Driebergen.![]()
[afbeelding]
Ik kom dan ook wel ff.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Graag z.s.m. uw meningen, moet het wel zo snel mogelijk in drievoud indienen.![]()
Volgens mij heb je zo onwetend (op de kaart gezien) best wel leuke weggetjes onder Driebergen.![]()
[afbeelding]
Is een optiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Gaan we nu al eisen stellen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Geerd het volgende:
Ik kom dan ook wel ff.
Misschien wat meer kaartjes ofzo iets duidelijker.(word nog is tijd voor een miep miep)![]()
Een monteur gaat het werkplaatsboek raadplegen bij onderhoud aan een remleiding.quote:
Zoiets verzin je toch niet zelfquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een monteur gaat het werkplaatsboek raadplegen bij onderhoud aan een remleiding.![]()
![]()
![]()
quote:
map24.nl?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik kom dan ook wel ff.
Misschien wat meer kaartjes ofzo iets duidelijker.(word nog is tijd voor een miep miep)![]()
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:
Voorstel:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaan we nu al eisen stellen?![]()
![]()
Uiteraard wordt het duidelijker, maar dit is alleen maar een voorzetje om over te stemmen.![]()
[afbeelding]
Klinkt vindbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
[..]
Voorstel:
McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
Postcode: 3712 BD
Plaats: HUIS TER HEIDE
Telefoon: 030-6931796
Afslag: A28, afrit 3 Den Dolder
McDrive
We zouden eventueel ergens af kunnen spreken op de A27 thv Meerkerk/Noordeloos (toevallig ook een Mc Dquote:
Dat zou zeker kunnenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We zouden eventueel ergens af kunnen spreken op de A27 thv Meerkerk/Noordeloos (toevallig ook een Mc D) als je over de A27 gaat natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |