quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact was goed, meer matches in tegenstelling tot de 2 matches van vorige week
Einde was dan weer minder.
Smackdown was supergoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]Ik hoop dat ze zelf ook eens gaan zien dat dit niet klopt, het begint nu steeds meer uit de hand te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het einde van Impact vondt ik slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik teveel gedoe. En dan zou je het naar 1 punt moeten sturen en het vanaf daar weer verdelen. Ik doe het ook samen met mensen die ik kan en dan de shipping kosten verdelen want die zijn enorm duur. Ik betaalde voor mijn bestellig iets van 36 dollar shipping kosten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:41 schreef Paxlie het volgende:
zijn er hier meer mensen die dingen willen bestellen bij WWE?
Anders is het misschien wel een idee om een inkoopactie achtig ding te houden. Ik wil sowieso 2 shirts en een oud collega van me ook, dus dat maakt al 4
Dat moet zowiezo wel, we gaan toch wel WrestleMania live volgen héquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef BigFire het volgende:
als we een beetje doorposten kan er vlak voor WM een nieuw topic gemaakt worden![]()
live volgen via een crappy stream? nah.... ik wacht wel tot de volgende morgenquote:Op zondag 25 maart 2007 15:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat moet zowiezo wel, we gaan toch wel WrestleMania live volgen hé![]()
Hoe duur is nou zo'n ppv channel?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat moet zowiezo wel, we gaan toch wel WrestleMania live volgen hé![]()
Ik bestel gewoon webcast via wwe.com site. Betaal je voor leuke live-avondje WrestleMania ¤50 ofzoquote:Op zondag 25 maart 2007 16:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoe duur is nou zo'n ppv channel?
Niet dat ik het kan zien, 1 april ben ik er niet, 2 april kijken dan maar.
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten dus ik bekijk elke aflevering met surround sound en een big ass tvquote:Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Is dat een beetje goeie kwaliteit dan? Of gewoon dat standaard schermpje even groot als een avatar?
Ik ga het de volgende dag downloaden en op DVD branden en het beneden op de grote TV met surround torens bekijkenDuurt wat langer, maar wil het wel goed zien
![]()
Ook handig, misschien kan ik dat ook nog even regelen voor maandag, maar denk het niet. Weet niet zeker of ik in de computer bij mij boven nou een TV kaart heb of niet, geloof het nietquote:Op zondag 25 maart 2007 17:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten dus ik bekijk elke aflevering met surround sound en een big ass tv
Denk pas als de DVD uit isquote:Op zondag 25 maart 2007 18:30 schreef Wessiej het volgende:
Hehe ik neem er geen vrij voor, maandag 8 tot 8 werken, daarna checken.
Komen er trouwens ook High-resolution (HD het liefst) releases van WM?
Vondt dat ook erg storend jaquote:Op zondag 25 maart 2007 21:55 schreef roepdeman het volgende:
Hmmm het is alweer bijna maandag, SD! heeft de leukste matched gehad maar ik kan nog steeds niet geloven dat Benoit heeft getaptdat zit me nu de hele week dwars
![]()
Misschien krijgt hij morgen een herkansing![]()
nee, ik vind juist dat hij langzaam weer beter aan het worden is. Sinds zijn blessure wassie echt een stuk kleiner geworden en dat komt nu weer langzaam terug. Vind het alleen jammer dat hij niet gewoon een uberfued met Finlay krijgt ofzo, prop Regal er nog bij desnoods en laat die drie elkaar helemaal verrot rammenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Vinden jullie dan niet dat Benoit zijn tijd nu wel een beetje heeft gehad als échte Main Eventer?
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Vinden jullie dan niet dat Benoit zijn tijd nu wel een beetje heeft gehad als échte Main Eventer?
ben het met je eens dat hij de beste worstelaar is maar ik vind het echt geen Main Eventer daardoorquote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hij is de beste worstelaar die ze hebben. Tuurlijk heeft hij zijn tijd nog niet gehad.
De webcast waar je ¤50 moet betalen is van goede kwaliteit. En je kan het gewoon fullscreen goed bekijkenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Is dat een beetje goeie kwaliteit dan? Of gewoon dat standaard schermpje even groot als een avatar?
Ik ga het de volgende dag downloaden en op DVD branden en het beneden op de grote TV met surround torens bekijkenDuurt wat langer, maar wil het wel goed zien
![]()
Tsja, zie het zo elke keer als hij in een match zit brengt hij alles met zich mee en 9 van de 10 keer is dat dan ook een match die je wilt hebben gezien. Ik vind dat je dan main event matriaal bent. En ja, je kijkt toch om te worden ge-entertained? Kijk naar de 3 huidige champs en zeg me dat ze alle drie meer dan Benoit entertainen in de ringquote:Op maandag 26 maart 2007 00:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ben het met je eens dat hij de beste worstelaar is maar ik vind het echt geen Main Eventer daardoor
ja Summerslam idd. duurt nog wel even.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:28 schreef PirE het volgende:
Is al bekend wanneer HHH terugkomt. Heb alleen iets van rond Summerslam gelezen.
Roddels? Meeste is gewoon waar hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:
haha je leest wat veel roddels
haha het meeste is idd waar, maar dat Batista absoluut niet goed ligt backstage en dat hij geen passie heeft en er ALLEEN maar zit voor het geld enz enz enz is gewoon allemaal overdreven..quote:Op maandag 26 maart 2007 18:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Roddels? Meeste is gewoon waar hoor.
Sterke argumenten ook [afbeelding]
Je loopt teveel met de massa mee, ik heb nooit gezegd dat Benoit slecht is....ik zeg alleen dat Lashley voor het algemene publiek beter geschikt is. Je zegt het zelf al, als Benoit zn muziek begint hoor je de echte fans juichen, hoeveel procent is dat? 10 a 25 procent? hoorde je het gejuich toen Lashley de Masterlock brak? hoorde je het gejuich toen Lashley uberhaupt naar voren kwam als Trump zn man? Precies dat bedoel ik. Het gaat ook om het geld als je dat nog niet door had en Batista (om zn uitstraling) Cena en Lashley verkopen shirts, DVDs en verkopen stoeltjes in de arena, iets wat Benoit niet doet en daarom staan die 3 bovenaan, vergeet niet het is Entertainment niet de beste worstelaars staan bovenaan maar de beste entertainers. anders had de top nu bezaait geweest mt Benoits, Lance Storms enz enz enz en had er niemand naar gekeken. Van Ladders springen kan iedereen, als dat een graadmeter was zaten Jeff en Matt Hardy nu ook in de main event ipv de mid card. Je snapt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel met domineren, probeer hetzelfde met Benoit als wat ze afgelopen SD met Lashley hebben gedaan en je krijgt het nooit geloofwaardig over omdat Benoit een redelijke gemiddelde kerel is, Lashley daarintegen is een HUGE mother***** en dus ziet het er al sterker uit als hij het doetquote:Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Batista is gewoon slecht, en heeft geen passie. Zag je hoe hij dat commentaar gaf de laatste keer toen Undertaker Finlay op hem gooide? Geen emotie, geen passie helemaal niks. Meer een houding van "Goed ik zit er voor me geld, en straks doe ik eventjes wat" en dan bedoel ik niet dat hij dat speelt als zijn rol, je hoort ook zat dat hij backstage niet geliefd is omdat hij niks om worstelen zelf geeft. Zegt genoeg lijk mij. Batista is eigenlijk dus volkomen kut. Hij zit er alleen maar om omdat hij een goed lichaam heeft, en dat heeft hij zelf ook gezegt.
Benoit domineert juist heel makelijkHij houdt zijn tegenstanders op de grond, en laat ze bijna geen moment los. Dat hij minder power moves doet dan Lasley etc boeit niet. 3 Amigo's is goed genoeg. Eigenlijk kan Benoit alles, highflyer met zijn headbutt (dat hij zo durft te springen vanaf die lader op WM verbaast me nogsteeds, dat was ZIEK) ultieme mattwrestler met submissions, en hij kan ook net zo goed de power moves die lasley kan. Het enige verschil is dat hij een andere uitstraling van zichzelf heeft.
Als zijn muziek ook begint, hoor je ook alleen de echte fans juichen want die weten wat hij kan.
En Brock kan niks. Dat je hem goed durft te noemen zeg. Hij verneukte dagelijks carrieres omdat hij niet kon worstelen
Jij mist mijn punt ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Je loopt teveel met de massa mee, ik heb nooit gezegd dat Benoit slecht is....ik zeg alleen dat Lashley voor het algemene publiek beter geschikt is. Je zegt het zelf al, als Benoit zn muziek begint hoor je de echte fans juichen, hoeveel procent is dat? 10 a 25 procent? hoorde je het gejuich toen Lashley de Masterlock brak? hoorde je het gejuich toen Lashley uberhaupt naar voren kwam als Trump zn man? Precies dat bedoel ik. Het gaat ook om het geld als je dat nog niet door had en Batista (om zn uitstraling) Cena en Lashley verkopen shirts, DVDs en verkopen stoeltjes in de arena, iets wat Benoit niet doet en daarom staan die 3 bovenaan, vergeet niet het is Entertainment niet de beste worstelaars staan bovenaan maar de beste entertainers. anders had de top nu bezaait geweest mt Benoits, Lance Storms enz enz enz en had er niemand naar gekeken. Van Ladders springen kan iedereen, als dat een graadmeter was zaten Jeff en Matt Hardy nu ook in de main event ipv de mid card. Je snapt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel met domineren, probeer hetzelfde met Benoit als wat ze afgelopen SD met Lashley hebben gedaan en je krijgt het nooit geloofwaardig over omdat Benoit een redelijke gemiddelde kerel is, Lashley daarintegen is een HUGE mother***** en dus ziet het er al sterker uit als hij het doet
Je hebt heel je krediet al verspeeld als je zegt dat Brock slecht was, Brock was ongeveer de beste big Man ooit in de korte tijd die hij heeft geworsteld. hij was Sterk, Atletisch, technisch (in het echt) de meerdere van je held Benoit (meerdere titels in NCAA) en had alles wat je wilde als worstelaar. hij heeft niemand zn carriere verneukt hij was juist superveilig zeker als je ziet wat voor moves hij gebruikte, de enige die die zwaar geblesseerd heeft was Bob Holly en dat kwam door Holly zelf omdat hij niet meewerkte en dat is een fout idee bij iemand met de grootte van Brock. Ik zou zeggen zoek op youtube wat videos over Brock en dan vooral het laatste jaar/half jaar dat hij er was....
en ja ik neem roddels heel erg met een emmer zout, want diezelfde roddelsites zeggen dat Punk niet goed ligt maar die zit wel in 1 vd grootste storylines van de WWE (New Breed die ongeveer om hem gaat nu) en in 1 vd meest spectaculaire wedstrijden van WM deelneemt. Diezelfde sites worden vaak nog ontkracht door de worstelaars zelf
onzin galorequote:Op maandag 26 maart 2007 21:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
En over Brock, ik heb hem zelf niet meegemaakt. Enige wat ik gezien heb was die bagger match die hij vertoonde tegen The Rock op Summerslam en de titel won uit het niets. Wat een onzin was dat zeg. En verder lees ik alleen maar over hoeveel fouten hij heeft gemaakt, en dat hij ZELF gestopt was omdat hij bang was meer mensen gewond te makenKlinkt niet erg goed lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |