Maar die is nu permanent gesloten omdat die eigenaar vertrokken is. Dus het hele gebouw heeft geen nutquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik ga vrij weinig met de trein die kant op maar de laatste keer dat ik daar was zat daar nog een winkeltje of kiosk of zo met drinken,broodjes etc
Ze kunnen niet helemaal open. Die hele lijn heeft van die mooie juweeltjes als station!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Schuifraampjes... Als ze helemaal open kunnen kan je naar het dak
Ehm. Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ziet er toch best gezellig uit?
[afbeelding]l
Whehe ik doe dus altijd exact hetzelfde, meer dan 10 minuten wachten is de tram naar HS pakken. Ken ik je toevallig? TH-Rijswijk, of werk je daar in de buurt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik sta elke dag op Rijswijk (helaas) en ik verbaas mij erover hoe verschrikkelijk het daar binnen kan stinken. Het draagt niet bij aan een prettige "wachttijd" en meestal pak ik gewoon de tram naar Den Haag Centraal. Sowieso zijn de meeste Centraal Stations niet bepaald een schoonheid. Rotterdam, Den Haag en Utrecht zijn alledrie erg lelijk.
hoezo, hebbie daar steentjes lopen koppe?quote:
Misschien dat ik het in abn begrijp?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hoezo, hebbie daar steentjes lopen koppe?![]()
Wist je dat ergens halverwege op perron richting Rotterdam een apparaat hangt dat de luchtkwaliteit monitort en (als ik het goed begrepen heb) ook een soort luchtverfrisser moet sproeien? Het enige probleem: de luchtverfrisser is opquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Hi_flyer het volgende:
En Rijswijk stinkt inderdaad gruwelijk, is deprimerend, treinen rijden er hard en er springen altijd gasten voor als ik net naar huis wil, of er op tijd moet zijn.
Mijn nominatie is dus Rijswijk.
TH Rijswijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:30 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Whehe ik doe dus altijd exact hetzelfde, meer dan 10 minuten wachten is de tram naar HS pakken. Ken ik je toevallig? TH-Rijswijk, of werk je daar in de buurt?
Is het niet handiger om uit te zoeken waar die stank vandaan komt in plaats van een grote Ambi pur op te hangen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Wist je dat ergens halverwege op perron richting Rotterdam een apparaat hangt dat de luchtkwaliteit monitort en (als ik het goed begrepen heb) ook een soort luchtverfrisser moet sproeien? Het enige probleem: de luchtverfrisser is op![]()
Dat is een stuk Duits erfgoed?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef Fredo24 het volgende:
[afbeelding]
Station Rilland-Bath.
Alle kleine zeeuwse stations mogen ze van mij sluiten.![]()
Mja, ik moet je daar eigenlijk wel gelijk in geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Djeez het volgende:
En nog is niet duidelijk wat het lelijkste station is ?! Ik ga toch maar voor mijn eigen Assen, dat blijft gewoon een lelijk staaltje polderarchitectuur...
Ach... er zit een restauratie en een wc. Meer heb je niet nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mja, ik moet je daar eigenlijk wel gelijk in geven.
Dat stationsgebouw heeft de uitstraling van een stapel turf met faalangst.
Ooit nog eens 's avonds een uur op een trein moeten wachten daar. Het leken wel eeuwen.quote:
Er is geen reet te doen en er staat niks, :/quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ooit nog eens 's avonds een uur op een trein moeten wachten daar. Het leken wel eeuwen.
Het is grondwater wat daar omhoog komt. Er schijnt niet veel aan te kunnen worden gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het niet handiger om uit te zoeken waar die stank vandaan komt in plaats van een grote Ambi pur op te hangen?
Het water loopt ook langs sommige wanden, soms is het niet te harden. Eerst dacht ik dat het door de scheitende mensen in de trein kwam, die doortrokken als de trein door het station reedquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Het is grondwater wat daar omhoog komt. Er schijnt niet veel aan te kunnen worden gedaan.
Ah, tof. Je zit dus eigenlijk meer bij Angstrom dan in je les?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mij ook niet gezien daar. Doe natuurkunde trouwens, derdejaars.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, tof. Je zit dus eigenlijk meer bij Angstrom dan in je les?
Dan is soest zelfs nog beterquote:
quote:zeskantig gebouwtje voor voorstadshalten. Plaatskaartenkantoor enkele dienstruimten en zeer beperkte wachtgelegenheid.
De bijnaam sekstant is ontstaan onder invloed van het rond 1970 geruchtmakende en gelijknamige tijdschrift van de NVSH (Ned. Ver. voor Seksuele Hervorming) in combinatie met de verbastering van de oorspronkelijke aanduiding van de haltegebouwtjes: zeskant. Sekstant heeft feitenlijk niets met zeshoekigheid te maken (maar met een navigatie-apparaat met een hoek van zestig graden, waarmee zeelieden hun koers konden bepalen). In de bouwkunde spreekt men bij zeshoekigheid over 'hexagonaal'.
Gebouwde stations van dit type:
1968 Haren stationsgebouw II nog aanwezig
1969 Tilburg West stationsgebouw nog aanwezig
1970 Bussum Zuid stationsgebouw nog aanwezig
Maassluis West stationsgebouw nog aanwezig
1971 Eindhoven Beukenlaan stationsgebouw nog aanwezig
1975 Beek- Elsloo stationsgebouw II nog aanwezig
Susteren stationsgebouw II nog aanwezig
1978 Diemen stationsgebouw nog aanwezig
Inderdaad belachelijk dat dat ouderwetse stationsgebouw moest wijken voor die NS-moskee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Djeez het volgende:
En nog is niet duidelijk wat het lelijkste station is ?! Ik ga toch maar voor mijn eigen Assen, dat blijft gewoon een lelijk staaltje polderarchitectuur...
Hahaha die heeft niet eens bovenleidingquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Venrayquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:53 schreef _christiaan_ het volgende:
[..]
Hahaha die heeft niet eens bovenleidingVraag me af of Venray überhaupt aangesloten is op nutsvoorzieningen, want ik heb er nog nooit van gehoord
![]()
Ik vind Rotterdam CS op dit moment nog altijd het lelijkste, want je ziet allen maar grijze platen tussen de perrons. En dat omlopen (vanwege bouwput) is ook verfuckt.
Volgens mij komen er (als de tunnel klaar is) nog een paar parkeervakken voor het station. En dan heb je het ver gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:47 schreef RuutR het volgende:
Ik vergeet Swalmen, moest daar laatst zijn, wat een drama iets was dat, hopelijk is die snelweg snel klaar en pimpen ze het station een beetje op, want zo kan het echt niet
Ben ik blij dat ik niet meer met die lijn naar school gaquote:Op maandag 5 maart 2007 09:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Station Gaanderen is ook wel vrij kansloos trouwens
[afbeelding]
Ja, ik vind het ook niksquote:Op maandag 5 maart 2007 09:17 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet meer met die lijn naar school ga
Winterswijk, Aalten, Varsseveld, Terborg, Gaanderen, Doetinchem, Doetinchem de Huet, Wehl, Didam, Zevenaar, Duiven, Arnhem Velperpoort, Arnhem Presikhaaf
13 stations op een stukje van nog geen 60 km
Ga nu mooi via zutphen naar Arnhem Presikhaaf. Niet dat dat feest is, maar beter dan dat...
Dat heb ik echt al tientallen keren gehoord op alle grote stations.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:36 schreef sebabje het volgende:
Damens en Heren het volgende station is Duivendrecht. Hier kunt u overstappen richting Amsterdam Amstel/Muiderpoort/Centraal en in de richting van Amsterdam Bijlmer, Breukelen, Abcoude en Utrecht. Deze trein rijd door in de richting van Amsterdam-Rai, Amsterdam-Zuid, Schiphol met eindbestemming Hoofddorp.
Let bij het uitstappen op u bagage er zijn zwarte zakkenrollers actief..
Dat werd er vanmorgen letterlijk omgeroepen![]()
dat is ook meer een soort van tram/buslijn dan dat het een treinlijn is toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:17 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Winterswijk, Aalten, Varsseveld, Terborg, Gaanderen, Doetinchem, Doetinchem de Huet, Wehl, Didam, Zevenaar, Duiven, Arnhem Velperpoort, Arnhem Presikhaaf
Ga nu mooi via zutphen naar Arnhem Presikhaaf. Niet dat dat feest is, maar beter dan dat...
Ik kom van de andere kant. Nijmegen - Presikhaaf. Wat een kut verbinding is dat geworden zeg. Voorheen kon ik in Nijmegen op de rechtstreekse stoptrein naar Presikhaaf (eindstation Zutphen) stappen. Nu moet ik in Nijmegen én in Arnhem overstappen (woon in Limburg). En dat alles omdat de mensen uit Ede zonodig rechtstreeks moeten kunnen blijkbaar :/quote:Op maandag 5 maart 2007 09:17 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het gezelligste aan Venray vond ik de TBS kliniek waar we een bezoek aan brachtenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:13 schreef RuutR het volgende:
Venray
vooral als je een half uur op de bus moet wachten, Wizzl gaat optijd dicht, het is er kil en sfeerloos en het ligt in the middle of nowhere
Defintieve station:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:28 schreef Q. het volgende:
Utrecht Terwijde is een tijdelijk station wat in de huidige vorm al dit jaar weer wordt afgebroken.
Klopt... maar 't blijft een lelijk station zoals het er nu staat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:28 schreef Q. het volgende:
Utrecht Terwijde is een tijdelijk station wat in de huidige vorm al dit jaar weer wordt afgebroken.
Geinig trouwens dat alle Randstadspoorstations in dezelfde stijl worden/zijn opgetrokken:quote:
Technisch gezien is dat niet Venray :x. Het valt wel onder de gemeente Venray thoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef icebliss het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het gezelligste aan Venray vond ik de TBS kliniek waar we een bezoek aan brachten![]()
Over ongeveer een uur rij ik er weer langsquote:Op zondag 18 maart 2007 00:04 schreef ikJur het volgende:
die van gaanderen is inderdaad geen porem, stelt echt geen reet voor ze hadden net zo goed een stel pallets kunnen opstapelen![]()
HEYquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef Fredo24 het volgende:
[ afbeelding ]
Station Rilland-Bath.
Alle kleine zeeuwse stations mogen ze van mij sluiten.![]()
Dan moet je niet in Zeeland gaan wonen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
HEYHet is al erg genoeg dat straks een maand de trein eruit ligt.
Lelystad-Zuid.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Hier zijn we allang uit, dat was dat spookstation die nooit in gebruik is genomen, omdat de groei van Lelystad of Almere ofzoiets niet snel genoeg ging, maar ze het station al wel gemaakt hadden. Iemand nog een linkje daarvan?
Edit, gevonden: http://railtrash.fotopic.net/c1230762.html
na 2-3 1-2 jaar via dat traject kende ik elke bosje uit mijn kop en wist van elk punt precies hoelang de reis nog duurde, gaanderen was mij laatst ook nieuw, stapte ik een station te vroeg uit.. hallo gaanderen, dag dchem....quote:Op maandag 5 maart 2007 09:17 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Vroomshoopeloos station.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:26 schreef diertjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Station Vroomshoop![]()
Daar heb ik wel herinneringen aan, maar wel lelijk jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Vlaardingen Centrum:
[ afbeelding ]
Misschien lijkt het vanaf hier nog wel wat (kan het me niet voorstellen eigenlijk), maar als je op het perron staat is het nog erger. Dat hele gebouw zit onder de graffiti, er zit een soort wachtruimte in waar 2 tuinstoelen staan. Kortom, niet echt een boeiend station.
Buiten dit station om is Vlaardingen dan ook helemaal geweldigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar heb ik wel herinneringen aan, maar wel lelijk ja
Dat weet ik nog niet zeker, maar de tijd die ik er had was wel machtig jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten dit station om is Vlaardingen dan ook helemaal geweldig
Bron?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef hans26 het volgende:
er zullen nogal wat kleine stations gaan verdwijnen de komende tijd, is niet meer rendabel...
Idd grote onzin. Komen alleen maar meer stations bij. Misschien verschuiven er een paar naar een wat meer logische plek maar er gaat echt niets gesloten worden. Mogelijk sluiting van 3 stations in Zeeland heeft nog tot een grote rel geleid.quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd grote onzin. Komen alleen maar meer stations bij. Misschien verschuiven er een paar naar een wat meer logische plek maar er gaat echt niets gesloten worden. Mogelijk sluiting van 3 stations in Zeeland heeft nog tot een grote rel geleid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |