Kan alleen maar vooruit gaan hier, al is het met een chopper!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
600 kanonnen?
Wat was er kapot dan?
Ben ook een paar keer neergegaan maar ook zonder schade. En om die reden dus, koop hetgeen wat bij je portemonnee past, maar denk ook aan je imago
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef -XX- het volgende:
Wie pwned wie !!!???
Ik hebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb van uwe een foto geschoten waar je u tegen kan zeggen!![]()
aangenaamquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Ejz
Stel je even voor?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aangenaammorgenmiddag meeten
![]()
![]()
neuj niet zakkehquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef worldpimber het volgende:Kenker zeg, wil je dat ik weer zak ofzo
![]()
Damn, summertimes mogen er echt weer aankomen. Lekker droge wegen.
Binnen FokMC bestaat er meer dan alleen een fotoprotocol...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Geerd het volgende:
Kuipje naar de tering,
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Binnen FokMC bestaat er meer dan alleen een fotoprotocol...
Denk bijvoorbeeld ook aan smileyprotocollen, opmaak van tekst etc. etc. [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuj niet zakkehSe Ringhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens kun je beter meteen zoon rugprotector kopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef -XX- het volgende:
Nierenwarmhouder
Ideaal voor de lange tourrit!
Uitneembare winterinzet
Materiaal: 100% polyester met elasthan
Klittenbandsluiting
Maten: S t/m XL![]()
Zo'n ding heb ik ook nog liggen, ruilen tegen nog zo'n box.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef -XX- het volgende:
Nierenwarmhouder
Ideaal voor de lange tourrit!
Uitneembare winterinzet
Materiaal: 100% polyester met elasthan
Klittenbandsluiting
Maten: S t/m XL![]()
Ja het is een kut fotoquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef kratjuh het volgende:
Plaatje van -XX- uit de OP doet me aan een filmpje denken .. Ff zoeken ..
Waarom zou je in gods naam je nieren warm houdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook nog liggen, ruilen tegen nog zo'n box.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef kratjuh het volgende:
Ohja, hier moest ik dus aan denken ..
Geluid AAN!
Stinkhondquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geluid AAN!
Lovely Dayquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom zou je in gods naam je nieren warm houden![]()
Box? Wat?
![]()
Goed gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Geluid AAN!
Nou net wat ik zei ik vind het vrij relaxed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lovely Day![]()
En die van jou ontsteken toch
Niemand anders hier die kenkernierwarmhouder?
Heb ze ook goedkoper hoor, 850 laatst gezien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef fs180 het volgende:
trouwenas.. ik ben al afgeweken bij de gs toen ik 1500e hoorde
Neh, ik haal hem er niet uit en je gaat ook nix postenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef -XX- het volgende:
Ik word belachelijk gemaakt.
NU POST IK NOOIT MEER FOTO's van mezelf
WP, HAAL DIE FOTO uit de OP![]()
Je weet welke foto ik nog heb liggen![]()
![]()
Whaha iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lovely Day![]()
En die van jou ontsteken toch
Niemand anders hier die kenkernierwarmhouder?
*haakt opnieuw af*quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heb ze ook goedkoper hoor, 850 laatst gezien.![]()
Maar dat heeft dan wel zo zijn redenen!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, ik haal hem er niet uit en je gaat ook nix posten![]()
![]()
![]()
posten maar die ene van pimberbwoyquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En je leek nog wel zo lieffff met dat brilletje
![]()
![]()
![]()
Ik heb weleens gehad dat ik een zweverig gevoel rond mijn nietstreek kreeg op de brommert 2 uur lang stuiteren over slechte wegen. Is het daar soms ook voor?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef Geerd het volgende:
Nou net wat ik zei ik vind het vrij relaxed.
Die foto is goedgekeurd door de federatie van verlepte huisvrouwen, maak je nou maar geen zorgen ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
![]()
En je leek nog wel zo lieffff met dat brilletje
![]()
![]()
![]()
Vet hardquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat ik een zweverig gevoel rond mijn nietstreek kreeg op de brommert 2 uur lang stuiteren over slechte wegen. Is het daar soms ook voor?Trouwens, het zal vast ook een nuttige functie hebben, maar waar dienen die nieren ook alweer voor?
![]()
Nieren?? heb jij die nog danquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat ik een zweverig gevoel rond mijn nietstreek kreeg op de brommert 2 uur lang stuiteren over slechte wegen. Is het daar soms ook voor?Trouwens, het zal vast ook een nuttige functie hebben, maar waar dienen die nieren ook alweer voor?
![]()
Dus k mag hem postenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die foto is goedgekeurd door de federatie van verlepte huisvrouwen, maak je nou maar geen zorgen ...![]()
Momentquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
posten maar die ene van pimberbwoy
was da?quote:
Brad pitt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Makster het volgende:
WP lijkt op iemand met die bril, tering ik kan het ff niet plaatsen..... Uhhhmmm....damn, ik kom er straks wel op...
Neeh dat ging over jouw foto.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef -XX- het volgende:
En er bleek allemaal chemische troep aan de binnekant van die chocolade te zitten als aardbeien shizzles enzo![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef worldpimber het volgende:Buddyseat denkz... HAAA PWNED!! :>
Kuddo's voor mich
Ehzz... tande rape heHquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Makster het volgende:
WP lijkt op iemand met die bril, tering ik kan het ff niet plaatsen..... Uhhhmmm....damn, ik kom er straks wel op...
Hahaha ik dacht dat ik gewoon lekkere merci gekocht had met een andere naam!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeh dat ging over jouw foto.
[..]
![]()
[..]Ze smaken inderdaad wel een beetje vreemd. Maar het idee erachter doet alles vergeten
![]()
waar blijft die fotow nouwquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht dat ik gewoon lekkere merci gekocht had met een andere naam!![]()
Gelukkig maar![]()
Het mag vooral niks kosten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht dat ik gewoon lekkere merci gekocht had met een andere naam!![]()
Gelukkig maar![]()
geen ritmegevoelquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef hicham het volgende:
[[url=http://members.home.nl/arcee/clownspin.gif]afbeelding][/url]
Het is niet per definitie slecht bedoeldquote:
Het mag blijkbaar nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar blijft die fotow nouw![]()
Het leed zit echt diep hequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kenker zeg, het duurde even voor ik deze tekst doorhad. Maar er zijn zeker 20 ergere interpretaties door mijn hoofd gegaan![]()
En sjeh, jij weer vanavond die plaatjes hossele @ MSN.
![]()
Kenker WPquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
Foto'sAlleen de mooiste foto mag ik niet posten
![]()
Samen met Geerd!!!!!!!!! Jahahaaaaa
[afbeelding]
Wp ging er helemaal voor poseren hoor!![]()
[afbeelding]
Ik wou wegduiken. DAT RESULTAAT!, verimpeld voorhoofd met scheve mond
![]()
[afbeelding]
Wederom houd ik om de vijandigheid minimaal te houden wijselijk mijn mondquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef Geerd het volgende:
Wees zo slim als mij en koop een divje.
Ik ben alweer thuis hoor.quote:
Tjeh, de gewone otto plaatst natuurlijk geen mocro's en ik moest toch wat zeggenquote:
quote:Sowieso, teveel Otto moeten bezorgeren tijdens je Sandd periode gheH![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pwned by ex mede slachtoffer
Time for some actionquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:20 schreef -XX- het volgende:
Tss bazzienog 1 opmerking over mijn gelaat en ik spuug een foto van jou en de catcrowl in het topic
![]()
Ja want ik vind het erger om hangend aan een touw als ware commando hier te worden neergezet dan dat jij het vind dat ik de noemeloze foto's die ik van je heb hier postquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:20 schreef -XX- het volgende:
Tss bazzienog 1 opmerking over mijn gelaat en ik spuug een foto van jou en de catcrowl in het topic
Boeit me nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want ik vind het erger om hangend aan een touw als ware commando hier te worden neergezet dan dat jij het vind dat ik de noemeloze foto's die ik van je heb hier post
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]Pwned by ex mede slachtoffer
[..]
Time for some action![]()
Ok dan post ik ze zo even, deal?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Boeit me nietstaan toch overal al op internet
![]()
![]()
![]()
Doen doen doenquote:
Haha, show mequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
owkee, iedereen gewoon nu ff alle ongecensureerde pics posten![]()
![]()
behalve de mijne dan
Enyv?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Doen doen doen![]()
Haha neej oh gekkie!![]()
hoeft niet
Maar enyv mensen hebben het alle gezien irl, inclusive staffie
Staffie is d'r nieuwe bonkert, maar ze zit nog in ontkennende fase.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Enyv?En wie de kenker is staffie
Je bijnaam voor sinterklaas ofzo?
Dan is ze meteen doofquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon een keer naar een echte meet komen
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Staffie is d'r nieuwe bonkert, maar ze zit nog in ontkennende fase.![]()
Vind ik bestquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Harder kerner + 2 n00bs = echte meet inc. inwijdingquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Erotic new years vibe te Hemkadequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Enyv?En wie de kenker is staffie
Je bijnaam voor sinterklaas ofzo?
Lieg nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Staffie is d'r nieuwe bonkert, maar ze zit nog in ontkennende fase.![]()
And that is sooooooooo true!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Harder kerner + 2 n00bs = echte meet inc. inwijding
weet ze al van de inwijding afquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
Harder kerner + 2 n00bs = echte meet inc. inwijding
kldajflkdsjfd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even met de lippen over die pijp van je heen.
KenkerTe fout
Inclusief inwijding?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weet ze al van de inwijding af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |