Is ook weleens lekker na alle heisa van afgelopen nachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef Tessa_77 het volgende:
zeker
In dat hok weet je het nooit Bongetje.quote:
Mijn idee!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef petraa het volgende:
Hij had haar toch pas leren kennen bij de *auditie* voor de gouden kooi. Loopt hij niet beetje hard van stapel nu dan. Want hij zei dat hij 2 weken geleden voor het eerst daar was geweest.
Of voor Ericquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
wordt dit ding nog voor jaap in de tuin gezet?
[afbeelding]
hahahaha die is er blijer mee denk ik? weer wat anders als sabbelen aan een stuk chocolade....:)quote:
Jaap heeft gewoon zijn huiswerk niet gedaan...... Alleen een aantal oude TV uitzendingen bekeken. Pas nu snapt hij dat die uitzendingen geknipt zijn en zijn omgebouwd naar verhaallijnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in dat geval is zn IQ dus ook niet zo hoog als geschat?
das gemeenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef Kinga het volgende:
jammer, die andere had een beter TT
Mwah, na zo'n heftige boel kan het niet anders dan rustig blijven, bovendien hebben ze straks 5(!)uur aan films om te kijken, hoorde ik Huub eerder zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
In dat hok weet je het nooit Bongetje.
Erasmus...Ubermensch...en dan niet weten wat de gevolgen zouden zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Jaap zich helemaal niet zo bewust is, wat hij heeft gedaan met de immuniteit van Sylvia. Hij doorziet de consequentie niet.
Die gaat er alleen maar overheen zitten.quote:
SCHAAM JE !quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef jinca het volgende:
Heel erg..maar vind dit helemaal een te gek nummer van Timberlake!!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, de echte vraag is:
Wie de hell wil er trouwen met jaap!? (in de gouden kooi)
hij denkt dat dat een groots mediaspektakel voor Talpa gaat opleveren. Ocherm.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
als jaap de goudenkooi wint,ruilt natasia wilgootje wel in vrees ik??quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook bekijkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die gaat er alleen maar overheen zitten.
jaap trekt tenminste zijn blauwe streepjesbroek aan, en loopt er mee weg
En Huub: dat betwijfel ik!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:31 schreef Kinga het volgende:
Jaap met zijn "het is heel simpel" begint me echt de keel uit te hangen....
waarschijnlijk bedoeld hij een spek takel om zijn bruid over de drempel te tillen met de media erbij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:31 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
hij denkt dat dat een groots mediaspektakel voor Talpa gaat opleveren. Ocherm.
Ik vind het een heel vaag verhaal die hele Japio, volgens mij hebben ze hem weg gehaald uit Deltaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ANDERSOM zou pas een spektakel zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarschijnlijk bedoeld hij een spek takel om zijn bruid over de drempel te tillen met de media erbij.
hij zit al lang genoeg om in korte tijd veel schade te hebben aangerichtquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
Huub verklaart Japie de oorlog: ik maak je helemaal kapot!
Maar Japie vindt het onzin dat de toon is gezet, hij zit er immers net in.
Kan iemand die Jaap aan gisteravond herrineren?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij zit al lang genoeg om in korte tijd veel schade te hebben aangericht
aaaah, de party, een heel serieus bladquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Is het niet HEERLIJK hoe Natasia in de Party is aangepakt? Hopelijk leest Wilgo het.
Hij heeft wel veel IK om over te zeuren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Jaap: ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik. Egocentrische zuigende huillie.
die toon is om precies te zijn....B Mineur.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan iemand die Jaap aan gisteravond herrineren?!
Hij heeft overduidelijk ZEER weinig tijd nodig om een "toon te zetten"
Oh dat geloof ik wel. Zeggen dat hij dom is, dingen niet goed ziet, niet begrijpt etc. komen harder aan. Dat pesten om het dikzijn heeft hij al zo vaak gehoord, dat raakt hem niet meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:34 schreef Charmian het volgende:
Jaap doet wel erg stoer om te zeggen dat de opmerkingen over dik zijn hem niets doen. Ik geloof daar geen pepernoot van.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Hij voelt zich groeien! Kan wel eens kloppen, met al die calo's in die drank.
*slaat aan*quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die toon is om precies te zijn....B Mineur.....
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Jaap: ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik. Egocentrische zuigende huillie.
zeg tegen iemand met anorexia dat ze te dik zijn,en tis altijd raak hoor.....dus andersom zal ook wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel. Zeggen dat hij dom is, dingen niet goed ziet, niet begrijpt etc. komen harder aan. Dat pesten om het dikzijn heeft hij al zo vaak gehoord, dat raakt hem niet meer.
gewoon meegaan met de muziek....tis altijd raakquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*slaat aan*
Verdomd, je hebt gelijk...
Iets wat hem niet veel schijnt te boeienquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:38 schreef crohntje het volgende:
Wat mag Huub nou lezen?
Ja, gisteren. Maar toch heel lief van Jaap, dat hij 2 van zijn eigen shirts aan Huub aanbiedquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:36 schreef Lieve het volgende:
Jaap heeft Huub's kleren in de wc pot gegooid.
Misschien bedoelde hij geen schaak,quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
met zijn ruilhandeltjes die nergens op slaan: Huub mag van hem nu ook twee shirtjes in de pleepot gooien. En mensen die hem helpen met zijn persoonlijke zoektocht naar de dunne Jaap stemt hij er niet uit.
Van een zielig opportunisme, en werderom: totaal niet intelligent.
nu pas??? bewonder je geduld....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:40 schreef Lieve het volgende:
Zoooo, ben er wel weer klaar mee. Hoor de walchelijke Natasja weer op de achtergrond bleren, heb nog beelden van gisterenavond op mijn netvlies staan ( ga er bijna zelf van over mijn nek) en zie een in en in trieste figuur die volledig voor de loverboy door het vuur zal gaan. Big Sissie.
Nee, Jaap is niet mijn .... meest favoriete bewoner aan het worden![]()
Ben er steeds meer klaar mee.![]()
Zeker leuk want daar kan hij er toch al zeker een stuk of 18 voor zichzelf van laten makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, gisteren. Maar toch heel lief van Jaap, dat hij 2 van zijn eigen shirts aan Huub aanbied![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zeker leuk want daar kan hij er toch al zeker een stuk of 18 voor zichzelf van laten maken![]()
Hij heeft em net letterlijk de oorlog verklaard...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Mag Huub die vetzak soms niet meer zieken van de redactie?
Daar komt het wel een beetje op neerquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Dat vermoeden zou wel eens juist kunnen zijn, iig niet over zijn postuur.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Brian: het grote voorbeeld van alle kleine breezah playa's in onze huidige maatschappijquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
We kunnen misschien nu wel stellen dat Jaap zeg maar de bitch van Brian gaat worden. Dan heeft hij er al drie nu.
Dat kan ook wel kloppen, de redactie is ook de gehele dag niet op FOK! geweest (normaal is dat alleen op een zaterdag of zondag dat ze een dagje weg zijn, althans de 2 die op FOK! meeposten)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Nicoss het volgende:
Volgens mij hebben ze echt een feestje............
Dat ze ff heel gauw een eind opflikkeren. Dat komt binnenwaggelen met zijn 200 kg, grote bek, privileges en een voorsprong en nu mag 'ie ook al niet geziekt worden? Ik vind het unfair!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar komt het wel een beetje op neer
ik heb nog niets gevonden...? maar mischien zoek ik niet goed?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Zijn er eigenlijk ook forums waar Brian populair is? Of Natasja? Of Amanda?
Het kan toch niet zo zijn dat Huub alleen bij Fok en Vol zo populair is en dat de rest nergens populair is?
Denk eerder dat hij zelf inziet dat hij niet echt slim bezig was en het effect ook niet navenant was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:42 schreef de_kolonel het volgende:
Brian populair? Nasty populair??quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
Zijn er eigenlijk ook forums waar Brian populair is? Of Natasja? Of Amanda?
Het kan toch niet zo zijn dat Huub alleen bij Fok en Vol zo populair is en dat de rest nergens populair is?
wie heeft hier een filmpje van?? Heb dit net gemistquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft em net letterlijk de oorlog verklaard...
Kijk em liggen op die bankquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:45 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dat ze ff heel gauw een eind opflikkeren. Dat komt binnenwaggelen met zijn 200 kg, grote bek, privileges en een voorsprong en nu mag 'ie ook al niet geziekt worden? Ik vind het unfair!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |