quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:31 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Edwin Rutten
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:52 schreef Bimmel het volgende:
Josh van QOTSA
............quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef Bimmel het volgende:
Ik ben even zeer inspiratie-loos dus dan maar een hele flauwe.
Hoe kennen wij Monica enGabriela Irimia beter?
The Cheeky Girls!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef Bimmel het volgende:
Ik ben even zeer inspiratie-loos dus dan maar een hele flauwe.
Hoe kennen wij Monica enGabriela Irimia beter?
quote:was a hard rock band. They had a regular gig at the 2001 Club, and with Disco big at the time, their sound didn't go over well. After one show, a black audience member shouted,
. Lead singer Robert Parissi decided they should, and wrote don't the phrase on a bar order pad. They recorded it in Cleveland with a Disco sound - drum and bass mixed way up front. The band was concerned about the lyrics, but Parissi insisted on keeping them.
Berkery +1quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Berkery het volgende:
Funkadelic?
Een band?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe vraag
Wat is "The Weirdness" ?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Een band?
Of een album van een band (en dan is het handig om te weten welke band....)
![]()
![]()
Nieuwe hopeloze poging van Weird Al Jankovicz om de Top 40 te bestijgen?quote:
Enige echte oude lul op Pinkpop is Iggy...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Treden op op Pinkpop.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:25 schreef Mark het volgende:
Stooges?
Kan niet missen, he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fratellis- Costello Music?
quote:is zwanger. De geruchten gingen al een tijdje, maar de zangeres bevestigt het nieuws nu zelf op haar website. De vader van de baby is haar vriend, rugbyster Gavin Henson.
Om privéredenen wil de 21-jarigegeen details vrijgeven over haar zwangerschap. Wel vertelt ze dat zij en Gavin in de wolken zijn met de komst van hun eerste kindje.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:02 schreef Bimmel het volgende:
Moet me diep schamen dat ik dit weet:![]()
Charlotte Church.
Dat is ook de reden dat ik het weet overigens ...nee echt!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:03 schreef Mark het volgende:
Had ik ook geweten hoor(maar dan wegens die rugbyspeler van Wales)
quote:It is death It is death
It is life It is life
It is death It is death
It is life It is life
This is the hairy man
Who caused the sun to shine again for me
Up the ladder Up the ladder
Up to the top
The sun shines!
quote:
Vorig jaar was ik bij Wales-Frankrijk (Six Nations Cup). Alle bakvisjes maar schreeuwen om Gavinquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:04 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het weet overigens ...nee echt!!![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik bij Wales-Frankrijk (Six Nations Cup). Alle bakvisjes maar schreeuwen om Gavin
Jullie zitten volledig op het verkeerde spoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:22 schreef MadMaster het volgende:
Een remix van 'Don't Let The Sun Go Down On Me' van Zeur Elton Sjon en Sjors Maikel
bijna, bijna...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Een strijdlied voor rugby?
Prima!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:52 schreef ranja het volgende:
El DeBarge - Who's Johnny
John Denver - Annie's Song
Ramones - Sheena is a Punkrocker
Everly Brothers - Wake Up Little Susie
Steely Dan - Ricky Don't Lose that Number
Beatles - The Ballad of John & Yoko
Bettie Serveert - Tom Boy
Bauhaus - Bela Lugosi is Dead
Aerosmith - Janie's Got a Gun
The Who - Pictures of Lily
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef n0r het volgende:
Nog eens 10:
Ramones - Suzie Is A Headbanger
Ramones - Heidi Is A Headcase
]Ramones – Judy Is A Punk
Ramones – Danny Says
Ramones – The Return Of Jackie and Judy
The Clash – Tommy Gun
The Clash – Rudie Can’t Fail
The Clash – Ivan Meets G.I. Joe
The Clash – Charlie Don’t Surf – Ook een discutabele
Paolo Nutini – Jenny Don’t Be Hasty
Hm ja, misschien niet echt handig van mijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:02 schreef n0r het volgende:
Nog eens 10:
Ramones - Suzie Is A Headbanger
Ramones – Judy Is A Punk
Waarmee ik ook emteen Ranja's vraag beantwoord![]()
Prima maar nu zien we dus uberhaupt geen plaatje.. iig niet iets wat een album moet voorstellen..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:26 schreef n0r het volgende:
[..]
Ja, even daar geupload, anders zag je het meteen aan de source
Beatles -The White album 1968quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef n0r het volgende:
Bimmel + 1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef Bimmel het volgende:
Led Zeppelin IV
Zie de openingspost...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef n0r het volgende:
Is er iemand die de scores enigzins bijhoudt?
Heb je de openingspost gelezen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef n0r het volgende:
Dit weekend komt er weer een telronde.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef n0r het volgende:
[..]
Juistemquote:
Klopt, op hun eerste plaat stond het welbekende nummer 'Now I Wanne Sniff Some Glue'. Nu hebben ze dus voor de grap op Leave Home (dat album) een nummer gemaakt 'Carbona Not Glue'. Carbona is een of ander schoonmaakmiddel-merk, en die stelden dit niet erg op prijs, vandaar dat het daarna gedwongen van het album is gehaald, en vervangen eerst door 'Babysitter', en later door 'Sheena Is A Punkrocker', zoals Licko al zei.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:08 schreef Licko het volgende:
carbona not glue, dit werd vervangen door babysitter omdat er een bedrijf bestond met de naam 'carbona'
even voor de orde; babysitter werd later weer vervangen door sheena is a punkrocker omdat ze naar een andere uitgever gingen
dit is wel goed, maar niet het woord+nummer waar ik op doelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:14 schreef knars het volgende:
"fuck", in het "mother, i want to **** you" stukje uit The End
[Mother I want to] Fuck [you] in The End?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:13 schreef Licko het volgende:
even een vraag die niet over the ramones gaat:
Welke woord van welk nummer mochten The Doors niet meer zingen vanwege hun uitgever?
inkoppertje!
je zit in de buurt, maar verkeerde nummerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:15 schreef knars het volgende:
bedoel je higher uit Light my fire dan?
goede woord, verkeerde nummerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:15 schreef n0r het volgende:
"She gets (HIGH)" in 'Light My Fire'
Klopt, dat was vanwege TV uitzending.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was niet vanwege de uitgever.
jah, idd, my badquote:
n0r +1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:15 schreef n0r het volgende:
"She gets (HIGH)" in 'Break On through'
Omdat Lennon zei dat de Beatles groter waren dan Jezus...tsk tsk tskquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:22 schreef n0r het volgende:
Wanneer, en waarom, was er een tijdje lang veel negatieve publiciteit tegenover The Beatles, en waren er zelfs openbare Beatles-platenverbrandingen (of zeg gerust alles wat met The Beatles te maken had)?
Ja, omdat mijn vorige zo ingewikkeld was, dit keer een wat simpelerequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:24 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Omdat Lennon zei dat de Beatles groter waren dan Jezus...tsk tsk tsk![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:26 schreef n0r het volgende:
[..]
Ja, omdat mijn vorige zo ingewikkeld was, dit keer een wat simpelere
HO
niet zo snel!
wanneer?
weet je toevallig ook nog hoelaat ???quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:28 schreef Licko het volgende:
dat was toch op 4 maar '66? in het interview met lennon?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da benne de Chemical Brothers
das snel, bowie fan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:48 schreef n0r het volgende:
David Bowie
Das niet voldoendequote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:53 schreef Licko het volgende:
carbon/silicon
the good the bad and the queen
das alles wat ik nu kan bedenken?
Beetje laf, maar het zijn er 4.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:56 schreef Licko het volgende:
General Public
Big Audio Dynamite
the good the bad and the queen
carbon/silicon
dan krijg jij het punt, kom maar met de vraag!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daar doen we niet aan..aan jatten ook niet, trouwens
Ho ho, vragensteller bepaalt wie het punt krijgt en wie dus de volgende vragensteller is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef Licko het volgende:
[..]
dan krijg jij het punt, kom maar met de vraag!
ik bedoelde te zeggen; je hebt gelijk, dan krijg jij het punt (mijn mening), natuurlijk mag de vragensteller bepalen wie het punt krijgtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho ho, vragensteller bepaalt wie het punt krijgt en wie dus de volgende vragensteller is...
Ehm, zeg maar nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef ranja het volgende:
Ik wist dat ik een vergat, dus even opgezocht...
Queen Adreena natuurlijkIn elk geval drumt Pete Howard daar, maar hoe Clash is die?
Ja klopt, beetje slecht geformuleerd, ik bedoelde in ieder geval, van toen tot nuquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, bij 'na het uiteenvallen' denk ik eerst aan de eerste bands die gevormd zijn, niet 25 jaar later
Nou ja, bij Queen Adreena drumt hij in elk geval wel erg goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:09 schreef n0r het volgende:
Ehm, zeg maar niet
Die heeft alleen meegewerkt aan het album 'Cut the crap'
1) Wie kan Topper nou vervangen?
2) Dat album is toch het slechtst dat ze gemaakt hebben, vind ik dan
Heb ik geen muziek van, zal eens wat downloaden als ik thuis benquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, bij Queen Adreena drumt hij in elk geval wel erg goed
http://rateyourmusic.com/artist/queen_adreena op het eerste album drumt hij niet, die daarna wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef n0r het volgende:
Heb ik geen muziek van, zal eens wat downloaden als ik thuis ben
OOOOOOOH should i stay or should i goquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou, dan heb jij 't schitterende 'Ben je geil of wil je een koekje' zeker nog nooit gehoord
wrong buttonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:28 schreef Licko het volgende:
should i stay or should i go
maar hebben de heideroosjes dat nummer ook niet ooit gezongen? :s
quote:Ruim 20 jaar later klinkt de plaat nog steeds opwindend, al zal de gemiddelde Radio 2 luisteraar denken dat er een deur verderop in het beton wordt geboord of aan de straat wordt gewerkt.
De later op de cd gezette extra-tracken de nooit op de plaat gezette titelsong
lieten een wat poppier geluid horen wat met opvolger
werd voortgezet
Knars +1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef knars het volgende:
Psycho Candy van de Jesus & Mary Chain
feilloosquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef belsen het volgende:
Doe Maar, Skunk staat op de single van De bom.
Nog een verlate puntquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da benne de Chemical Brothers
Verlaat punt: Sack_Blabbath +1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Postmen & Def Rhymz
quote:Landlords and power whores
On my people they took turns
Dispute the suits I ignite
And then watch 'em burn
nor+1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:27 schreef n0r het volgende:
Rage Against The Machine - Bombtrack
Spanish Bombs van The Clash op London Callingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:29 schreef n0r het volgende:
Nog zo eentje,
Band + titel svp;
Yo te quiero infinito, yo te quiero oh mi corazón.
Zo mag ik het horen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:33 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Spanish Bombs van The Clash op London Calling
quote:1 Movin' Out 3:27
2 The Stranger 5:06
3 Just the Way You Are 3:36
4 Scenes from an Italian Restaurant 7:32
5 Vienna 3:35 9,964
6 Only the Good Die Young 3:32
7 She's Always a Woman 3:17
8 Get it Right the First Time 3:56
9 Everybody Has a Dream 6:37
10 The Stranger (Reprise) 1:59
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:46 schreef jerver73 het volgende:
billy joel - the stranger.... kijk zo weet ik het wel itt initiaal album vragen ...
Algemene kennis?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:55 schreef ranja het volgende:
Mjah, maar waar zit hier de uitdaging in?
Zolang The Chemical Brothers hier worden aangezien voor Tropical Danny & Guillermo wil ik niets voor zeker aannemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:00 schreef ranja het volgende:
Met nr. 3 en 7 weet iedereen wel dat het Billy is.
Nou ja, je had op z'n minst het titelnummer kunnen uitpoetsen
Eenschquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:00 schreef ranja het volgende:
Met nr. 3 en 7 weet iedereen wel dat het Billy is.
Nou ja, je had op z'n minst het titelnummer kunnen uitpoetsen
http://www.youtube.com/watch?v=dKXlgISd3iA&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Etheblackkeys%2Ecom%2Fquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:08 schreef peaceman het volgende:
The black keys?
Sack +1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Raconteurs
Je hebt de goede te pakken. Maar ze heten andersquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:31 schreef ranja het volgende:
zijn dit dan wel Bromjackets?
Zo heten ze dus....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:35 schreef peaceman het volgende:
Bromheads Jacket
't Is ook niet echt mijn muziek, maar ze schijnen indruk gemaakt te hebben op London Calling, dus wie weet is het wat. 't Is iig beter dan weer een hele nacht in de kroeg hangen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:36 schreef ranja het volgende:
OjaMorgen in Rotown, dat weet ik, en worden vergelen met Arctic Monkeys en Art Brut.
Maar de naam had ik dus half vergeten omdat het me weinig interessant toe lijkt
Was wel leuk ja, niet super ofzo, maar gewoon leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is ook niet echt mijn muziek, maar ze schijnen indruk gemaakt te hebben op London Calling, dus wie weet is het wat. 't Is iig beter dan weer een hele nacht in de kroeg hangen.
Tom McRae.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef peaceman het volgende:
Van welke zanger komt in mei het album 'King of cards' uit?
TSE +1quote:
Weet ik nog niet, want Leafblade treedt dan ook op. Echt k*t, het lijkt wel of alle interessante artiesten dubbel geboekt worden. Zo moet in My Dying Bride laten schieten i.v.m. Lisa Gerrard...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef peaceman het volgende:
Ga je ook 11 mei?
Ik ken leafblade niet, maar als Tom weer zo'n geweldig optreden geeft als toen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, want Leafblade treedt dan ook op. Echt k*t, het lijkt wel of alle interessante artiesten dubbel geboekt worden. Zo moet in My Dying Bride laten schieten i.v.m. Lisa Gerrard...
Het vorige optreden was inderdaad goed, alleen hebben wij toen vroegtijdig de zaal moeten verlaten omdat ik mij helemaal niet lekker voelde. Leafblade is een akoestisch gezelschap met onder meer Danny Cavanagh. Als grote Anathema-liefhebster ben ik hier ook wel erg in geinteresseerd...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef peaceman het volgende:
Ik ken leafblade niet, maar als Tom weer zo'n geweldig optreden geeft als toen...![]()
Heb je de nieuwe nummers al gehoord?
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik deze foto zag, maar het is geen Beegee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Pavement het volgende:
een beegee
Da's Nick van GTST on a bad hair dayquote:
Dat is jammer zeg! Zonde! Het einde was gaaf, zelden zo'n overgave van de fans gezien.... Heb je nog wel gezien dat hij bij 1 nummer van de toegift bijna moest vechten tegen tranen? Begin was trouwens ook briljant met Karaoke Soul acapella...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het vorige optreden was inderdaad goed, alleen hebben wij toen vroegtijdig de zaal moeten verlaten omdat ik mij helemaal niet lekker voelde.
Denk niet dat dat echt iets voor mij is of wel?quote:Leafblade is een akoestisch gezelschap met onder meer Danny Cavanagh. Als grote Anathema-liefhebster ben ik hier ook wel erg in geinteresseerd...
Check: http://leafblade.net/
Ik heb dus die hele toegift gemist, en heb de dag erna op internet kunnen lezen hoe fantastisch het allemaal wel niet was. Toen voelde ik mij zo mogelijk nóg beroerder...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef peaceman het volgende:
Dat is jammer zeg! Zonde! Het einde was gaaf, zelden zo'n overgave van de fans gezien.... Heb je nog wel gezien dat hij bij 1 nummer van de toegift bijna moest vechten tegen tranen? Begin was trouwens ook briljant met Karaoke Soul acapella...
Denk niet dat dat echt iets voor mij is of wel?
Misschien wel he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef peaceman het volgende:
Hoog tijd voor een herkansing dan TSE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |