HEYquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:38 schreef Fredo24 het volgende:
[ afbeelding ]
Station Rilland-Bath.
Alle kleine zeeuwse stations mogen ze van mij sluiten.![]()
Dan moet je niet in Zeeland gaan wonen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
HEYHet is al erg genoeg dat straks een maand de trein eruit ligt.
Lelystad-Zuid.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:40 schreef UncleSam het volgende:
Hier zijn we allang uit, dat was dat spookstation die nooit in gebruik is genomen, omdat de groei van Lelystad of Almere ofzoiets niet snel genoeg ging, maar ze het station al wel gemaakt hadden. Iemand nog een linkje daarvan?
Edit, gevonden: http://railtrash.fotopic.net/c1230762.html
na 2-3 1-2 jaar via dat traject kende ik elke bosje uit mijn kop en wist van elk punt precies hoelang de reis nog duurde, gaanderen was mij laatst ook nieuw, stapte ik een station te vroeg uit.. hallo gaanderen, dag dchem....quote:Op maandag 5 maart 2007 09:17 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet meer met die lijn naar school ga
Winterswijk, Aalten, Varsseveld, Terborg, Gaanderen, Doetinchem, Doetinchem de Huet, Wehl, Didam, Zevenaar, Duiven, Arnhem Velperpoort, Arnhem Presikhaaf
13 stations op een stukje van nog geen 60 km
Ga nu mooi via zutphen naar Arnhem Presikhaaf. Niet dat dat feest is, maar beter dan dat...
Vroomshoopeloos station.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:26 schreef diertjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Station Vroomshoop![]()
Daar heb ik wel herinneringen aan, maar wel lelijk jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Vlaardingen Centrum:
[ afbeelding ]
Misschien lijkt het vanaf hier nog wel wat (kan het me niet voorstellen eigenlijk), maar als je op het perron staat is het nog erger. Dat hele gebouw zit onder de graffiti, er zit een soort wachtruimte in waar 2 tuinstoelen staan. Kortom, niet echt een boeiend station.
Buiten dit station om is Vlaardingen dan ook helemaal geweldigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar heb ik wel herinneringen aan, maar wel lelijk ja
Dat weet ik nog niet zeker, maar de tijd die ik er had was wel machtig jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Buiten dit station om is Vlaardingen dan ook helemaal geweldig
Bron?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef hans26 het volgende:
er zullen nogal wat kleine stations gaan verdwijnen de komende tijd, is niet meer rendabel...
Idd grote onzin. Komen alleen maar meer stations bij. Misschien verschuiven er een paar naar een wat meer logische plek maar er gaat echt niets gesloten worden. Mogelijk sluiting van 3 stations in Zeeland heeft nog tot een grote rel geleid.quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd grote onzin. Komen alleen maar meer stations bij. Misschien verschuiven er een paar naar een wat meer logische plek maar er gaat echt niets gesloten worden. Mogelijk sluiting van 3 stations in Zeeland heeft nog tot een grote rel geleid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |