Gewoon nog een topic openen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:08 schreef Maartel het volgende:
ik heb allerlei (domme) vraagjes omdat ik met een sollicitatiebrief bezig ben, en dat zo'n beetje voor het eerst in mijn leven is... (andere banen zijn me altijd praktisch in mijn schoot geworpen
)
Is er daar toevallig een centraal topic voor? Om er een topic voor te openen vind ik zo rommelig, ik heb deze Solliciteren per mail al geopend, maar die titel dekt niet de lading van de andere vragen![]()
Hmm oke.. ik vind het echt zo'n onderwerp waar vast al 100en topics over zijn (maar met de zoekfunctie zie je dan door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gewoon nog een topic openen hoorSolliciteren is belangrijk
Ik heb nu vier geprobeerd via de search een geschikt topic te vinden voor je... Lukt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm oke.. ik vind het echt zo'n onderwerp waar vast al 100en topics over zijn (maar met de zoekfunctie zie je dan door de bomen het bos niet meer) en wil ook weer niet dat jongetje worden wat voor elk wissewasje een topic opent. Maar ik zal eens kijken of ik ze kan bundelen tot één topic..
Is een centraal 'sollicitatie-vragen'-topic geen idee?
Of is het onderwerp zo breed dat er best tig topics over geopend mogen worden?
Slotjes op verzoek doen we niet aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Mag van mij wel dicht: Wie heeft het recht?
Geen strikte policy... Iedereen heeft recht op een eigen topic, vooral ook omdat de vragen niet standaard hetzelfde zijn. Vragen die vaak terugkomen, worden door ons voorzien van een antwoord toegevoegd aan de FAQ.quote:Op maandag 10 september 2007 08:49 schreef Slasher het volgende:
Ik zie heel veel topics over hypotheken en dergelijke, maar staan niet in centrale topics, is hier een policy voor o.i.d?
Ik kan het me niet zo direct herinneren... Wel een over herkeuringen en de bijbehordende perikelen en ook iets over reintegratiebureau's. Maar open gerust een nieuw topicquote:Op maandag 17 september 2007 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
is er een topic over ervaringen met reintegratie vanuit de wao?
Inderdaad niet...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef M.I.B. het volgende:
Leuk baantje voor ICT'ers in Limburg
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling, of wel?
Ik herinner me het topic inderdaad, maar geen TT of TS, dus dat wordt wat moeilijk zoeken. Misschien dat Five zich meer herinnert... Ik zal sowieso straks eens kijken of ik iets kan vindenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:06 schreef Merel het volgende:
Er is een tijdje geleden een topic geweest van iemand die 's avonds werkoverleg had en vroeg of dat verplicht was en doorbetaald moest worden. Volgens mij van iemand die in een ziekenhuis werkte en dan wel een erg lange shift had doordat er ook nog vergaderd moest worden daarna. De search is kapot dus ik kan het zelf niet vinden. Weten jullie misschien welk topic het was?
Bedanktquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:11 schreef Sjeen het volgende:
Ik herinner me het topic inderdaad, maar geen TT of TS, dus dat wordt wat moeilijk zoeken. Misschien dat Five zich meer herinnert... Ik zal sowieso straks eens kijken of ik iets kan vinden
Nou foei dan... Doe jezelf een plezier en accepteer het feit dat jullie het niet eens gaan worden. Verder discussie levert niks op in mijn ogen...quote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Relatie over, appartement over
Bij voorbaat excuses voor die doodsverwensing. Maar iemand die mijn vriendin een slet noemt krijgt IRL een stomp op z'n gezicht en op Fok moet ik het hiermee doen. Ik moest nog m'n best doen om geen enge ziekte te gebruiken.
't viel toch te proberenquote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef gronk het volgende:
Volgens mij is A_N iemand die niet toe wil geven dat er ook mensen zijn die een totaal andere visie hebben op dit soort problemen, icm 'het laatste woord willen hebben' .
Oeh.. dan zou je voor de eerste keer iemand slaan. Zou je dat wel gaan lukken?quote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Relatie over, appartement over
Bij voorbaat excuses voor die doodsverwensing. Maar iemand die mijn vriendin een slet noemt krijgt IRL een stomp op z'n gezicht en op Fok moet ik het hiermee doen. Ik moest nog m'n best doen om geen enge ziekte te gebruiken.
Zekerquote:Op zondag 30 september 2007 17:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oeh.. dan zou je voor de eerste keer iemand slaan. Zou je dat wel gaan lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |