Vraag me af hoe dat zo ver heb kunnen komen.quote:
Stiekem jezelf tot 200 kilo etenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zo ver heb kunnen komen.![]()
Gewoon een stiekem kind, of niets boeiende ouders![]()
Klote man, definitief afgebeldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wijf belt af voor morgen voor de proefrit op de Raptor![]()
900 pond, 450 kilo dat is niet te bevatten voor mij. Dan ben je geen mens meer maar een pratende zitzakquote:March 1, 2007
Renee: After the Surgery!
After undergoing a potentially life-saving surgery, how is RENEE WILLIAMS today? We're checking in with the once 900-pound woman to find out!
For Renee, the decision to have gastric bypass surgery carried more risks than usual. This 29-year-old single mother of two had been bedridden for three years.
The surgery took five hours and required doctors to use two operating tables. If successful, doctors say she could slim down to as little as 200 pounds in two years.
"I don't think I'm meant to be under that," she says.
Renee was confined to her bed for three years, following an accident that damaged her leg.
"I was in a wreck. I was hit by a drunk driver head-on," Renee tells "The Insider." "And I have been unable to walk since the wreck."
"I doubled my weight," she admits. "I was around 450 when I had my wreck, and it just completely doubled."
As a result, Renee soon found herself bedridden in a room that "felt like a huge coffin."
"I was so scared because of my weight that I was going to die," she reveals.
But it's those very feelings -- and a desire to start a new life with her daughters and boyfriend -- that led Renee to have gastric bypass surgery.
"I still have goals, family-wise, that I've always wanted," says Renee about her decision to take on the procedure. "I have two girls and I still would like to have another child. I still have that goal."
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klote man, definitief afgebeldHet goeie nieuws is, kunnen we morgen/zondag rijden
![]()
[sub]Ik dacht al, een vrouw die in de eerste winkel iets koopt moet wel bijzonder zijn[/sub]
Meet 17/18 maart @Rodericks hometownquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:40 schreef Roderick2085 het volgende:14 maart kom ik ff terug, zaterdag de 17 beginnen met rijden
updateje voor Rib-I![]()
nu pitten, want moet morgen weer gewerkt worden![]()
Hier in het schone dorpje Winkel staat de koffie altijd bruin hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meet 17/18 maart @Rodericks hometown
Rondje Noord-Holland een optie
Mochten we gaan rijden dan ga je mee tochquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hier in het schone dorpje Winkel staat de koffie altijd bruin hoor![]()
Dat is, elk nadeel hebt zijn voordeel eejquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klote man, definitief afgebeldHet goeie nieuws is, kunnen we morgen/zondag rijden
![]()
Ik dacht al, een vrouw die in de eerste winkel iets koopt moet wel bijzonder zijn![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is, elk nadeel hebt zijn voordeel eej
Anderzijds twijfel ik nog HARD over de eventuele verkoop. Hart zegt NOOOHOHOHOHOHOHOHOH, mijn bank zegt yup...![]()
Snaak bedoel.....
Ik moet mijn wijf eruit pleuren
En nu zit je dronken thuisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Geerd het volgende:
Ik pwonde keihard de tandarts ik had kats geen gaatjes je weets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm, wat zal dat oude koffie zijn zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hier in het schone dorpje Winkel staat de koffie altijd bruin hoor![]()
Vooral die gast die van de (rijdende) motor af springt er voor gaat rennen als Hicham en er dan weer op springtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:11 schreef -XX- het volgende:
Chek dit hard pwnen dan!
Er op en er af springenoverspringen
, handstand, etc.. echt hilarisch!
Nu komt de aap uit de putquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is, elk nadeel hebt zijn voordeel eej
Anderzijds twijfel ik nog HARD over de eventuele verkoop. Hart zegt NOOOHOHOHOHOHOHOHOH, mijn bank zegt yup...![]()
Snaak bedoel.....
Ik moet mijn wijf eruit pleuren
WTFquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:23 schreef Geerd het volgende:
Ik pwonde keihard de tandarts ik had kats geen gaatjes je weets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:40 schreef Roderick2085 het volgende:14 maart kom ik ff terug, zaterdag de 17 beginnen met rijden
updateje voor Rib-I![]()
nu pitten, want moet morgen weer gewerkt worden![]()
Brood sucked hard, zou eigenlijk beteken dat ik veel brood moet kopen...hummmmquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:18 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
Of een paar jaar teren op alleen droog brood, melk, boiler met inhoud van 1 liter en een electrische kachel.![]()
Neuh, mijn vriendin heeft er niks in te zeggen. Ik had het zelf bedachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de put
Je moet je motor wegdoen van je vriendin
Weet je Makster, je krijgt niet genoeg liefde van haar en dan zit er maar 1 ding op
Neem er nog één vriendin bij
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Bij de OP moest ik trouwens hier aan denken
[afbeelding]
Zoooo dichtbij, maar toch ver wegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:08 schreef worldpimber het volgende:
Damn, omnbereikbare liefde ... we hebben hier een snoeppot liggen waar ik verdulleme met m'n hand niet in kan.Maar op de bodem liggen 2 schuimpjes, de laatste 2, vastgeplakt ...
![]()
![]()
Precies ja, die bedoelde ik ookquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:52 schreef -XX- het volgende:
Ik verveel me het apezuur deze vakantie, damnit mennsckk
![]()
Ik wil dansen.
Ik wil motor.
Ik wil uitgaan.
Ik wil seks.
Ik wil uitgaan.
Ik wil dansen.
Ik wil dansen.
Ik wil ik wil.
Ik wil rijden.
Ik wil dansen.
Ik wil dansen.
Ik verveel me!![]()
Bledderssckkk![]()
Haha, ik lijk wel te pillen te slikken.
Shhh![]()
Idd een inkopper....quote:
probbigquote:[message=6698047,noline]Phatzak schreef op 02 maart 2007 @ 14:03[/message]:
20 euro geboden, take it or leave it.
Matige edit hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:52 schreef -XX- het volgende:
Ik verveel me het apezuur deze vakantie, damnit mennsckk
![]()
Ik wil dansen.
Ik wil motor.
Ik wil uitgaan.
Ik wil snacks.
Ik wil uitgaan.
Ik wil dansen.
Ik wil dansen.
Ik wil ik wil.
Ik wil rijden.
Ik wil dansen.
Ik wil dansen.
Ik verveel me!![]()
Bledderssckkk![]()
Haha, ik lijk wel te pillen te slikken.
Shhh![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef worldpimber het volgende:
Je bent geen spat veranderd heH [afbeelding]
quote:
+ vizier op tijd sluitenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat loopjeVuurwerk afsteken met helm op
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:52 schreef worldpimber het volgende:
[ img ] http://i23.photobucket.com/albums/b382/worldpimber/OPMmotorkap.jpg [ /img ]
Whehehequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:53 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij die keer bedoelde dat ik voor Rib-i uit rende
Geen filmpjes van, gelukkig![]()
[..]
+ vizier op tijd sluiten![]()
[..]
![]()
![]()
17 maart ga ik 's middags dus richting Calaisquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meet 17/18 maart @Rodericks hometown
Rondje Noord-Holland een optie
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik begrijp nog steed weinig van alles wat je hier zegt.
Kom je in maart alweer terug
Of kom je alleen eventjes terug
Wel kort zo ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |