Ja en je doet ook vast aan linedancing dat maakt het totaalplaatje van jou als mega loser compleetquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:16 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan! (dat is een oud-Hollands liedje)
Kijk jij maar uit! straks ben jij aan de beurt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand nog kunnen zien wat J.aap verorberd heeft bij het avondeten?
Toch niet die 2 lieve eendjes uit de vijver zeker
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jaap heeft een groot deel van de redactie opgegeten. Dat zogenaamde feest is een dekmantel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Een j.aap met witte voetjes, die eet zijn Hamburger zoetjes. Slaap kindje slaap daar buiten loopt een j.aap.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap heeft een groot deel van de redactie opgegeten. Dat zogenaamde feest is een dekmantel.
Dat is ie zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef zaadjuh het volgende:
jaap is eng......heel eng.....die wil ik niet tegen komen blehhhh gruw gruw
Ik word helemaal para brodder, je weetquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap heeft een groot deel van de redactie opgegeten. Dat zogenaamde feest is een dekmantel.
Laat je niet opnaaien joh, gewoon laten, het is net zo gezellig hierquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en je doet ook vast aan linedancing dat maakt het totaalplaatje van jou als mega loser compleet
Get a life zielig figuur![]()
hdnkkk en zdngmw zijn in mijn ogen toch veel engerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef zaadjuh het volgende:
jaap is eng......heel eng.....die wil ik niet tegen komen blehhhh gruw gruw
Precies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien joh, gewoon laten, het is net zo gezellig hier![]()
Ben je dan soort familie van Ali B? Knuffelallochtoon, Huilallochtoon, wat zijn Brian en Natasia dan? Mompelallochtoon en Krijsallochtoon?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat het je niet aan?
Dan ga je toch lekker naar huis?
anders engquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
hdnkkk en zdngmw zijn in mijn ogen toch veel enger![]()
Je lijkt wel gekquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik moet mijn beeldscherm wat lichter zetten, want ik zie Natasia niet zitten
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:23 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik moet mijn beeldscherm wat lichter zetten, want ik zie Natasia niet zitten
lees- en slaapze voor straksquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Nou, ik haak af. Ik kruip m'n bed in met een boek. Morgen lees ik wel weer bij.![]()
Ik denk dat je daar morgen vrij snel mee klaar bent....quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Nou, ik haak af. Ik kruip m'n bed in met een boek. Morgen lees ik wel weer bij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |