Jij leest nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:58 schreef cythers het volgende:
En terecht dat je een boete hebt gekregen, best lijp om je auto midden in een bocht te zetten...
Voor hetzelfde geld rij je er tegen aan als je de straat in wilt rijden...
Ik hoop dat de boete die hierop staat hoger wordt dan 50 euro!
Nee en je krijgt ook nog gebak er bijquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar dan moet ik daar zeker wel eerst voor betalen?
Dus een overtreding!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:02 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Jij leest niet
4.7 meter van waar de bocht begint staat die auto
Dus
[afbeelding]
Dus zeg het maar wordt de 5 meter van punt waarop de 4.7 is bepaalt of van het midden van de bocht ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:02 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Jij leest niet
4.7 meter van waar de bocht begint staat die auto
Dus
[afbeelding]
Zijn mijn vraag hierbovenquote:
Vanaf het punt waar de bocht begint, dus een overtreding!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:04 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dus zeg het maar wordt de 5 meter van punt waarop de 4.7 is bepaalt of van het midden van de bocht ?
Ook niet met spellingsregels zo te zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:31 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik ben bekent met veel regels maar deze is nieuw voor mij
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:10 schreef Linden het volgende:
[..]
Ook niet met spellingsregels zo te zien.
Als het niet hebben van eerdere bekeuringen ervoor zorgt dat je niet bekeurd hoeft te worden, dan krijgt vanaf nu elke nieuwe automobilist nooit meer een bekeuring...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Agent die een persoon die voor 1e keer in zijn hele 50 jarig leven een bekeuring krijgt gelijkt schrijft is niet top, hij kan het zo checken via zijn c2000 heeft ie binnen de 5 min alle info....
Ik hoop dat agenten wat anders doen dan 5 minuten lang het verleden van tokkies die fout-parkeren checken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Vergelijking is
Agent die gewoon snelheidsbekeuringen schrijft is top
Agent die een persoon die voor 1e keer in zijn hele 50 jarig leven een bekeuring krijgt gelijkt schrijft is niet top, hij kan het zo checken via zijn c2000 heeft ie binnen de 5 min alle info....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |