Thanksquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor (bij gebrek aan boeiende streams) is deze mededeling al bekend bij jullie?
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Tsja, zullen we haar van nu af aan een brulkanarie moeten noemen.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor (bij gebrek aan boeiende streams) is deze mededeling al bekend bij jullie?
Oeps, moet ik toch ff een post weghalenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Fanmailquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga denk ik een brief schrijven aan Sylvia.Gewoon een vrolijk briefje ofzo.
Ik geloof dat er bij het forum van tien, en bij de reacties op het nieuws daar, nog wel een paar dolende zielen zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs op Mamjo wordt Zdngmw afgezeken.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft in zijn weblog geschreven dat hij het een wat lage actie van zichzelf vond en dat ie zich wellicht toch wat drukker maakte om zijn eventuele exit volgende week donderdag dan hij wilde toegeven.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
Krijgen we nu ook een topic voor mensen die jaap met billy turf vergelijken of andere zaken.dingen die met dik zijn te maken hebben?quote:Vanaf nu wordt er strenger opgetreden tegen mensen die bijv Natasia vergelijken met een aap of andere zaken die met haar huidskleur te maken hebben.
Reden: het is racistisch.
Vind je van niet?
Jammer, wij vinden van wel, dus denk daaraan als je post want het kan je een ban opleveren.
Discriminatie op grond van ras, sexuele voorkeur etc. zijn volgens de FOK!-policy verboden (en ook volgens de wet trouwens).
Het forum moet een prettige plek zijn om te posten en lezen voor iedereen, en dat is het niet als er met dit soort termen gegooid wordt.
En daarbij, iemand als Natasia heeft genoeg andere eigenschappen waar je op af kunt geven, dus ga daar maar creatief mee doen
Wel eerlijk inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind ik wel sterk van Huubje...
Goed gezegd... Laat alles toe, of niets...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we nu ook een topic voor mensen die jaap met billy turf vergelijken of andere zaken.dingen die met dik zijn te maken hebben?
En als je toch bezig bent, maak er dan ook 1 aan voor homo vergelijkingen mbt eric.
Gelijke moniken, gelijke kappen dan ook maar meteen ;-)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we nu ook een topic voor mensen die jaap met billy turf vergelijken of andere zaken.dingen die met dik zijn te maken hebben?
En als je toch bezig bent, maak er dan ook 1 aan voor homo vergelijkingen mbt eric.
Die reken ik ook niet tot de insanequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat er bij het forum van tien, en bij de reacties op het nieuws daar, nog wel een paar dolende zielen zijn.
Als je bang bent ergens doorheen te zakken, moet je je gewicht gelijkmatig over het oppervlak verspreiden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef obezzi het volgende:
kan japio niet meer zitte?
Deze is al meegenomen: sexuele voorkeurquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
We mogen dus wel nog gewoon blijven zeggen dat het een tyfuswijf is enzo
Een vetzak mag je gewoon vet blijven noemen hoor...hoef je niet cryptisch over te doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
[..]
Maar Natasia is zielig hé...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed gezegd... Laat alles toe, of niets...
Hier ook al...quote:
Potjandoriedriedubbeltjesnogantoequote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelijke moniken, gelijke kappen dan ook maar meteen ;-)
ja wel, maar je mag hem niet zwart inkleurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Dus dit mag eigenlijk ook niet?
Je zegt toch niksquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Dus dit mag eigenlijk ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |