abonnement Unibet Coolblue
pi_46791902
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:

WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de RAW site.

RAW wordt elke Maandag in Amerika uitgezonden.

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

ECW

Het oude ECW ging falliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die \\\'pure\\\' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een \\\'bloodfued\\\' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.
Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy\\\'s. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*
Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:
[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania

[ Bericht 2% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 01-03-2007 16:44:54 ]
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 23:34:02 #2
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_46792280
Fipo
.....Kennedy
pi_46792418
Dat Ballbreaker spelletje op wwe.com is wel grappig als je verliest
pi_46792513
Torrie en Maria
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_46792922
Maria!

Tvp!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:12:36 #6
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_46793637
tvp
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:15:04 #7
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_46800561
hoe HOOG sprong Lashley zeg .....om het met Ron Simmons te zeggen.....DAMN!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:24:01 #8
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_46802624
tévépé
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:13:07 #9
167723 sanni
Acima de seu
pi_46804282
Mooie OP mensen...
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:17:26 #10
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46804456
tvp, deze week nog geen raw of ecw gezien, gaat er niet van komen ook denk ik
pi_46810279
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef sanni het volgende:
Mooie OP mensen...
Thx

Als er nog ideeen zijn voor de OP hoor ik ze graag.

Nog 2 nieuwsites erbij gedaan btw

[ Bericht 13% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 01-03-2007 16:47:38 ]
  donderdag 1 maart 2007 @ 18:13:54 #12
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_46815125
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef Paxlie het volgende:
tvp
pi_46815986
Ideetjes voor de OP Misschien de blog's van JR en Lance Storm. Altijd wel vermakelijk en goed te lezen al zeg ik het zelf.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:12:00 #14
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46843177
muwhahahaha heeft iemand het einde van WSX gezien té triest voor woorden..
zelfs ik kan een betere special effect maken
Ze willen het sowieso gaan cancellen.. vanavond zou er een press release komen!

ECW's einde was vet
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:54:29 #15
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46844702
quote:
WWE has announced that its third annual ECW One Night Stand pay-per-view will be moved from the Hammerstein Ballroom in New York City (the location of the previous two events) to the Veterans Memorial Arena in Jacksonville, Florida.

The date has also been moved from June 10th to June 3rd.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:55:55 #16
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_46844747
sja je moet ECW ook gewoon niet meer zien als ecw maar meer als Heat met iets meer pit en sterren.
pi_46846708
Zie je! Magneet jij voelt me Heat op dinsdag of woensdag ik weet het niet precies maar goed. Veredelde Heat dus.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_46847816
Kijken jullie ECW wel? Het is echt supergoed laatste tijd hoor
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:23:11 #19
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_46847991
Ik kijk helaas zelden meer naar wrsteling wegens tijdgebrek. Wel lees ik altijd de spoilers en ook die weten me niet over de streep te halen bij ECW. Om het een goede ECW te laten zijn moet iedere match echt hardcore zijn imho. Nu volgens mij 75% van de matches regular rulez zijn is het voor de derde reguliere show van de WWE. ok vergelijken met Heat is eik niet goed want het heeft wel verhaallijnen e.d. maar het is qua sterren e.d. bij lamnge na niet vergelijkbaar met RAW of SD.
pi_46849173
Moeten er perse sterren inzitten om het goed te maken dan?

En teveel extreme rules is leuk in het begin, maar ze moeten ze de lat steeds hoger leggen om de fans nog een beetje te laten juichen. Het moet niet te normaal worden. En het oude ECW zal het nooit worden, maar leuk is het nogsteeds
pi_46849843
Ik sluit me aan bij Magneet. Ik kijk het liefst naar SD! en de laatste paar weken ook Raw gevolgd. ECW heeft me niet weten te vermaken toen ik keeken ja ik wil me niet irriteren aan een show dus kijk ik de kat maar weer uit de boom. Voornamelijk de ontslagen hebben me doen afkeren van ECW.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:23:23 #22
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_46850372
En bij SD en Raw word nooit iemand ontslagen?...ECW is niet het ECW van vroeger....ECW is gewoon een hele nieuwe show die vanaf 0 moest beginnen, geef ze meer tijd . SD was ook niet meteen goed
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:25:04 #23
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_46850433
Mocht ik ooit weer tijd hebben om te kijken zal ik ook zeker ecw wel gaan kijken hoor, het hele gebeuren heeft atm gewoon weinig prio voor mij.
pi_46860785
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 02:37:15 #25
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46869598
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_46870649
Verder niks mis met Lasley hoor, hij is niet de allerbeste worstelaar, maar hij werkt wel hard en doet wel ze best. Het is volgens mij echt een enorme babyface eigenlijk. En hij kan er zelf weinig aan doen dat hij zo gepushed wordt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:

Ik was trouwens verbaast dat Lasley Umaga zo vernederde bij ECW deze week. Umaga werd ook in de eeuwigheid gepushed, maar Lasley heeft de fakkel overgenomen schijnbaar.

[ Bericht 17% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 03-03-2007 04:47:16 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:04:57 #27
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_46874612
Ik vond de match tussen Mercury en Hardy ook erg sterk. Maar waarom steeds Kennedy laten verslaan door Lasley?? Ik hoop echt dat ze Kennedy de title geven, want de man is een van de beste heels op smackdown.
Ik vind de cruiserweight wedstrijden zo niets eigenlijk. Maak maar een goeie feud met Chavo en Jimmy Wang Jang en gooi Gregory heel snel naar de US title.

Verder natuurlijk money in the bank
Edge
CM Punk
Jeff Hardy
Matt Hardy
Finlay
Kennedy
Booker T

hopelijk een Randy Orton bij in, om de lang verwachte feud met Edge te beginnen.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:35:42 #28
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46875358
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 04:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Verder niks mis met Lasley hoor, hij is niet de allerbeste worstelaar, maar hij werkt wel hard en doet wel ze best. Het is volgens mij echt een enorme babyface eigenlijk. En hij kan er zelf weinig aan doen dat hij zo gepushed wordt
ach ja wij internet kijkers hebben een andere mening dan de standaard kijker. je ziet gewoon dat Lashley erg gewaardeerd wordt door met name de kleine kinderen en vrouwen in de arena's. en als Lashley tegen Holly of Test moet is het voor mij eigenlijk ook niet zo moeilijk om voor hem te zijn. maar dat gepush gaat niet eeuwig door. op een gegeven moment moet hij toch echt hele vette wedstrijden neer gaan zetten om een echte ster te worden(en z'n stem natuurlijk) en ik zie dat niet gebeuren. dan verdwijnt hij langzaam naar een lagere title.

hopelijk komt Orton bij de MITB en gebeurd er iets waardoor een Edge-Orton feud ontstaat. zal Orton waarschijnlijk wel de face worden in het verhaal. Edge een paar rossen geven met een stoel en je hebt het publiek al op je hand
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:36:11 #29
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46878791
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:04 schreef The_Crippler het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks for the spoilers you fuck!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_46879424
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:35 schreef BigFire het volgende:

[..]

ach ja wij internet kijkers hebben een andere mening dan de standaard kijker. je ziet gewoon dat Lashley erg gewaardeerd wordt door met name de kleine kinderen en vrouwen in de arena's. en als Lashley tegen Holly of Test moet is het voor mij eigenlijk ook niet zo moeilijk om voor hem te zijn. maar dat gepush gaat niet eeuwig door. op een gegeven moment moet hij toch echt hele vette wedstrijden neer gaan zetten om een echte ster te worden(en z'n stem natuurlijk) en ik zie dat niet gebeuren. dan verdwijnt hij langzaam naar een lagere title.

hopelijk komt Orton bij de MITB en gebeurd er iets waardoor een Edge-Orton feud ontstaat. zal Orton waarschijnlijk wel de face worden in het verhaal. Edge een paar rossen geven met een stoel en je hebt het publiek al op je hand
Maar Rated-RKO is zo leuk
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:49:55 #31
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_46880806
Lashley vernederde Umaga? Hoe? Hij sprong door de kooi heen waar Umaga stond en die kreeg het volle gewicht op zn smoel.....vind ik niet echt vernederen.
Lashley is gewoon "over" niet alleen bij kinderen en vrouwen maar bij iedereen, dat kan je niet ontkennen. Alleen de zogenaamde Die hard ECW fans vinden hem niks, ze doen hem naar zn krachten toe schrijven...weinig praten, veel power in zn moves en onmogelijke uitdagingen laten winnen (als je hierover gaat klagen dan ben je ook iemand die Austin niks vond)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_46881168
Bedoel meer met hoe ze eerst maanden lang Umaga hebben opgebouwd, nooit verslagen. En dan opeens wint Cena nadat hij helemaal dood is geslagen met een roll-up Dat sloeg al nergens op, maar ze houden het monster zijn erin, en dan dat op ECW vondt ik dan toch wat raar, hij had gewoon op moeten staan eigenlijk.

EN die onmogelijke dingen vindt ik irritant omdat het Kennedy en Holly wat naarbeneden haalt. Dat van Holly was nog redelijk, maar dat bij Kennedy was gewoon onzin. En het is al de zoveelste keer dat dit bij Kennedy geflikt wordt. Het haalt hem gewoon enorm naarbeneden vindt ik. Vooral als ze maar blijven zeggen dat hij 7 champions verslagen heeft


Trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:19:27 #33
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46881668
daar had ik nog niet bij stilgestaan!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 4 maart 2007 @ 12:28:22 #34
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_46901316
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Maar Rated-RKO is zo leuk
Dat vind ik nou ook, maar iedereen weet dat Rated-RKO wel uit elkaar gaat. Alleen zie ik Orton en Edge allebij liever als een heel, dan een face...
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
thanks for the spoilers you fuck!
Ach jongen niet gaan huilen nu.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_46912298
Ik zie ze ook liever als heel, want daar zijn ze allebei erg goed in

Edge zal denk ik beter een face spelen dan Orton dus als er iemand face wordt zal het denk ik Edge worden. Al is hij de laatste tijd wel de "gemeenste" van de 2 en een soort van de baas van Orton dus ik twijfel. Kwa verhaal nu zou Orton denk ik het beste tegen Edge moeten turnen denk ik.
pi_46912467
Trouwens voor Raw:

- WWE Champion John Cena vs. Edge.

- Shawn Michaels vs. Randy Orton.

WWE Women's Championship - Falls Count Anywhere
- Melina (c) vs. Mickie James.

- Plus, the special guest referee for the "Battle of the Billionaires" Match at WrestleMania 23 will be named and we all know who that is already.

Lijkt bijna wel een PPV line-up zeg
  zondag 4 maart 2007 @ 19:16:51 #37
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46914825
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zie ze ook liever als heel, want daar zijn ze allebei erg goed in

Edge zal denk ik beter een face spelen dan Orton dus als er iemand face wordt zal het denk ik Edge worden. Al is hij de laatste tijd wel de "gemeenste" van de 2 en een soort van de baas van Orton dus ik twijfel. Kwa verhaal nu zou Orton denk ik het beste tegen Edge moeten turnen denk ik.
Edge word het meest gehaat door het publiek. als Orton dus op hem turnt wordt Orton de face in het verhaal.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_46917331
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:16 schreef BigFire het volgende:

[..]

Edge word het meest gehaat door het publiek. als Orton dus op hem turnt wordt Orton de face in het verhaal.
Yea dat denk ik ook helaas. Orton is toch een mindere face denk ik, maar verhaalwijs zou het zo het beste uitkomen denk ik. Dat Orton Edge zijn hebzucht haat en dat hij minder samenwerkt etc.

De vraag is alleen, wanneer gaat het gebeuren.
  zondag 4 maart 2007 @ 21:13:08 #39
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46919367
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Yea dat denk ik ook helaas. Orton is toch een mindere face denk ik, maar verhaalwijs zou het zo het beste uitkomen denk ik. Dat Orton Edge zijn hebzucht haat en dat hij minder samenwerkt etc.

De vraag is alleen, wanneer gaat het gebeuren.
WM
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_46919974
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:13 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

WM
Hm kan, al vraag ik me af of ze het nog wel tot die tijd kunnen rekken

Maar het kan zo zijn dat als Edge net de koffer wilt pakken Orton opeens komt en hem onderuit haalt ofzoiets.
Maar dat zou misschien te overduidelijk zijn dat Vince iets anders verzint hoop ik

Wil ook niet dat Edge zijn WM streak eindigt
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:27:39 #41
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_46981782
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar ECW.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:42:23 #42
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46982453
Deal or No Deal was eigenlijk leuker. kandidaat een groot WWE fan en sympathieke gozer. Rated RKO tussen de toeschouwers



(kandidaat verspeelt 750.000 dollar en ze zijn de enige die klappen)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:52:10 #43
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_46982834
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:42 schreef BigFire het volgende:
Deal or No Deal was eigenlijk leuker. kandidaat een groot WWE fan en sympathieke gozer. Rated RKO tussen de toeschouwers

[afbeelding]

(kandidaat verspeelt 750.000 dollar en ze zijn de enige die klappen)
waar kan ik die vinden?? Lijkt me namelijk wel lachen om te zien.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:58:54 #44
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46983081
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:52 schreef The_Crippler het volgende:

[..]

waar kan ik die vinden?? Lijkt me namelijk wel lachen om te zien.
ik heb het van XWT, maar de andere wrestling trackers hebben het ook wel denk ik.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:04:51 #45
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_46983306
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:58 schreef BigFire het volgende:

[..]

ik heb het van XWT, maar de andere wrestling trackers hebben het ook wel denk ik.
Dank, ik werk normaal nooit meer met die site, blijkbaar deed mn wachtwoord het nog wel. Thnks.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_46985337
BTZone heeft no deal ook

En wat een Raw zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:21:00 #47
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46985860
haha ja No Deal was grappig, morgen maar ff RAW en ECW kijken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 19:33:33 #48
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_46986465
Chris Masters zit trouwens weer aan de steroids, kan haast niet anders
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_46987001
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef BigFire het volgende:
Chris Masters zit trouwens weer aan de steroids, kan haast niet anders
Enige verschil wat ik zie is de zonnenbank en zijn baardje..
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:43:53 #50
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47009833
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:48:08 #51
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47009960
Masters zag er wel weer erg opgepompt uit ja

Raw was erg lekker, ben benieuwd naar ecw, new breed vs originals is een goeie zet
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:03:30 #52
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47010439
godver, ik moet echt eens meer tijd krijgen om het allemaal te kunnen kijken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:09:46 #53
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47010618
Ik weet niet of Masters aan de roids zit....zou dom van hem zijn om dat risico te nemen lijkt mij. Goed eten en hard trainen kan al wonderen doen als je zo groot bent geweest.

Over Steroids gesproken

SportsIllustrated.com has added an article today discussing the recent allegations of steroid/HGH sales at the Palm Beach Rejuvenation Center in Florida. This story broke last week as several professional athletes were listed as customers. Sport Illustrated’s story lists TNA star Kurt Angle as a new name being added to the list of people being investigated. The article says:

"Kurt Angle, a 1996 Olympic gold-medal-winning freestyle wrestler and now a star professional wrestler, received two prescriptions for trenbolone and one for nandrolone between October 2004 and February '05. (Angle did not return messages left with his spokesman.)"

During the time of Angle receiving these prescriptions he was under contract with WWE. Both of the drugs are said to be popular anabolic steroids. We will certainly have more on this story as we get it.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_47015878
Gekke Kurt weer, hij zegt ook weer de stomste dingen in een interview met Bobba
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:49:26 #55
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47016218
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gekke Kurt weer, hij zegt ook weer de stomste dingen in een interview met Bobba
linkje?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_47019098
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef Paxlie het volgende:

[..]

linkje?
http://www.pwmania.com/newsarticle.php?page=175155908

ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA gaat trouwens spliiten met NWA. Belts worden teruggeven en komen dus waarschijnlijk TNA belts.

Edit:

Goh laatse MITB qualifiying match aangekondigd. Carlito vs Flair vs Orton, wie zou dat nou winnen

[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 07-03-2007 17:44:25 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:34:34 #57
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47026339
flair
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:20:08 #58
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47039805
Het zal Orton wel worden en dat hoop ik eigenlijk ook wel.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_47041201
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:20 schreef The_Crippler het volgende:
Het zal Orton wel worden en dat hoop ik eigenlijk ook wel.
Beetje overduidelijk

En dan zal hij Edge wel net van de ladder afgooien als hij de koffer wilt pakken ofzo.

Flair vs Carlito kan dan ook op WM of hun samen tegen een ander tag team.
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:15:52 #60
167723 sanni
Acima de seu
pi_47043309
Mischien een 'rare' vraag maar is Wrestlemania al geweest en wat waren de
uitslagen?
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:35:29 #61
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47043710
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:15 schreef sanni het volgende:
Mischien een 'rare' vraag maar is Wrestlemania al geweest en wat waren de
uitslagen?
www.wwe.com bevat alle info die je zoekt
Wrestlemania is overigens op 1 april
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:24:44 #62
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47044874
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:35 schreef Paxlie het volgende:

[..]

www.wwe.com bevat alle info die je zoekt
Wrestlemania is overigens op 1 april
en ik zit er gewoon op te wachten wat DE wwe 1 april mop allertijden wordt
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:25:22 #63
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47044896
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:24 schreef Magneet het volgende:

[..]

en ik zit er gewoon op te wachten wat DE wwe 1 april mop allertijden wordt
ashley die de titel wint
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:44:50 #64
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47045371
Ik zie ze er nog voor aan ook. Als ze dat doen laten ze wel ff weten dat ze geen enkele waarde geven aan de Womens Title.

"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:52:21 #65
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47045549
dat is al jaren bekend dat die titel niet boeit. De chicks zijn er alleen voor het t&a gehalte hoog te houden.
pi_47048582
Kleine vraag...Intercontinental title en ECW title worden niet verdedigd op WM en how about de US en de Tag Team Titles? Iemand enige info al over die 3?

TNA title...Beter dat ze met een mooie belt komen ben erg benieuwd naar het uiterlijk.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:53:47 #67
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47048802
Volgens mij de US en beide tag titels worden voor zover bekend niet verdedigd op WM. Niet dat die titels nog maar iets voorstellen bij de wwe maar toch....
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:56:41 #68
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47051036
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:53 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij de US en beide tag titels worden voor zover bekend niet verdedigd op WM. Niet dat die titels nog maar iets voorstellen bij de wwe maar toch....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:03:16 #69
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47051288
Ok dus dan heb je wss na WM MVP als US champ, Benoit die naar Raw gaat om misschien daar iemand uit dagen (Cena?) Tag Titles boeien me al lang niet meer dus dat maakt me ook niks uit, IC title en ECW title worden niet verdedigd maar zitten wel in 1 van de meest besproken (zo niet DE meestbesproken) wedstrijd van WM dus dat vind ik wel ergens voor tellen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:06:19 #70
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47051425
als ze nou beide titles on the line doen, dan wordt het helemaal een interresant verhaal
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:13:28 #71
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47053779
Nee want dan zijn de titels ondergeschikt aan het grote verhaal namelijk Trump vs McMahon. Men zou de titelverandering nooit herinneren want er word iemand kaalgeschoren.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_47054937
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef roepdeman het volgende:
Kleine vraag...Intercontinental title en ECW title worden niet verdedigd op WM en how about de US en de Tag Team Titles? Iemand enige info al over die 3?

TNA title...Beter dat ze met een mooie belt komen ben erg benieuwd naar het uiterlijk.
Nog niet alle wedstrijden zijn bekend heh, wordt in de loop naar WM bekend gemaakt.


Er komen trouwens ook ECW tag team belts binnenkort, misschien ook op WM.



[ Bericht 6% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 08-03-2007 16:11:26 ]
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:12:43 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47060936
Benoit naar RAW.. hoop niet dat ie daar een grote rol gaat spelen

en Chavo... dat ze maar niet zijn contract gaan verlengen!!!!
had die niet in retirement kunnen blijven
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:31:32 #74
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47061530
ik hoop wel een grote rol voor Benoit! Hij is 1 van de beste pure wrestlers die de wwe nog heeft.
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:36:17 #75
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47061669
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:31 schreef Magneet het volgende:
ik hoop wel een grote rol voor Benoit! Hij is 1 van de beste pure wrestlers die de wwe nog heeft.
ben ik helemaal met je eens maar ik heb het persoonlijk niet zo op die stijl..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47062386
Ow ja nu jullie het zeggen.. was die hele CW title vergeten
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47080268
JBL undergoes new back procedure

http://www.wwe.com/inside/news/jblbackprocedure

Klinkt goed zeg hopelijk zien we hem weer terug in de ring
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:20:06 #78
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47098344
Vince McMahon staat niet op de miljardairlijst van Forbes. 'Battle of the Billionairs' is dus niet helemaal gepast Vince
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:25:16 #79
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47100377
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 02:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JBL undergoes new back procedure

http://www.wwe.com/inside/news/jblbackprocedure

Klinkt goed zeg hopelijk zien we hem weer terug in de ring
Hate to lose him as a commentator!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47100738
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef BigFire het volgende:
Vince McMahon staat niet op de miljardairlijst van Forbes. 'Battle of the Billionairs' is dus niet helemaal gepast Vince
Dat is gebasseert op schattingen, hij is waarschijnlijk dus wel billionair.


Smackdown:

Redelijke aflevering, niks bijzonders om echt over te praten alleen


WWE officials have been in contact with Chris Jericho in hopes of a return around September. Nothing has been confirmed at this point but if a deal is reached he will most likely appear on the RAW brand.

It should also be noted that Dixie Carter is interested in signing him to TNA Wrestling.

[ Bericht 19% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 09-03-2007 20:24:12 ]
pi_47112906
RAW is Jericho
hoop dat er wat van waar is, wat meestal niet zo is (bron?)
toch iemand die ik graag wil terug zien.

Haha, Lashley heeft duideljik een acteerles genomen.

Heb de laatste tijd steeds vaker dat ik eerst even de uitslagen bekijk en dan beslis of ik kijk, zo intressant is het de laatste tijd niet (die 30 promo's over Trump vs. Vince (DID YOU JUST CALL ME VINCE?) zijn een beetje saai, alleen de intro van SCSA was leuk

Maar voor Punk vs. Kennedy wil ik wel even kijken.
pi_47114331
Smackdown was deze week wat minder, publiek was ook erg slecht vondt ik. Maar opzich waren de matches zelf wel redelijk verder geen schokkende onthullingen ofzo.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:17:26 #83
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47121842
TNA Main Event was echt goed

en SD! was idd beetje slapjes deze week, vond dat Matt Hardy een goeie match had
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 14:27:17 #84
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47123448
ben wel benieuwd naar de AJ styles-Rhino match eigenlijk
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 10 maart 2007 @ 16:33:24 #85
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47126539
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef BigFire het volgende:
ben wel benieuwd naar de AJ styles-Rhino match eigenlijk
ik hoop dat AJ wint!!
de rol van rhino is sowieso dom.. van de laatste 10 'gores' heeft hij zichzelf zeker 8x door een tafel 'gegored'
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 18:06:20 #86
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47129245
Ik vind dat TNA de feuds altijd te lang maken. Deze dus ook met AJ en Rhino. AJ wint toch bijna altijd. Daarnaast hebben we weer Sting en Abyss, Sabin vs Lynn en LAX vs Dudleyz. Bijna altijd is het weer een aparte wedstrijd.
Maargoed we zullen zien wat ze er van maken.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_47129921
Ik kijk TNA niet maar van wat ik zo lees proberen ze volgens mij elke match wel een enorme gimmick match te maken zeg
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:46:34 #88
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47134114
ja vaak gaan de ideën te ver, maar een match waar je iemand vanaf moet gooien of met een bepaalde move moet eindigen vind ik uitstekend.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47170461
Chris Jericho Returning To Wrestling This Year - For Which Company?

Source: Wrestling Observer Newsletter

Former Undisputed World Champion Chris Jericho is planning to return to the world of professional wrestling in 2007. However, the company Jericho will sign with is still up in the air.

WWE officials are currently in negotiations Jericho. If a deal is reached it is likely he will return to the company after the summer (likely in September) with the RAW brand.

TNA president Dixie Carter is also said to have a strong interest in signing Jericho. Jericho's band Fozzy has been featured on several TNA shows since he left WWE, adding to the speculation that he'll be jumping ship to TNA when he returns.

Jericho left WWE in August of 2005. He wrestled a long program with John Cena and actually signed a short-term contract extension after his original deal expired. Since leaving pro wrestling, he has stayed busy with acting jobs as well as touring with Fozzy.
  zondag 11 maart 2007 @ 22:32:19 #90
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47172646
ik hoop dat Jericho naar TNA gaat
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47174489
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef Tazmaniac het volgende:
ik hoop dat Jericho naar TNA gaat
Die reactie zag ik niet van jou aankomen
  zondag 11 maart 2007 @ 23:19:26 #92
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47174788
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Die reactie zag ik niet van jou aankomen
hehe, wat ben ik toch weer voorspelbaar neej het is niet dat ik anti wwe of perse pro TNA ben, vind gewoon dat TNA een eerlijke kans moet krijgen en het is voor iedereen beter als de strijd tussen WWE en TNA steeds dichter bij elkaar komt te liggen, qua roster, shows, ratings enz enz enz

Dus dan kan Jericho beter naar TNA want die hebben meer aan hem dan WWE denk ik
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47177806
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

hehe, wat ben ik toch weer voorspelbaar neej het is niet dat ik anti wwe of perse pro TNA ben, vind gewoon dat TNA een eerlijke kans moet krijgen en het is voor iedereen beter als de strijd tussen WWE en TNA steeds dichter bij elkaar komt te liggen, qua roster, shows, ratings enz enz enz

Dus dan kan Jericho beter naar TNA want die hebben meer aan hem dan WWE denk ik
Waarom krijgt TNA geen eerlijke kans dan? Ze hebben Kurt Angle weten te strikken en je ziet dat het ze bar weinig geholpen heeft. Kijkcijfers zijn amper omhoog gegaan sinds Kurt erbij is. Ze blijven zo rond de 1.1 zitten.

Denk niet dat als Jericho naar TNA gaat daar veel verandering in komt.
  maandag 12 maart 2007 @ 13:55:23 #94
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47189054
Nee dat denk ik ook niet, Jericho heeft er veel meer aan om naar de WWE te gaan omdat hij dan aandacht krijgt wat ook weer goed is voor zn band , voor het touren met zn band is het dan weer minder maar goed.

Kijk wat TNA heeft.....Christian, Steiner, Sting, Angle en nog gaan de ratings niet omhoog
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 12 maart 2007 @ 15:02:20 #95
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47191558
wanneer staat ashley in de playboy?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 12 maart 2007 @ 15:03:47 #96
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47191612
omdat het weer bijna WM is Dan staat er altijd een WWE chick in de playboy. EN ze had al ervaring.

edit : leer lezen neet er staat wanneer en niet waarom

[ Bericht 30% gewijzigd door Magneet op 12-03-2007 15:48:51 ]
  Redactie Games maandag 12 maart 2007 @ 15:05:40 #97
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47191694
Heb de foto's gezien, zijn een beetje raar maarja.
.....Kennedy
pi_47193116
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
wanneer staat ashley in de playboy?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf vandaag, heb foto's gister al gezien
pi_47197276
Ik vond het overigens geen geweldige foto's
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:56:42 #100
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47198266
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waarom krijgt TNA geen eerlijke kans dan? Ze hebben Kurt Angle weten te strikken en je ziet dat het ze bar weinig geholpen heeft. Kijkcijfers zijn amper omhoog gegaan sinds Kurt erbij is. Ze blijven zo rond de 1.1 zitten.

Denk niet dat als Jericho naar TNA gaat daar veel verandering in komt.
geen eerlijke kans in de zin van.. ik vind dat sommige hier op fok! TNA al snel afschrijven.. maja kan aan mij liggen
en helaas gaan de ratings idd niet hoger dan 1.0 - 1.1
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 12 maart 2007 @ 18:07:01 #101
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47198614
Het maakt bij mij niet uit wie er zoal in het rooster zit bij TNA. Ze hebben nu dan wel Angle en zeer geweldige (kuch, kuch) Sting, maar de show blijft een chaos en te vaak niet leuk om te zien.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_47200465
TNA is dan ook gewoon slecht, zitten goede worstelaars tussen hoor daar niet van. Maar het komt allemaal erg geforceert en nep over. En dan al die gimmick matches... het is idd een chaos en gewoon niet leuk om te zien.

Omdat ik me verveel en me ratio nog ietsjes hoger wil download ik misschien Destination X om te kijken of het nu wat beter is, maar het lijkt me sterk.
pi_47205474
Destination X openingsmatch was erg goed!
Vond Senshi - Starr minder maar ja build up was gewoon raar. Mooie chants tijdens Abyss - Sting !!
En de Main Event was sterk! Christian is trouwens echt super on the mic! Hij bewees het gister echt elke keer (Y)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 12 maart 2007 @ 21:08:40 #104
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47206069
die vrouwen die niet durfden te kijken bij de Elevation Match
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 12 maart 2007 @ 22:29:28 #105
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47209698
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:03 schreef Magneet het volgende:
omdat het weer bijna WM is Dan staat er altijd een WWE chick in de playboy. EN ze had al ervaring.

edit : leer lezen neet er staat wanneer en niet waarom
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47214666
@ Bigfire:

Ja daar had ik ook liever een ander einde gezien. Ik vond wel dat ze een hele spannende match hadden overigens.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:00:11 #107
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47218362
het mooiste van de show was

FIRE RUSSO!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:46:11 #108
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47219355


Dikke RAW spoiler voor volgende week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:51:06 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47219493
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:43:29 #110
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47220966
ok raw MOET ik zien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:34:33 #111
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47222784
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:00:59 #112
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47227671
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47231669
Raw was echt fantastisch

Stone Cold @ Mic !!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47238087
RAW

Geef toe Iedereen zal op WM een bepaald persoon erg missen en het is geen triple H.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:14:07 #115
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47238247
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:51:03 #116
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47239786
TNA PPV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47243709
Destination X ook gekeken, was wel leuk om 1 keer te kijken, maar wat komt 90% daarvan slecht over zeg.

En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47246303
Aah dat ze kunnen verbeteren was al duidelijk. Die chants gaven alvast een goed begin aan maar er waren ook positieve puntjes aan die PPV maar goed ik denk niet dat het ???40??? dollar waard is.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:17:38 #119
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47257095
Goddelijke RAW!

Ik kreeg spontaan kippenvel op één moment
World Wrestling Entertainment
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:02:15 #120
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47268452
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Goddelijke RAW!

Ik kreeg spontaan kippenvel op één moment
Nostalgie
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:06:37 #121
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47268601
ECW
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:10:26 #122
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47268726
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
ECW
ECW
World Wrestling Entertainment
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:19:17 #123
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47268999
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:02 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Nostalgie
uhuh je moet op youtube ff zoeken op The rock mix en the rock mix 2 zijn best aardige compilaties. Ik heb ook nog ergens een cd / dvd met heel veel funny promo's van hem en anderen
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:32:16 #124
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47269363
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:10 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47270465
Dat ging wel even mis ja, voor de rest weinig mis met deze ECW. Main event was wat langdradig en kwam op het einde beetje nutteloos over,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:16:46 #126
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47270823
Hier van FOK! nog mensen die volgende maand naar Londen/Oberhausen/Milaan gaan?

Ik ga in ieder geval naar de houseshow in Oberhausen en daarna naar de live show in London
World Wrestling Entertainment
pi_47271346
helaas geen tijd voor! had het me vorig jaar nog zo voorgenomen maar ja soms is het maar beter om de trouwerij van je naaste familie bij te wonen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47271842
Ik ga deze keer helaas niet, had(en heb nogsteeds ) geldgebrek. En London komt mij ook niet goed uit in verband met slapen bij vrienden. Dus deze keer sla ik over. Hopelijk volgende keer weer in Manchester

WM Kaart is nu zo met de Kane match bevestigt op de site:

* World Heavyweight Championship: Batista (c) vs. The Undertaker

* WWE Championship: John Cena (c) vs. Shawn Michaels

* Hair vs. Hair match: Bobby Lashley (w/Donald Trump) vs. Umaga (w/Vince McMahon and Armando Alejandro Estrada) (w/Steve Austin as Special Guest Referee)
o In this "Battle of the Billionaires", either Trump or McMahon will have his head shaved if his representative loses.

* Money in the Bank ladder match: Edge vs. CM Punk vs. King Booker vs. Jeff Hardy vs. Mr. Kennedy vs. Matt Hardy vs. Finlay vs. Randy Orton

* The ECW Originals (Tommy Dreamer, Sabu, The Sandman and Rob Van Dam) vs. The New Breed (Elijah Burke, Marcus Cor Von, Matt Striker and Kevin Thorn) (w/Ariel)

* WWE Women's Championship: Melina (c) vs. Ashley Massaro

* Kane vs. The Great Khali

______________________________________________________________________

En dan moeten we nog de cruiserweights en de tag team divisie erin hebben ook. Ziet er toch wel uit als een goeie WM toch?
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:49:25 #129
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47273658
haha ECW was idd erg triest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47276492
Ze blijven trouwens maar doodgaan heh

"Golden Boy" Arnold Skaaland, a WWE Hall of Famer and member of the WWE family for more than a half-century, passed away Tuesday at age 82.
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:10:06 #131
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47276608
ja maar goed das ook een hele respectabele leeftijd. De meeste hedendaagse wrestlers halen dat niet wegens de drugs
pi_47277032
Das waar, 82 is nog een normale leeftijd. Maar de laatste tijd sterft de een na de andere hall of famer/former wrestler. Meestal zo rond de 50/60 ook nog.

Edge is trouwens dus gewond. Heeft in die match met RVD iets met ze kaak. Dat is dus de reden waarom hij niet geworsteld heeft. En dat zal hij ook niet doen tot WM.
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:43:46 #133
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47280268
Wat vind je trouwens van de heer Monty Brown....binnen een jaar van TNA Midcard en amper op een PPV verschijnen naar een 8 man tag op WM?? Doe je toch goed denk ik zo....

Geweldige Feud trouwens Originals - New Breed

Ik ga trouwens volgende maand naar Oberhausen ja met mn broertje en mn vriendin (heerlijk zon vriendin die het ook leuk vindt...no worries), en in oktober naar Brussel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:59:56 #134
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47284089
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef kidkash19 het volgende:
Wat vind je trouwens van de heer Monty Brown....binnen een jaar van TNA Midcard en amper op een PPV verschijnen naar een 8 man tag op WM?? Doe je toch goed denk ik zo....

Geweldige Feud trouwens Originals - New Breed

Ik ga trouwens volgende maand naar Oberhausen ja met mn broertje en mn vriendin (heerlijk zon vriendin die het ook leuk vindt...no worries), en in oktober naar Brussel
Dat ie nu op WM staat heeft puur met de NB vs. Originals storyline te maken, als hij voorlopig in een crappy storyline zat, zat hij 1april op de bank voor de tv denk ik, maar goed het is een goeie switch van hem geweest.

Paar vrienden van me gaan ook naar Oberhausen, me not going..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:30:25 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47290775
Maar goed hij zit dus wel in het verhaal terwijl ze ook iemand anders hadden kunnen kiezen voor die rol. Misschien zitten er nu in TNA een paar gasten zich toch te bedenken wat ze kunnen bereiken "up North". Als je dan leest (ja gerucht dus neem het met een emmer zout) dat iedereen onder de 30 in TNA niet echt gelukkig is zie ik er nog wel meer verkassen naar de WWE, al hoop ik van sommige niet dat ze dat doen simpelweg omdat de WWE al talent genoeg heeft.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_47308132
En ze gaan de brand only PPV's afschaffen na WM, dus de mid en low card krijgen nu helemaal geen PPV tijd meer. Als ze de rosters samenvoegen is de hele low en mid card morsdood lijkt mij. Denk niet dat er dan nog veel plaats is voor TNA worstelaars.
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:47:35 #137
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47309753
net een item over de Battle of the Billionaires op RTL Boulevard

Mr. McMahon werd ondertiteld als Mystery Man
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47309898
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:47 schreef BigFire het volgende:
net een item over de Battle of the Billionaires op RTL Boulevard

Mr. McMahon werd ondertiteld als Mystery Man
LOL Dat moet ik zien !

Vanavond herhaling dacht ik?
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:59:26 #139
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47310204
23:15 RTL5
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47312452
Jiej...Never dat ik naar Boulevard ga kijken. Sorry maar noem mij maar idioot maar Pro-Wrestling dood minder hersencellen dan Verlinde.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47315309
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:59 schreef BigFire het volgende:
23:15 RTL5
Waar komt het ongeveer? Begin of einde?

En zeker in zon kleine flits? Of ook echt aandacht eraan besteed?


Mijn TV doet nogal moeilijk (Digitale TV en bijna geen ontvangst enzo)
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:09:37 #142
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47319956
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waar komt het ongeveer? Begin of einde?

En zeker in zon kleine flits? Of ook echt aandacht eraan besteed?


Mijn TV doet nogal moeilijk (Digitale TV en bijna geen ontvangst enzo)
eerste kwartier
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47320050
Heb het al gevonden op de site

http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml

Video ervan

Mystery Man in de ondertiteling
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:36:51 #144
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47321009
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Mystery Man in de ondertiteling
geeft maar weer aan dat Nederland totaal niet klaar is voor wrestling.

remember 'De Doodgraver' in die docu?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:08:42 #145
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47321981
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef BigFire het volgende:

[..]

geeft maar weer aan dat Nederland totaal niet klaar is voor wrestling.

remember 'De Doodgraver' in die docu?
de doodgraver was idd nog veel erger.. maar mystery man, hoe komen ze erop???

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47322694
Ervan uitgaande dat ze bij boulevard werken....kan ik zulke fouten begrijpen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47322788
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef BigFire het volgende:

[..]

geeft maar weer aan dat Nederland totaal niet klaar is voor wrestling.

remember 'De Doodgraver' in die docu?
Dat was brilliant Was toch in Beyond The Mat die een keer op sbs kwam?

Heerlijke humor dat
pi_47323341
hmmm ik mis alle leuke dingen blijkbaar :s

heb op nl tv alleen die docu over Bret Hart gezien, laatst op SBS dat backyard wrestling ding en volgens mij ook ooit iets van Jake Roberts maar die zou ik kunne hebben gedownload..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47324989
Backyard Wrestling had ik ook gezien. En dat met Jake Roberts was ook van Beyond The Mat. Dat was dus de keer voor die backyard aflevering
pi_47328015
Mystery Man
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:52:54 #151
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47329126
tsja als je Mr McMahon snel zegt dan klinkt het wel zo natuurlijk....beetje dom dat ze geen research hebben gedaan ze hoeven alleen maar naar wwe.com te gaan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:55:41 #152
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47329214
ook wel grappig dat dat stukje op trump gericht is terwijl de feud voor ons meer om McMahon draait.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:04:40 #153
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47329566
maargoed hun kennen Trumb wel, en McMahon gewoon niet. Die kerel is hier nou niet echt bekend.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:52:42 #154
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47335548
en zo heeft McMahon zn doel weer eens bereikt....media aandacht voor WM23
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:53:44 #155
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47335594
mwah werd WM uberhaupt wel genoemd, alleen dat het op 1 april was meen ik
  Redactie Games vrijdag 16 maart 2007 @ 13:54:19 #156
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47335623
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:53 schreef Magneet het volgende:
mwah werd WM uberhaupt wel genoemd, alleen dat het op 1 april was meen ik
Nee, werdt onderbouwd als een event alleen tussen Trump en ''ene vince''
.....Kennedy
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:09:51 #157
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47336235
en als ze zouden weten dat de kans op verlies van Trump 1% is zouden ze al helemaal geen aandacht eraan geven.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 16 maart 2007 @ 15:14:44 #158
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47338463
Dan nog....elke extra aandacht die die krijgt is aandacht, het is op elke grote nieuwszender in Amerika geweest waar men wel weet wie Vince is.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_47342777
Het is dan ook wel geslaagd wat Vince wil. Als zelfs de Nederlandse TV hierover bericht. Welliswaar dan niet met een goeie research. Maar het was toch vreemd om Raw op TV te zien met ondertiteling

Maargoed vince wilt publiciteit en aandacht, en door Trump heeft hij dat nu ook. Zelfs in Nederland.
pi_47346949
Redelijk goeie Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impact:

Eerste keer dat ik een Impact heb gezien, en ik heb me wel vermaakt eigenlijk. Het is kort dus het speelt zich niet te lang uit. Denk dat ze aan dat ene uurtje verlopig wel genoeg hebben, al moeten ze het misschien nog wat beter indelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 36% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-03-2007 23:49:12 ]
pi_47385305
Waar is iedereen zeg ?

Maargoed Lasley gaat nu dus eindelijk de Masterlock breken. Dat is nu dus wel 100% zeker


Worthy Challenger?

ECW World Champion Bobby Lashley will take the Master Lock Challenge Monday night on Raw. Will Lashley be the first man to break Chris Masters' devastating hold? Continue...

Also: Check out Masters' Top 5 Master Lock Moments


Maargoed, zijn we er iig vanaf
  zondag 18 maart 2007 @ 00:21:52 #162
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47386528
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 23:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waar is iedereen zeg ?

Maargoed Lasley gaat nu dus eindelijk de Masterlock breken. Dat is nu dus wel 100% zeker

[afbeelding]
Worthy Challenger?

ECW World Champion Bobby Lashley will take the Master Lock Challenge Monday night on Raw. Will Lashley be the first man to break Chris Masters' devastating hold? Continue...

Also: Check out Masters' Top 5 Master Lock Moments


Maargoed, zijn we er iig vanaf
ik denk eerder aan een interference van Umaga (of Vince)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47388054
quote:
Op zondag 18 maart 2007 00:21 schreef BigFire het volgende:

[..]

ik denk eerder aan een interference van Umaga (of Vince)
Mja zat ik ook aan te denken, maar zijn eeuwige push moet ook volgende week gewoon door heh
  zondag 18 maart 2007 @ 17:26:15 #164
167723 sanni
Acima de seu
pi_47404844
Ik heb vandaag voor het eerst dat stukje gezien van Mc Mahon vs Trump. Een grote
flauwekul en schertsvertoning imo. Maar goed, alles uit de kast als de ticketsales
wat tegenvallen he..
pi_47405512
Over TNA...
Angle en Joe zijn niet echt vrienden maar hebben respect voor elkaar. Ze zullen als ik het goed begrijp pas weer tegen elkaar vechten als 1 van hun twee die belt heeft die Christian zo goed in zijn bezit houdt Geef allemaal maar toe: De promo's van Cage zijn meesterlijk
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47409049
Christian is leuk ja, altijd al leuk gevonden. Herriner me nog met WM toen hij tegen DDP ging, dat hij die lach steeds deed, enorm grappig
  zondag 18 maart 2007 @ 22:15:11 #167
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47415996
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef sanni het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst dat stukje gezien van Mc Mahon vs Trump. Een grote
flauwekul en schertsvertoning imo. Maar goed, alles uit de kast als de ticketsales
wat tegenvallen he..
Haahhaaha grappig.....de WWE is nu juist aan zn sterkste periode in jaren bezig....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_47416268
WWE gaat wel redelijk goed ja. Maar de PPV Buys waren wat minder in 2006. Kijkcijfers waren wel goed, vooral nu zitten ze lekker rond de 4.0 met Raw, zo rond de 1.4/1.7 met ECW en met Smackdown zo rond de 2.3.

Maarja die PPV buys daar zitten ze een beetje mee, maar dat gaat misschien dus veranderen binnenkort

Maar het hele Trump/Vince gedoe is natuurlijk brilliant voor de pers/promotie/kijkcijfers/publiciteit. Of je het nu leuk vindt of niet.
  zondag 18 maart 2007 @ 23:08:46 #169
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47418216
de opbouw had trouwens wel een enorme valse start. Rosie vs Trump was echt beschamend
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47418980
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:08 schreef BigFire het volgende:
de opbouw had trouwens wel een enorme valse start. Rosie vs Trump was echt beschamend
Haha mja, Trump had er wel wat meer mogen zijn vindt ik. Je merkt dat als Trump echt aanwezig is het veel beter uitpakt. Nog 2 Raw's te gaan. Hopelijk is hij aanwezig in de laatste stapjes
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:32:05 #171
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47461215
OMG wat bouwen ze Cena-Michaels goed op zeg...kan niet wachten tot WM
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_47478224
Dat einde zeg Wat vet was dat toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47489350
Kip James and B.G. James have, both, asked to be released from their contracts several weeks back so they could return to the WWE. Management, however, refused to let them out of their contract.



Vraag me af of de WWE ze nog wel wil eigenlijk? Maar ze zullen niet zomaar weg willen natuurlijk..

Wat is het trouwens stil in dit topic geworden, waar is iedereen
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:43:12 #174
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47492338
kom om in het werk.. nog niet eens tijd gehad om RAW te kijken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47495476
VKM mag vertrekken ze zijn outdated en zien er lui uit.

Taz! Dat valt me vies tegen van je jongeman! Maar even eerlijk je mist niet zo heel veel kan je je tijd beter in je werk stoppen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47495546
Ben trouwens benieuwd naar de ratings van volgende week en de week daarna
pi_47505814
Ow wacht...1 ding mag je niet missen van de afgelopen RAW dat was het Wrestlemania filmpje van Stone Cold
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47512989
Die was er bij mij uitgeknipt, maar zag hem vandaag bij ECW, wat een brilliant filmpje !

ECW was ook wel te doen, weinig gelul en meer matches. En die waren ook wel goed. Behalve die van Lasley dan natuurlijk
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:50:56 #179
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47513388
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_47516473
Wrestlemania 24 dus in Orlando




At a press conference earlier today, it was announced that WrestleMania 24 will take place at Orlando’s famed Florida Citrus Bowl Stadium, marking just the second time in history that sports-entertainment’s crown jewel will be held at an outdoor venue.

On March 30, 2008, the Citrus Bowl will hold more than 70,000 screaming WWE fans when WrestleMania invades Orlando. Be sure to check back here later today as WWE.com continues to update you on this historic announcement.

Kan leuk zijn, buiten. Maar ik twijfel een beetje
pi_47517227
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wrestlemania 24 dus in Orlando

[afbeelding]


At a press conference earlier today, it was announced that WrestleMania 24 will take place at Orlando’s famed Florida Citrus Bowl Stadium, marking just the second time in history that sports-entertainment’s crown jewel will be held at an outdoor venue.

On March 30, 2008, the Citrus Bowl will hold more than 70,000 screaming WWE fans when WrestleMania invades Orlando. Be sure to check back here later today as WWE.com continues to update you on this historic announcement.

Kan leuk zijn, buiten. Maar ik twijfel een beetje
En als het nou regent?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games woensdag 21 maart 2007 @ 17:30:50 #182
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47517639
Heeft iemand een plaatje van waar deze WM wordt gehouden?
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 21 maart 2007 @ 17:33:05 #183
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47517743
Gevonden


Jezus wat groot
.....Kennedy
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:58:49 #184
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47518787
lijkt me echt supervet. als het maar niet regent of hard waait.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:25:54 #185
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_47519840
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:58 schreef BigFire het volgende:
lijkt me echt supervet. als het maar niet regent of hard waait.
Het is wel een groot stadion, het kan zich denk ik makkelijk meten met het San Siro stadion.
pi_47521169
WM 23 kan zo rond de 70 duizend mensen hebben, en die voor WM24 ook dus dat zit wel goed!

En het regent niet zoveel daaro
pi_47550680
Goed er schijnt dus een spoiler te zijn voor Wrestlemania, titel van het nieuwsitem luidt:

Backlash Ads Spoil WrestleMania 23

Ik wil dit dus niet! weten dus als je er over gaat praten, meld het even boven de spoiler waar het over gaat aub. Wil Wrestlemania graag kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren

Ook is mijn bestelling eindelijk binnen!



Let niet op het fotolijstje rechts, heb ik gekregen van iemand (en nee, ik sta er niet op, dat is een standaard foto die erin zit )
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:23:05 #188
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47551331
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Goed er schijnt dus een spoiler te zijn voor Wrestlemania, titel van het nieuwsitem luidt:

Backlash Ads Spoil WrestleMania 23

Ik wil dit dus niet! weten dus als je er over gaat praten, meld het even boven de spoiler waar het over gaat aub. Wil Wrestlemania graag kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren

Ook is mijn bestelling eindelijk binnen!

[afbeelding]

Let niet op het fotolijstje rechts, heb ik gekregen van iemand (en nee, ik sta er niet op, dat is een standaard foto die erin zit )
Waar heb je die zuipende aap vandaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Cantona_No.7 op 22-03-2007 16:30:16 ]
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:25:01 #189
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47551406
is weinig spoiler aan hoor. Niks van titels ofzo alleen matches die dan plaats gaan vinden zonder erbij wie de titelhouder is e.d.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:27:07 #190
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47551483
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Goed er schijnt dus een spoiler te zijn voor Wrestlemania, titel van het nieuwsitem luidt:

Backlash Ads Spoil WrestleMania 23

Ik wil dit dus niet! weten dus als je er over gaat praten, meld het even boven de spoiler waar het over gaat aub. Wil Wrestlemania graag kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren

Ook is mijn bestelling eindelijk binnen!

[afbeelding]

Let niet op het fotolijstje rechts, heb ik gekregen van iemand (en nee, ik sta er niet op, dat is een standaard foto die erin zit )
geen Rated R Superstar merchandise
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47551957
Die aap had ik gehad voor valentijn (net zoals dat fotolijstje trouwens )

En ga deze maand of volgende maand Rater-R Superstar trui bestellen hopelijk en het Mr. Kennedy shirt
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:49:25 #192
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47552366
haha te gek Brahma!!!

ik kan vandaag eindelijk RAW en ECW kijken!!! tot over een uur of 3
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47566021
Over een kwartier op tvzender tien, pro wrestling holland met de Tsjikkazzzz

bron website tien:

Tsjikazzz bij Pro Wrestling Holland Vanavond op Tien – vanaf 23:30

Vanavond is het zover, zullen de Tsjikazzz erin slagen hun opdracht te vervullen en de show stelen tijdens onze laatste show, of zullen ze een opdracht moeten uitvoeren als tegenprestatie.


Opdracht 4
De vierde opdracht voor de Tsjikazzz dames luidt: Steel de show op Wrestling fever! Zullen de chickies voor deze opdracht slagen? (bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)263/typeofpage=47019 )
pi_47567547
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef ProWrestlingHolland.nl het volgende:
Over een kwartier op tvzender tien, pro wrestling holland met de Tsjikkazzzz

bron website tien:

Tsjikazzz bij Pro Wrestling Holland Vanavond op Tien – vanaf 23:30

Vanavond is het zover, zullen de Tsjikazzz erin slagen hun opdracht te vervullen en de show stelen tijdens onze laatste show, of zullen ze een opdracht moeten uitvoeren als tegenprestatie.


Opdracht 4
De vierde opdracht voor de Tsjikazzz dames luidt: Steel de show op Wrestling fever! Zullen de chickies voor deze opdracht slagen? (bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)263/typeofpage=47019 )
Wat een spam

Maargoed het is nu al 12 uur, zal wel afgelopen zijn.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:01:02 #195
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47567625
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef ProWrestlingHolland.nl het volgende:
Over een kwartier op tvzender tien, pro wrestling holland met de Tsjikkazzzz

bron website tien:

Tsjikazzz bij Pro Wrestling Holland Vanavond op Tien – vanaf 23:30

Vanavond is het zover, zullen de Tsjikazzz erin slagen hun opdracht te vervullen en de show stelen tijdens onze laatste show, of zullen ze een opdracht moeten uitvoeren als tegenprestatie.


Opdracht 4
De vierde opdracht voor de Tsjikazzz dames luidt: Steel de show op Wrestling fever! Zullen de chickies voor deze opdracht slagen? (bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)263/typeofpage=47019 )
what in gods name are you talking about? Tsjikazzz?? Tien???

anyway heb RAW nog steeds niet kunnen afkijken.. had nogal problemen met wakker blijven (lag niet aan de show overigens)

Rebacca is ontslagen lees ik net.. is dat niet het vriendinnetje van Dave?? Zal ie leuk vinden hehe


Melina vs. Ashley wordt hoogwaarschijnlijk een lumberJILL match hehe... altijd goed
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47567692
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:

Rebacca is ontslagen lees ik net.. is dat niet het vriendinnetje van Dave?? Zal ie leuk vinden hehe

Melina vs. Ashley wordt hoogwaarschijnlijk een lumberJILL match hehe... altijd goed
Yup, maargoed, ze was er bijna nooit (op TV dan) en wat deed ze nou? Beetje interviewen. Ik vindt het alleen maar jammer omdat het een enorm geil wijf is

Ik denk dat ze er zelf geen toekomst meer in zag.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:08:55 #197
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47567884
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Yup, maargoed, ze was er bijna nooit (op TV dan) en wat deed ze nou? Beetje interviewen. Ik vindt het alleen maar jammer omdat het een enorm geil wijf is

Ik denk dat ze er zelf geen toekomst meer in zag.
Ja die zag er écht lekker uit.. joy giovanni is wel weer aangenomen.. kan me er alleen ff geen kop bij voorstellen..
morgen ff op de site kijken!

i'm off to bed
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:11:06 #198
167723 sanni
Acima de seu
pi_47567949
Leuk zo een Wrestlemania overzicht. Nog +/- 1 week voor " the biggest sports
spectacle in entertainment history "
pi_47568393
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ja die zag er écht lekker uit.. joy giovanni is wel weer aangenomen.. kan me er alleen ff geen kop bij voorstellen..
morgen ff op de site kijken!

i'm off to bed
Joy is nog niet aangenomen, ze wil zelf nu nog niet. Maar in de toekomst wel geloof ik.
pi_47589180
Impact was goed, meer matches in tegenstelling tot de 2 matches van vorige week

Einde was dan weer minder.

Smackdown was supergoed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 23 maart 2007 @ 18:51:47 #201
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47590621
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact was goed, meer matches in tegenstelling tot de 2 matches van vorige week

Einde was dan weer minder.

Smackdown was supergoed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:04:03 #202
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47590978
Impact was idd heel erg lekker, einde viel nog wel mee

Wat zag onze Go Daddy Girl er maar heerlijk uit deze week, damn!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47594733
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef Wessiej het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ze zelf ook eens gaan zien dat dit niet klopt, het begint nu steeds meer uit de hand te lopen

En het einde van Impact vondt ik slecht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 22:41:00 #204
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47598409
zijn er hier meer mensen die dingen willen bestellen bij WWE?
Anders is het misschien wel een idee om een inkoopactie achtig ding te houden. Ik wil sowieso 2 shirts en een oud collega van me ook, dus dat maakt al 4
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_47600889
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 22:41 schreef Paxlie het volgende:
zijn er hier meer mensen die dingen willen bestellen bij WWE?
Anders is het misschien wel een idee om een inkoopactie achtig ding te houden. Ik wil sowieso 2 shirts en een oud collega van me ook, dus dat maakt al 4
Denk ik teveel gedoe. En dan zou je het naar 1 punt moeten sturen en het vanaf daar weer verdelen. Ik doe het ook samen met mensen die ik kan en dan de shipping kosten verdelen want die zijn enorm duur. Ik betaalde voor mijn bestellig iets van 36 dollar shipping kosten.

Gelukkig is de dollar zwak en is dit al een stuk minder in euro's en dan ook nog gedeeld door 2 personen en valt het wel mee

Zie dus verder geen reden om het via het forum te doen

De shirts enzo zijn trouwens erg goeie kwaliteit. Als ik iets van Large ofzo bestel is het maar matig, deze shirts zijn ook echt goed. Ik heb alleen maar L's besteld en ze zijn ook iets langer dan een nederlandse L, maar passen nogsteeds goed
pi_47628433
Nog voordat de dag voorbij is (niemand praat hier bijna meer )

Gefeliciteerd Undertaker, en dat je volgende week zondag lekker die Batista in ze kont naait en de titel mee op je motor neemt
  zondag 25 maart 2007 @ 04:27:22 #207
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47632535
Mee eens!

Undertaker moet hem gewoon winnen, zijn streak moet hij behouden

En laat het een mooie Wrestlemania worden, zodat ik leuke rematches mag zien in Oberhausen/Londen
World Wrestling Entertainment
  zondag 25 maart 2007 @ 13:34:00 #208
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47637682
Al ben ik best een Batista fan, ik hoop ook dat de Taker zijn winning streak houdt!!!
Is trouwens ook geloofwaardiger als hij zou winnen van Batista

zal van de week ff al mijn voorspellingen voor WM posten
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47640262
Ik dacht trouwens dat Taker veel ouder was, maar hij is gister dus pas 42 geworden. Batista is nu 38.
  zondag 25 maart 2007 @ 15:30:26 #210
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47640981
als we een beetje doorposten kan er vlak voor WM een nieuw topic gemaakt worden
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 25 maart 2007 @ 15:38:28 #211
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47641239
is de card nu compleet? 1 gimmick match vind ik trouwens maar karig
hopelijk veranderd Taker-Batista nog in een gimmick match
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 25 maart 2007 @ 15:53:35 #212
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47641650
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef BigFire het volgende:
als we een beetje doorposten kan er vlak voor WM een nieuw topic gemaakt worden
Dat moet zowiezo wel, we gaan toch wel WrestleMania live volgen hé
World Wrestling Entertainment
pi_47641928
Mja Batista mag van mij ook wel zn title verliezen, met zn 3 moves
  zondag 25 maart 2007 @ 16:13:30 #214
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47642231
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:53 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Dat moet zowiezo wel, we gaan toch wel WrestleMania live volgen hé
live volgen via een crappy stream? nah.... ik wacht wel tot de volgende morgen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  Redactie Games zondag 25 maart 2007 @ 16:15:42 #215
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47642304
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:53 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Dat moet zowiezo wel, we gaan toch wel WrestleMania live volgen hé
Hoe duur is nou zo'n ppv channel?
Niet dat ik het kan zien, 1 april ben ik er niet, 2 april kijken dan maar.
.....Kennedy
  zondag 25 maart 2007 @ 16:20:10 #216
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47642462
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:15 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Hoe duur is nou zo'n ppv channel?
Niet dat ik het kan zien, 1 april ben ik er niet, 2 april kijken dan maar.
Ik bestel gewoon webcast via wwe.com site. Betaal je voor leuke live-avondje WrestleMania ¤50 ofzo

Het is dan wel niet goedkoop, maar live volgen heeft wel iets extra's
World Wrestling Entertainment
  Redactie Games zondag 25 maart 2007 @ 16:21:23 #217
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47642499
50 euro
Nee, kijk het die dag erna wel gratis.
.....Kennedy
  zondag 25 maart 2007 @ 16:52:16 #218
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47643517
Ik doe het elk jaar, en alleen WrestleMania

Blijft toch mooi in de nacht met bier/wiet/vreten en 100% pure adrenaline naar die matches kijken
World Wrestling Entertainment
pi_47645113
Is dat een beetje goeie kwaliteit dan? Of gewoon dat standaard schermpje even groot als een avatar ?

Ik ga het de volgende dag downloaden en op DVD branden en het beneden op de grote TV met surround torens bekijken Duurt wat langer, maar wil het wel goed zien
  zondag 25 maart 2007 @ 17:56:02 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47645598
- never mind -

[ Bericht 97% gewijzigd door Tazmaniac op 25-03-2007 18:07:38 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 25 maart 2007 @ 17:56:11 #221
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47645607
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Is dat een beetje goeie kwaliteit dan? Of gewoon dat standaard schermpje even groot als een avatar ?

Ik ga het de volgende dag downloaden en op DVD branden en het beneden op de grote TV met surround torens bekijken Duurt wat langer, maar wil het wel goed zien
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten dus ik bekijk elke aflevering met surround sound en een big ass tv
.....Kennedy
  zondag 25 maart 2007 @ 18:07:17 #222
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47645901
ik kijk hem ook niet live.. zeker niet op deze *** computer!
ben al blij als hij een .avi zonder al te veel problemen afspeelt

maar kan niet wachten tot volgende week zondag
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47646266
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten dus ik bekijk elke aflevering met surround sound en een big ass tv
Ook handig, misschien kan ik dat ook nog even regelen voor maandag, maar denk het niet. Weet niet zeker of ik in de computer bij mij boven nou een TV kaart heb of niet, geloof het niet

Heb er wel enorm veel zin in, neem ook vrij ervoor
  Redactie Games zondag 25 maart 2007 @ 18:30:29 #224
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47646574
Hehe ik neem er geen vrij voor, maandag 8 tot 8 werken, daarna checken.
Komen er trouwens ook High-resolution (HD het liefst) releases van WM?
.....Kennedy
pi_47648879
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Hehe ik neem er geen vrij voor, maandag 8 tot 8 werken, daarna checken.
Komen er trouwens ook High-resolution (HD het liefst) releases van WM?
Denk pas als de DVD uit is
pi_47653321
Hmmm het is alweer bijna maandag, SD! heeft de leukste matched gehad maar ik kan nog steeds niet geloven dat Benoit heeft getapt dat zit me nu de hele week dwars

Misschien krijgt hij morgen een herkansing
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47654216
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:55 schreef roepdeman het volgende:
Hmmm het is alweer bijna maandag, SD! heeft de leukste matched gehad maar ik kan nog steeds niet geloven dat Benoit heeft getapt dat zit me nu de hele week dwars

Misschien krijgt hij morgen een herkansing
Vondt dat ook erg storend ja

Maarja Cena heh, hondje van de baas.
  zondag 25 maart 2007 @ 23:15:51 #228
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47657154
Vinden jullie dan niet dat Benoit zijn tijd nu wel een beetje heeft gehad als échte Main Eventer?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 25 maart 2007 @ 23:32:41 #229
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47657823
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Vinden jullie dan niet dat Benoit zijn tijd nu wel een beetje heeft gehad als échte Main Eventer?
nee, ik vind juist dat hij langzaam weer beter aan het worden is. Sinds zijn blessure wassie echt een stuk kleiner geworden en dat komt nu weer langzaam terug. Vind het alleen jammer dat hij niet gewoon een uberfued met Finlay krijgt ofzo, prop Regal er nog bij desnoods en laat die drie elkaar helemaal verrot rammen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_47659619
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Vinden jullie dan niet dat Benoit zijn tijd nu wel een beetje heeft gehad als échte Main Eventer?


Hij is de beste worstelaar die ze hebben. Tuurlijk heeft hij zijn tijd nog niet gehad.
  maandag 26 maart 2007 @ 00:41:01 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47660011
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]


Hij is de beste worstelaar die ze hebben. Tuurlijk heeft hij zijn tijd nog niet gehad.
ben het met je eens dat hij de beste worstelaar is maar ik vind het echt geen Main Eventer daardoor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 03:24:30 #232
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47661681
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Is dat een beetje goeie kwaliteit dan? Of gewoon dat standaard schermpje even groot als een avatar ?

Ik ga het de volgende dag downloaden en op DVD branden en het beneden op de grote TV met surround torens bekijken Duurt wat langer, maar wil het wel goed zien
De webcast waar je ¤50 moet betalen is van goede kwaliteit. En je kan het gewoon fullscreen goed bekijken

Je moet er paar euro's voor neer leggen, maar het is het wel waard vind ik
World Wrestling Entertainment
pi_47661962
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:41 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

ben het met je eens dat hij de beste worstelaar is maar ik vind het echt geen Main Eventer daardoor
Tsja, zie het zo elke keer als hij in een match zit brengt hij alles met zich mee en 9 van de 10 keer is dat dan ook een match die je wilt hebben gezien. Ik vind dat je dan main event matriaal bent. En ja, je kijkt toch om te worden ge-entertained? Kijk naar de 3 huidige champs en zeg me dat ze alle drie meer dan Benoit entertainen in de ring
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 26 maart 2007 @ 09:41:25 #234
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47663433
Benoit heeft geen Main Event uitstraling en niet voldoende mic skills, ja hij redt zich wel op de mic maar als Main Eventer moet je meer kunnen dan jezelf net kunnen redden op de mic. Ik kan eerlijk zeggen dat zowel Cena als Lashley mij meer entertainen als World Champ als toen Benoit het was. Ik vind Benoit ook een hele sterke worstelaar maar hij is goed in mensen beter te laten lijken dan dat ze zijn maar geen (lange termijn) world Champ daar heeft hij de uitstraling niet voor.
Cena en Lashley en zelfs Batista in een wat mindere mate zijn super uithangborden voor de WWE en razend populair
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_47675294
Lasley wordt dat gemaakt. En Batista en Cena ook.

Alle 3 zien ze er groot en sterk uit. De enige met mic skills is Cena (helaas moet ik dat wel toegeven, daar is hij wel goed in ) Benoit heeft redelijk mic skills maar geen main event nee. Maar heeft Batista dat? Nee. Heeft Lasley dat? Dat hoef je nieteens te beantwoorden "NO!"

Je zag ook in het begin dat er maar mager op Lasley werd gereageert, en hoe meer hij in de picture is en onmogelijke dingen doet, dat hij steeds meer fans krijgt. Doen ze dit met Benoit heeft hij net zoveel potentie om een main eventer te zijn vindt ik.

Plus het feit dat hij alle current champions er 100 keer uitworsteld
  maandag 26 maart 2007 @ 16:28:13 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_47676780
Is al bekend wanneer HHH terugkomt. Heb alleen iets van rond Summerslam gelezen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 26 maart 2007 @ 16:41:23 #237
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47677271
Batista heeft het coole nergens druk om maken mic skills wel onder de knie....dat hij intens is zie je aan hem zelf wel. Nee Lashley heeft geen goede mic-skills nee maar word er langzaam (erg langzaam) wel beter in. Verschil met Benoit is de hele stijl van worstelen, ik denk dat die van Lashley het algemene publiek meer aanspreekt dan die van Benoit.
Je zal Benoit nooit iemand geloofwaardig iemand kunnen laten domineren zoals ze dat bij Lashley doen. Power moves zijn nou eenmaal beter in trek dan technische hoogstandjes en knife edge chops, al zou Lashley ook technisch kunnen worstelen gezien zn amateurverleden. Dit ging Brock ook pas gebruiken toen hij tegen een Benoit en Angle ging en toen zat iedereen ook met open mond te kijken. Vergeet niet dat Lashley net een jaar bezig is in de WWE en een kleine tijd in OVW heeft rondgelopen en dat Benoit al een jarenlange carriere achter de rug heeft. Lashley word alleen maar beter.

Ik maak de vergelijking met Brock omdat hij ook binnenkwam als een dominerend iemand (al was dat meer Umaga dominerend) met een achtergrond en pas toen hij mensen tegen kwam die technisch worstelden ging hij dat ook gebruiken, dat vond ik het hele mooie aan Lesnar toen. Iedereen zag hem als de Powerhouse maar toen hij echt moest kon hij technisch ook meer dan mee komen. Ik vind het zonde dat hij weg is gegaan, als Brock zn mic skills had kunnen oppoetsen (die niet eens barslecht waren) dan kon hij weleens de meeste complete worstelaar ooit zijn geworden.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 maart 2007 @ 17:25:35 #238
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47678748
precies kidkash
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47679580
Batista is gewoon slecht, en heeft geen passie. Zag je hoe hij dat commentaar gaf de laatste keer toen Undertaker Finlay op hem gooide? Geen emotie, geen passie helemaal niks. Meer een houding van "Goed ik zit er voor me geld, en straks doe ik eventjes wat" en dan bedoel ik niet dat hij dat speelt als zijn rol, je hoort ook zat dat hij backstage niet geliefd is omdat hij niks om worstelen zelf geeft. Zegt genoeg lijk mij. Batista is eigenlijk dus volkomen kut. Hij zit er alleen maar om omdat hij een goed lichaam heeft, en dat heeft hij zelf ook gezegt.

Benoit domineert juist heel makelijk Hij houdt zijn tegenstanders op de grond, en laat ze bijna geen moment los. Dat hij minder power moves doet dan Lasley etc boeit niet. 3 Amigo's is goed genoeg. Eigenlijk kan Benoit alles, highflyer met zijn headbutt (dat hij zo durft te springen vanaf die lader op WM verbaast me nogsteeds, dat was ZIEK) ultieme mattwrestler met submissions, en hij kan ook net zo goed de power moves die lasley kan. Het enige verschil is dat hij een andere uitstraling van zichzelf heeft.

Als zijn muziek ook begint, hoor je ook alleen de echte fans juichen want die weten wat hij kan.

En Brock kan niks. Dat je hem goed durft te noemen zeg. Hij verneukte dagelijks carrieres omdat hij niet kon worstelen
  maandag 26 maart 2007 @ 17:54:43 #240
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47679730
haha je leest wat veel roddels
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 18:08:42 #241
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47680203
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:28 schreef PirE het volgende:
Is al bekend wanneer HHH terugkomt. Heb alleen iets van rond Summerslam gelezen.
ja Summerslam idd. duurt nog wel even.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47680376
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:
haha je leest wat veel roddels
Roddels? Meeste is gewoon waar hoor.

Sterke argumenten ook
  maandag 26 maart 2007 @ 18:21:46 #243
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47680629
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Roddels? Meeste is gewoon waar hoor.

Sterke argumenten ook [afbeelding]
haha het meeste is idd waar, maar dat Batista absoluut niet goed ligt backstage en dat hij geen passie heeft en er ALLEEN maar zit voor het geld enz enz enz is gewoon allemaal overdreven..

staat het op een wrestlingsite, neemt iedereen het opeens over alsof het feiten zijn

en jij kunt zien dat alleen maar échte fans klappen als Benoit opkomt... knap hoor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 18:48:55 #244
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47681571
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Batista is gewoon slecht, en heeft geen passie. Zag je hoe hij dat commentaar gaf de laatste keer toen Undertaker Finlay op hem gooide? Geen emotie, geen passie helemaal niks. Meer een houding van "Goed ik zit er voor me geld, en straks doe ik eventjes wat" en dan bedoel ik niet dat hij dat speelt als zijn rol, je hoort ook zat dat hij backstage niet geliefd is omdat hij niks om worstelen zelf geeft. Zegt genoeg lijk mij. Batista is eigenlijk dus volkomen kut. Hij zit er alleen maar om omdat hij een goed lichaam heeft, en dat heeft hij zelf ook gezegt.

Benoit domineert juist heel makelijk Hij houdt zijn tegenstanders op de grond, en laat ze bijna geen moment los. Dat hij minder power moves doet dan Lasley etc boeit niet. 3 Amigo's is goed genoeg. Eigenlijk kan Benoit alles, highflyer met zijn headbutt (dat hij zo durft te springen vanaf die lader op WM verbaast me nogsteeds, dat was ZIEK) ultieme mattwrestler met submissions, en hij kan ook net zo goed de power moves die lasley kan. Het enige verschil is dat hij een andere uitstraling van zichzelf heeft.

Als zijn muziek ook begint, hoor je ook alleen de echte fans juichen want die weten wat hij kan.

En Brock kan niks. Dat je hem goed durft te noemen zeg. Hij verneukte dagelijks carrieres omdat hij niet kon worstelen
Je loopt teveel met de massa mee, ik heb nooit gezegd dat Benoit slecht is....ik zeg alleen dat Lashley voor het algemene publiek beter geschikt is. Je zegt het zelf al, als Benoit zn muziek begint hoor je de echte fans juichen, hoeveel procent is dat? 10 a 25 procent? hoorde je het gejuich toen Lashley de Masterlock brak? hoorde je het gejuich toen Lashley uberhaupt naar voren kwam als Trump zn man? Precies dat bedoel ik. Het gaat ook om het geld als je dat nog niet door had en Batista (om zn uitstraling) Cena en Lashley verkopen shirts, DVDs en verkopen stoeltjes in de arena, iets wat Benoit niet doet en daarom staan die 3 bovenaan, vergeet niet het is Entertainment niet de beste worstelaars staan bovenaan maar de beste entertainers. anders had de top nu bezaait geweest mt Benoits, Lance Storms enz enz enz en had er niemand naar gekeken. Van Ladders springen kan iedereen, als dat een graadmeter was zaten Jeff en Matt Hardy nu ook in de main event ipv de mid card. Je snapt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel met domineren, probeer hetzelfde met Benoit als wat ze afgelopen SD met Lashley hebben gedaan en je krijgt het nooit geloofwaardig over omdat Benoit een redelijke gemiddelde kerel is, Lashley daarintegen is een HUGE mother***** en dus ziet het er al sterker uit als hij het doet

Je hebt heel je krediet al verspeeld als je zegt dat Brock slecht was, Brock was ongeveer de beste big Man ooit in de korte tijd die hij heeft geworsteld. hij was Sterk, Atletisch, technisch (in het echt) de meerdere van je held Benoit (meerdere titels in NCAA) en had alles wat je wilde als worstelaar. hij heeft niemand zn carriere verneukt hij was juist superveilig zeker als je ziet wat voor moves hij gebruikte, de enige die die zwaar geblesseerd heeft was Bob Holly en dat kwam door Holly zelf omdat hij niet meewerkte en dat is een fout idee bij iemand met de grootte van Brock. Ik zou zeggen zoek op youtube wat videos over Brock en dan vooral het laatste jaar/half jaar dat hij er was....

en ja ik neem roddels heel erg met een emmer zout, want diezelfde roddelsites zeggen dat Punk niet goed ligt maar die zit wel in 1 vd grootste storylines van de WWE (New Breed die ongeveer om hem gaat nu) en in 1 vd meest spectaculaire wedstrijden van WM deelneemt. Diezelfde sites worden vaak nog ontkracht door de worstelaars zelf
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 maart 2007 @ 19:04:19 #245
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47682085
ik zat toevallig van het weekend hogan knows best te kijken en dat ging ook een stukkie over hogan in wwe. Wel leuk omdat je dan vince in het echt ziet en het gaat hem ook echt alleen maar om het geld. IHogan zit bv nog tot zijn 70ste vast aan wwe puur zodat vince hulkamania volledig kan uitmelken.

Misschien is dat ook wel een beetje het probleem van de WWE dat ze teveel gericht zijn op geld verdienen dan op goede shows, maar daar ga ik me niet aan wagen
pi_47684307
Hogan Knows Best...Meer gescript dan een aflevering van RAW? Ik weet het niet maar Vince heeft niet zo heel lang terug ook nog een begrafenis betaald. Was dat ook puur omdat hij er iets mee kon verdienen? Hogan vertelt ook lang niet altijd de waarheid...

Brock was vele malen beter dan Lashley! No doubt! Ik moet gelijk denken aan die promo's met Angle

Benoit is marketing technisch gezien misschien ook wel genoeg uitgebuit en dan kan je beter een nieuwe goudhaan creëren, maar in mijn optiek kan hij nog best een main event spot vullen. Ik snap ook niet waarom hij en Hardy geen manager hebben.
Benoit hoeft trouwens niet eens een interview te geven zodra die gozer lacht lig ik ook al in een deuk..Toothless Agression
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 26 maart 2007 @ 20:31:45 #247
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47685901
Benoit is simpelweg een veteraan, als een rookie bv clean van hem wint helpt dat de rookie heel erg qua status. Ik hoop dat Benoit naar Raw overstapt (als geruchten waar zijn) en dat hij daar een mooie feud krijgt op Main Event niveau, maar hij is gewoon geen champ materiaal. Hij heeft toen de titel gehad omdat dat zo mooi uitkwam met WM 20 en Eddie en hij als champs is natuurlijk de mooiste afsluiting die er is.
Over Brock....het is heel simpel, soms zijn er van die worstelaars die je niet liggen maar waarvan je niet kan ontkennen dat ze bizar goed zijn. Brock was er zo 1, die is met een strik afgeleverd in de ring , helemaal af. Ik was trouwens enorme fan van Brock en vond het erg jammer hoe hij weg is gegaan, hoop nog altijd op en return
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 maart 2007 @ 20:38:23 #248
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47686239
Kaartjes voor Oberhausen besteld
Ik ben het verder compleet eens met kidkash, ben ook benieuwd naar hoe goed Brock het gaat in de MMA want hij is echt belachelijk atletisch voor iemand die zo groot is
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_47688283
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Je loopt teveel met de massa mee, ik heb nooit gezegd dat Benoit slecht is....ik zeg alleen dat Lashley voor het algemene publiek beter geschikt is. Je zegt het zelf al, als Benoit zn muziek begint hoor je de echte fans juichen, hoeveel procent is dat? 10 a 25 procent? hoorde je het gejuich toen Lashley de Masterlock brak? hoorde je het gejuich toen Lashley uberhaupt naar voren kwam als Trump zn man? Precies dat bedoel ik. Het gaat ook om het geld als je dat nog niet door had en Batista (om zn uitstraling) Cena en Lashley verkopen shirts, DVDs en verkopen stoeltjes in de arena, iets wat Benoit niet doet en daarom staan die 3 bovenaan, vergeet niet het is Entertainment niet de beste worstelaars staan bovenaan maar de beste entertainers. anders had de top nu bezaait geweest mt Benoits, Lance Storms enz enz enz en had er niemand naar gekeken. Van Ladders springen kan iedereen, als dat een graadmeter was zaten Jeff en Matt Hardy nu ook in de main event ipv de mid card. Je snapt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel met domineren, probeer hetzelfde met Benoit als wat ze afgelopen SD met Lashley hebben gedaan en je krijgt het nooit geloofwaardig over omdat Benoit een redelijke gemiddelde kerel is, Lashley daarintegen is een HUGE mother***** en dus ziet het er al sterker uit als hij het doet

Je hebt heel je krediet al verspeeld als je zegt dat Brock slecht was, Brock was ongeveer de beste big Man ooit in de korte tijd die hij heeft geworsteld. hij was Sterk, Atletisch, technisch (in het echt) de meerdere van je held Benoit (meerdere titels in NCAA) en had alles wat je wilde als worstelaar. hij heeft niemand zn carriere verneukt hij was juist superveilig zeker als je ziet wat voor moves hij gebruikte, de enige die die zwaar geblesseerd heeft was Bob Holly en dat kwam door Holly zelf omdat hij niet meewerkte en dat is een fout idee bij iemand met de grootte van Brock. Ik zou zeggen zoek op youtube wat videos over Brock en dan vooral het laatste jaar/half jaar dat hij er was....

en ja ik neem roddels heel erg met een emmer zout, want diezelfde roddelsites zeggen dat Punk niet goed ligt maar die zit wel in 1 vd grootste storylines van de WWE (New Breed die ongeveer om hem gaat nu) en in 1 vd meest spectaculaire wedstrijden van WM deelneemt. Diezelfde sites worden vaak nog ontkracht door de worstelaars zelf
Jij mist mijn punt ook.

Ik bedoel het juist dat mensen voor Lasley juichen omdat hij zulke onmogelijke dingen doet, zoals de masterlock breken. Dan juichen de mensen ja, als je hem maandenlang onmogelijke dingen laat doen. Doe hetzelfde met Benoit en dan juichen ze ook voor hem.

Ik gebruikte dat ladder voorbeeld alleen om te zeggen dat hij allround is en alles kan en doet, en zo op zijn manier domineert, inplaats van een steroids lijf te hebben en wat crappy powermoves te doen.

Over punk in een grootste storyline vindt ik wel meevallen. Hij wordt in elkaar getrapt door Snitsky in een standaard match, en doet 2 promotjes dat de new breed hem wilt hebben, niet echt groots. Ze beginnen het dan op te bouwen dat ze hem nu aan het helpen zijn, als ze hiermeer door gaan wordt het zeker wel de grootse op ECW ja, maar nog niet.

En over Brock, ik heb hem zelf niet meegemaakt. Enige wat ik gezien heb was die bagger match die hij vertoonde tegen The Rock op Summerslam en de titel won uit het niets. Wat een onzin was dat zeg. En verder lees ik alleen maar over hoeveel fouten hij heeft gemaakt, en dat hij ZELF gestopt was omdat hij bang was meer mensen gewond te maken Klinkt niet erg goed lijkt mij.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:34:44 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47688986
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

En over Brock, ik heb hem zelf niet meegemaakt. Enige wat ik gezien heb was die bagger match die hij vertoonde tegen The Rock op Summerslam en de titel won uit het niets. Wat een onzin was dat zeg. En verder lees ik alleen maar over hoeveel fouten hij heeft gemaakt, en dat hij ZELF gestopt was omdat hij bang was meer mensen gewond te maken Klinkt niet erg goed lijkt mij.
onzin galore
Match met The Rock was slecht kan best. Hij heeft echter amper fouten gemaakt. Kijk anders de DVD Here comes the pain van die gast. Daarin wordt juist beweerd dat de hele kleedkamer naar de monitoren keek om te zien wat hij fout deed en hij deed niks fout

Verder issie gestopt vanwege een financieel conflict met Vince, niet omdat hij mensen gewond maakte.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 26 maart 2007 @ 21:37:08 #251
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47689115
Dat laatste is dus absolute bullshit, die wedstrijd met Rock was 6 maanden na zn debuut en zo slecht was die wedstrijd helemaal niet, het publiek was kut omdat ze tegenwerkten omdat alles al bekend was want rock ging een film maken. Hij is gestopt omdat hij American Football wilde spelen niets meer en niets minder, je hebt hem zelf niet meegemaakt....hoe kan je dan in godsnaam oordelen erover? Hij was niet bang mensen gewond te maken...absoluut niet zelfs ik weet niet waar je dat gelezen hebt maar dat is dus onzin.

Mensen juichen niet voor Lashley omdat hij onmogelijke dingen doet want zoveel onmogelijke dingen heeft hij niet gedaan, dat is pas begonnen sinds hij Trump zn man is. Voor dat verhaal waren de mensen al gek van hem en werd hij al heel erg toegejuichd, hij was/is denk ik de populairste man in ECW.

Punk is 1 x gemept door Snitsky en dat is al een maand geleden dus dat is allang verleden tijd, hij wint wat wedstrijden, zit in de MITB en daar wil de New Breed voordeel uit halen, lijkt mij dat het voor de New Breed toch echt wel voor een groot deel om Punk heen draait aangezien ze nu ook al helpen Punk wedstrijden te winnen , waar Punk niet echt negatief tegenover stond als je zn reactie zag.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 maart 2007 @ 21:43:16 #252
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47689446
ben benieuwd of Punk heel word of dat de New Breed tegen hem keert.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 26 maart 2007 @ 21:51:47 #253
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47689892
Leuk feitje ff tussen de discussie door, Lashley heeft precies dezelfde entrance dan Brock vroeger zie ik net (op de apron springen en hetzelfde 'vuurwerk') identiek als je het mij vraagt..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 21:53:42 #254
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47690007
Ja klopt dat viel mij ook op Toch was Brock een stuk cooler....die had een betere uitstraling
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 maart 2007 @ 21:58:32 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47690235
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef kidkash19 het volgende:
Ja klopt dat viel mij ook op Toch was Brock een stuk cooler....die had een betere uitstraling
ja ik heb hem zelf ook niet echt meegemaakt maar zat net ff wat tributes op youtube te kijken en toen zag ik dat
snap niet dat Batista niet wat meer van Brock's soort moves kan doen.. die ability zou hij toch eigenlijk moeten hebben..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 22:14:29 #256
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_47691020
vergeet niet dat Brock echt een broekie was en Batista een oude kerel
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 26 maart 2007 @ 22:23:09 #257
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47691501
en Brock was ECHT sterk....niet Steroid sterk (niet dat dat niet sterk is)....en ongelofelijk Atletisch voor een man van zijn grootte....iets wat Batista niet heeft.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 maart 2007 @ 22:34:19 #258
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47692061
http://www.youtube.com/watch?v=2p9rO7JYxAA

Lesnar vs. Goldberg (Special Guest Referee: Stone Cold Steve Austin)

Wordt Lashley na zijn overwinning ook gestunned door 'the rattlesnake'??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 22:43:36 #259
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47692572
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef kidkash19 het volgende:
en Brock was ECHT sterk....niet Steroid sterk (niet dat dat niet sterk is)....en ongelofelijk Atletisch voor een man van zijn grootte....iets wat Batista niet heeft.
Batista is sterker in zn benen en brock in zn bovenlijf, als we hun records mogen geloven.Maar niemand is zo sterk als Mark Henry
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 26 maart 2007 @ 22:51:40 #260
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47692962
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Batista is sterker in zn benen en brock in zn bovenlijf, als we hun records mogen geloven.Maar niemand is zo sterk als Mark Henry
Mark Henry
men.. wat ziet die gast eruit als een klootzak zeg. ideale heel.

moet alleen nog een hele boel afvallen voordat ie terug komt (en dan wraak komt nemen op Batista )
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 26 maart 2007 @ 23:13:06 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47694074
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef BigFire het volgende:

[..]

Mark Henry
men.. wat ziet die gast eruit als een klootzak zeg. ideale heel.

moet alleen nog een hele boel afvallen voordat ie terug komt (en dan wraak komt nemen op Batista )
"Mark Henry was wrestling on the shows in Mexico. He squashed Funaki on Thursday night."

Dus misschien hoeven we helemaal niet zo lang te wachten, maar ik hoorde ook dat hij nog zwaarlijvig zou zijn!!
Het is idd de ideale heel, ik haat die gast echt door en door..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 23:17:12 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47694277
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Batista is sterker in zn benen en brock in zn bovenlijf, als we hun records mogen geloven.Maar niemand is zo sterk als Mark Henry
Ik vind dat moeilijk te geloven....Brock was echt een monster maar goed je weet het nooit waar men aanleg voor heeft natuurlijk. Al had Brock wel de meest coole trainingen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 26 maart 2007 @ 23:19:46 #263
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47694400
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

"Mark Henry was wrestling on the shows in Mexico. He squashed Funaki on Thursday night."

Dus misschien hoeven we helemaal niet zo lang te wachten, maar ik hoorde ook dat hij nog zwaarlijvig zou zijn!!
Het is idd de ideale heel, ik haat die gast echt door en door..
en dan telkens bij de entrance: 'the worlds strongest man!' waardoor ik em nog meer haat
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 26 maart 2007 @ 23:19:56 #264
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47694406
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef Tazmaniac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2p9rO7JYxAA

Lesnar vs. Goldberg (Special Guest Referee: Stone Cold Steve Austin)

Wordt Lashley na zijn overwinning ook gestunned door 'the rattlesnake'??
Och wat een slechte SLECHTE wedstrijd was dat zeg...
  maandag 26 maart 2007 @ 23:21:25 #265
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47694471
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik vind dat moeilijk te geloven....Brock was echt een monster maar goed je weet het nooit waar men aanleg voor heeft natuurlijk. Al had Brock wel de meest coole trainingen
Idd benen en bovenlichaam is een groot verschil
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 26 maart 2007 @ 23:25:42 #266
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47694692
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef kidkash19 het volgende:
Over Brock....het is heel simpel, soms zijn er van die worstelaars die je niet liggen maar waarvan je niet kan ontkennen dat ze bizar goed zijn. Brock was er zo 1, die is met een strik afgeleverd in de ring , helemaal af. Ik was trouwens enorme fan van Brock en vond het erg jammer hoe hij weg is gegaan, hoop nog altijd op en return
Ik hoop zeer zeker ook op een return van Brock. Uitmuntende worstelaar en een perfecte heel (beetje een kutstem, maar ja). Zijn NFL carriere was een longshot en de Vikings hadden hem niet nodig.

Toch hoop ik dat hij en Vince nog iets kunnen bereiken.

Ik heb het idee dat na het vertrek ze Batista maar naar voren hebben geschoven. Ik mag Batista wel, maar worsteltechnisch absoluut de mindere ten opzichte van Brock
  maandag 26 maart 2007 @ 23:32:09 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47695038
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:19 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Och wat een slechte SLECHTE wedstrijd was dat zeg...
publiek wist al dat beide zouden opzouten uit de WWE, riepen hele wedstrijd "you sold out" etc.
denk dat het daardoor een mindere wedstrijd is geworden meja.. who knows (behalve Hogan)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47695268
WWE.com has learned that today in Chicago, WWE officials have agreed on the immediate release of Joey Mercury.

!
  Redactie Games maandag 26 maart 2007 @ 23:38:25 #269
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_47695350
Pardon
.....Kennedy
  maandag 26 maart 2007 @ 23:39:07 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47695383
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WWE.com has learned that today in Chicago, WWE officials have agreed on the immediate release of Joey Mercury.

!
watblieft!!!! sooooow dat komt als een verrassing

maakt wel de weg vrij voor Nitro om nu definitief als single wrestler verder te gaan
van mij mag hij een dikke push krijgen hoor!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 23:39:14 #271
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47695387
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

publiek wist al dat beide zouden opzouten uit de WWE, riepen hele wedstrijd "you sold out" etc.
denk dat het daardoor een mindere wedstrijd is geworden meja.. who knows (behalve Hogan)
Maar de wedstrijd zelf was gewoon kut. Geen wrestling moves, beetje tegen elkaar aanbeuken en dat minutenlang... GAAAAAAAAAAAAP. Het hoogtepunt was dan het Austin moment met de stunners op Goldberg en Lesnar
pi_47695452
Staat verder niks op de site erover, nieuws sites melden ook nog niet de reden. Komt erg onverwacht dit zeg
  maandag 26 maart 2007 @ 23:45:56 #273
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_47695740
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WWE.com has learned that today in Chicago, WWE officials have agreed on the immediate release of Joey Mercury.

!
Drugs of roids.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_47695830
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef PirE het volgende:

[..]

Drugs of roids.
Lijkt me sterk, zo gespierd is hij niet. En ze ontslaan geen drugs gebruikers. Anders waren ze Orton, Rey en nog veel meer kwijt. Lijkt me sterk dat dat de reden zou zijn.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:48:09 #275
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47695845
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef PirE het volgende:

[..]

Drugs of roids.
- never mind -

[ Bericht 26% gewijzigd door Tazmaniac op 27-03-2007 00:09:35 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 23:49:41 #276
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47695918
Mercury was al eens ontslagen toch? kwam toen niet veel later weer terug, daarna de ladder match ongeval waardoor er een soort storyline kwam en dus nog langer bleef...... maar de hardy's komen niet meer samen en Nitro willen ze als single player pushen. dus uiteindelijk wel begrijpelijk.

hardy's - mnm had naar mijn mening een fantastische feud kunnen worden... helaas heeft de WWE andere plannen en laten ze de tagteam divisie dood. de titles worden nu gehouden door 2 main eventers
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47696539
Is hij ontslagen!!! WTF!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:11:09 #278
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47696824
Ik denk dat PirE gelijk heeft hoor..

- mei 2006 is hij geschorst en moest ie verplicht afkicken in een kliniek
- en als ik me niet vergis was er een grote drugscontrole op de afgelopen SD! taping

zou dus heel goed kunnen dat het wél om drugs oid gaat
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47697153
Ja maar ontslaan doen ze niet, ze geven geldboetes, en ze worden suspended van house shows. Joey is toch een redelijk grote naam. Die zouden ze niet zomaar ontslaan omdat hij steroids gebruikt. Anders was Orton alang weg
pi_47698574
Heel vreemd inderdaad aangezien hij zeker 3 keer per maand te zien was op tv zegt toch wel iets.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 08:32:37 #281
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_47700826
Vergeet niet het verhaal in Sports Illustrated.....ik denk dat hij een slachtoffer is van de omstandigheden...een soort voorbeeld voor de buitenwereld en de rest.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 27 maart 2007 @ 08:48:18 #282
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47701007
hij is maar een midcarder hé die zijn er al meer ontslagen wegens doping. Alleen de top-mensen worden alleen maar geschorst
pi_47709776
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef BigFire het volgende:
maar de hardy's komen niet meer samen
Waarom roept iedereen dit toch? Ik zie de Hardy's anders nog regelmatig samen, uitleg, iemand?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:31:23 #284
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47709905
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 27 maart 2007 @ 15:55:53 #285
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_47714990
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:25:41 #286
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47716001
haha JR: "6, uhmm... 60 days away from WM"

wel heel terecht dat hij geinduct is trouwens JR ftw!

Leuke RAW!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:29:24 #287
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47716153
absoluut beste RAW sinds lange lange tijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47717819
Raw

Wat een sfeer ook tijdens die laatste match, echt geweldig. Publiek was weer hetzelfde als bij Wrestlemania vorig jaar met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:38:46 #289
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47718598
ik ben niet Cena fan ofzo, maar die promo interview was echt weer 10/10
HBK probeert het ook, maar blijft toch achter.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47718944
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef BigFire het volgende:
ik ben niet Cena fan ofzo, maar die promo interview was echt weer 10/10
HBK probeert het ook, maar blijft toch achter.
Vond ze allebei erg goed. De sfeer zat er echt de hele Raw lang goed in zeg

Titel voor het volgende topic?

[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!

Of iemand anders nog suggesties? Heb hem al klaar staan en ga denk ik nog WSX toevoegen en misschien nog wat anders

Edit: Heb ondertussen WSX toegevoegd, spelfouten eruit gehaald en wat verouderde teksten veranderd. En verder hier en daar de layout een klein beetje veranderd. Iemand nog suggesties om iets anders toe te voegen?

[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 27-03-2007 18:21:26 ]
pi_47723925
Wel WrestleMania met romeinse cijfers he :p
Maarre, niet om te haten op wat je doet, was WSX niet een one time only ding? gooi er dan voor de grap CZW in om te laten zien hoe het niet moet..
- link naar de Diva's/Knockouts, Merchandise, Title history website en die site met al die profielen van alle worstelaars en organisaties (ben even de links vergeten)


RAW was leuk, JR was oprecht, publiek was geweldig en main event was goed gedaan!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_47724215
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:06 schreef roepdeman het volgende:
Wel WrestleMania met romeinse cijfers he :p
Maarre, niet om te haten op wat je doet, was WSX niet een one time only ding? gooi er dan voor de grap CZW in om te laten zien hoe het niet moet..
- link naar de Diva's/Knockouts, Merchandise, Title history website en die site met al die profielen van alle worstelaars en organisaties (ben even de links vergeten)


RAW was leuk, JR was oprecht, publiek was geweldig en main event was goed gedaan!
WWE doet het zelf ook niet met romeinse cijfers dit jaar. Daarom dus 23.

En MTV weet nogsteeds niet zeker wat ze met WSX gaan doen. Het is meer een seizoens iets. Dus misschien dat er meer van komt.

Als je wat links geeft voeg ik ze wel toe, zal wel even merch en divas/knockouts toevoegen alvast.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:24:11 #293
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47724667
ik vind het een goed idee voor de OP Brahma.. als WSX helemaal gecancelled wordt kan het nog altijd eruit gehaald worden.. ik vond dat interview van Cena echt té goed!!!

Ben eigenlijk benieuwd of er ook nog 'extra' wedstrijden op WM komen
Der is nu best veel talent dat niet gebruikt wordt...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_47724788
Heb nu weer flink wat toegevoegd.

Divas/Knockouts staan erin. Merch staat er ook in en de site die je bedoelde was volgens mij obsessed with wrestling. En die staat er nu ook bij. Ik denk dat we misschien nog een photoshop plaatje nodig hebben of zo, wat we dan in elk topic doen in de OP


Geruchten gaan trouwens dus dat het wel iets met drugs/sterioids te maken heeft. Over Joey dus.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:41:46 #295
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_47730957
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:06 schreef roepdeman het volgende:

RAW was leuk, JR was oprecht, publiek was geweldig en main event was goed gedaan!
JR
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_47731217
JR is een held

Hoop dat hij nog lang doorgaat en Cole hem nog even niet gaat vervangen
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:06:12 #297
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_47732104
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JR is een held

Hoop dat hij nog lang doorgaat en Cole hem nog even niet gaat vervangen
'Michael Cole...... who keeps inviting him anyway?'.

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_47732271
die was leuk ja. Hij is wel ok. Maar niemand neemt hem serieus, en hij blijft steeds maar hetzelfde zeggen. "Vintage <insert naam>" "JBL, what does <insert naam> have to do to win this match?"

Beetje irritant.

Net de main event van Raw nog gekeken, wat helpt het ook enorm als het publiek er goed in zit zeg. De match zelf was maar 8 mins ofzo. Maar mede door het publiek was het echt enorm sterk.

(trouwens spam deze is even vol zodat ik eindelijk de nieuwe erin kan gooien )
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:15:18 #299
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47732502
ik zou zeggen..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:15:32 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47732510
take it away..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:15:55 #301
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47732524
Brahma!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')