abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46788958
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.

Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.

Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian

Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:16:21 #122
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46788989
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Ja klopt, en het oude Tiberian Sun gevoel krijg ik er ook nog niet van. En ik mis de NOD artilerie.
Die is vervangen door een klein stront-buggytje met een lasertje. Die overigens nauwelijks voertuigen beschadigd heb ik het idee.

Owja, miste nog meer mensen de mogelijkheid om zwaar beschadigde gebouwen te repareren? (de stadsgebouwen dus)
I mean no harm
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 22:17:47 #123
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46789047
Laat ik dan de uitzondering zijn, ik vond Tiberian, Red Alert en Generals allemaal wel leuke series. Allemaal weer een iets andere insteek, alleen in Generals niet echt meer van die overtuigende filmjes met verhaal..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46789103
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.

Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.

Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian

Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
Ik ben hardcore, vooral hardcore Tiberian Dawn, heb hem destijds in 1995 een dag na zn release gekocht, TS was ook een matig spel en TW (ik zo van mn Tiberian Twilight wat doen ze ) zal ook flink wat moeite moeten doen om mij over de streep te krijgen.
For great justice!
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:19:07 #125
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46789112
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.

Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.

Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian

Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
Ze weten niet wat ze missen. Ik sta te popelen om de missies te spelen die in de red zone plaats vinden (die gaan echt wel komen!!!). Dat zal pas echt weird zijn, de aarde valt in de yellow zones al moeilijk te herkennen. De Red zones zullen net zo kleurrijk zijn als sommige missies tijdens de Tiberian Sun Firestorm expension.
I mean no harm
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:20:06 #126
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_46789161
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian
Wat een onzin.
pi_46789269
Ik vind hem eigenlijk niet zo leuk. Eigenlijk vind ik de C&C games sinds RA1 niet meer zo leuk. TS ging nog wel, maar RA2 met zn cartoon-achtige tekenstijl vond ik niet zo veel aan. En dit ook weer niet. Ik vind de graphic-art wel mooi.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46789599
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ik zei tesla achtig iets.
Ja, en daarom werd je een ketter genoemd; da's een Obelisk of Light van Nod, niet zo'n Tesla Coil van de Sovjets.
quote:
Ik vind het trouwens gewoon een super RTS. Ik vind het veel op RA2 lijken tbh, qua interface gedoe en al niet de units en de wapens etc..
Ja, da's juist wat de fans willen.. de oude interface terug en niet de balk van Generals - wat overigens best te doen was maar de good old interface van de eerdere spellen was top
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:34:16 #129
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46789804
Ik denk dat de balk van Generals bedoeld was om de zijkant vrij te houden voor de speler. Idd, ik vind die zijkant soms vervelend.
Maar ondanks dat ben voor de zijbalk, maar de manier waarop hij is gemaakt staat me niet helemaal aan. Ongetwijfeld wilde EA het scrollen weg nemen. <ensen die RA1 & 2 en C&C 1 & 2 hebben gespeeld weten ongetwijfeld wat ik bedoel met zeer lang moeten scrollen als je alle soorten units en basissen hebt.
I mean no harm
pi_46790066
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef pomtiedom het volgende:
Ik denk dat de balk van Generals bedoeld was om de zijkant vrij te houden voor de speler. Idd, ik vind die zijkant soms vervelend.
Maar ondanks dat ben voor de zijbalk, maar de manier waarop hij is gemaakt staat me niet helemaal aan. Ongetwijfeld wilde EA het scrollen weg nemen. <ensen die RA1 & 2 en C&C 1 & 2 hebben gespeeld weten ongetwijfeld wat ik bedoel met zeer lang moeten scrollen als je alle soorten units en basissen hebt.
In RA2 viel het ook al mee hoor, daar had je al Tabs nml
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:44:38 #131
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46790260
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

In RA2 viel het ook al mee hoor, daar had je al Tabs nml
Das waar.
* pomtiedom herinnert zich nog het rondklooien met ini files in RA 1 en C&C 1 en de enorm lange scrollbalk daarna
I mean no harm
pi_46790954
Volgens mij heb ik een bug gevonden in het spel. Als ik een gebouw repareer nadat het beschadigt is blijft die sleutel erop staan en blijft het gebouw dus altijd healen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? (je kunt een gebouw met 100% health ook niet op repair zetten). Iemand anders die dit ook is opgevallen?
pi_46791318
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef RefleXion het volgende:
Volgens mij heb ik een bug gevonden in het spel. Als ik een gebouw repareer nadat het beschadigt is blijft die sleutel erop staan en blijft het gebouw dus altijd healen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? (je kunt een gebouw met 100% health ook niet op repair zetten). Iemand anders die dit ook is opgevallen?
Ja, dat viel mij ook al op. Ik schaarde het onder de noemer 'feature', alhoewel het alleen maar irritant is
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 23:12:55 #134
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46791458
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:44 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Das waar.
* pomtiedom herinnert zich nog het rondklooien met ini files in RA 1 en C&C 1 en de enorm lange scrollbalk daarna
Enige wat ik deed met Tiberian Sun en Ra2 was in de ini file klooien om de resolutie naar 1024x768 te pompen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:13:04 #135
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46791465
had ik ook last van. maarja had toch plenty cash en maakte me er verder niet druk over.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:15:07 #136
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_46791555
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef fallrite het volgende:

[..]

Ja, en daarom werd je een ketter genoemd; da's een Obelisk of Light van Nod, niet zo'n Tesla Coil van de Sovjets.
Is het manier van aanvallen niet hetzelfde dan?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_46792197
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Niemand die hier meer verstand van heeft? Blind vertrouwen op EVEREST doe ik ook niet.
bij mij knalde me videokaart uit als ik em eff had gespeeld, puur hitte probleem...
pi_46792260
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ja, dat viel mij ook al op. Ik schaarde het onder de noemer 'feature', alhoewel het alleen maar irritant is
ik vind dat juist wel chill, hoef je niet meer om te kijken naar het repairen van base defense dat vaak wordt aangevallen

en had ik al gezegd dat de meerdere construction queue's verdomde chill zijn ??

bij gebouwen maak ik er wel gebruik van bij units nog niet echt.. (onder de noemer: force of habit)
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:38:47 #139
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46792448
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:33 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind dat juist wel chill, hoef je niet meer om te kijken naar het repairen van base defense dat vaak wordt aangevallen

en had ik al gezegd dat de meerdere construction queue's verdomde chill zijn ??

bij gebouwen maak ik er wel gebruik van bij units nog niet echt.. (onder de noemer: force of habit)
Nee, we hebben het hier over de gebouwen waar je units in kunt douwen. Als die zwaar beschadigd zijn kun je ze niet meer repareren dus zijn ze onbruikbaar.
Bij RA2 duwde je er een engineer in en presto, weer bruikbaar.
I mean no harm
pi_46792712
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef Q. het volgende:
Het is wel HEEL ERG Generals.
Helemaal niet.

Bij Generals had je dozers en workers, waarmee je overal op de map kan bouwen en dus verschillende rush tactieken en sneaky tactieken kan gebruiken.

Hier is het zo dat je al je gebouwen in een rondje moet zetten, een leger units spammen en naar de andere basis toerijden. Het lijkt meer op RA dan op Generals. Generals heeft heb je actie binnen 3 minuten, hier heb je na 10 minuten je derde tank net af.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_46792936
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Nee, we hebben het hier over de gebouwen waar je units in kunt douwen. Als die zwaar beschadigd zijn kun je ze niet meer repareren dus zijn ze onbruikbaar.
Bij RA2 duwde je er een engineer in en presto, weer bruikbaar.
ja das wel kut idd, ik had eigenlijk begrepen uit de gequote post dat het om de gebouwen ging die altijd gerepaired worden als je het eenmaal aanzet..
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:07:35 #142
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46793485
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef mschol het volgende:

[..]

ja das wel kut idd, ik had eigenlijk begrepen uit de gequote post dat het om de gebouwen ging die altijd gerepaired worden als je het eenmaal aanzet..
jips, die functie is wel handig.

Vooral je defense heeft daar baad van aangezien die de meeste reparaties nodig hebben.

Ook gebouwen die doelwit zijn van bombers ofzo hebben er nut bij.
Ik moet zeggen dat ik de AI supergoed vind vergeleken met enig voorgaan C&C spel. Hij past zich echt goed aan, ik heb het nu niet over de oneerlijke voordelen maar over de tactieken. Ik heb er verschillende keren tegen gespeeld en het is echt super.

Soms valt hij je vanuit de flanken aan als die onbeschermt zijn
Soms komt hij met bombers en andere vliegtuigen.
Soms komt ie brutaal met tanks head-on
Soms neemt ie gewoon het hele centrum van de stad in als ie merkt dat jij hetzelfde wilt doen.

Het is niet alleen ieder potje verschillend, maar hij past zijn strategie ook aan op wat jij doet in een potje zelf.
Tja, wat betreft tank-rushen, in RTS is daar zelde een goed antwoord op. Maar ik kreeg wel een vette nuke op mijn 6 Avatars gedropt toen ze nog netjes bij elkaar stonden vers van de productie af. Ik merkte in generals ook al dat bij Zero hour de computer er een handje van had om een superweapon te droppen op een grote stilstaande groep units (mits ze lang genoeg stil stonden). Maar die tactiek is verre van tank-ruch proof. Ook merk ik dat de computer soms bij tank-rushes veel meer defense heeft, maarja, tegen 6 mammoth Tanks MK 3 doe je geen reet met die zwakke turrets, zelfs niet met obelisken ofzo.
I mean no harm
pi_46793695
super weapons schakel ik asap uit (veel vliegtuigjes paraat hebben )
pi_46793835
Ik denk dat het alleen maar beter wordt wanneer het volledige spel uit is. Dan ga je veel meer de Tiberian sfeer krijgen, dit kun je niet afdingen op één tutorial en één missie. Dus ik ga em zeker kopen.
C & C Genre for teh win.. ik speel al sinds de eerste C & C, in die dubbel cd verpakking. Was ontzettend tof. Dus fan van het eerste uur, maar ja, ik snap ook dat mensen het niet heel geweldig vinden. Hier zit een echte fan


Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_46793963
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik denk dat het alleen maar beter wordt wanneer het volledige spel uit is. Dan ga je veel meer de Tiberian sfeer krijgen, dit kun je niet afdingen op één tutorial en één missie. Dus ik ga em zeker kopen.
C & C Genre for teh win.. ik speel al sinds de eerste C & C, in die dubbel cd verpakking. Was ontzettend tof. Dus fan van het eerste uur, maar ja, ik snap ook dat mensen het niet heel geweldig vinden. Hier zit een echte fan


Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
ik heb cc1 en ra1 ooit gekocht in "speciale" verpakking, van die 4 cd doosjes..
dat was vlak voor de aanschaf van tiberian sun
vervolgens heb ik daarna braaf, zoals een echte cnc fan zou moeten zijn, alle andere cnc's gekocht (ook met de grootste teleurstelling renegade)
vervolgens ook nog de cnc The first decade gekocht.. (alles op 1 disc )

en de volgende wil ik wel, maar alleen als ik het geld ervoor heb
pi_46797195
Ik vind de sfeer nu al goed hoor, dat openingsfilmpje , maar ik ben dan sowieso een sucker voor mooie openingsfilmpjes.

En de juggernaut is m'n favoriete tank, heerlijk hoe die kogels afgevuurd worden en inslaan op hun doel .
pi_46797229
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef pomtiedom het volgende:
Zeg, Tijdens de missies net voor Kane appearence zie je de verslaggeefster in de stad staan (rook enzo, brokstukken van de Philadelphia) op de achtergrond zie je mensen kijken en rennen, eentje daarvan heeft een petje op en lijkt verdacht veel op...Kane?
Vast al gezegt maar het leek erop dat ik ook even Josh Holloway zag. (Uit lost!)
pi_46797333
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef _Qmars_ het volgende:

Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
Jusit, dat vind ik ook.. Verder vind ik die extra bonussen ook wel geinig.. Bijvoorbeeld het sprayen van liquid Tiberium om een Tiberium veld weer snel aan te laten groeien vind ik wel leuk bedacht.
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:20:34 #149
83951 rashudo
project 2501
pi_46797432
Ik vond RA en RA2 toch wel de beste afleveringen van de C&C serie, maar ben benieuwd hoe deze zal zijn. Vanavond ff donwloaden.
Their eyes opaque.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 08:54:28 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46797830
Ik vond hem wel stoer
Zelfs mijn 3 jaar oude PC trok het prima.
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:59:53 #151
141482 Q.
JurassiQ
pi_46797896
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:

Zelfs mijn 3 jaar oude PC trok het prima.
Mijne ook, ziet er wel lelijk uit maar toch. Ik denk dat ik de volledige versie toch ga spelen.
For great justice!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 09:10:53 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46798077
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Mijne ook, ziet er wel lelijk uit maar toch. Ik denk dat ik de volledige versie toch ga spelen.
Ik vond het er prima uitzien.

Maar goed, de laatste game die ik intensief gespeeld heb was doom3 en daar zag je sowieso geen flikker in het pikkedonker.
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:14:32 #153
141482 Q.
JurassiQ
pi_46798139
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vond het er prima uitzien.

Maar goed, de laatste game die ik intensief gespeeld heb was doom3 en daar zag je sowieso geen flikker in het pikkedonker.
Die draaide niet echt op mijn pc.
For great justice!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 09:27:24 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46798320
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Die draaide niet echt op mijn pc.
Dasn is hij ouder dan 3 jaar. Of je hebt 3 jaar geleden gewoon een kutPC gekocht natuurlijk.
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:29:47 #155
141482 Q.
JurassiQ
pi_46798357
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dasn is hij ouder dan 3 jaar. Of je hebt 3 jaar geleden gewoon een kutPC gekocht natuurlijk.
Ik heb er een jaar of drie geleden wat nieuwe zooi ingegooid. Geloof ik. Of vier jaar geleden. Of nog meer.
For great justice!
pi_46798361
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vond hem wel stoer
Zelfs mijn 3 jaar oude PC trok het prima.
En je MacBook?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:30:41 #157
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46798369
Doom3 draaide zelfs op mijn 5 jaar oude pc nog.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 09:30:43 #158
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46798370
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

En je MacBook?
via parallels wordt het sowieso niets vrees ik
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:57:25 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46798859
Ik heb gisteravond eindelijk de demo kunnen spelen Alles op Medium en het is op mijn systeem soms een beetje schokkerig Maar toen ik de tutorial speelde stond de default op low en ik vond het er al goed genoeg voor mij uitzien Mijn systeem: AMD Sempron 3000+ (2.0 GHz) 1,5 GB RAM, GeForde FX 5700 LE 128 MB.

Dus ik kijk uit naar het einde van de maand
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:47:46 #160
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46799863
Ik ben een die-hard fan van het eerste uur.

Ik speelde de voorouder Dune 2 toen hij uit kwam
Ik speelde de Command & Conquer; Tiberium Dawn DOS versie
Ik speelde en kocht de Command & Conquer; Tiberium Dawn Gold Windows versie
Ik speelde en kocht Red Alert 1 toen hij uit kwam
Ik speelde en kocht Command & Conquer; Tiberian Sun plus Firestorm toen ze uit kwamen
Ik speelde en kocht Red Alert 2 toen hij uit kwam
Ik speelde Command and Conquer; Renegade toen hij uit kwam
Ik speelde en kocht Generals plus Zero Hour toen hij uit kwam
Ik heb uiteindelijk zelfs Command and Conquer; The First Decade gekocht om de missende exp. Packs van RA 1 en RA 2 te bemachtigen en de bonus DVD te krijgen.

Dus ik ga zeker Command and Conquer; Tiberium Wars kopen en spelen.

Ik weet ik ben een fan van het eerste uur. Jullie mogen me aanbidden.

Edit; Triest maar waar ik heb nooit Command and Conquer Sole survivor gekocht of gespeeld. Omdat ik hem nooit in de winkel zag liggen, via internet bestellen nog niet ging en de internetverbinding in die tijd nogsteeds 56k6 max was voor de meeste huishoudens. Tegenwoordig is deze gefaalde Westwood productie niet meer te krijgen en zijn de servers hoogst waarschijnlijk toast.


C&C Sole Survivor

[ Bericht 10% gewijzigd door pomtiedom op 01-03-2007 13:25:53 ]
I mean no harm
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 10:50:44 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46799939
Ik heb inderdaad ook nog een DOS versie van C&C gespeeld. die moest nog via IPX om te LANNEN
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:51:20 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_46799953
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb inderdaad ook nog een DOS versie van C&C gespeeld. die moest nog via IPX om te LANNEN
Ik speelde die altijd via nul-modem-kabel.
For great justice!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 10:57:49 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46800106
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik speelde die altijd via nul-modem-kabel.
MIjn buurman woonde een portiek verder in de flat. 0-modem was dus geen optie
Nee gewoon coax door een gat in de muur, over het balkon, een stukje strak gespannen langs de flat, bij de buurman het balkon op, door de muur, 3 kamers door, naar zijn PC
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:06:07 #164
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46800351
En hier weer verder...
Moet hem nog steeds downloaden, maar ik vergeet het steeds om 's ochtends aan te zetten.
Iemand toevallig een idee of het ook op een macBook werkt ?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:53:30 #165
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46801664
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb inderdaad ook nog een DOS versie van C&C gespeeld. die moest nog via IPX om te LANNEN
dat moet bij redalert2 ook nog steeds
IPX is zo win95
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:54:55 #166
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46801707
Gister geprobeerd, maar het draaide voor geen meter

Vanavond even een extra reepje ram halen en dan weer proberen

ik moet first decade oook nog steeds kopen trouwens, mijn orginele cd zijn allemaal gaar
pi_46801895
G*dverdomme wat een lekker spel. Ook draaide hij heerlijk soepel in tegenstelling tot Supreme Commander.
pi_46801903
Demo draaide bij mij verrassend goed op m'n 2 jaar ouwe pc.. Niet echt vernieuwend, maar gewoon ouwerwets C&C RTS'en

Leek er trouwens op dat de meeste moeite gedaan was aan de acteerscenes en verhaallijn.. en wat krijg je dan, een chinees zonder tieten
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:05:36 #169
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46802012


In het midden stond dus een outpost.
het is officieel, ik vind de AI ECHT goed, ik heb zelden een betere gezien (if ever). Ik had zes mammothtanks die naar zijn outpost rolde en ze kregen genadeloos op hun kop van bombers.

Hij was zelfs slim genoeg om mijn defense te omzeilen bij een outpost en de zwakkere plek aan te vallen aan de andere brug.
I mean no harm
pi_46802629
Nou ben benieuwd, ff downloaden
pi_46804126
is hij al uit
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_46804164
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef pomtiedom het volgende:
Ik ben een die-hard fan van het eerste uur.

knip
Ik speelde en kocht Command & Conquer; Tiberium Sun plus Firestorm toen ze uit kwamen
knip

Ik weet ik ben een fan van het eerste uur. Jullie mogen me aanbidden.
Geen voor jou zolang je Tiberium Sun spelt als die hard fan zijnde

edit: dat was btw wél en geniaal spel, en Renegade was online ook erg leuk.

[ Bericht 6% gewijzigd door FrituurVetPet op 01-03-2007 13:23:03 ]
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:15:51 #173
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46804387
Die zoog echt hard ja Net als renegade, ook zon foute versie
pi_46804406
Overigens, bij de minimum reqs:
quote:
-OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of Vista are not supported)
Wat houdt dat in, welke Vista doet het dan wel?
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:17:17 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_46804449
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens, bij de minimum reqs:
[..]

Wat houdt dat in, welke Vista doet het dan wel?
32 bit versies, alle versies zolang het maar geen 64 bit is.
For great justice!
pi_46804695
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Q. het volgende:

[..]

32 bit versies, alle versies zolang het maar geen 64 bit is.
oh op die manier, ik las het wat ongelukkig dan.

dan weet ik iig welke het niet doen, maar niet wanneer je die hebt. Ik ga nml een nieuwe pc kopen met een 64 bit processor en wil er Vista opzetten, heeft dit iets met elkaar te maken?
pi_46804713
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Fugie het volgende:
Die zoog echt hard ja Net als renegade, ook zon foute versie
Ik zei spelt, niet speelt. TS was een erg goede C&C.
pi_46804718
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:26:17 #179
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46804771
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Geen voor jou zolang je Tiberium Sun spelt als die hard fan zijnde

edit: dat was btw wél en geniaal spel, en Renegade was online ook erg leuk.
Gefixt
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:27:39 #180
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46804822
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik zei spelt, niet speelt. TS was een erg goede C&C.
bril niet op
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:27:43 #181
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46804823
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
Hij staat bij de defense structures ingedeeld.
De Temple of Nod staat daar ook.

ik vond dat zelf ook een beetje vreemd, maar aan de andere kant leveren beide gebouwen alleen maar een superweapon en niets extra's.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:27:49 #182
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46804830
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
Staat bij je 'defense' gebouwen in de menu, nadat je een techcenter / space heb gebouwd.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_46804885
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:26 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Gefixt
*Aanbidt
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:46:57 #184
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_46805538
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.

maar desalniettemin een vet spel hoor.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:08:47 #185
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_46806411
Demo draait hier als een zonnetje.

Heb mijn oude Geforce 4 Ti 4200 kaart uit mijn systeem gehaald en
er een Sapphire Ati X1650 Pro voor in de plaats gezet.

Draait met alle alle details max @ 1280 * 1024 perfect!!!
Oh ja Cpu is een AMD Athlon Xp 2800+.

Redelijk oud owkee, maar it does the job
Qui habet aures audiendi audiat
pi_46806595
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Scorpie het volgende:
G*dverdomme wat een lekker spel. Ook draaide hij heerlijk soepel in tegenstelling tot Supreme Commander.
en kaart die 100 x zo groot is en waar je kan inzoomen en uitzoomen tot je gek wordt en waar 500 units tegelijk op lopen vergelijken met C&C

idd half life 1 loopt vloeiender dan supreme commander
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Leek er trouwens op dat de meeste moeite gedaan was aan de acteerscenes en verhaallijn.. en wat krijg je dan, een chinees zonder tieten
die hebben toch nooit hele groten tieten

[ Bericht 27% gewijzigd door Helo op 01-03-2007 14:14:01 (typo) ]
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:32:32 #187
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46807277
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.

maar desalniettemin een vet spel hoor.
ctrl+1/2/3 etc doet wonderen
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:42:18 #188
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_46807586
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

oh op die manier, ik las het wat ongelukkig dan.

dan weet ik iig welke het niet doen, maar niet wanneer je die hebt. Ik ga nml een nieuwe pc kopen met een 64 bit processor en wil er Vista opzetten, heeft dit iets met elkaar te maken?
Ja en nee, je kan op die 64bits processor wel 64 bits Vista gaan draaien (en ook 32 bits). Maar het moet dus niet
Maar in de meeste gevallen zullen je standaard Vista 32bits geven, maar vraag er voor de zekerheid even naar.
pi_46809949
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

via parallels wordt het sowieso niets vrees ik
Denk dat het idd bootcamp wordt. De nieuwe versie van Parallels heeft wel betere ondersteuning voor de vidkaart trouwens.

Ik ga het straks even proberen, je weet nooit C&C is een van de weinige spellen die ik wel wil spelen. De intel GMA 950 wordt iig wel door het spel ondersteunt gelukkig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kremers op 01-03-2007 16:04:24 ]
pi_46811216
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.

maar desalniettemin een vet spel hoor.
Wil je mijn PC? Dan gaat het wat langzamer
  donderdag 1 maart 2007 @ 18:38:05 #191
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46815875
aan het downloaden met 800 kb/s
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46816059
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:42 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Ja en nee, je kan op die 64bits processor wel 64 bits Vista gaan draaien (en ook 32 bits). Maar het moet dus niet
Maar in de meeste gevallen zullen je standaard Vista 32bits geven, maar vraag er voor de zekerheid even naar.
Het gaat 32 worden, kreeg deze tip aangezien meerdere applicaties problemen hebben met de 64 bit aangezien er nog niet veel software/hardware is die 64bit OS ondersteunt.
  donderdag 1 maart 2007 @ 18:45:39 #193
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_46816084
Zo ik ben overtuigd! Eerst op easy gespeeld (niet gezien dat je dat kon veranderen). Nu eens op hard.. Damn wordt gewoon helemaal van de kaart afgespeeld door 1 vijand... Echt super AI!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_46816869
Ik zie nog wat nadelen:

- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij

Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad .
pi_46816997
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog wat nadelen:

- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij

Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad .
heb je de artillerie modus al geprobeerd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:12:52 #196
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_46817019
Ach zeikerd.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_46817050
Zeikerd? Ik verwacht na al die jaren toch wel wat beters.
pi_46817059
die beperking voor het bouwen en juist typisch c&c
daar moet je gewoon mee leven (en er is een unit die goedkoper is dan je mcv) en toch je bouw gebied mee uitbreid...
pi_46817144
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef mschol het volgende:
die beperking voor het bouwen en juist typisch c&c
daar moet je gewoon mee leven (en er is een unit die goedkoper is dan je mcv) en toch je bouw gebied mee uitbreid...
Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:16:34 #200
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_46817153
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld

Generals FTW!!!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_46817218
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog wat nadelen:

- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij

Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad .
Pixelbrij

En daarnaast kan je outposts bouwen, dus je hoeft niet een hele nieuwe mcv te bouwen.

Daarnaast zijn die juggernauts erg goed tegen gebouwen. Daarvoor is dat ding ook bedoeld.
pi_46817235
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld

Generals FTW!!!
De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.

Ik ben C&C fan van het eerste uur, maar ik vind Generals toch lekkerder weg spelen.
pi_46817336
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Fugie het volgende:
Die zoog echt hard ja Net als renegade, ook zon foute versie
TS zoog...?
die kreeg, ondanks de lange vertraging en mindere graphics (voor die tijd), erg hoge score's (8+ )
en ik vond em persoonlijk zeer geslaagd,


renegade was echt ruk...
pi_46817450
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
tja, zover ik zo zie scheelt het niet zeer veel met de recentere c&c's

ra1 en c&c1 heb ik beide gespeeld, maar bij ra1 komt de pc op een onmogelijke manier aan geld en productie capaciteit
c&c1 is al helemaal lang geleden maar die was ook niet echt zeer veel actie imho
pi_46817629
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld

Generals FTW!!!
Ja, tegen een easy computer....

Speel straks met het echte spel tegen een ander iemand en het is wel wat ingewikkelder. Trouwens, die Warmech van 3000 is niks vergeleken met de Mammoth.
pi_46818062
C&C3 heeft zijn verwachtingen waargemaakt imo. Wat ik alleen jammer vind is dat units in groepjes eruit komen en dat de movement van units zo verdomd sloom is dat micro minder mogelijk wordt
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_46818708
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:39 schreef stFz het volgende:
C&C3 heeft zijn verwachtingen waargemaakt imo. Wat ik alleen jammer vind is dat units in groepjes eruit komen en dat de movement van units zo verdomd sloom is dat micro minder mogelijk wordt
Waargemaakt .

Het speelt totaal niet lekker weg.
pi_46818792
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Waargemaakt .

Het speelt totaal niet lekker weg.
Mijn verwachtingen iig En die waren niet zo hoog
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:02:17 #209
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_46821482
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.
Weinig actie? Al eens op hard skirmish gedaan?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_46822477
Hehe dan krijg je meer dan genoeg actie aan je reet idd, en ik vind het spel best goed hoor niks mee aan de hand.

Maja ieder zijn mening, ik ben een grote fan van de C&C series en ook deze komt bij mijn collectie!.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:35:54 #211
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46822850
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:16 schreef Prowl het volgende:
5 van die grote NOD avator dingessen en je hebt de boel binnen 10 min uitgespeeld

Generals FTW!!!
Tenzij ze allemaal omvallen door een grote aanval voordat je ze op pad stuurd natuurlijk....das mij eens gebeurd.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:38:04 #212
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46822939
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef pberends het volgende:

[..]

De aanvalsmogelijkheden zijn eigenlijk erg beperkt. Je kunt alleen maar wat sterke units bouwen zoals de mammouth en dat was het dan. Anders kun je toch niet winnen. En waar is de Naval Yard?? Boten erbij zou veel toffer zijn. Dat je ze zelf kan bouwen dan he. Zonde, zonde, zonde.

Ik ben C&C fan van het eerste uur, maar ik vind Generals toch lekkerder weg spelen.
Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
I mean no harm
pi_46823082
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Waargemaakt .

Het speelt totaal niet lekker weg.
Ga dan op zoek naar een ander spel.. als er iemand veel van dit spel verwacht had dan was jij het wel.. en te hoge verwachtingen zijn vaak niet goed.
pi_46823223
Bij generals was er nog wel eens een bug (in skirmish) dat als je begon met spelen dat dan direct als je begint al allemaal tanks enzo je helemaal de tering in schieten en dan heb jij nog maar 0 dingen

is dat nu niet meer?
pi_46823577
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
pi_46823596
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Bij generals was er nog wel eens een bug (in skirmish) dat als je begon met spelen dat dan direct als je begint al allemaal tanks enzo je helemaal de tering in schieten en dan heb jij nog maar 0 dingen

is dat nu niet meer?
bug ben ik nooit tegengekomen (gelukkig)?
pi_46823651
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:

[..]

in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 21:52:50 #218
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46823701
had je in 1 niet die hovercrafts ?
pi_46823704
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
ha me geheugen liet me dus toch niet in de steek
pi_46823720
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

In de eerste missie van de GDI had je inderdaad een gunboat, maar daar kon je zelf niks mee doen.
later ook nog een keer maar die werden aan puin geschoten door de Obelisk
pi_46823899
Damn! Heb ik weer ben je leuk een half uurtje aant spelen, krijg je dit!


Wat doe ik verkeerd?

Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb Directx 9.0c (ofzo, de laatste iig) een nVidea 6600Gt een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..

[ Bericht 26% gewijzigd door MJay1 op 01-03-2007 22:09:04 ]
A man's got to do what a man's got to do.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:15:13 #222
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46824800
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef mschol het volgende:

[..]

in c&c 1 zaten een paar bootjes? maar die kon je niet zelf maken, of vergis ik me nou met ra1?
Ja, maar zoals je zei, die kon je niet zelf maken of besturen.

Overigens, als je .ini had gerigged kon je ze wel maken, maar kon je ze nogsteeds niet besturen.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:16:59 #223
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46824898
Ik heb trouwens nog een leukigheidje gevonden in de AI van de computer.
Als je met een engineer een belangrijk gebouw wilt in nemen (zoals een gebouw wat voor speciale zaken zorgt bijvoorbeeld de radar jam missles bij de Nod) dan is de kans groot dat het gebouw voor de neus van je engineer word neergehaald en de troepen die uit het gebouw komen je engineer neer gunnen.
I mean no harm
pi_46825016
Ik vind de AI ook erg goed.
Nu heb ik nog maar 2 potjes tegen Easy Balanced gespeelt, maar je ziet de AI wel zoeken naar openingen en zwakke delen van je basis. Leuk.
Ze hadden alleen wel de naam van de unit onder de plaatjes mogen zetten.
Ik zit nog uren te zoeken .
pi_46825722
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef MJay1 het volgende:
Damn! Heb ik weer ben je leuk een half uurtje aant spelen, krijg je dit!
[afbeelding]

Wat doe ik verkeerd?

Om jullie een klein beetje voor te blijven: Ik heb Directx 9.0c (ofzo, de laatste iig) een nVidea 6600Gt een intel 2.4 ghz proccesor en 1256 MB geheugen..
Ook gehad als ik bij het opstarten ging alt+tab-en
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:37:11 #226
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_46825832
Nou ik heb de demo gespeeld, was wel weer best een ouderwets C&C gevoel. Zeker met de filmpjes, die maakten echt veel indruk op me! Erg fijn speelde het weg, zelfs op mijn niet meer al te superieure laptop (p4 mobile 1.6ghz met 1gb ram en een radeon 9600). Nu moest ik natuurlijk het visuele wat minder zetten maar goed.

Gaat volgens mij wel een prima spel worden.
pi_46826004
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
!

De trainingsmissie in de demo moet je 2 gigantisch geile NOD-boten overhoop knallen. Jammer dat we de Naval Yard weer missen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:50:34 #228
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46826434
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef pberends het volgende:

[..]

!

De trainingsmissie in de demo moet je 2 gigantisch geile NOD-boten overhoop knallen. Jammer dat we de Naval Yard weer missen.
Dat zijn eigenlijk gebouwen, maar goed.

We hebben het hier over boten die je zelf kunt bouwen en besturen. En iedere idioot die het over een ander soort boot heeft is niet grappig.
I mean no harm
pi_46826596
Sommige eerdere screenshots van C&C 3 hadden toch wel boten?
pi_46826640
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef fallrite het volgende:
Sommige eerdere screenshots van C&C 3 hadden toch wel boten?
Deze bijvoorbeeld: http://image.com.com/game(...)060724_screen002.jpg
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:59:30 #231
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46826844
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:55 schreef fallrite het volgende:

[..]

Deze bijvoorbeeld: http://image.com.com/game(...)060724_screen002.jpg
Klopt, maar die kun je zeker niet bouwen, en ik denk zelfs niet besturen want dat kon je met de aircraftcarriars van Generals ook niet.
I mean no harm
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:13:14 #232
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46827523
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Boten hebben nooit, ECHT NOOIT, gezeten in de tiberiumreeks. Zelfs niet in Sun die toch echt na Red Alert 1 kwam. Hoort gewoon niet in de plotreeks. Be-sides het meeste water is door tiberium vervuild.
Eerste missie GDI TD. Krijgen de landingsvaartuigen dekking van een schip die op turrets schiet.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_46827653
Laten we het er op houden dat boten geen prominente rol spelen in de C&C Tiberium reeks
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:23:37 #234
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46827988
Ik mis trouwens wel de Cyborg Commando, was trouwens ook de enige gave Cyborg in TS.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:49:39 #235
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46829113
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:13 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Eerste missie GDI TD. Krijgen de landingsvaartuigen dekking van een schip die op turrets schiet.
Al gezegd, al afgewezen. Geen zelf te bouwen en te controleren boot.
I mean no harm
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:01:31 #236
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46829637
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik mis trouwens wel de Cyborg Commando, was trouwens ook de enige gave Cyborg in TS.
De reden waarom cyborgs er niet meer zijn is vanwege het 'Cabal-incident'.
Schijnbaar vond zelfs Nod het niet prettig dat een supercomputer zoveel macht kon krijgen. Nod ziet in tiberium de volgende evolutie van de mens, niet in machinemensen zoals Cabal.

Overigens valt wel wat te zeggen over Kane, hij is zeker niet menselijk en zijn echte beweegreden is nogsteeds niet helemaal duidelijk. kane kan nog onder controle staan van Cabal (of een kloon zijn onder controle van Cabal).
persoonlijk denk ik dat niet, ik denk dat Cabal voorgoed verdwenen is uit de C&C reeks.

Er zijn speculaties dat Kane met het verhaal van Adam en Eva heeft te maken, maar bewijs daarvoor heb ik nog niet gezien.
Ik denk dat Kane een alien (wellicht een Scrin) is die ofwel voor zijn eigen macht Nod heeft opgebouwt of, en dit is wellicht wat interessanter; Kane weet wat de Scrin willen en wilt de mensheid eigenlijk helpen via mutaties sterk genoeg te zijn om de Scrin aan te kunnen.
ik denk dat we hierover eindeloos kunnen speculeren, en ik denk dat het mysterie rondom Kane in C&C 3 wat zal worden opgehelderd.

Wat ik wel mooi vind is dat de GDI en de Brotherhood of Nod zijn gegroeid in hun rollen.
In C&C 1 wilde de GDI voornamelijk de Nod tegen houden van het vergroten van diens macht en Tiberium vooral begrijpen (denk aan dokter Moebius).
Nod leek alleen maar meer macht te willen op de wereld.

In C&C 2 namen de rollen meer vorm aan, de GDI zocht naar een oplossing (de tacitus) en het superieure overwicht in technologie van C&C 1 trok gelijk op door Nod's alien technologie.
Nod werd steeds meer gebrand op mutaties door Tiberium en Kane veropenlijkte dat Tiberium de toekomst was.

Nu liggen de rollen van GDI en Nod echt vast. De GDI wilt tiberium stoppen en verwijderen van de aarde en Nod erbij verwijderen. Nod wil ten koste van alles de volgende fase van evolutie inztten met behulp van tiberium. Dat maakt het allemaal wat duidelijker in hun doelen.
Ik ben benieuwd naar hoe de mutanten het doen, want iig komen de gemuteerde levensvormen zeker terug. (ik wil echt actie zien in de rode gebieden )
I mean no harm
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:24:50 #237
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_46830554
na de demo gespeeld te hebben :

geef mij maar RA 3
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_46831510
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 00:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
na de demo gespeeld te hebben :

geef mij maar RA 3
Eensch.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:24:57 #239
141482 Q.
JurassiQ
pi_46835340
Ik heb wel veel zin om de final te spelen, misschien ga ik hem zelfs wel kopen.
For great justice!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:28:45 #240
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46835355
Hij's binnen
Eindelijk.... nu nog een dag werken (wilde mee eerst ziek melden )
En dan moet ik vanavond de moeilijke beslissing gaan maken
Transport Tycoon Deluxe
of C&C
...... lastig
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')