quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om uit het fotoboek verbannen te zijn??
Ohja, ik PM je wel even. Was ik tussen al m'n bans door bijna alweer vergeten, dat dat tegenwoordig ook al kan.quote:Ik wist dat je je misdroeg, maar zo erg... Je mag dan dus ook niet PM'en?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
[..]
Ohja, ik PM je wel even. Was ik tussen al m'n bans door bijna alweer vergeten, dat dat tegenwoordig ook al kan.
Ik ken het.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.
Dat woordje "bijna" doet het hem.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wilders over de nieuwe kamervoorzitter: "bijna Noord-Koreaanse toestanden".
Hij deed weer een mooi verhaal. Iedereen zal toch moeten toegeven dat je hem niet zomaar onder de tafel lult.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat woordje "bijna" doet het hem.
Ja, zeker door Clairy ingefluisterd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Lemmeb het volgende:
Een vraag over z'n vrouw???Wat een deugnieten zijn het toch ook, daar bij NOVA!
Het is wel een leuk stukkie hoor. Mark Steyn kent den linkschen mensch ook erg goed.quote:
Wel typisch dat jij, Lemmeb en ik zei de aaahikwordgek dat kregen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is wel een leuk stukkie hoor. Mark Steyn kent den linkschen mensch ook erg goed.
Ja, een emigrant. In de VS ziet men vaak het licht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
Wie is die Lyrebird eigenlijk? Een rechtse usert?
Dunno, ken 'm niet echt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Lemmeb het volgende:
Wie is die Lyrebird eigenlijk? Een rechtse usert?
Emotionele verwaarlozing. Komt in de beste families voor. Treurig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dunno, ken 'm niet echt.
Even weer wat anders: http://www2.telegraaf.nl/(...)_Belgi%EB.html?p=2,1
Vader is Marokkaan. Nu vraag ik mij dan toch af of de moeder dat ook was. Vader was "vertegenwoordiger" en veel van huis, vrij vertaald had hij dus 20 neuksletjes. Ik denk dat de depressie van die vrouw nu wel duidelijk is. Het mechanisme bij die vrouw is dan iets van "ik veeg mijn verleden en heden uit".![]()
Die man zou drugs eens moeten overwegenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef pberends het volgende:
Bilrand Napijn doet mee aan So you wannabe a popstar.
Hij ons ook.quote:
Ik nam even snel het vorige SC-topic door en zag iets over spam. Ik heb geen spam van 'm gehad. Was het leuke spam?quote:
Speciaal voor ons.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik nam even snel het vorige SC-topic door en zag iets over spam. Ik heb geen spam van 'm gehad. Was het leuke spam?
Ik pm 'm wel ff door.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:30 schreef sigme het volgende:
Tsk. Discreet hoor.
Laat, slaapmuts op, ik ga tandjes poetsen.
quote:
neuh...quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:33 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
ik is niks nieuwsgierig van aard hoor..
Tja dan moet je ook eerst de regengoden aanroepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het regende vanavondZeiknat geregend op het veld.
linkse en rechtse golven over het veld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef Godslasteraar het volgende:
ploegendienst in de sc?
ja, daar lijkt het wel een beetje opquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
linkse en rechtse golven over het veld.
Uh huh. Ik heb de eerste drie hoofdstukken al 'gehoord'. 't Is wel een herhaling van zetten hè.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef Godslasteraar het volgende:
ploegendienst in de sc?
laat ik dan ook eens in herhaling vallen:quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Uh huh. Ik heb de eerste drie hoofdstukken al 'gehoord'. 't Is wel een herhaling van zetten hè.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:47 schreef Godslasteraar het volgende:
sorry hoor, maar het valt toch telkens weer op dat moslims hier op fok! telkens weer de grootste fucking retards zijn![]()
De ergste retards hier op fok zijn volgens mij echt geen moslims hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
laat ik dan ook eens in herhaling vallen:
[..]
ach, ik begin weer de fout m'n neus in WFL te steken ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ergste retards hier op fok zijn volgens mij echt geen moslims hoor.
Ah ok dat forum kan ik meestal prima ontwijkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ach, ik begin weer de fout m'n neus in WFL te steken ...
het ene geloof is de andere niet, netzomin als de ene politieke ideologie de andere niet is. maar goed, beter grapjes erover maken. Of gewoon verrot schelden, ik ben er nog niet achter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah ok dat forum kan ik meestal prima ontwijken.
Maar ja alle geloven.
Ach in de kern schelen de abrahamistische geloven elkaar niet zoveel naar mijn idee. Geloof in sprookjesboeken van duizenden jaren oud. En dan worden die boeken vaak ook nog eens te letterlijk genomen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het ene geloof is de andere niet, netzomin als de ene politieke ideologie de andere niet is. maar goed, beter grapjes erover maken. Of gewoon verrot schelden, ik ben er nog niet achter.![]()
Ja, maar het lijkt me niet terecht om bv het boedhisme of taoisme/confucianisme noem het maar op, op dezelfde hoop te gooien als die abraham-gekte. Ben er overigens wel van overtuigd dat de meer positieve elementen van het christendom afkomstig zijn uit juist het boedhisme en andere niet abrahamitische religies.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach in de kern schelen de abrahamistische geloven elkaar niet zoveel naar mijn idee. Geloof in sprookjesboeken van duizenden jaren oud. En dan worden die boeken vaak ook nog eens te letterlijk genomen.
Je ligt wel in bed met die term hè?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef Godslasteraar het volgende:
"cognitieve dissonantie"
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:51 schreef Aoristus het volgende:
Het is een en al herhaling van zetten, met die verstande dat er nu blijkbaar private mail bij komt kijken
Negers, Boeren en Buitenlui![]()
quote:
Jouw schooltje?quote:
Het mooie is dat het nieuws is dat ze d maker van het filmpje gepakt hebben.. Dat lijkt me nu net de enige die iets anders deed dan met zn arm zwaaien.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het mooie is dat het nieuws is dat ze d maker van het filmpje gepakt hebben.. Dat lijkt me nu net de enige die iets anders deed dan met zn arm zwaaien.
Een soort van Schindler oppakken en de nazi`s laten gaan..
![]()
Ave Ceasar, zij die gaan sterven groeten u!quote:
Dat sterven stellen ze te lang uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ave Ceasar, zij die gaan sterven groeten u!
Wat is er mis mee?
En vandaag doet de VK precies hetzelfde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef Monidique het volgende:
Vraag: [12:28] <Dominique_> Hoelang zal het duren voor Elsevier met het grote nieuws komt dat Al Gore een hypocriet is?
Antwoord: Eén uur en twaalf minuten.
we waren toch bezig met de herhalingen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je ligt wel in bed met die term hè?
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C75BD391354386.htmlquote:De schrijver en historicus Arthur Schlesinger Jr. (89) is overleden. De Amerikaan werd vooral bekend door zijn biografie over president Roosevelt. Voor 'A Thousand Days' over president John Kennedy kreeg hij de Pulitzer Prijs.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
laat ik dan ook eens in herhaling vallen:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sommige hokjes zijn nou eenmaal wat vruchtbaarder voor idioten in hun hok dan anderen.
We gaan allemaal dood.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Ik dacht uit de verschillende Irak threads te begrijpen dat je het niet zo hebt op dictators?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Maar natuurlijk! Ik zit immers op kantoor, en dan is redelijk tot mooi weer mogelijk. Heb ik vrij, dan regent het. Ik denk dat het de prijs is die ik Mutant betaal voor niet-natregenen 's ochtends.quote:
Licht is niets anders dan elektromagnetische straling met een energieniveau dat door bepaalde cellen in onze ogen geabsorbeerd kan worden.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Licht is niets anders dan elektromagnetische straling met een energieniveau dat door bepaalde cellen in onze ogen geabsorbeerd kan worden.
Romantisch.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C75BE7A584E887.htmlquote:Er rijden geen treinen van en naar Amsterdam. Volgens ProRail is er een grote computerstoring, waardoor seinen en wissels niet kunnen worden bediend. De stad is per trein niet bereikbaar vanuit Utrecht, Amersfoort, Lelystad, Zaandam, Haarlem en Leiden.
http://www.knack.be/nieuw(...)n25-article1727.htmlquote:De Europese Commissie tikt Polen op de vingers
28/02/2007 19:00
De Europese Commissie wil dat Polen stopt met het aanleggen van twee delen van een snelweg in het noordoosten van het land. De snelweg loopt dwars door één van de grootste oerbossen van Europa en vormt een onderdeel van een weg tussen Helsinki en Warschau.
Het ene deel van 17 kilometer doorkruist een veenland waar zeldzame vogels voorkomen. Het andere stuk van 5 kilometer loopt door de bossen en daar is al begonnen met het kappen van bomen.
In december kreeg Polen al een waarschuwing van de Europese Commissie omdat de snelweg onherstelbare schade aan het oerbos toebrengt, maar Polen ging gewoon door met de aanleg. De Commissie geeft Polen nu nog één week de tijd om alsnog te stoppen met de bouw. Zo niet, stapt de Commissie naar het Europese Hof van Justitie.
Soms vind ik het leven moeilijk. Dit is zo`n moment.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
Dat is de uitleg van domoren van de "wijsheid" dat de klant altijd gelijk heeft.
Ja ik las het al. Voortaan niet te snel conclusies trekken uit drie gelezen woorden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, nee, de klant heeft gereageert op mijn e-mail waarin ik het doorgaf. Dus dat is 1000000% zeker aangekomen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef Napalm het volgende:
[..]
Soms vind ik het leven moeilijk. Dit is zo`n moment.
Ordung muss sein. Recht is recht en doorgegeven is doorgegeven.
ik word liever niet uitgelachen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:04 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spreek je baas erop aan, dat hij jou gebruikt heeft om eigen of andermans falen op af te wentelen, en dat je je in je goede naam aangetast voelt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik word liever niet uitgelachen..
Ik begrijp zo weinig van het MKB.![]()
Klanten zuigen. De baas zuigt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind het niet een heel galante oplossing van je baas.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Van jou uit gezien: de baas heeft altijd gelijk én de klant heeft altijd gelijk en als zij elkaar tegenspreken ben jij het bokje.
Het wordt tijd voor een simpele mannengrap: Wat betreft het zuigen zou je het liever precies andersom zien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Klanten zuigen. De baas zuigt.
Iedereen zuigt behalve de ongelofelijk lekkere vrouw van de baas.
[..]
Ik dacht, ik maak 'm maar niet. Is leuker voor de jongens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een simpele mannengrap: Wat betreft het zuigen zou je het liever precies andersom zien.
WHAhahahahaha![]()
Hou op, schei uit. Ze liep gisteren door de fabriekshal en ik dacht " wat moet die hier"?" en meteen erna "WAUW !!!". Ikke dus een praatje maken en stel me meteen voor. Zij zei haar achternaam en het was meteenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het wordt tijd voor een simpele mannengrap: Wat betreft het zuigen zou je het liever precies andersom zien.
Nee, het is de makkelijkste weg. Magoed, ik weet natuurlijk ook niet hoeveel geld ermee gemoeid is. Als het om een grote order gaat die op deze manier dreigt af te ketsen, kan ik me wel iets van z'n kruiperigheid voorstellen. Maar dan nog: hij had dit ook netter op kunnen lossen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind het niet een heel galante oplossing van je baas.
Misschien is het beter als de baas weggaat en ik de zaak en zn vrouw overneem..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:25 schreef Autodidact het volgende:
Schijt aan de bazen...
truequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef sigme het volgende:
't Zou zo een beschrijving van POLgenoten kunnen zijn.
Niet van mij in elk geval. Als 'de andere kant' een goed punt heeft, dan geef ik dat gewoon toe. Als 'de andere kant' daarmee aantoont dat ik ongelijk heb, geef ik dat ook gewoon toe. Ik ben wat dat betreft de kwaadste niet, maar ik ben wel één van de weinigen geloof ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef sigme het volgende:
Ik had trouwens nog wat overtypwerk gedaan, voor een topicje in TTK, waar wel een aardig stukje in stond over debatteren. Ik veralgemeniseer het onderwerp even.
Een verdere complicatie van zo'n discussie is dat tegenstanders () zich soms inderdaad laten verleiden om eenvoudige waarheden als deze te ontkennen. Soms inderdaad uit kortzichtigheid (deze ondeugd is niet beperkt tot [tegenstanders], en de hemel beware me trouwens voor sommige van mijn medestanders) maar vaak ook omdat zich van de debaterenden meestal een eigenaardig psychologisch mechanisme meester maakt: men gaat proberen om aan te tonen dat de wederpartij over de hele linie ongelijk heeft. Alles wat de andere kant zegt is onzin. De dwaling is éen en ondeelbaar: het betekent algeheel ongelijk erkennen om bij de ander ook maar éen juistheid te erkennen, om zelf maar éen vergissing toe te geven. Iemand als Dick Hillenius zal dit mechanisme vermoedelijk wel met een paar welgekozen voorbeelden uit de dierenwereld kunnen herleiden tot territoriuminstinct; zeker is dat het ineens verdwenen is als wij, voor- en tegenstanders gezamenlijk, in een restaurant gaan dineren. Wij hebben dan opeens veel meer begrip voor elkaar. Maar zodra wij 's avonds weer opnieuw op het podium zitten zijn de oorspronkelijke verhoudingen weer terug. Het gaat er niet meer om de ander te overtuigen en nog minder om de waarheid te ontdekken, maar om punten te scoren.
Rudy Kousbroek, de Dordtse synode
Ik begin dingen te begrijpen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:58 schreef Napalm het volgende:
hmmm, een klant klaagt bij mij en de baas dat ik iets niet zou hebben doorgegeven. Vervolgens forward ik naar de baas de e-mail reactie van vorige maand van de klant op het weldegelijk doorgegevene..
Wat denk je, belt de baas de klant om te zeggen dat de klant gelijk heeft en dat het nooit meer zal voorkomen...
Ik snap er niets meer van. Rare klant en gekke baas.![]()
![]()
Ik heb niet voor niets her en der voorkeurenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet van mij in elk geval. Als 'de andere kant' een goed punt heeft, dan geef ik dat gewoon toe. Als 'de andere kant' daarmee aantoont dat ik ongelijk heb, geef ik dat ook gewoon toe. Ik ben wat dat betreft de kwaadste niet, maar ik ben wel één van de weinigen geloof ik.
De vrouw van de baasquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik begin dingen te begrijpen..
Ik heb de spullen eens opgezocht en kijk; er heeft (na mij) iemand met z`n klauwen aangezeten en de boel verstierd. Drie keer raden wie dat geweest is...
Moest jij trouwens niet onderduiken ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets her en der voorkeuren.
quote:
Er zit dus maar 1 ding op: De vrouw van je baas neuken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik begin dingen te begrijpen..
Ik heb de spullen eens opgezocht en kijk; er heeft (na mij) iemand met z`n klauwen aangezeten en de boel verstierd. Drie keer raden wie dat geweest is...
Nee, ik schrok even maar heb me herpakt. En dan doe ik maar gewoon weer mee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Moest jij trouwens niet onderduiken ofzo?
Dat maakt discussieren hier vaak zo'n vermoeiende bezigheid. Het is constant opzoek zijn naar punten scoren. Dat draagt ook bij tot de wat verzuurde verhoudingen her en der.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef sigme het volgende:
Ik had trouwens nog wat overtypwerk gedaan, voor een topicje in TTK, waar wel een aardig stukje in stond over debatteren. Ik veralgemeniseer het onderwerp even.
Een verdere complicatie van zo'n discussie is dat tegenstanders () zich soms inderdaad laten verleiden om eenvoudige waarheden als deze te ontkennen. Soms inderdaad uit kortzichtigheid (deze ondeugd is niet beperkt tot [tegenstanders], en de hemel beware me trouwens voor sommige van mijn medestanders) maar vaak ook omdat zich van de debaterenden meestal een eigenaardig psychologisch mechanisme meester maakt: men gaat proberen om aan te tonen dat de wederpartij over de hele linie ongelijk heeft. Alles wat de andere kant zegt is onzin. De dwaling is éen en ondeelbaar: het betekent algeheel ongelijk erkennen om bij de ander ook maar éen juistheid te erkennen, om zelf maar éen vergissing toe te geven. Iemand als Dick Hillenius zal dit mechanisme vermoedelijk wel met een paar welgekozen voorbeelden uit de dierenwereld kunnen herleiden tot territoriuminstinct; zeker is dat het ineens verdwenen is als wij, voor- en tegenstanders gezamenlijk, in een restaurant gaan dineren. Wij hebben dan opeens veel meer begrip voor elkaar. Maar zodra wij 's avonds weer opnieuw op het podium zitten zijn de oorspronkelijke verhoudingen weer terug. Het gaat er niet meer om de ander te overtuigen en nog minder om de waarheid te ontdekken, maar om punten te scoren.
Rudy Kousbroek, de Dordtse synode
Je hebt je goede momenten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet van mij in elk geval. Als 'de andere kant' een goed punt heeft, dan geef ik dat gewoon toe. Als 'de andere kant' daarmee aantoont dat ik ongelijk heb, geef ik dat ook gewoon toe. Ik ben wat dat betreft de kwaadste niet, maar ik ben wel één van de weinigen geloof ik.
Denk niet dat ie dat goedvinden gaat..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er zit dus maar 1 ding op: De vrouw van je baas neuken.
Zij weet net als jij dat je baas een lul is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Napalm het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat goedvinden gaat..
Voor neuken volstaat dat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zij weet net als jij dat je baas een lul is.
Voor sommige dames geldt zelfs: hoe groter hoe beter.quote:
Ik zie geen reet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef sigme het volgende:
Ik ben m'n achterwerk weer eens uit het zicht verloren. Zien jullie het nog wel?
toepasselijke lyrics van Hero.quote:k dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg
Totdat ik jou zag, en ik dacht ineens aan morgenvroeg
Ik hield niet van de liefde, voor mij was er geen vrouw
Totdat ik jou zag, en ik hield zomaar ineens van jou
Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet
En dat kun je ook niet weten, ik heb je pas 1 keer ontmoet
En toen heb je mij misschien, niet eens gezien
Ik ging nooit naar buiten, echt vrolijk was ik niet
Nu loop ik zelfs te fluiten, en ik kijk of ik jou ergens zie
Ik kon om niemand lachen, ik was tot niets in staat
Nu ben ik dag en nacht een zon, omdat ik weet dat jij bestaat
Je hebt niet in de gaten, wat je allemaal met me doet
En toen heb je mij misschien, niet eens gezien
Als ik jou zou vragen, drink jij wat van mij
Zou je dan lachen, blijft het daarbij
Ik moet het toch proberen, ik weet alleen niet hoe
Niet langer verlegen, ik wil ik zal ik ga naar je toe
Er was een donder een bliksem, een slag toen ik je zag
Ik ben veranderd een ander, sinds die ene lach
Ik geef me over je hebt me, verzetten heeft geen zin
Ik ben veranderd een ander, en dit is pas het begin
Want je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet
En toen heb je mij misschien, ja heel misschien, niet eens, gezien
Voor heren ook; ik had erg veel moeite om naar haar gezicht te blijven kijken..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor sommige dames geldt zelfs: hoe groter hoe beter.
Je gaat toch niet sentimenteel doen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
toepasselijke lyrics van Hero.![]()
[..]
Voor heren ook; ik had erg veel moeite om naar haar gezicht te blijven kijken..![]()
quote:
Ach, vrouwen; uit het oog, uit het hart.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet sentimenteel doen?
Misschien is het al wel weer 2 jaar geleden toen Drugshond verliefd werd op een dame werkende bij een benzinepomp.
Een tsunami van onkunde.quote:
Ik word per dag meerdere keren verliefd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ach, vrouwen; uit het oog, uit het hart.
Ik was maandagmiddag ook al verliefd en stapelverliefd, nu kan ik ze al niet eens meer herinneren.
Lentekriebelsquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ach, vrouwen; uit het oog, uit het hart.
Ik was maandagmiddag ook al verliefd en stapelverliefd, nu kan ik ze al niet eens meer herinneren.
normaal niet maar deze week is het raak. rammelende eierstokken ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word per dag meerdere keren verliefd.![]()
Gelukkig blijk ik niet de enige man te zijn.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
normaal niet maar deze week is het raak. rammelende eierstokken ofzo.![]()
Ik herinner me de ene nu weer. Ze trok pal voor mijn neus haar truitje uit en bedacht daarna dat ze beter haar blouse wat stichtelijker had moeten dichtknopen voordat ze het truitje aangetrokken had..![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
normaal niet maar deze week is het raak. rammelende eierstokken ofzo.![]()
Ik herinner me de ene nu weer. Ze trok pal voor mijn neus haar truitje uit en bedacht daarna dat ze beter haar blouse wat stichtelijker had moeten dichtknopen voordat ze het truitje aangetrokken had..![]()
Dat is mij ook wel eens opgevallen. De hoeveelheid leuke dames is niet constant, heel raar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er lijken opeens ook veel meer leuke dames te zijn.![]()
Vanaf half januari tot half juni neemt het toe, om daarna weer geleidelijk af te nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is mij ook wel eens opgevallen. De hoeveelheid leuke dames is niet constant, heel raar.
Geldt dit ook voor de hoeveelheid leuke mannen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is mij ook wel eens opgevallen. De hoeveelheid leuke dames is niet constant, heel raar.
raison d'etrequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word per dag meerdere keren verliefd.![]()
Gelukkig blijk ik niet de enige man te zijn.
Daarvanzijn er te weinig om statistisch betrouwbare uitspraken over te kunnen doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor de hoeveelheid leuke mannen?
quote:
Geloof jij in de ware?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarvanzijn er te weinig om statistisch betrouwbare uitspraken over te kunnen doen.
Nee, maar ik heb 'm wel. Bij leven en welzijn word ik met deze oud & grijsquote:
Oeh wat een lief (klef) antwoord.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb 'm wel. Bij leven en welzijn word ik met deze oud & grijs.
Ja LOL die 'discussie' was een karikatuur van zichzelf. Zoiets moet je niet al te serieus nemen, da's meer om te lachen zegmaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt je goede momenten.![]()
Maar je ging gister weer mooi los met je iets te kort door de bocht beweringen over Glers.
Oh, dat laatste ik ook, ik had best een andere ware kunnen treffen, en als leven en welzijn anders lopen dan gehoopt kan dat alsnog. Maar ik heb deze, en na meer dat 10 jaar weet ik wel dat ik (van) deze wil houden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Oeh wat een lief (klef) antwoord.![]()
Ik vrees dat ik met meerdere vrouwen wel gelukkig zou zijn en blijven.
true.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Oeh wat een lief (klef) antwoord.![]()
Ik vrees dat ik met meerdere vrouwen wel gelukkig zou zijn en blijven.
Wat een gedoe, elke keer weer dat aftasten en testen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb de ware ook al ontmoet. Maar ik heb haar laten vallen in de hoop dat er nog een waardere rond zou lopen. Story of my life.
Zo voel ik dat ook altijd in de kroeg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:29 schreef sigme het volgende:
Oooh..
Ik kan altijd zo slecht tegen ongelukkige jongens. Dan deel ik het liefst mezelf in stukjes en ga iedereen troosten & knuffelen & redden.
Er *is* een reden waarom ik zelden naar de kroeg gaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo voel ik dat ook altijd in de kroeg.![]()
je had lerares moeten worden; lekker de hele dag iedereen bemoederen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:29 schreef sigme het volgende:
Oooh..
Ik kan altijd zo slecht tegen ongelukkige jongens. Dan deel ik het liefst mezelf in stukjes en ga iedereen troosten & knuffelen & redden.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Er *is* een reden waarom ik zelden naar de kroeg ga.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat laatste ik ook, ik had best een andere ware kunnen treffen, en als leven en welzijn anders lopen dan gehoopt kan dat alsnog. Maar ik heb deze, en na meer dat 10 jaar weet ik wel dat ik (van) deze wil houden.
Nee daar zit je op te wachten als leerling.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
je had lerares moeten worden; lekker de hele dag iedereen bemoederen..
Van onder het bed?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ik voel niets.
quote:
Dat niet eens. Ik heb het na vier jaar ofzo gewoon dood laten bloeden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een gedoe, elke keer weer dat aftasten en testen.
Muh, iets minder moederlijk, dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
je had lerares moeten worden; lekker de hele dag iedereen bemoederen..
welke leerling wacht wel op school?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee daar zit je op te wachten als leerling.
Je maag is voller.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat na 2 of 3 bakken koffie de behoefte om een grote boodschap te doen zo toeneemt?
bronquote:Cafeine prikkelt bovendien de darmen en heeft dus een enigszins laxerende werking.
Moet je eens koffie én een sigaret proberen, op de nuchtere maagquote:
er is altijd, ALTIJD, een overtreffende trap!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb de ware ook al ontmoet. Maar ik heb haar laten vallen in de hoop dat er nog een waardere rond zou lopen. Story of my life.
waar gaat dit over?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Moest jij trouwens niet onderduiken ofzo?
Ja, maar dan moet ze jou ook leuk vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
er is altijd, ALTIJD, een overtreffende trap!![]()
Helemaal nergens over. Gelukkig kwam er middenin iemand een weldaad voor m'n humeur uitdelenquote:
Ik ben niet rechts, ben niet links.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
Dat valt me tegen. Al die rechtse rakkers die zich verzamelen in de SC en het gaat niet eens over moslims.
ook nog eens kunstmatig intelligent?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, ben niet links.
tja, graag of niet hoor. En een bestaan als bachelor is zeer aanbevelenswaardig, dus neem het beste van beide werelden, de overtreffende trap in de vrouwensoort, en tot dan het begerenswaardige bestaan als bachelor. Kan niet misgaan!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ze jou ook leuk vinden.![]()
Was dit een ctrl+f onderzoek?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
Dat valt me tegen. Al die rechtse rakkers die zich verzamelen in de SC en het gaat niet eens over moslims.
interesseert me geen reet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef Mutant01 het volgende:Net binnen, vers van de pers!
http://www.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=85&art_id=nw20070228230243527C859733
Smaad en laster.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
Doet me denken aan Kirmizi die eens een forum kwam binnenvallen met de opmerking:
"Waar zijn de topics over moslims? Zijn jullie geschifte linksen?" Of woorden van gelijke strekking.
Waarom 21 kanonsschoten, vieren ze haar volwassenheid nu al ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef Mutant01 het volgende:Net binnen, vers van de pers!
http://www.iol.co.za/index.php?set_id=1&click_id=85&art_id=nw20070228230243527C859733
Het duurde 21 seconden voordat ze eruit floepte. Zal vanavond wel weer een party worden in het land.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom 21 kanonsschoten, vieren ze haar volwassenheid nu al ofzo![]()
Herinner je je het niet?quote:
ze hebben getimed. Da's mooi, waardevolle informatie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het duurde 21 seconden voordat ze eruit floepte. Zal vanavond wel weer een party worden in het land.
Er zit wel muziek in de naam Lalla Kadija . Hebben moslims eigenlijk een Eric Clapton ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het duurde 21 seconden voordat ze eruit floepte. Zal vanavond wel weer een party worden in het land.
niet in de war met Superwoman?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We hebben Yusuf Islamquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er zit wel muziek in de naam Lalla Kadija . Hebben moslims eigenlijk een Eric Clapton ?
Da's waar, jullie hebben Cat Stevens. Lalla, tumtumtum got me on my knees Kadija tumtumtumquote:
Jammer. Het is echt offline, dus ik kan het niet voor je opzoeken. Het was bij iamzero.quote:
Dat doet me denken aan een Lanparty (oftewel netwerkweekend). Opstaan met een brak hoofd, peukie erbij, bakkie pleur, eerste biertje opentrekken, en vervolgens weer vol aan de bak! Aankomend weekend is het weer zover!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet je eens koffie én een sigaret proberen, op de nuchtere maag.
Oh, dat is een gebruikelijk mechanisme van de mens: om diegene waarmee je het niet eens bent allerlei lelijke eigenschappen toe te dichten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heb ik bij "rechtse" mensen altijd het idee dat ze zuur zijn en dat ze een kut leven hebben die alleen maar om geld, macht en prestaties draait.
Ja maar volgens FET zit er altijd een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is een gebruikelijk mechanisme van de mens: om diegene waarmee je het niet eens bent allerlei lelijke eigenschappen toe te dichten.
Hmmm, het begint nu wel te dagen ja. Maar kom op zeg, dat zijn toch ook een stelletje linkse rukkers daar?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Jammer. Het is echt offline, dus ik kan het niet voor je opzoeken. Het was bij iamzero.
FETquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar volgens FET zit er altijd een kern van waarheid in.
Mensen hebben ook veel lelijke eigenschappen, dus dat van die kern klopt wel. Volgens de Heidelbergse catechismus is het zelfs het hele wezen van de mens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar volgens FET zit er altijd een kern van waarheid in.
Dat forum bestaat inmiddels ook niet meer. Tenonder gegaan aan algehele verzuring.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hmmm, het begint nu wel te dagen ja. Maar kom op zeg, dat zijn toch ook een stelletje linkse rukkers daar?
Zo kom je natuurlijk nooit de ware tegen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een Lanparty (oftewel netwerkweekend). Opstaan met een brak hoofd, peukie erbij, bakkie pleur, eerste biertje opentrekken, en vervolgens weer vol aan de bak! Aankomend weekend is het weer zover![afbeelding]
Wolfquote:
Goed zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een Lanparty (oftewel netwerkweekend). Opstaan met een brak hoofd, peukie erbij, bakkie pleur, eerste biertje opentrekken, en vervolgens weer vol aan de bak! Aankomend weekend is het weer zover![afbeelding]
Aaah, sizzler en FET hebben die wel hoor. Hadden in ieder geval.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
Maar waarom hebben rechtse users nooit foto's in hun fotoboek?
Truequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit de ware tegen.![]()
sizzler vink niet zo heel rechts, en FET is de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Aaah, sizzler en FET hebben die wel hoor. Hadden in ieder geval.
Ooww die!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
......Finder Elf Towns = FET = kloon van Wolffenstein.
Dat vind ik ook een zeer legitieme en interessante vraag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
FET is van de domme rechtse soort. Sizzler is van de geraffineerde rechtse soort.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
sizzler vink niet zo heel rechts, en FET is de uitzondering die de regel bevestigt.
Omdat het zo is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heb ik bij "rechtse" mensen altijd het idee dat ze zuur zijn en dat ze een kut leven hebben die alleen maar om geld, macht en prestaties draait.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:34 schreef Lemmeb het volgende:
Ik dacht serieus dat je de één of andere filosofische theorie (FET) van de één of andere filosoof (Wolf) bedoelde!
Als ik nog toegang zou hebben tot m'n eigen fotoboek zou ik er waarschijnlijk wel weer een paar foto's in zetten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
Eensch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dom rechts = Wilders
Geraffineerd rechts = Bolkestein
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
Hitler was rechts. Dat vat het wel zo'n beetje samen.
Ja maar wat jij vind kan niemand schelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:39 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Rutte maar een vervelend ventje en onder zijn leiding zal de VVD niet veel groter worden.
Ja, ik vond het er leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hmmm, het begint nu wel te dagen ja. Maar kom op zeg, dat zijn toch ook een stelletje linkse rukkers daar?
Die tweede helft heb jij ook niet zo gezegd, maar daarvan herinner ik me de letterlijke tekst -helaas helaas- niet meer. Vandaar dat 'of woorden van gelijke strekking', dat het niet helemaal klopt weet ik welquote:Dan nog zou ik het niet gezegd kunnen hebben zoals jij stelt. Het eerste deel kan wel kloppen, het tweede deel rammelt.
Ofwel, je verzint het ter plekke.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Die tweede helft heb jij ook niet zo gezegd, maar daarvan herinner ik me de letterlijke tekst -helaas helaas- niet meer. Vandaar dat 'of woorden van gelijke strekking', dat het niet helemaal klopt weet ik wel.
Nee, niet waar. Die eerste zin moet je ongeveer letterlijk zo gezegd hebben, en er kwam zoiets als die tweede achteraan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ofwel, je verzint het ter plekke.
Rutte is te calimero voor de VVD.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens zie ik Rutte helemaal niet als rechts, eerder midden. Rutte bevalt me wel trouwens.
Nee, die zal je ook vast niet gelezen hebben. Je was toen niet erg actief daar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:57 schreef Lemmeb het volgende:
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik me genoemde uitspraak van KB niet meer kan herinneren.
quote:Opa verjaagt overvallers met karatetrappen
Uitgegeven: 1 maart 2007 13:07
Laatst gewijzigd: 1 maart 2007 13:08
AMSTERDAM - Een 100-jarige Brit heeft vorige week donderdag een groep overvallers weggejaagd met een aantal karatetrappen. "Ze dachten dat ik een makkelijk doelwit was," zei Buster Martin woensdag tegen de politie. "Maar ik vecht al sinds ik een kind ben."
Toen Martin vorige week uit een kroeg in zuid-Londen liep werd hij door een groep overvallers tegen een muur geduwd en probeerden zij zijn geld afhandig te maken. "Even later lag ik op de grond en toen werd ik gek. Ik stond op en schopte ze allemaal, eentje schopte ik tussen zijn benen en toen sloegen ze op de vlucht."
Martin, een loodgieter en de oudst werkende Brit, kwam ondanks het incident, wat hem een gekneusde rib had bezorgd, de volgende dag naar zijn werk.
Martin stelt zich niet graag aan, hij heeft zich al tachtig jaar niet ziek gemeld.
* Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
* Zoek nieuws over dit onderwerp
* Foto bij dit bericht? Stuur hem op!
* NU.nl homepage
(c) NU.nl/Arjen Kooreman
Levensgevaarlijk van die wilde oudjes. Verplichte euthanasie lijkt me een goede oplossing.quote:
Recht door zeequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben niet rechts, ben niet links.
Al vechten sinds je een kind bent... en hij is 100. Tjemig.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef Godslasteraar het volgende:
tja, graag of niet hoor. En een bestaan als bachelor is zeer aanbevelenswaardig, dus neem het beste van beide werelden, de overtreffende trap in de vrouwensoort, en tot dan het begerenswaardige bestaan als bachelor. Kan niet misgaan!![]()
Daar zit geen geld inquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
En dan toch kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef Lemmeb het volgende:
Aaargh, wat kan ik slecht tegen hypocrisie.![]()
![]()
![]()
Klik trouwens niet op die foto's als je net gegeten hebt. Anders ook niet.
Maar vergeleken met Stalin was 'ie links, want Stalin heeft voor meer doden gezorgd en iedereen weet dat rechts slechter is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
Hitler was rechts. Dat vat het wel zo'n beetje samen.
Ach, domheid is wel het minste wat ik verwacht van een docentquote:
Niet links, niet rechts, maar diagonaal, zoals een Franse penis die naar de hemel reiktquote:
gevoelsmatig?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoeveel jaar staat er eigenlijk op babymoord
Ik wil je niet graag teleurstellen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ach, domheid is wel het minste wat ik verwacht van een docent.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk van die wilde oudjes. Verplichte euthanasie lijkt me een goede oplossing.
http://www.theovandenoever.nl/quote:BEJAARDENTERREUR
Zeg, heb je 't al gehoord, ze zijn weer aan de gang geweest.
In de binnenstad vooral zijn ze tekeer gegaan als beesten.
Auto's in de fik gestoken, ruiten ingemept,
M.E.-ers voor 't leven lang gehandicapt.
En onze burgemeester die is nu al ingestort,
want zijn politiemensen die gaan staken binnenkort...
"Ja, die bejaarden pak je nooit, ze lijken allemaal op mekaar,
En 't signalement is altijd: bloemenjurk en grijs haar!"
't Schijnt vaak te beginnen als er 'n bingowedstrijd is.
Nou, daar wordt wat afgedronken, en dat is geen kattenpis:
advocaat met slagroom en kratten vol likeur,
Dat stijgt dan Bingo! naar hun hoofd, en daar heb je de terreur.
Massaal gaan ze de straat dan op en daar vallen rake klappen.
En probeer maar es te vluchten, je zal ze niet ontsnappen.
Denk je: snel dit steegje in dan heb ik 't gered,
word je van twee kanten met zo'n looprek klemgezet.
Ja, de tijden zijn veranderd, ook in huize Vrederust.
Niks te rust daar, niks te vrede, nee ze zijn op bloed belust.
Niks te middag mandjes vlechten of bewegen op muziek,
Nee, ze houden kooigevechten op bejaardengymnastiek.
En 't wordt straks alleen maar erger,
Zie je alleen nog grijze horden,
Als heel Nederland één looprek is geworden.
Wij zijn dan die oudjes, u en ik.
En zou ù 't dan zomaar pikken,
Dat ze je niet meer opereren,
Je gewoon maar laten stikken.
Nou, als ik straks naast 't potje pis,
En er nergens een verpleegster is
Dan zeik ik eerst eens alles onder,
En word zo, al ben ik honderd,
Op mijn sloffen nog eens even terrorist!
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/141578/index.htmlquote:Rutte noemde het vierde kabinet-Balkenende 'betuttelend en bevoogdend' en leverde scherpe kritiek op het voorgenomen kabinetsbeleid, dat hij als volgt samenvatte: de grenzen gaan open, hard werken wordt bestraft, de files worden langer en er komen minder politieagenten.
Die 24 wekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef Lemmeb het volgende:
![]()
![]()
Zeker, mooi gedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nu.nl/news/992(...)_op_Google_Maps.html
Goed initiatief.
Rutte heeft Marijnissen een prima vent genoemd. En Rutte is er een van : een man een man, een woord een woord volgens Marijnissen. Dat staat op de voorpagina van de Volkskrant. Het moet niet gekker worden..quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:30 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/141578/index.html
Heb jij liever een draaierige leugenaar dan?quote:
Wat een raar alternatief.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb jij liever een draaierige leugenaar dan?
Zelf vond ik die hele 10-weken-reeks schokkend, walgelijk, interessant en indrukwekkend tegelijk. Het doet me een beetje aan een Serrano-fototentoonstelling denken.quote:
Recht door zee is toch een goede eigenschap?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een raar alternatief.
Ja, het is propaganda, die op een bepaald niveau wel gewoon werkt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:58 schreef Lemmeb het volgende:
Zelf vond ik die hele 10-weken-reeks schokkend, walgelijk, interessant en indrukwekkend tegelijk. Het doet me een beetje aan een Serrano-fototentoonstelling denken.
quote:
Tuurlijk is het propaganda. Maar geen leugen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, het is propaganda, die op een bepaald niveau wel gewoon werkt.
Was dat een discussie dan? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja LOL die 'discussie' was een karikatuur van zichzelf. Zoiets moet je niet al te serieus nemen, da's meer om te lachen zegmaar.
Ik geef hem altijd bij huwelijken. Dat ga je missen, maar als je een echt goede vrouw hebt, leeft die ook zo! Net zoals de uitspraak "dull women have immaculate houses". Maar zo te horen past jouw beschrijving aardig bij dit boek. Staan nog handige tips in ook: afwassen met jell-o.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:22 schreef Godslasteraar het volgende:
díe ga ik bestellen!
een tijdje geleden logeerde een vriend bij mij, lekker uitgegaan in swingend Den Haag () etc. Nadat hij de volgende ochtend gedoucht had kwam hij de keuken in waar ik met de koffie bezig was en begon, "ja XXX, je begint toch wel een oud mannetje te worden", waarna hij een exposé begon te houden over mijn badkamer, schuursponsjes en Jif. Verder zie ik rechts van mij de stofzuiger staan, midden in mijn woonkamer, en als sinds ongeveer 2 weken. Mijn bureautafel bevat ongeveer 30 bij 30 cm aan vrije ruimte, genoeg voor m'n muis, en mijn "administratie" ligt onder m'n bed
![]()
![]()
Yep, op en top bachelor![]()
Ik heb sigme d'r kont de hele dag voorbij zien komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sigme: Je aars is terug.
Nee, dat denk ik ook niet. Heb je die filmpjes wel eens bekeken? Goede horror! Splet!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
Tuurlijk is het propaganda. Maar geen leugen.
Ach, ik hou ook niet zo van hypocrisie, hoewel ik doorgeschoten "consequentheid" eisen vaak dogmatisch fundamentalisme vind.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef Lemmeb het volgende:
![]()
![]()
Het begon als een discussie en eindigde als Prijs je Rijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Was dat een discussie dan? Of heb ik iets gemist?![]()
Tinypic heeft er een uur ofzo uitgelegen. De zwartwitkont deed het wel, maar dat staat zo afwezig.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb sigme d'r kont de hele dag voorbij zien komen![]()
Filmpjes? Waar?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Heb je die filmpjes wel eens bekeken? Goede horror! Splet!
je begrijpt toch wel hoe een bachelor óók met taal omgaat?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:25 schreef Apropos het volgende:
Vrijgezel. Vrijgezel!
Jij slacht toch ook vrolijk mee? Niet erg hypocriet dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef sigme het volgende:
Ach, ik hou ook niet zo van hypocrisie, hoewel ik doorgeschoten "consequentheid" eisen vaak dogmatisch fundamentalisme vind.
Ik heb gekeken, ik blijf bij mijn mening, maar ik ben dan ook niet teergevoelig. En ik heb de karbonaatjes opstaan.
Lammetjes. Het grote babyslachten probeer ik tot een minimum te beperken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij slacht toch ook vrolijk mee? Niet erg hypocriet dus.
Verdrietig dat je geen prijs hebt gekregen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het begon als een discussie en eindigde als Prijs je Rijk.
Klinkt als Rambo 2.quote:CHOICE BLUES (Abortion Video)
Choice Blues is the update to Harder Truth. Chapter one shows abortions in progress (2 1/2 minutes). Chapter two contains footage of aborted embryonic and fetal tissue (5 minutes) . Warning: This video is extremely graphic because abortion is an act of violence which kills a baby. Parental discretion advised.
OMFG het zou je beroep maar wezen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://abortionno.org/Resources/audiovideo.html
Verdrietig niet, wel een beetje teleurgesteld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Verdrietig dat je geen prijs hebt gekregen?![]()
Wat kan het goed maken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Verdrietig niet, wel een beetje teleurgesteld.
Lekker voor je sukkel. Je gaat falen in het leven, dat krijg je ervan...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Verdrietig niet, wel een beetje teleurgesteld.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker voor je sukkel. Je gaat falen in het leven, dat krijg je ervan...
Een paar biertjes en een dikke sigaar voor het ontbijt van eieren met spek en kaas en een bak koffie ging best goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet je eens koffie én een sigaret proberen, op de nuchtere maag.
't Zou verboden moeten worden! (Is het dat nog niet?)
Ik kan nog wel een nieuw tosti-ijzer gebruiken.quote:
In de vorm van een kuikentje? Of iets anders?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een nieuw tosti-ijzer gebruiken.
Kuikens in het tosti-ijzer?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In de vorm van een kuikentje? Of iets anders?
Een tosti-ijzer in de vorm van een kuikentje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In de vorm van een kuikentje? Of iets anders?
En misschien nog wel belangrijker: Waarom?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een tosti-ijzer in de vorm van een kuikentje?In godsnaam, wáár koop je zoiets?
Lekker he, schraap, schraap en trek, en dan nog ff wat voetjes en zo eruit halen. Pluspunt: je ziet veel kut. Ik begin christian entertainment steeds beter te begrijpen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef Lemmeb het volgende:
OMFG het zou je beroep maar wezen!
Ik vraag me af hoe ze aan die beelden komen. Geen enkele abortusarts bij z'n volle verstand zal toch toestaan dat dit gefilmd wordt???
Doe eens minder zuur ende gefrustreerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
Lekker voor je sukkel. Je gaat falen in het leven, dat krijg je ervan...
Je zou als vrouw die een abortus heeft ondergaan maar op het toilet zitten en ineens zo'n afgerukt voetje en en half hoofdje in de pot vinden. Dan schrik je je ook het apezuur. Of nog erger: je zou als kerel maar zoiets naar buiten vissen terwijl je net lekker bezig bent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lekker he, schraap, schraap en trek, en dan nog ff wat voetjes en zo eruit halen.
quote:Pluspunt: je ziet veel kut. Ik begin christian entertainment steeds beter te begrijpen.
Dat ligt eraan. Ik bedoel, wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je ziet veel kut ja, maar daarna krijg je weinig omhoog.
Dat dacht ik nou ook. Nee, het is dan voorlopig even uit met de pret.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:
Je zou als vrouw die een abortus heeft ondergaan maar op het toilet zitten en ineens zo'n afgerukt voetje en en half hoofdje in de pot vinden. Dan schrik je je ook het apezuur. Of nog erger: je zou als kerel maar zoiets naar buiten vissen terwijl je net lekker bezig bent.
Ik doe aan amateurgynaecologie, maar de breinaald hanteer ik niet.quote:
Ik wilde vroeger altijd gynaecoloog worden, maar ben eerlijk gezegd gelijk genezen.
Dan heb je een illegale abortus ondergaan. Losse rotzooi laten zitten is medisch vreselijk onverantwoord; dood weefsel in een lichaam is buitengewoon ongezond.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou als vrouw die een abortus heeft ondergaan maar op het toilet zitten en ineens zo'n afgerukt voetje en en half hoofdje in de pot vinden. Dan schrik je je ook het apezuur.
Je moet er ook niet in grabbelenquote:Of nog erger: je zou als kerel maar zoiets naar buiten vissen terwijl je net lekker bezig bent.
Ik ken twee jongens die gynaecoloog geworden zijn (eentje kent Floripas ook wel). Brrr. Ik vermijd gynaecologen liever.quote:[..]
Ik wilde vroeger altijd gynaecoloog worden, maar ben eerlijk gezegd gelijk genezen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kuikens in het tosti-ijzer?
Dat had ik niet van je verwacht!
Dat het wel moslims lijken zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Weet ik veel? Ik dacht dat je het gebaar zou waarderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een tosti-ijzer in de vorm van een kuikentje?In godsnaam, wáár koop je zoiets?
k ga t eens downen, nigga.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:11 schreef pberends het volgende:
Ohoh, wat is C&C3 een baggergame.
Ik kan me best voorstellen dat je in dat bloedbad best wel eens iets over het hoofd ziet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:07 schreef sigme het volgende:
Dan heb je een illegale abortus ondergaan. Losse rotzooi laten zitten is medisch vreselijk onverantwoord; dood weefsel in een lichaam is buitengewoon ongezond.
Dat zijn dan de echte liefhebbers.quote:Ik ken twee jongens die gynaecoloog geworden zijn (eentje kent Floripas ook wel). Brrr. Ik vermijd gynaecologen liever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |