goed ideequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Nou, ik haak af. Ik kruip m'n bed in met een boek. Morgen lees ik wel weer bij.![]()
Gekkie, Tjoerie laat zich echt niet zomaar opfokkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien joh, gewoon laten, het is net zo gezellig hier![]()
Een beetje!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
goed ideetis toch wel een beetje
op de streams
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Nou, ik haak af. Ik kruip m'n bed in met een boek. Morgen lees ik wel weer bij.![]()
Omdat de film zo goed is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Tessa_77 het volgende:
Tessa stelt zichzelf de vraag: "waarom blijf ik maar kijken naar 4 streams met mensen die film zitten te kijken?"
ok ok understatement of the dayquote:
Prima,quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
we mogen de DIVA nl niet beledigen hier.![]()
Omdat 4 streams met mensen leuker is dan 3 streams met mensen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:25 schreef Tessa_77 het volgende:
Tessa stelt zichzelf de vraag: "waarom blijf ik maar kijken naar 4 streams met mensen die film zitten te kijken?"
Die zin zou je letterlijk de hele dag kunnen postenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je ziet Jaap denken: valt er nog wat te vreten hierzo
Wil je daarmee zeggen dat ze goed kan klauteren??????quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Prima,
Nathasia kan van mij de boom in!
heb je nog en voorkeur voor een bepaald soort boom?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Prima,
Nathasia kan van mij de boom in!
Hij zei niets over banaantjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ze goed kan klauteren??????![]()
Een bananenboom?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
heb je nog en voorkeur voor een bepaald soort boom?
of is die vleesboom van een jaap ook goed?
Maar hij is zeker sinterklaas niet...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Jeetje Jaap: Hij wordt rood en hij wordt rooier...... hij knalt bijna uit elkaaaaaaaar!
Straks als de film is afgelopen, zet Japie het weer op een zuipenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef zaadjuh het volgende:
ik ga ook me bed in valt weinig te beleven denk ik vanaaf.....ff lekker bijslapen
Hou hoop!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Straks als de film is afgelopen, zet Japie het weer op een zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |