linkje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gekke Kurt weer, hij zegt ook weer de stomste dingen in een interview met Bobba
http://www.pwmania.com/newsarticle.php?page=175155908quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNA gaat trouwens spliiten met NWA. Belts worden teruggeven en komen dus waarschijnlijk TNA belts.
Edit:
Goh laatse MITB qualifiying match aangekondigd. Carlito vs Flair vs Orton, wie zou dat nou winnen
[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 07-03-2007 17:44:25 ]
Beetje overduidelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:20 schreef The_Crippler het volgende:
Het zal Orton wel worden en dat hoop ik eigenlijk ook wel.
www.wwe.com bevat alle info die je zoektquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:15 schreef sanni het volgende:
Mischien een 'rare' vraag maar is Wrestlemania al geweest en wat waren de
uitslagen?
en ik zit er gewoon op te wachten wat DE wwe 1 april mop allertijden wordtquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
www.wwe.com bevat alle info die je zoekt
Wrestlemania is overigens op 1 april
ashley die de titel wintquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
en ik zit er gewoon op te wachten wat DE wwe 1 april mop allertijden wordt
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:53 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij de US en beide tag titels worden voor zover bekend niet verdedigd op WM. Niet dat die titels nog maar iets voorstellen bij de wwe maar toch....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Nog niet alle wedstrijden zijn bekend heh, wordt in de loop naar WM bekend gemaakt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef roepdeman het volgende:
Kleine vraag...Intercontinental title en ECW title worden niet verdedigd op WM en how about de US en de Tag Team Titles? Iemand enige info al over die 3?
TNA title...Beter dat ze met een mooie belt komen ben erg benieuwd naar het uiterlijk.
ben ik helemaal met je eens maar ik heb het persoonlijk niet zo op die stijl..quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:31 schreef Magneet het volgende:
ik hoop wel een grote rol voor Benoit! Hij is 1 van de beste pure wrestlers die de wwe nog heeft.
Hate to lose him as a commentator!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JBL undergoes new back procedure
http://www.wwe.com/inside/news/jblbackprocedure
Klinkt goed zeghopelijk zien we hem weer terug in de ring
Dat is gebasseert op schattingen, hij is waarschijnlijk dus wel billionair.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef BigFire het volgende:
Vince McMahon staat niet op de miljardairlijst van Forbes. 'Battle of the Billionairs' is dus niet helemaal gepast Vince![]()
ik hoop dat AJ wint!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef BigFire het volgende:
ben wel benieuwd naar de AJ styles-Rhino match eigenlijk
hehe, wat ben ik toch weer voorspelbaarquote:Op zondag 11 maart 2007 23:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die reactie zag ik niet van jou aankomen
Waarom krijgt TNA geen eerlijke kans dan? Ze hebben Kurt Angle weten te strikken en je ziet dat het ze bar weinig geholpen heeft. Kijkcijfers zijn amper omhoog gegaan sinds Kurt erbij is. Ze blijven zo rond de 1.1 zitten.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hehe, wat ben ik toch weer voorspelbaarneej het is niet dat ik anti wwe of perse pro TNA ben, vind gewoon dat TNA een eerlijke kans moet krijgen en het is voor iedereen beter als de strijd tussen WWE en TNA steeds dichter bij elkaar komt te liggen, qua roster, shows, ratings enz enz enz
Dus dan kan Jericho beter naar TNA want die hebben meer aan hem dan WWE denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
wanneer staat ashley in de playboy?Vanaf vandaag, heb foto's gister al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen eerlijke kans in de zin van.. ik vind dat sommige hier op fok! TNA al snel afschrijven.. maja kan aan mij liggenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waarom krijgt TNA geen eerlijke kans dan? Ze hebben Kurt Angle weten te strikken en je ziet dat het ze bar weinig geholpen heeft. Kijkcijfers zijn amper omhoog gegaan sinds Kurt erbij is. Ze blijven zo rond de 1.1 zitten.
Denk niet dat als Jericho naar TNA gaat daar veel verandering in komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |