Is ook weleens lekker na alle heisa van afgelopen nachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef Tessa_77 het volgende:
zeker
In dat hok weet je het nooit Bongetje.quote:
Mijn idee!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef petraa het volgende:
Hij had haar toch pas leren kennen bij de *auditie* voor de gouden kooi. Loopt hij niet beetje hard van stapel nu dan. Want hij zei dat hij 2 weken geleden voor het eerst daar was geweest.
Of voor Ericquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
wordt dit ding nog voor jaap in de tuin gezet?
[afbeelding]
hahahaha die is er blijer mee denk ik? weer wat anders als sabbelen aan een stuk chocolade....:)quote:
Jaap heeft gewoon zijn huiswerk niet gedaan...... Alleen een aantal oude TV uitzendingen bekeken. Pas nu snapt hij dat die uitzendingen geknipt zijn en zijn omgebouwd naar verhaallijnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in dat geval is zn IQ dus ook niet zo hoog als geschat?
das gemeenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef Kinga het volgende:
jammer, die andere had een beter TT
Mwah, na zo'n heftige boel kan het niet anders dan rustig blijven, bovendien hebben ze straks 5(!)uur aan films om te kijken, hoorde ik Huub eerder zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
In dat hok weet je het nooit Bongetje.
Erasmus...Ubermensch...en dan niet weten wat de gevolgen zouden zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Jaap zich helemaal niet zo bewust is, wat hij heeft gedaan met de immuniteit van Sylvia. Hij doorziet de consequentie niet.
Die gaat er alleen maar overheen zitten.quote:
SCHAAM JE !quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef jinca het volgende:
Heel erg..maar vind dit helemaal een te gek nummer van Timberlake!!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, de echte vraag is:
Wie de hell wil er trouwen met jaap!? (in de gouden kooi)
hij denkt dat dat een groots mediaspektakel voor Talpa gaat opleveren. Ocherm.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
als jaap de goudenkooi wint,ruilt natasia wilgootje wel in vrees ik??quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook bekijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die gaat er alleen maar overheen zitten.
jaap trekt tenminste zijn blauwe streepjesbroek aan, en loopt er mee weg
En Huub: dat betwijfel ik!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:31 schreef Kinga het volgende:
Jaap met zijn "het is heel simpel" begint me echt de keel uit te hangen....
waarschijnlijk bedoeld hij een spek takel om zijn bruid over de drempel te tillen met de media erbij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:31 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
hij denkt dat dat een groots mediaspektakel voor Talpa gaat opleveren. Ocherm.
Ik vind het een heel vaag verhaal die hele Japio, volgens mij hebben ze hem weg gehaald uit Deltaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ANDERSOM zou pas een spektakel zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarschijnlijk bedoeld hij een spek takel om zijn bruid over de drempel te tillen met de media erbij.
hij zit al lang genoeg om in korte tijd veel schade te hebben aangerichtquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
Huub verklaart Japie de oorlog: ik maak je helemaal kapot!
Maar Japie vindt het onzin dat de toon is gezet, hij zit er immers net in.
Kan iemand die Jaap aan gisteravond herrineren?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij zit al lang genoeg om in korte tijd veel schade te hebben aangericht
aaaah, de party, een heel serieus bladquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Is het niet HEERLIJK hoe Natasia in de Party is aangepakt? Hopelijk leest Wilgo het.
Hij heeft wel veel IK om over te zeuren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Jaap: ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik. Egocentrische zuigende huillie.
die toon is om precies te zijn....B Mineur.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iemand die Jaap aan gisteravond herrineren?!
Hij heeft overduidelijk ZEER weinig tijd nodig om een "toon te zetten"
Oh dat geloof ik wel. Zeggen dat hij dom is, dingen niet goed ziet, niet begrijpt etc. komen harder aan. Dat pesten om het dikzijn heeft hij al zo vaak gehoord, dat raakt hem niet meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:34 schreef Charmian het volgende:
Jaap doet wel erg stoer om te zeggen dat de opmerkingen over dik zijn hem niets doen. Ik geloof daar geen pepernoot van.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Hij voelt zich groeien! Kan wel eens kloppen, met al die calo's in die drank.
*slaat aan*quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die toon is om precies te zijn....B Mineur.....
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Jaap: ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik. Egocentrische zuigende huillie.
zeg tegen iemand met anorexia dat ze te dik zijn,en tis altijd raak hoor.....dus andersom zal ook wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel. Zeggen dat hij dom is, dingen niet goed ziet, niet begrijpt etc. komen harder aan. Dat pesten om het dikzijn heeft hij al zo vaak gehoord, dat raakt hem niet meer.
gewoon meegaan met de muziek....tis altijd raakquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*slaat aan*
Verdomd, je hebt gelijk...
Iets wat hem niet veel schijnt te boeienquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:38 schreef crohntje het volgende:
Wat mag Huub nou lezen?
Ja, gisteren. Maar toch heel lief van Jaap, dat hij 2 van zijn eigen shirts aan Huub aanbiedquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:36 schreef Lieve het volgende:
Jaap heeft Huub's kleren in de wc pot gegooid.
Misschien bedoelde hij geen schaak,quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
met zijn ruilhandeltjes die nergens op slaan: Huub mag van hem nu ook twee shirtjes in de pleepot gooien. En mensen die hem helpen met zijn persoonlijke zoektocht naar de dunne Jaap stemt hij er niet uit.
Van een zielig opportunisme, en werderom: totaal niet intelligent.
nu pas??? bewonder je geduld....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef Lieve het volgende:
Zoooo, ben er wel weer klaar mee. Hoor de walchelijke Natasja weer op de achtergrond bleren, heb nog beelden van gisterenavond op mijn netvlies staan ( ga er bijna zelf van over mijn nek) en zie een in en in trieste figuur die volledig voor de loverboy door het vuur zal gaan. Big Sissie.
Nee, Jaap is niet mijn .... meest favoriete bewoner aan het worden![]()
Ben er steeds meer klaar mee.![]()
Zeker leuk want daar kan hij er toch al zeker een stuk of 18 voor zichzelf van laten makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, gisteren. Maar toch heel lief van Jaap, dat hij 2 van zijn eigen shirts aan Huub aanbied![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeker leuk want daar kan hij er toch al zeker een stuk of 18 voor zichzelf van laten maken![]()
Hij heeft em net letterlijk de oorlog verklaard...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Mag Huub die vetzak soms niet meer zieken van de redactie?
Daar komt het wel een beetje op neerquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Dat vermoeden zou wel eens juist kunnen zijn, iig niet over zijn postuur.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Brian: het grote voorbeeld van alle kleine breezah playa's in onze huidige maatschappijquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
We kunnen misschien nu wel stellen dat Jaap zeg maar de bitch van Brian gaat worden. Dan heeft hij er al drie nu.
Dat kan ook wel kloppen, de redactie is ook de gehele dag niet op FOK! geweest (normaal is dat alleen op een zaterdag of zondag dat ze een dagje weg zijn, althans de 2 die op FOK! meeposten)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Nicoss het volgende:
Volgens mij hebben ze echt een feestje............
Dat ze ff heel gauw een eind opflikkeren. Dat komt binnenwaggelen met zijn 200 kg, grote bek, privileges en een voorsprong en nu mag 'ie ook al niet geziekt worden? Ik vind het unfair!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar komt het wel een beetje op neer
ik heb nog niets gevonden...? maar mischien zoek ik niet goed?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Zijn er eigenlijk ook forums waar Brian populair is? Of Natasja? Of Amanda?
Het kan toch niet zo zijn dat Huub alleen bij Fok en Vol zo populair is en dat de rest nergens populair is?
Denk eerder dat hij zelf inziet dat hij niet echt slim bezig was en het effect ook niet navenant was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Brian populair? Nasty populair??quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat Huub alleen bij Fok en Vol zo populair is en dat de rest nergens populair is?
wie heeft hier een filmpje van?? Heb dit net gemistquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft em net letterlijk de oorlog verklaard...
Kijk em liggen op die bankquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dat ze ff heel gauw een eind opflikkeren. Dat komt binnenwaggelen met zijn 200 kg, grote bek, privileges en een voorsprong en nu mag 'ie ook al niet geziekt worden? Ik vind het unfair!
Hij zei net in zijn gesprek met Jaap dat hij hem stuk ging maken in zijn hoofd geloof ik...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
wie heeft hier een filmpje van?? Heb dit net gemist
5 uur langquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Gaan we nu gezellig meekijken? Tot de film eindelijk is afgelopen?
Zelfs op Mamjo wordt Zdngmw afgezeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:34 schreef Charmian het volgende:
Jaap doet wel erg stoer om te zeggen dat de opmerkingen over dik zijn hem niets doen. Ik geloof daar geen pepernoot van.
Ik niet iig, hang gewoon wat rond op FOK! en straks vroeg te bedquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik niet dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Ze heeft er dan ook verstand van...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:48 schreef Dogga het volgende:
Natasia: wat een gejank zeg
EN DAT ZEGT ONZE WONDERSCHONE ZANGERES
nee mag niet, zoiets zei Huub tegen Erik buiten,( meer mensen dit gehoord?), die vet... oh nee dat mag niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
2 films van 2 en 3 uur , nee dank Uquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Wat een soft gedoequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef Spoko het volgende:
[..]
nee mag niet, zoiets zei Huub tegen Erik buiten,( meer mensen dit gehoord?), die vet... oh nee dat mag niet meer
Ik zou het opzich best redelijk vinden als ze dat licht een beetje dimmen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Als ze het licht dimmen zien we zdngmw niet meer, wat ik persoonlijk niet erg vind.![]()
Wat een soft gedoequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor (bij gebrek aan boeiende streams) is deze mededeling al bekend bij jullie?
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Huub heeft in zijn weblog geschreven dat hij het een wat lage actie van zichzelf vond en dat ie zich wellicht toch wat drukker maakte om zijn eventuele exit volgende week donderdag dan hij wilde toegeven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Vind ik wel sterk van Huubje...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft in zijn weblog geschreven dat hij het een wat lage actie van zichzelf vond en dat ie zich wellicht toch wat drukker maakte om zijn eventuele exit volgende week donderdag dan hij wilde toegeven.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor (bij gebrek aan boeiende streams) is deze mededeling al bekend bij jullie?
Thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Tsja, zullen we haar van nu af aan een brulkanarie moeten noemen.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Oeps, moet ik toch ff een post weghalenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Fanmailquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga denk ik een brief schrijven aan Sylvia.Gewoon een vrolijk briefje ofzo.
Ik geloof dat er bij het forum van tien, en bij de reacties op het nieuws daar, nog wel een paar dolende zielen zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs op Mamjo wordt Zdngmw afgezeken.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft in zijn weblog geschreven dat hij het een wat lage actie van zichzelf vond en dat ie zich wellicht toch wat drukker maakte om zijn eventuele exit volgende week donderdag dan hij wilde toegeven.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Krijgen we nu ook een topic voor mensen die jaap met billy turf vergelijken of andere zaken.dingen die met dik zijn te maken hebben?quote:Vanaf nu wordt er strenger opgetreden tegen mensen die bijv Natasia vergelijken met een aap of andere zaken die met haar huidskleur te maken hebben.
Reden: het is racistisch.
Vind je van niet?
Jammer, wij vinden van wel, dus denk daaraan als je post want het kan je een ban opleveren.
Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens).
Het forum moet een prettige plek zijn om te posten en lezen voor iedereen, en dat is het niet als er met dit soort termen gegooid wordt.
En daarbij, iemand als Natasia heeft genoeg andere eigenschappen waar je op af kunt geven, dus ga daar maar creatief mee doen
Wel eerlijk inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind ik wel sterk van Huubje...
Goed gezegd... Laat alles toe, of niets...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we nu ook een topic voor mensen die jaap met billy turf vergelijken of andere zaken.dingen die met dik zijn te maken hebben?
En als je toch bezig bent, maak er dan ook 1 aan voor homo vergelijkingen mbt eric.
Gelijke moniken, gelijke kappen dan ook maar meteen ;-)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we nu ook een topic voor mensen die jaap met billy turf vergelijken of andere zaken.dingen die met dik zijn te maken hebben?
En als je toch bezig bent, maak er dan ook 1 aan voor homo vergelijkingen mbt eric.
Die reken ik ook niet tot de insanequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat er bij het forum van tien, en bij de reacties op het nieuws daar, nog wel een paar dolende zielen zijn.
Als je bang bent ergens doorheen te zakken, moet je je gewicht gelijkmatig over het oppervlak verspreiden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef obezzi het volgende:
kan japio niet meer zitte?
Deze is al meegenomen: sexuele voorkeurquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
We mogen dus wel nog gewoon blijven zeggen dat het een tyfuswijf is enzo
Een vetzak mag je gewoon vet blijven noemen hoor...hoef je niet cryptisch over te doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
Maar Natasia is zielig hé...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed gezegd... Laat alles toe, of niets...
Hier ook al...quote:
Potjandoriedriedubbeltjesnogantoequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelijke moniken, gelijke kappen dan ook maar meteen ;-)
ja wel, maar je mag hem niet zwart inkleurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Dus dit mag eigenlijk ook niet?
Je zegt toch niksquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Ik vind em nog vrij slank daar...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Ja, zet er is een vat wiskey op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gaat Jaap nog zuipen vanavond, of blijft ie op de bank hangen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja wel, maar je mag hem niet zwart inkleuren
waddan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r gaat iets fout bij de film?
Mooi, dan hoef ik morgen op het werk niet zoveel bij te lezen, dan kan ik gewoon aan het werkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef Tessa_77 het volgende:
nah.... dit wordt een errug rustig avondje...![]()
Jaap mocht willen dat hij er zo uit zagquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
http://imdb.com/title/tt0155711/quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat kijken ze voor film, een of andere dramatische tranentrekker van 4 uur?![]()
Iets met homofoben, travestieten en rare muziekquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat kijken ze voor film, een of andere dramatische tranentrekker van 4 uur?![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Ik vind de HES er wel relaxed bijliggen, heel anders dan dat opgeprikte BAN zooitje. Ik wil geen aapjes kijken......OEPS![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jaap zit voor het scherm![]()
is het in het arabisch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets met homofoben, travestieten en rare muziek![]()
Ja ik wil bij deze even racisme melden a.u.bquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Ik vind de HES er wel relaxed bijliggen, heel anders dan dat opgeprikte BAN zooitje. Ik wil geen aapjes kijken......OEPS![]()
Nou dat wordt vroeg naar bed vanavond danquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets met homofoben, travestieten en rare muziek![]()
Jaap had 't verdientquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
Sorry hoor maar soms gaat het echt TE ver. Gisternacht ben ik echt van het misselijkmakend gedrag van de bewoners afgehaakt. Tja ben er nog (verlaving) maar ik keur niet alles goed. Dat was gister vooral voor Jaap..... Hij doet het zelf jajajja... maar dat gepiel en gezeik van de zgn.. vriendjes nou jja ..... wat een aanfluiting. Ben fan van Huub maar hij was errug llaaaaaaaag............![]()
Naar de Febo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Tessa_77 het volgende:
waar is Jaab enniewee??
Volgens mij heb ik je hier nog niet zo vaak gezien, maar ik zit werkelijk in mijn broek te piesen.quote:
Die heb je ook echt gemist!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Tessa_77 het volgende:
waar is Jaab enniewee??
ah kzie em alquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Tessa_77 het volgende:
waar is Jaab enniewee??
Ja dat snap ik dus nietquote:
Johquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef obezzi het volgende:
wat kijkt natas raar?
Euh.... SYLVIA!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Eigenlijk zou het verboden moeten worden dat de bewoners tv kunnen kijken. Dit is niet leuk voor de streams.
BTW ik hoor de hele tijd iemand hijgen in zijn microfoon. Rarara wie zou dat zijn![]()
Oh... Brain gedrag maar dan directquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Grote praatjes en vrouwen betasten.
Het zou me niks verbazen als jij achter dat verbod zit, huil-allochtoontje met een veel te grote mond.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Potjandoriedriedubbeltjesnogantoe
Niet alles is wettelijk verboden hoor
lastig he die mensen die dgk niet kennenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Ik heb vandaag weer gewerkt. Ik werk met ouderen met lichamelijke problematiek die overdag bij mij komen. Er ging er één klagen over het eten en toen zei ik,'als je het niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis'. Ze snapten hem niet.![]()
Ik lig hier ook regelmatig dubbel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Het begint op de SC te lijken hier, maar ik kom niet meer bij, de grappige posts zijn goud waard.![]()
![]()
![]()
Ik loop al de hele dag: "Nooit meer naar huis olé olé!"quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Ik heb vandaag weer gewerkt. Ik werk met ouderen met lichamelijke problematiek die overdag bij mij komen. Er ging er één klagen over het eten en toen zei ik,'als je het niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis'. Ze snapten hem niet.![]()
pffff zeik is niet zo amandaquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
Sorry hoor maar soms gaat het echt TE ver. Gisternacht ben ik echt van het misselijkmakend gedrag van de bewoners afgehaakt. Tja ben er nog (verlaving) maar ik keur niet alles goed. Dat was gister vooral voor Jaap..... Hij doet het zelf jajajja... maar dat gepiel en gezeik van de zgn.. vriendjes nou jja ..... wat een aanfluiting. Ben fan van Huub maar hij was errug llaaaaaaaag............![]()
tja, als de bewoners het niet gezellig maken, doen wij het maar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Het begint op de SC te lijken hier, maar ik kom niet meer bij, de grappige posts zijn goud waard.![]()
![]()
![]()
Op MSN is dat een vriend van Huub, die neemt zijn berichten in ontvangst en probeert ze via Joris in foongesprekken aan Huub door te sluizen.quote:
Nooit Meer Naar Huis Olé Olé!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
tja, als de bewoners het niet gezellig maken, doen wij het maar.![]()
ja en naar de anderen te loeren, sneaky guyquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:12 schreef obezzi het volgende:
japio zit weer
Noekje, vanochtend wel hoor, is ook een filmpje van van HiDiHo, ik denk Update topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Heb ontzettend bij moeten lezen en ik zie dat er nu niks gebeurd. Ga dus ook gelijk maar naar bed. Morgen weer met een dansje beginnen.
Viel mij ook al op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja en naar de anderen te loeren, sneaky guy
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop al de hele dag: "Nooit meer naar huis olé olé!"
Maar goed, als ik klaar ben met een discussie zeg ik: "opgelost, slotje"![]()
ow ik denk dat jij het beter hebt gezien dan ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:13 schreef RSie het volgende:
volgens mij heeft j.aap meer oog voor hetgeen er op de tafel staat dan voor de film!!
ik zie zijn kraaloogjes constant afdraaien!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:13 schreef RSie het volgende:
volgens mij heeft j.aap meer oog voor hetgeen er op de tafel staat dan voor de film!!
ik zie zijn kraaloogjes constant afdraaien!
Jij had allang in verre staat van ontbinding moeten zijn, ksssjjjjt en nu oprotten en snel pathetisch stuk vretenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als jij achter dat verbod zit, huil-allochtoontje met een veel te grote mond.
Nou nou...... Stoer antwoordquote:
zichzelfquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
naast wie slaapt jaap eigenlijk?
uit wat neem jij aan dat er plaats is voor iemand naast hem??quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Klikspaan, boterspaan! (dat is een oud-Hollands liedje)quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jij had allang in verre staat van ontbinding moeten zijn, ksssjjjjt en nu oprotten en snel pathetisch stuk vreten![]()
ik had hem boven huup in een stapelbed gestopt als ik de redaktie was.quote:
Naast niemand, hij heeft 2 bedden nodig voor zichzelfquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Oh ja, dat weet ik maar ik bedoel dat er nu niks gebeurd. Ben net klaar met uren lezen. Ben kapot en blij dat ze aan het lamballen zijn op dit moment.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Noekje, vanochtend wel hoor, is ook een filmpje van van HiDiHo, ik denk Update topic.
Ik hoop dat deze vraag retorisch is.quote:p.s. waarom kijk ik naar mensen die TV zitten te kijken??
ik heb hier op de bank een mooi meisje zitten die al dagenlang tegen me aanzeurt dat ik te vaak achter die computer zit![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik had hem boven huup in een stapelbed gestopt als ik de redaktie was.
Die arme huub had dan geen oog meer dicht gedaan van angst.
OMGquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Ehm...zichzelf , er past nl niemand naast.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ja en je doet ook vast aan linedancing dat maakt het totaalplaatje van jou als mega loser compleetquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:16 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan! (dat is een oud-Hollands liedje)
Kijk jij maar uit! straks ben jij aan de beurt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand nog kunnen zien wat J.aap verorberd heeft bij het avondeten?
Toch niet die 2 lieve eendjes uit de vijver zeker
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jaap heeft een groot deel van de redactie opgegeten. Dat zogenaamde feest is een dekmantel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Een j.aap met witte voetjes, die eet zijn Hamburger zoetjes. Slaap kindje slaap daar buiten loopt een j.aap.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap heeft een groot deel van de redactie opgegeten. Dat zogenaamde feest is een dekmantel.
Dat is ie zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef zaadjuh het volgende:
jaap is eng......heel eng.....die wil ik niet tegen komen blehhhh gruw gruw
Ik word helemaal para brodder, je weetquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap heeft een groot deel van de redactie opgegeten. Dat zogenaamde feest is een dekmantel.
Laat je niet opnaaien joh, gewoon laten, het is net zo gezellig hierquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en je doet ook vast aan linedancing dat maakt het totaalplaatje van jou als mega loser compleet
Get a life zielig figuur![]()
hdnkkk en zdngmw zijn in mijn ogen toch veel engerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef zaadjuh het volgende:
jaap is eng......heel eng.....die wil ik niet tegen komen blehhhh gruw gruw
Precies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien joh, gewoon laten, het is net zo gezellig hier![]()
Ben je dan soort familie van Ali B? Knuffelallochtoon, Huilallochtoon, wat zijn Brian en Natasia dan? Mompelallochtoon en Krijsallochtoon?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat het je niet aan?
Dan ga je toch lekker naar huis?
anders engquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
hdnkkk en zdngmw zijn in mijn ogen toch veel enger![]()
Je lijkt wel gekquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik moet mijn beeldscherm wat lichter zetten, want ik zie Natasia niet zitten
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik moet mijn beeldscherm wat lichter zetten, want ik zie Natasia niet zitten
lees- en slaapze voor straksquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Nou, ik haak af. Ik kruip m'n bed in met een boek. Morgen lees ik wel weer bij.![]()
Ik denk dat je daar morgen vrij snel mee klaar bent....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Nou, ik haak af. Ik kruip m'n bed in met een boek. Morgen lees ik wel weer bij.![]()
goed ideequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Gekkie, Tjoerie laat zich echt niet zomaar opfokkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien joh, gewoon laten, het is net zo gezellig hier![]()
Een beetje!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
goed ideetis toch wel een beetje
op de streams
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Omdat de film zo goed is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Tessa_77 het volgende:
Tessa stelt zichzelf de vraag: "waarom blijf ik maar kijken naar 4 streams met mensen die film zitten te kijken?"
ok ok understatement of the dayquote:
Prima,quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
we mogen de DIVA nl niet beledigen hier.![]()
Omdat 4 streams met mensen leuker is dan 3 streams met mensen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Tessa_77 het volgende:
Tessa stelt zichzelf de vraag: "waarom blijf ik maar kijken naar 4 streams met mensen die film zitten te kijken?"
Die zin zou je letterlijk de hele dag kunnen postenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je ziet Jaap denken: valt er nog wat te vreten hierzo
Wil je daarmee zeggen dat ze goed kan klauteren??????quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Prima,
Nathasia kan van mij de boom in!
heb je nog en voorkeur voor een bepaald soort boom?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Prima,
Nathasia kan van mij de boom in!
Hij zei niets over banaantjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ze goed kan klauteren??????![]()
Een bananenboom?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heb je nog en voorkeur voor een bepaald soort boom?
of is die vleesboom van een jaap ook goed?
Maar hij is zeker sinterklaas niet...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Jeetje Jaap: Hij wordt rood en hij wordt rooier...... hij knalt bijna uit elkaaaaaaaar!
Straks als de film is afgelopen, zet Japie het weer op een zuipenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef zaadjuh het volgende:
ik ga ook me bed in valt weinig te beleven denk ik vanaaf.....ff lekker bijslapen
Hou hoop!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Straks als de film is afgelopen, zet Japie het weer op een zuipen
Jep zag ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Jm4nski het volgende:
valt de rest dat nou niet op dat hij heel de tijd hun kant op kijkt ?
normaal voel je dat toch
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Carlaa het volgende:
Jaap hoorde "tjing tjing" op tv en dacht " hey, is dat de magnetron?"
Je zag het vuur in zijn ogen oplaaien!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Carlaa het volgende:
Jaap hoorde "tjing tjing" op tv en dacht " hey, is dat de magnetron?"
Hij vraagt zich af of een bewoner opeten ook onder fysiek geweld valt..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Spoko het volgende:
weet niet wat er in die kop van die sjaap omgaat, maar kijkt vaak weg van de film,kijkt beetje angstig steeds naar rechts...
Hij kijkt naar de tieten van amanda...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Spoko het volgende:
weet niet wat er in die kop van die sjaap omgaat, maar kijkt vaak weg van de film,kijkt beetje angstig steeds naar rechts...
Eric: jij, lieverdquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Amanda: Eric wat is een dragqueen?
Ja kom om zeg, volgens zijn kompas moet in die richting ergens de locale Mac liggen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Spoko het volgende:
de helft van de tijd doetie dat al...de vraag is kijkt hij naar de mensen of zou zich op het snoep op het tafeltje willen storten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Jm4nski het volgende:
valt de rest dat nou niet op dat hij heel de tijd hun kant op kijkt ?
normaal voel je dat toch
lolquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af of een bewoner opeten ook onder fysiek geweld valt..
als die het maar uit zijn hoofd laat om zich om te kledenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Amanda: Eric wat is een dragqueen?
Knuffelen met Natasia...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is BAN een knuffelklup geworden ?
[afbeelding]
lolquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af of een bewoner opeten ook onder fysiek geweld valt..
nee binnenkort een trio op de buisquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is BAN een knuffelklup geworden ?
[afbeelding]
Heb ik daar aangezeten....damn waarom weet ik dat niet meer....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hij kijkt naar de tieten van amanda...
Zijn eigen tieten zijn groter EN echt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef FSR het volgende:
[..]
Heb ik daar aangezeten....damn waarom weet ik dat niet meer....![]()
Volgens mij zit ie op het snoep te azenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
de helft van de tijd doetie dat al...de vraag is kijkt hij naar de mensen of zou zich op het snoep op het tafeltje willen storten?
Van YMCA!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian lijkt wel een bouwvakker in die outfit
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |