Beetje laf, maar het zijn er 4.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:56 schreef Licko het volgende:
General Public
Big Audio Dynamite
the good the bad and the queen
carbon/silicon
dan krijg jij het punt, kom maar met de vraag!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daar doen we niet aan..aan jatten ook niet, trouwens
Ho ho, vragensteller bepaalt wie het punt krijgt en wie dus de volgende vragensteller is...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef Licko het volgende:
[..]
dan krijg jij het punt, kom maar met de vraag!
ik bedoelde te zeggen; je hebt gelijk, dan krijg jij het punt (mijn mening), natuurlijk mag de vragensteller bepalen wie het punt krijgtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho ho, vragensteller bepaalt wie het punt krijgt en wie dus de volgende vragensteller is...
Ehm, zeg maar nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef ranja het volgende:
Ik wist dat ik een vergat, dus even opgezocht...
Queen Adreena natuurlijkIn elk geval drumt Pete Howard daar, maar hoe Clash is die?
Ja klopt, beetje slecht geformuleerd, ik bedoelde in ieder geval, van toen tot nuquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, bij 'na het uiteenvallen' denk ik eerst aan de eerste bands die gevormd zijn, niet 25 jaar later
Nou ja, bij Queen Adreena drumt hij in elk geval wel erg goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:09 schreef n0r het volgende:
Ehm, zeg maar niet
Die heeft alleen meegewerkt aan het album 'Cut the crap'
1) Wie kan Topper nou vervangen?
2) Dat album is toch het slechtst dat ze gemaakt hebben, vind ik dan
Heb ik geen muziek van, zal eens wat downloaden als ik thuis benquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, bij Queen Adreena drumt hij in elk geval wel erg goed
http://rateyourmusic.com/artist/queen_adreena op het eerste album drumt hij niet, die daarna wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef n0r het volgende:
Heb ik geen muziek van, zal eens wat downloaden als ik thuis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |