Ja...die blauwe nazi heeft je ouders mooi gepakt want het is gewoon hardstikke dom om je auto net voor/na een bocht te zettenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef SpeedyRich het volgende:
Hoi,
Mijn ouders zijn in dirksland naar het ziekenhuis geweest en nu hebben ze een bekeuring gehad van pakeren binnen 5 meter van een bocht door een blauwe nazi.
Mag die agent je daar gewoon een boete voor geven ?
Verder is de bekeuring 50 euro , dus als als we naar kantongerecht gaan zijn zij al meer geld kwijt.![]()
Doe niet zo dom ofzo, je ouders zaten fout, dus betaal gewoon. Juist door dit soort acties zullen ze blijven controleren en flitsen en zal de staatskas alleen maar meer gevuld moeten worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef SpeedyRich het volgende:
Niet uitschelden
Ik constateer een feit
op 4,7 meter binnen de bocht is die agent gewoon een Nazi
En verder dat wist ik niet ik
Maar ik zorg wel dat die boete hun meer geld kost dan het oplevert
Een politieagent 'blauwe nazi' noemen is schelden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef SpeedyRich het volgende:
Niet uitschelden
Ik constateer een feit
Dat is geen feit. Het is een kinderachtige opmerking om je eigen beperkingen te verbergen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef SpeedyRich het volgende:
Niet uitschelden
Ik constateer een feit
Leuk dat je de belastingbetaler opzadelt met kosten, omdat je ouders te dom zijn om de verkeersregels te onthouden. (en om hun kind normaal op te voeden)quote:En verder dat wist ik niet ik
Luister je wel naar jezelf. Binnen 5 meter mag het niet, dikke punt. Heb jij gemeten hoe groot de afstand was? Nee dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef SpeedyRich het volgende:
Juist, van jou moeten we het hebben!quote:En verder dat wist ik niet ik
Ik ben bekent met veel regels maar deze is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef Bushmaster het volgende:
Als je de regels niet kent dan moet je niet in een auto stappen.
Godwin - SpeedyRichquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef SpeedyRich het volgende:
Niet uitschelden
Ik constateer een feit
Ah..maar dat is jouw probleem. Niet die van de blauwe nazi.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik ben bekent met veel regels maar deze is nieuw voor mij
Het is gemetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef Adjeuj het volgende:
[..]
Luister je wel naar jezelf. Binnen 5 meter mag het niet, dikke punt. Heb jij gemeten hoe groot de afstand was? Nee dus.
[..]
Juist, van jou moeten we het hebben!
Nee is allemaal nieuw voor mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef Luuk1983 het volgende:
Dan weet je zeker ook niet dat je op een x aantal meters voor en na een drempel en x aantal meters voor en na een zebrapad ook niet mag parkeren? (En hoeveel meter kunnen de mensen die net hun theorie geleerd hebben je vast wel vertellen, dat weet ik na 6 jaar niet meer hoor).
Het is geen onzinnige bekeuring. Dat jij dat denkt zegt genoeg over jou...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef SpeedyRich het volgende:
Het is gemeten
En zeker ik ben van plan elke boete die ik in mijn leven krijg voor onzinnige overtredingen (dus niet als ik 150 rijdt waar ik 100 mag) tot in rechtbank er protest in te dienen.
Ik ben bang dat dit jouw meer geld gaat kosten dan zij !quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Het is gemeten
En zeker ik ben van plan elke boete die ik in mijn leven krijg voor onzinnige overtredingen (dus niet als ik 150 rijdt waar ik 100 mag) tot in rechtbank er protest in te dienen.
Droevig. Je hebt een overtreding begaan, ben dan ook een vent en draag dan ook de consequenties. De ongenoegen uiten door naar de rechter gaan is echt heel zielig kinderachtig gedrag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Nee je zinnige bekeuringen(zoals snelheid overtredingen en rood licht negeren enz) en je heb onzinige overtredingenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:37 schreef The_End het volgende:
[..]
Het is geen onzinnige overtreding. Dat jij dat denkt zegt genoeg over jou...
Misschien zou je eerst even wat beter de verkeersregels moeten gaan leren, voordat je zo'n grote mond op zet.
Daarom doe ik dat ook......quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Droevig. Je hebt een overtreding begaan, ben dan ook een vent en draag dan ook de consequenties. De ongenoegen uiten door naar de rechter gaan is echt heel zielig kinderachtig gedrag.
Kost de belastingbetaler veel geld, kost justitie veel tijd (die ze veel nuttiger kunnen besteden), etc.
Neequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef Jarno het volgende:
TS, zijn dit jouw ouders?.
[afbeelding]
Nee hoor, ik ben van het principequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:38 schreef DoNirvana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit jouw meer geld gaat kosten dan zij !![]()
Ja, en jij denkt dat die politieagenten dat uit eigen zak betalen ofzo? Dus omdat jij een domme tokkie bent die de regels niet kent moeten wij daar dus maar voor opdraaienquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook......
Kost ze veel geld![]()
Dus omdat die beste man in Dirksland wel gewoon zijn werk doet noem je hem een nazi... raarquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Nee je zinnige bekeuringen(zoals snelheid overtredingen en rood licht negeren enz) en je heb onzinige overtredingen
Daar is dit er 1 van.
Weetje waarom die agent een nazi noem, dat is omdat ze op de rijksstraatweg in hellevoetsluis na medere klachten van de bewoners, snelheidsoverscheidingen, niet stoppen voor een zebrapad, enz niet aanpakken terwijl daar veel meer geld uit te halen is dan een kleine domme overtreding waar degene die hem maakt denkt: bij een waarschuwing heb ik er meer aan. Die 50 euro daar gaat het niet om.
Idd. Op mijn route naar huis moet ik vlak langs een winkelcentrum. Bijna elke middag staan er wel van die knoeperts als TS ten eerste vlak bij het zebrapad aldaar en ten tweede vlak bij de bocht die de weg daar maakt. Erg irritant, en optreden ho maar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:49 schreef Bertjeee het volgende:
Eindelijk, dat zouden ze vaker moeten doen. En idem dito met parkeren in de buurt van een kruispunt! Hulde blauwe rukker!
Je weet dat als de tegenpartij gelijk krijgt dat je hun kosten mag betalen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Het is gemeten
Lekker principe dan.. 4,7meter goedkeuren als je tot 5meter een boete krijgt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:48 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben van het principe
Bekeuring = Terecht ik betaal
Agent = toppie (op sommige na)
Het gaat mij niet om geldquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:48 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat die politieagenten dat uit eigen zak betalen ofzo? Dus omdat jij een domme tokkie bent die de regels niet kent moeten wij daar dus maar voor opdraaien![]()
Vergelijking isquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:51 schreef splendor het volgende:
[..]
Lekker principe dan.. 4,7meter goedkeuren als je tot 5meter een boete krijgt.
En agent = toppic als het jou uitkomt, anders is het even een nazi (de vergelijking met de 2e wereld oorlog ontgaat me hier trouwens).
Ja en ik ga gewoon verderquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:53 schreef Rekkie het volgende:
Dus TS is die lul die er voor zorgt dat jaarlijks allerlei belastingen worden verhoogt?
Nazi!
Om telkens weer bot te vangenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:52 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
En daarom ga ik naar kanton gerecht
Helaasquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dus omdat die beste man in Dirksland wel gewoon zijn werk doet noem je hem een nazi... raar![]()
Maar dan hebben ze igg geen profijt van die boetequote:
Nee maar je snijdt jezelf alleen maar meer in de vingersquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:56 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze igg geen profijt van die boete
en die 50 euro krijgen ze kado van me![]()
Koffie als je komt ?quote:
Jij leest nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:58 schreef cythers het volgende:
En terecht dat je een boete hebt gekregen, best lijp om je auto midden in een bocht te zetten...
Voor hetzelfde geld rij je er tegen aan als je de straat in wilt rijden...
Ik hoop dat de boete die hierop staat hoger wordt dan 50 euro!
Nee en je krijgt ook nog gebak er bijquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik daar zeker wel eerst voor betalen?
Dus een overtreding!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:02 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Jij leest niet
4.7 meter van waar de bocht begint staat die auto
Dus
[afbeelding]
Dus zeg het maar wordt de 5 meter van punt waarop de 4.7 is bepaalt of van het midden van de bocht ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:02 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Jij leest niet
4.7 meter van waar de bocht begint staat die auto
Dus
[afbeelding]
Zijn mijn vraag hierbovenquote:
Vanaf het punt waar de bocht begint, dus een overtreding!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:04 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dus zeg het maar wordt de 5 meter van punt waarop de 4.7 is bepaalt of van het midden van de bocht ?
Ook niet met spellingsregels zo te zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik ben bekent met veel regels maar deze is nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:10 schreef Linden het volgende:
[..]
Ook niet met spellingsregels zo te zien.
Als het niet hebben van eerdere bekeuringen ervoor zorgt dat je niet bekeurd hoeft te worden, dan krijgt vanaf nu elke nieuwe automobilist nooit meer een bekeuring...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Agent die een persoon die voor 1e keer in zijn hele 50 jarig leven een bekeuring krijgt gelijkt schrijft is niet top, hij kan het zo checken via zijn c2000 heeft ie binnen de 5 min alle info....
Ik hoop dat agenten wat anders doen dan 5 minuten lang het verleden van tokkies die fout-parkeren checken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Vergelijking is
Agent die gewoon snelheidsbekeuringen schrijft is top
Agent die een persoon die voor 1e keer in zijn hele 50 jarig leven een bekeuring krijgt gelijkt schrijft is niet top, hij kan het zo checken via zijn c2000 heeft ie binnen de 5 min alle info....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |