ja ik heb hem zelf ook niet echt meegemaakt maar zat net ff wat tributes op youtube te kijken en toen zag ik datquote:Op maandag 26 maart 2007 21:53 schreef kidkash19 het volgende:
Ja klopt dat viel mij ook opToch was Brock een stuk cooler....die had een betere uitstraling
Batista is sterker in zn benen en brock in zn bovenlijf, als we hun records mogen geloven.Maar niemand is zo sterk als Mark Henryquote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef kidkash19 het volgende:
en Brock was ECHT sterk....niet Steroid sterk (niet dat dat niet sterk is)....en ongelofelijk Atletisch voor een man van zijn grootte....iets wat Batista niet heeft.
Mark Henryquote:Op maandag 26 maart 2007 22:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Batista is sterker in zn benen en brock in zn bovenlijf, als we hun records mogen geloven.Maar niemand is zo sterk als Mark Henry![]()
"Mark Henry was wrestling on the shows in Mexico. He squashed Funaki on Thursday night."quote:Op maandag 26 maart 2007 22:51 schreef BigFire het volgende:
[..]
Mark Henry![]()
men.. wat ziet die gast eruit als een klootzak zeg. ideale heel.
moet alleen nog een hele boel afvallen voordat ie terug komt (en dan wraak komt nemen op Batista)
Ik vind dat moeilijk te geloven....Brock was echt een monster maar goed je weet het nooit waar men aanleg voor heeft natuurlijk. Al had Brock wel de meest coole trainingenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Batista is sterker in zn benen en brock in zn bovenlijf, als we hun records mogen geloven.Maar niemand is zo sterk als Mark Henry![]()
en dan telkens bij de entrance: 'the worlds strongest man!' waardoor ik em nog meer haatquote:Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
"Mark Henry was wrestling on the shows in Mexico. He squashed Funaki on Thursday night."
Dus misschien hoeven we helemaal niet zo lang te wachten, maar ik hoorde ook dat hij nog zwaarlijvig zou zijn!!
Het is idd de ideale heel, ik haat die gast echt door en door..
Och wat een slechte SLECHTE wedstrijd was dat zeg...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef Tazmaniac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2p9rO7JYxAA
Lesnar vs. Goldberg (Special Guest Referee: Stone Cold Steve Austin)
Wordt Lashley na zijn overwinning ook gestunned door 'the rattlesnake'??
Idd benen en bovenlichaam is een groot verschilquote:Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijk te geloven....Brock was echt een monster maar goed je weet het nooit waar men aanleg voor heeft natuurlijk. Al had Brock wel de meest coole trainingen
Ik hoop zeer zeker ook op een return van Brock. Uitmuntende worstelaar en een perfecte heel (beetje een kutstem, maar ja). Zijn NFL carriere was een longshot en de Vikings hadden hem niet nodig.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef kidkash19 het volgende:
Over Brock....het is heel simpel, soms zijn er van die worstelaars die je niet liggen maar waarvan je niet kan ontkennen dat ze bizar goed zijn. Brock was er zo 1, die is met een strik afgeleverd in de ring , helemaal af. Ik was trouwens enorme fan van Brock en vond het erg jammer hoe hij weg is gegaan, hoop nog altijd op en return
publiek wist al dat beide zouden opzouten uit de WWE, riepen hele wedstrijd "you sold out" etc.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Och wat een slechte SLECHTE wedstrijd was dat zeg...
watblieft!!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WWE.com has learned that today in Chicago, WWE officials have agreed on the immediate release of Joey Mercury.!
Maar de wedstrijd zelf was gewoon kut. Geen wrestling moves, beetje tegen elkaar aanbeuken en dat minutenlang... GAAAAAAAAAAAAP. Het hoogtepunt was dan het Austin moment met de stunners op Goldberg en Lesnarquote:Op maandag 26 maart 2007 23:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
publiek wist al dat beide zouden opzouten uit de WWE, riepen hele wedstrijd "you sold out" etc.
denk dat het daardoor een mindere wedstrijd is geworden meja.. who knows (behalve Hogan)
Drugs of roids.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
WWE.com has learned that today in Chicago, WWE officials have agreed on the immediate release of Joey Mercury.!
Lijkt me sterk, zo gespierd is hij niet. En ze ontslaan geen drugs gebruikers. Anders waren ze Orton, Rey en nog veel meer kwijt. Lijkt me sterk dat dat de reden zou zijn.quote:
- never mind -quote:
Waarom roept iedereen dit toch? Ik zie de Hardy's anders nog regelmatig samen, uitleg, iemand?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef BigFire het volgende:
maar de hardy's komen niet meer samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ze allebei erg goed. De sfeer zat er echt de hele Raw lang goed in zegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef BigFire het volgende:
ik ben niet Cena fan ofzo, maar die promo interview was echt weer 10/10![]()
HBK probeert het ook, maar blijft toch achter.
WWE doet het zelf ook niet met romeinse cijfers dit jaar. Daarom dus 23.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:06 schreef roepdeman het volgende:
Wel WrestleMania met romeinse cijfers he :p
Maarre, niet om te haten op wat je doet, was WSX niet een one time only ding? gooi er dan voor de grap CZW in om te laten zien hoe het niet moet..
- link naar de Diva's/Knockouts, Merchandise, Title history website en die site met al die profielen van alle worstelaars en organisaties (ben even de links vergeten)
RAW was leuk, JR was oprecht, publiek was geweldig en main event was goed gedaan!
JRquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:06 schreef roepdeman het volgende:
RAW was leuk, JR was oprecht, publiek was geweldig en main event was goed gedaan!
'Michael Cole...... who keeps inviting him anyway?'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JR is een held![]()
Hoop dat hij nog lang doorgaat en Cole hem nog even niet gaat vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |