Hij zei net in zijn gesprek met Jaap dat hij hem stuk ging maken in zijn hoofd geloof ik...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
wie heeft hier een filmpje van?? Heb dit net gemist
5 uur langquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Gaan we nu gezellig meekijken? Tot de film eindelijk is afgelopen?
Zelfs op Mamjo wordt Zdngmw afgezeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Zijn er eigenlijk ook forums waar Brian populair is? Of Natasja? Of Amanda?
Het kan toch niet zo zijn dat Huub alleen bij Fok en Vol zo populair is en dat de rest nergens populair is?
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:34 schreef Charmian het volgende:
Jaap doet wel erg stoer om te zeggen dat de opmerkingen over dik zijn hem niets doen. Ik geloof daar geen pepernoot van.
Ik niet iig, hang gewoon wat rond op FOK! en straks vroeg te bedquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik niet dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Ze heeft er dan ook verstand van...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:48 schreef Dogga het volgende:
Natasia: wat een gejank zeg
EN DAT ZEGT ONZE WONDERSCHONE ZANGERES
nee mag niet, zoiets zei Huub tegen Erik buiten,( meer mensen dit gehoord?), die vet... oh nee dat mag niet meerquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Mag Huub die vetzak soms niet meer zieken van de redactie?
2 films van 2 en 3 uur , nee dank Uquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef Cloud_SB het volgende:
Wat een soft gedoequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef Spoko het volgende:
[..]
nee mag niet, zoiets zei Huub tegen Erik buiten,( meer mensen dit gehoord?), die vet... oh nee dat mag niet meer
Ik zou het opzich best redelijk vinden als ze dat licht een beetje dimmen....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Als ze het licht dimmen zien we zdngmw niet meer, wat ik persoonlijk niet erg vind.![]()
Wat een soft gedoequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor (bij gebrek aan boeiende streams) is deze mededeling al bekend bij jullie?
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Huub heeft in zijn weblog geschreven dat hij het een wat lage actie van zichzelf vond en dat ie zich wellicht toch wat drukker maakte om zijn eventuele exit volgende week donderdag dan hij wilde toegeven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Mag Huub die vetzak soms niet meer zieken van de redactie?
Vind ik wel sterk van Huubje...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft in zijn weblog geschreven dat hij het een wat lage actie van zichzelf vond en dat ie zich wellicht toch wat drukker maakte om zijn eventuele exit volgende week donderdag dan hij wilde toegeven.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor (bij gebrek aan boeiende streams) is deze mededeling al bekend bij jullie?
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |