De helft is achteraf voor de trein gesprongen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:01 schreef Bigfoot414 het volgende:
Aan dit topic te zien zijn de meeste stationsontwerpers zwaar depressieve figuren...![]()
Klopt... en ze zijn nog ranzig ook... overal condooms en tamponsquote:
Oh wacht ff, nog lelijker: Beek-Elsloo. Dan valt Bunde nog wel mee, dat zit middenin een woonwijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Station Geleen-Oost is identiek aan station Bunde en wil ik daarom bij deze ook nomineren voor lelijkste station van Nederland.
Ziet er toch best gezellig uit?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh wacht ff, nog lelijker: Beek-Elsloo. Dan valt Bunde nog wel mee, dat zit middenin een woonwijk.
Dat station is een typisch voorbeeld van het 'Nieuwe Bouwen' zoals Bauhaus deed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:48 schreef leolinedance het volgende:
En Station EIndhoven lelijk noemenDat is cultuur!
Ik ga vrij weinig met de trein die kant op maar de laatste keer dat ik daar was zat daar nog een winkeltje of kiosk of zo met drinken,broodjes etcquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je het hele gebouw niet gebruikt
Delft gaat helemaal niet zichtbaarder meer worden trouwensquote:
Daar heb je toch nog zo'n shopje zitten? Dat heb je in Bunde niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh wacht ff, nog lelijker: Beek-Elsloo. Dan valt Bunde nog wel mee, dat zit middenin een woonwijk.
Er wordt niet zo veel in oude staat gebracht. Corio, de eigenaar van Hoog Catherijne, mag zelfs nog wat extra gaan bouwen, al worden de gevels langs de weer met water vol te gooien Catherijnesingel wel wat mooier van ontwerp. Het stationsgebied zoals het was voor de bouw van HC komt nooit meer terug dus echt oude staat wordt het niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:05 schreef Kluupkluup het volgende:
Utrecht.. Als je Hoog-Catherijnen erbij betrekt..
Heel stuk mooi oud binnenstad verneukt..
Maar er liggen plannen om het gedeeltelijk weer in 'de oude staat' te herstellen..
Zo willen ze de weg die onder hoog-catherijnen doorloopt weer volgooien met water en zo de 'oude' staat weer herstellen (het was ooit een gracht)..
Mijn god ik moet het treinsurfen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:44 schreef Sorbootje het volgende:
Station Mantgum. (lijn Leeuwarden-Stavoren)
[afbeelding]
[afbeelding]
En die prehistorische treinen rijden er dus nog steeds![]()
Valt me nog mee dat er een omroepsysteem in die treinen zitquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:54 schreef Sorbootje het volgende:
Tja, 't zijn van die schuifraampjes, ik weet niet tot hoever ze open kunnen.
Maar die treinen zijn écht verrot. Laatst werd er omgeroepen in de trein: "Dames en heren, ik heb geen controle meer over de deuren!"![]()
Ook wel eens gehad in een tram.. "dames en heren, wilt u bij de deuren vandaan blijven, ik rijd zonder vergrendeling"...quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:54 schreef Sorbootje het volgende:
Tja, 't zijn van die schuifraampjes, ik weet niet tot hoever ze open kunnen.
Maar die treinen zijn écht verrot. Laatst werd er omgeroepen in de trein: "Dames en heren, ik heb geen controle meer over de deuren!"![]()
Dan krijgen we van die acties in India als de trein vol zitquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad in een tram.. "dames en heren, wilt u bij de deuren vandaan blijven, ik rijd zonder vergrendeling"...
Schuifraampjes... Als ze helemaal open kunnen kan je naar het dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |