Die is vervangen door een klein stront-buggytje met een lasertje. Die overigens nauwelijks voertuigen beschadigd heb ik het idee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja klopt, en het oude Tiberian Sun gevoel krijg ik er ook nog niet van. En ik mis de NOD artilerie.![]()
Ik ben hardcore, vooral hardcore Tiberian Dawn, heb hem destijds in 1995 een dag na zn release gekocht, TS was ook een matig spel en TW (ik zo van mn Tiberian Twilight wat doen zequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.
Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.
Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian
Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
Ze weten niet wat ze missen. Ik sta te popelen om de missies te spelen die in de red zone plaats vinden (die gaan echt wel komen!!!). Dat zal pas echt weird zijn, de aarde valt in de yellow zones al moeilijk te herkennen. De Red zones zullen net zo kleurrijk zijn als sommige missies tijdens de Tiberian Sun Firestorm expension.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.
Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.
Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian
Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian
Ja, en daarom werd je een ketter genoemd; da's een Obelisk of Light van Nod, niet zo'n Tesla Coil van de Sovjets.quote:
Ja, da's juist wat de fans willen.. de oude interface terug en niet de balk van Generals - wat overigens best te doen was maar de good old interface van de eerdere spellen was topquote:Ik vind het trouwens gewoon een super RTS.Ik vind het veel op RA2 lijken tbh, qua interface gedoe en al niet de units en de wapens etc..
In RA2 viel het ook al mee hoor, daar had je al Tabs nmlquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef pomtiedom het volgende:
Ik denk dat de balk van Generals bedoeld was om de zijkant vrij te houden voor de speler. Idd, ik vind die zijkant soms vervelend.
Maar ondanks dat ben voor de zijbalk, maar de manier waarop hij is gemaakt staat me niet helemaal aan. Ongetwijfeld wilde EA het scrollen weg nemen. <ensen die RA1 & 2 en C&C 1 & 2 hebben gespeeld weten ongetwijfeld wat ik bedoel met zeer lang moeten scrollen als je alle soorten units en basissen hebt.
Das waar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In RA2 viel het ook al mee hoor, daar had je al Tabs nml
Ja, dat viel mij ook al op. Ik schaarde het onder de noemer 'feature', alhoewel het alleen maar irritant isquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef RefleXion het volgende:
Volgens mij heb ik een bug gevonden in het spel. Als ik een gebouw repareer nadat het beschadigt is blijft die sleutel erop staan en blijft het gebouw dus altijd healen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? (je kunt een gebouw met 100% health ook niet op repair zetten). Iemand anders die dit ook is opgevallen?
Enige wat ik deed met Tiberian Sun en Ra2 was in de ini file klooien om de resolutie naar 1024x768 te pompen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:44 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Das waar.
* pomtiedom herinnert zich nog het rondklooien met ini files in RA 1 en C&C 1 en de enorm lange scrollbalk daarna
Is het manier van aanvallen niet hetzelfde dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ja, en daarom werd je een ketter genoemd; da's een Obelisk of Light van Nod, niet zo'n Tesla Coil van de Sovjets.
bij mij knalde me videokaart uit als ik em eff had gespeeld, puur hitte probleem...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niemand die hier meer verstand van heeft? Blind vertrouwen op EVEREST doe ik ook niet.
ik vind dat juist wel chill, hoef je niet meer om te kijken naar het repairen van base defense dat vaak wordt aangevallenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Ik schaarde het onder de noemer 'feature', alhoewel het alleen maar irritant is
Nee, we hebben het hier over de gebouwen waar je units in kunt douwen. Als die zwaar beschadigd zijn kun je ze niet meer repareren dus zijn ze onbruikbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel chill, hoef je niet meer om te kijken naar het repairen van base defense dat vaak wordt aangevallen
en had ik al gezegd dat de meerdere construction queue's verdomde chill zijn ??
bij gebouwen maak ik er wel gebruik van bij units nog niet echt.. (onder de noemer: force of habit)
Helemaal niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef Q. het volgende:
Het is wel HEEL ERG Generals.
ja das wel kut idd, ik had eigenlijk begrepen uit de gequote post dat het om de gebouwen ging die altijd gerepaired worden als je het eenmaal aanzet..quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Nee, we hebben het hier over de gebouwen waar je units in kunt douwen. Als die zwaar beschadigd zijn kun je ze niet meer repareren dus zijn ze onbruikbaar.
Bij RA2 duwde je er een engineer in en presto, weer bruikbaar.
jips, die functie is wel handig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja das wel kut idd, ik had eigenlijk begrepen uit de gequote post dat het om de gebouwen ging die altijd gerepaired worden als je het eenmaal aanzet..
ik heb cc1 en ra1 ooit gekocht in "speciale" verpakking, van die 4 cd doosjes..quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik denk dat het alleen maar beter wordt wanneer het volledige spel uit is. Dan ga je veel meer de Tiberian sfeer krijgen, dit kun je niet afdingen op één tutorial en één missie. Dus ik ga em zeker kopen.
C & C Genre for teh win.. ik speel al sinds de eerste C & C, in die dubbel cd verpakking. Was ontzettend tof. Dus fan van het eerste uur, maar ja, ik snap ook dat mensen het niet heel geweldig vinden. Hier zit een echte fan
Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
Vast al gezegt maar het leek erop dat ik ook even Josh Holloway zag. (Uit lost!)quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef pomtiedom het volgende:
Zeg, Tijdens de missies net voor Kane appearence zie je de verslaggeefster in de stad staan (rook enzo, brokstukken van de Philadelphia) op de achtergrond zie je mensen kijken en rennen, eentje daarvan heeft een petje op en lijkt verdacht veel op...Kane?
Jusit, dat vind ik ook.. Verder vind ik die extra bonussen ook wel geinig.. Bijvoorbeeld het sprayen van liquid Tiberium om een Tiberium veld weer snel aan te laten groeien vind ik wel leuk bedacht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef _Qmars_ het volgende:
Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
Mijne ook, ziet er wel lelijk uit maar toch. Ik denk dat ik de volledige versie toch ga spelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Zelfs mijn 3 jaar oude PC trok het prima.
Ik vond het er prima uitzien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne ook, ziet er wel lelijk uit maar toch. Ik denk dat ik de volledige versie toch ga spelen.
Die draaide niet echt op mijn pc.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vond het er prima uitzien.
Maar goed, de laatste game die ik intensief gespeeld heb was doom3 en daar zag je sowieso geen flikker in het pikkedonker.![]()
Ik heb er een jaar of drie geleden wat nieuwe zooi ingegooid. Geloof ik. Of vier jaar geleden. Of nog meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dasn is hij ouder dan 3 jaar. Of je hebt 3 jaar geleden gewoon een kutPC gekocht natuurlijk.
En je MacBook?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vond hem wel stoer
Zelfs mijn 3 jaar oude PC trok het prima.
Ik speelde die altijd via nul-modem-kabel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb inderdaad ook nog een DOS versie van C&C gespeeld. die moest nog via IPX om te LANNEN
MIjn buurman woonde een portiek verder in de flat. 0-modem was dus geen optiequote:Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik speelde die altijd via nul-modem-kabel.
dat moet bij redalert2 ook nog steedsquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb inderdaad ook nog een DOS versie van C&C gespeeld. die moest nog via IPX om te LANNEN
Geenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef pomtiedom het volgende:
Ik ben een die-hard fan van het eerste uur.
knip
Ik speelde en kocht Command & Conquer; Tiberium Sun plus Firestorm toen ze uit kwamen
knip
Ik weet ik ben een fan van het eerste uur. Jullie mogen me aanbidden.
Wat houdt dat in, welke Vista doet het dan wel?quote:-OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of Vista are not supported)
32 bit versies, alle versies zolang het maar geen 64 bit is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens, bij de minimum reqs:
[..]
Wat houdt dat in, welke Vista doet het dan wel?
oh op die manier, ik las het wat ongelukkig dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
32 bit versies, alle versies zolang het maar geen 64 bit is.
Ik zei spelt, niet speelt. TS was een erg goede C&C.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Fugie het volgende:
Die zoog echt hard jaNet als renegade, ook zon foute versie
Gefixtquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen![]()
voor jou zolang je Tiberium Sun spelt als die hard fan zijnde
![]()
edit: dat was btw wél en geniaal spel, en Renegade was online ook erg leuk.
bril niet opquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zei spelt, niet speelt. TS was een erg goede C&C.
Hij staat bij de defense structures ingedeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
Staat bij je 'defense' gebouwen in de menu, nadat je een techcenter / space heb gebouwd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
en kaart die 100 x zo groot is en waar je kan inzoomen en uitzoomen tot je gek wordt en waar 500 units tegelijk op lopen vergelijken met C&Cquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Scorpie het volgende:
G*dverdomme wat een lekker spel. Ook draaide hij heerlijk soepel in tegenstelling tot Supreme Commander.
die hebben toch nooit hele groten tietenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Leek er trouwens op dat de meeste moeite gedaan was aan de acteerscenes en verhaallijn.. en wat krijg je dan, een chinees zonder tieten
ctrl+1/2/3 etc doet wonderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.
maar desalniettemin een vet spel hoor.
Ja en nee, je kan op die 64bits processor wel 64 bits Vista gaan draaien (en ook 32 bits). Maar het moet dus nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
oh op die manier, ik las het wat ongelukkig dan.
dan weet ik iig welke het niet doen, maar niet wanneer je die hebt. Ik ga nml een nieuwe pc kopen met een 64 bit processor en wil er Vista opzetten, heeft dit iets met elkaar te maken?
Denk dat het idd bootcamp wordt. De nieuwe versie van Parallels heeft wel betere ondersteuning voor de vidkaart trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
via parallels wordt het sowieso niets vrees ik
Wil je mijn PC? Dan gaat het wat langzamerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.
maar desalniettemin een vet spel hoor.
Het gaat 32 worden, kreeg deze tip aangezien meerdere applicaties problemen hebben met de 64 bit aangezien er nog niet veel software/hardware is die 64bit OS ondersteunt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:42 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja en nee, je kan op die 64bits processor wel 64 bits Vista gaan draaien (en ook 32 bits). Maar het moet dus niet
Maar in de meeste gevallen zullen je standaard Vista 32bits geven, maar vraag er voor de zekerheid even naar.
heb je de artillerie modus al geprobeerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog wat nadelen:
- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij
Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad.
Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef mschol het volgende:
die beperking voor het bouwen en juist typisch c&c
daar moet je gewoon mee leven (en er is een unit die goedkoper is dan je mcv) en toch je bouw gebied mee uitbreid...
Pixelbrijquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog wat nadelen:
- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij
Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad.
De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld
Generals FTW!!!![]()
TS zoog...?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Fugie het volgende:
Die zoog echt hard jaNet als renegade, ook zon foute versie
tja, zover ik zo zie scheelt het niet zeer veel met de recentere c&c'squote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
Ja, tegen een easy computer....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld
Generals FTW!!!![]()
Waargemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef stFz het volgende:
C&C3 heeft zijn verwachtingen waargemaakt imo. Wat ik alleen jammer vind is dat units in groepjes eruit komen en dat de movement van units zo verdomd sloom is dat micro minder mogelijk wordt
Mijn verwachtingen iigquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waargemaakt.
Het speelt totaal niet lekker weg.
Weinig actie? Al eens op hard skirmish gedaan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
Tenzij ze allemaal omvallen door een grote aanval voordat je ze op pad stuurd natuurlijk....das mij eens gebeurd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld
Generals FTW!!!![]()
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.
Ik ben C&C fan van het eerste uur, maar ik vind Generals toch lekkerder weg spelen.
Ga dan op zoek naar een ander spel.. als er iemand veel van dit spel verwacht had dan was jij het wel.. en te hoge verwachtingen zijn vaak niet goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waargemaakt.
Het speelt totaal niet lekker weg.
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
bug ben ik nooit tegengekomen (gelukkig)?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Bij generals was er nog wel eens een bug (in skirmish) dat als je begon met spelen dat dan direct als je begint al allemaal tanks enzo je helemaal de tering in schieten en dan heb jij nog maar 0 dingen
is dat nu niet meer?
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
ha me geheugen liet me dus toch niet in de steekquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
later ook nog een keer maar die werden aan puin geschoten door de Obeliskquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
Ja, maar zoals je zei, die kon je niet zelf maken of besturen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
Ook gehad als ik bij het opstarten ging alt+tab-enquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef MJay1 het volgende:
Damn! Heb ik weerben je leuk een half uurtje aant spelen, krijg je dit!
[afbeelding]
Wat doe ik verkeerd?
Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb Directx 9.0c (ofzo, de laatste iig) een nVidea 6600Gt een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
Dat zijn eigenlijk gebouwen, maar goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]!
De trainingsmissie in de demo moet je 2 gigantisch geile NOD-boten overhoop knallen. Jammer dat we de Naval Yard weer missen.
Deze bijvoorbeeld: http://image.com.com/game(...)060724_screen002.jpgquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef fallrite het volgende:
Sommige eerdere screenshots van C&C 3 hadden toch wel boten?
Klopt, maar die kun je zeker niet bouwen, en ik denk zelfs niet besturen want dat kon je met de aircraftcarriars van Generals ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef fallrite het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: http://image.com.com/game(...)060724_screen002.jpg
Eerste missie GDI TD. Krijgen de landingsvaartuigen dekking van een schip die op turrets schiet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
Al gezegd, al afgewezen. Geen zelf te bouwen en te controleren boot.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eerste missie GDI TD. Krijgen de landingsvaartuigen dekking van een schip die op turrets schiet.
De reden waarom cyborgs er niet meer zijn is vanwege het 'Cabal-incident'.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik mis trouwens wel de Cyborg Commando, was trouwens ook de enige gave Cyborg in TS.
Eensch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
na de demo gespeeld te hebben :
geef mij maar RA 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |