SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:03 schreef Magneet het volgende:
omdat het weer bijna WM isDan staat er altijd een WWE chick in de playboy. EN ze had al ervaring.
edit : leer lezen neet er staat wanneer en niet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nostalgiequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Goddelijke RAW!![]()
Ik kreeg spontaan kippenvel op één moment![]()
uhuh je moet op youtube ff zoeken op The rock mix en the rock mix 2 zijn best aardige compilaties. Ik heb ook nog ergens een cd / dvd met heel veel funny promo's van hem en anderenquote:
quote:
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat ie nu op WM staat heeft puur met de NB vs. Originals storyline te maken, als hij voorlopig in een crappy storyline zat, zat hij 1april op de bank voor de tv denk ik, maar goed het is een goeie switch van hem geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef kidkash19 het volgende:
Wat vind je trouwens van de heer Monty Brown....binnen een jaar van TNA Midcard en amper op een PPV verschijnen naar een 8 man tag op WM?? Doe je toch goed denk ik zo....
Geweldige Feud trouwens Originals - New Breed
Ik ga trouwens volgende maand naar Oberhausen ja met mn broertje en mn vriendin (heerlijk zon vriendin die het ook leuk vindt...no worries), en in oktober naar Brussel
LOL Dat moet ik zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:47 schreef BigFire het volgende:
net een item over de Battle of the Billionaires op RTL Boulevard
![]()
Mr. McMahon werd ondertiteld als Mystery Man![]()
![]()
Waar komt het ongeveer? Begin of einde?quote:
eerste kwartierquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waar komt het ongeveer? Begin of einde?
En zeker in zon kleine flits? Of ook echt aandacht eraan besteed?
Mijn TV doet nogal moeilijk (Digitale TV en bijna geen ontvangst enzo)
geeft maar weer aan dat Nederland totaal niet klaar is voor wrestling.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mystery Man in de ondertiteling
de doodgraver was idd nog veel erger.. maar mystery man, hoe komen ze erop???quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef BigFire het volgende:
[..]
geeft maar weer aan dat Nederland totaal niet klaar is voor wrestling.
remember 'De Doodgraver' in die docu?![]()
Dat was brilliantquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:36 schreef BigFire het volgende:
[..]
geeft maar weer aan dat Nederland totaal niet klaar is voor wrestling.
remember 'De Doodgraver' in die docu?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |