abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46786041
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Vernieuwend misschien niet, maar het speelt wel lekker weg en ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Hopelijk kan je de missies skippen.
For great justice!
pi_46786107
Eigenlijk zou die Ion Cannon niet meer mogen werken, of hebben ze een nieuw command center gebouwd?
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:10:33 #103
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46786139
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
Echt heel enthousiast word ik er niet van. Ik probeer 1 ding te bedenken wat vernieuwend is maar ik kan er helemaal niets vernieuwends in vinden. Voorspelbaar. EA .
Q. Kijk eens een paar vrienden heel lief aan. Zorg dat je Multi-player met minimaal 4 mensen via LAN speelt, gegarandeerd spelplezier...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46786201
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Q. Kijk eens een paar vrienden heel lief aan. Zorg dat je Multi-player met minimaal 4 mensen via LAN speelt, gegarandeerd spelplezier...
Dan ga ik wel SupCommen, stuk leuker.
For great justice!
pi_46786312
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...
neejoh, in C&C1 was een infantry rush juist dé manier om zo'n obelisk te pakken, door z'n langzame reload.
quote:
Eigenlijk zou die Ion Cannon niet meer mogen werken, of hebben ze een nieuw command center gebouwd?
Ion Cannon is volgens mij een satelliet los van de Philadelphia

Edit: ja dat moet wel want Ion Cannon=C&C1 en Philadelphia=C&C2
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:14:44 #106
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46786327
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:00 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Jips, wat mensen hier missen is dat het perfect past in het verloop van het spel.
Nod heeft zijn lasertechnologie uitgebreid.
Terwijl GDI zijn railgun technologie uit C&C 2: Tiberium Sun heeft uitgebreid en zijn Ion-cannons heeft verbeterd.

Alles is een voortborduring op de eerste twee spellen. Je kunt gewoon geen C&C 3 maken met de graphics van C&C 1, 2 of RA 2 want dan krijg je onherroeppelijk te horen in iedere review van ieder groot blad en iedere grote gamer dat de game-engine zwaar verouders is. Zelfs deze engine word al van geroepen dat ie verouderd is. Dezelfde engine van RA2 gebruiken zou een fatale marketing-nekslag zijn voor C&C.

Ik vind de demo onderhoudend, maar omdat ik eht verhaal nog niet heb kunnen spelen naar volledigheid kan ik nog niets zeggen over de sfeer, ook is er volgens mij in de demo zwaar op de muziek bezuinigd. (dat hoop ik altans)
Het is voortborduren op een oud-verhaal en de bestaande BfME engine. Maar dat was ook allang bekend. Ik snap het gezeur ook niet helemaal. Het is allemaal meer van hetzelfde qua gameplay, wat had je anders verwacht? Dat ze hele die interface anders hadden gemaakt? Dan krijg je meteen van al die zeikerds die het gewend waren op de "oude" manier.

Ik vond al die spellen best vermakelijk eigenlijk...
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:16:25 #107
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46786387
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Dan ga ik wel SupCommen, stuk leuker.
Why, ik loop meer te wachten dan dat ik een aanval kan uitvoeren...
pi_46786416
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

neejoh, in C&C1 was een infantry rush juist dé manier om zo'n obelisk te pakken, door z'n langzame reload.
[..]

Ion Cannon is volgens mij een satelliet los van de Philadelphia

Edit: ja dat moet wel want Ion Cannon=C&C1 en Philadelphia=C&C2
Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:18:22 #109
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46786448
In Tiberian Sun had je toch zo'n apart opzetstukje voor een Ion Cannon op je Tech Building? Die vervolgens dan als een satelliet gelanceerd werd...
pi_46786551
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?
Dat weet ik niet want ik kan de filmpjes niet zien, out of sync enzo.
pi_46786585
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
In Tiberian Sun had je toch zo'n apart opzetstukje voor een Ion Cannon op je Tech Building? Die vervolgens dan als een satelliet gelanceerd werd...
De philidelphia had een soort staart waaruit de Ion Cannon werd gelanceerd. Aangezien de Philidelphia werd vernietigd kon de Ion Cannon ook niet meer worden afgevuurd.
pi_46786626
pi_46786629
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

De philidelphia had een soort staart waaruit de Ion Cannon werd gelanceerd. Aangezien de Philidelphia werd vernietigd kon de Ion Cannon ook niet meer worden afgevuurd.
Dat zal dan vast in de verhaallijn wel uitgelegd worden, dat ze er iets op verzonnen hebben. Een C&C zonder Ion Cannon is natuurlijk geen C&C
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:23:41 #114
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46786664
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ion Cannon uit C&C 3

Philadelphia uit TS

Ion Canon is gewoon een satelliet. In het filmpje van de demo wordt ook gezegd dat de IC is afgevuurd zonder toestemming oid. Zal wel weer eens gehacked zijn door nod.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:26:26 #115
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_46786804
Ik heb de demo inmiddels ook een aantal malen gespeeld en ik moet zeggen dat de "echte C&C sfeer" wat mij betreft ook een beetje ontbreekt en het spel me toch op de een of andere manier erg doet denken aan Generals. Verder was ik nooit echt een grote fan van de Tiberian sci fi achtige sfeer (ik vond de Red Alert sfeer vele malen toffer) maar omdat dit me op de een of andere manier aan generals doet denken vind ik het wel oke, toch denk ik niet dat ik het voor 40/50 euro uit de winkel ga halen, ik denk dat ik wacht totdat het spel wat goedkoper is geworden.
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 21:31:39 #116
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46787040
ik moet zeggen dat de verhaallijnen in C&C nog steeds leuker is dan andere RTS spellen.. Niet het niveau van Tiberian Sun meer, maar het cheesy verhaal met B-acteurs in RA2 was ook wel leuk...
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:49:31 #117
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46787770
De Philadelphia bestond nog niet in C&C 1 en toch was er de ion cannon, je kon zelfs in een filmpje daar zien dat de Ion cannon een losse satelliet is.
Er zijn overigens meerdere Ion-Cannon satellieten.
I mean no harm
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:09:43 #118
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_46788681
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:06 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Dat is een Obelisk, gij ketter!
Ik zei tesla achtig iets.

Ik vind het trouwens gewoon een super RTS. Ik vind het veel op RA2 lijken tbh, qua interface gedoe en al niet de units en de wapens etc..
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:13:39 #119
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_46788853
Godverdoemme

Fucking kut demo blijft maar crashen hier. Zo'n wazige " ik geef lekker niet aan wat er fout is"-foutmelding van windows met de vraag of ik een rapport wel verzenden. NEE KUT GATES, ik wil een demo spelen, niet je de notulen van vandaag doormailen

Iemand hier last van?

Ik ga maar eens op driversjacht. Zal wel weer iets grafisch zijn...

[edit]
Radeon drivers

Ach, de boel draait nu (weer)

[ Bericht 18% gewijzigd door kwib op 28-02-2007 23:11:18 ]
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:14:39 #120
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_46788910
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Petrulli het volgende:

Ik ben benieuwd: wie vindt hier dat deze game lekker, sneller en overzichtelijker speelt dan de oude varianten als Red Alert 1, 2 en Tiberian Sun??
Ja klopt, en het oude Tiberian Sun gevoel krijg ik er ook nog niet van. En ik mis de NOD artilerie.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_46788958
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.

Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.

Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian

Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:16:21 #122
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46788989
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Ja klopt, en het oude Tiberian Sun gevoel krijg ik er ook nog niet van. En ik mis de NOD artilerie.
Die is vervangen door een klein stront-buggytje met een lasertje. Die overigens nauwelijks voertuigen beschadigd heb ik het idee.

Owja, miste nog meer mensen de mogelijkheid om zwaar beschadigde gebouwen te repareren? (de stadsgebouwen dus)
I mean no harm
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 22:17:47 #123
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46789047
Laat ik dan de uitzondering zijn, ik vond Tiberian, Red Alert en Generals allemaal wel leuke series. Allemaal weer een iets andere insteek, alleen in Generals niet echt meer van die overtuigende filmjes met verhaal..
pi_46789103
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.

Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.

Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
Ik ben hardcore, vooral hardcore Tiberian Dawn, heb hem destijds in 1995 een dag na zn release gekocht, TS was ook een matig spel en TW (ik zo van mn Tiberian Twilight wat doen ze ) zal ook flink wat moeite moeten doen om mij over de streep te krijgen.
For great justice!
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:19:07 #125
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46789112
quote:

Ze weten niet wat ze missen. Ik sta te popelen om de missies te spelen die in de red zone plaats vinden (die gaan echt wel komen!!!). Dat zal pas echt weird zijn, de aarde valt in de yellow zones al moeilijk te herkennen. De Red zones zullen net zo kleurrijk zijn als sommige missies tijdens de Tiberian Sun Firestorm expension.
I mean no harm
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:20:06 #126
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_46789161
quote:
Wat een onzin.
pi_46789269
Ik vind hem eigenlijk niet zo leuk. Eigenlijk vind ik de C&C games sinds RA1 niet meer zo leuk. TS ging nog wel, maar RA2 met zn cartoon-achtige tekenstijl vond ik niet zo veel aan. En dit ook weer niet. Ik vind de graphic-art wel mooi.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46789599
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ik zei tesla achtig iets.
Ja, en daarom werd je een ketter genoemd; da's een Obelisk of Light van Nod, niet zo'n Tesla Coil van de Sovjets.
quote:
Ik vind het trouwens gewoon een super RTS. Ik vind het veel op RA2 lijken tbh, qua interface gedoe en al niet de units en de wapens etc..
Ja, da's juist wat de fans willen.. de oude interface terug en niet de balk van Generals - wat overigens best te doen was maar de good old interface van de eerdere spellen was top
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:34:16 #129
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46789804
Ik denk dat de balk van Generals bedoeld was om de zijkant vrij te houden voor de speler. Idd, ik vind die zijkant soms vervelend.
Maar ondanks dat ben voor de zijbalk, maar de manier waarop hij is gemaakt staat me niet helemaal aan. Ongetwijfeld wilde EA het scrollen weg nemen. <ensen die RA1 & 2 en C&C 1 & 2 hebben gespeeld weten ongetwijfeld wat ik bedoel met zeer lang moeten scrollen als je alle soorten units en basissen hebt.
I mean no harm
pi_46790066
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef pomtiedom het volgende:
Ik denk dat de balk van Generals bedoeld was om de zijkant vrij te houden voor de speler. Idd, ik vind die zijkant soms vervelend.
Maar ondanks dat ben voor de zijbalk, maar de manier waarop hij is gemaakt staat me niet helemaal aan. Ongetwijfeld wilde EA het scrollen weg nemen. <ensen die RA1 & 2 en C&C 1 & 2 hebben gespeeld weten ongetwijfeld wat ik bedoel met zeer lang moeten scrollen als je alle soorten units en basissen hebt.
In RA2 viel het ook al mee hoor, daar had je al Tabs nml
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:44:38 #131
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46790260
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

In RA2 viel het ook al mee hoor, daar had je al Tabs nml
Das waar.
* pomtiedom herinnert zich nog het rondklooien met ini files in RA 1 en C&C 1 en de enorm lange scrollbalk daarna
I mean no harm
pi_46790954
Volgens mij heb ik een bug gevonden in het spel. Als ik een gebouw repareer nadat het beschadigt is blijft die sleutel erop staan en blijft het gebouw dus altijd healen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? (je kunt een gebouw met 100% health ook niet op repair zetten). Iemand anders die dit ook is opgevallen?
pi_46791318
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef RefleXion het volgende:
Volgens mij heb ik een bug gevonden in het spel. Als ik een gebouw repareer nadat het beschadigt is blijft die sleutel erop staan en blijft het gebouw dus altijd healen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? (je kunt een gebouw met 100% health ook niet op repair zetten). Iemand anders die dit ook is opgevallen?
Ja, dat viel mij ook al op. Ik schaarde het onder de noemer 'feature', alhoewel het alleen maar irritant is
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 23:12:55 #134
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46791458
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:44 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Das waar.
* pomtiedom herinnert zich nog het rondklooien met ini files in RA 1 en C&C 1 en de enorm lange scrollbalk daarna
Enige wat ik deed met Tiberian Sun en Ra2 was in de ini file klooien om de resolutie naar 1024x768 te pompen..
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:13:04 #135
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46791465
had ik ook last van. maarja had toch plenty cash en maakte me er verder niet druk over.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:15:07 #136
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_46791555
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef fallrite het volgende:

[..]

Ja, en daarom werd je een ketter genoemd; da's een Obelisk of Light van Nod, niet zo'n Tesla Coil van de Sovjets.
Is het manier van aanvallen niet hetzelfde dan?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_46792197
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Niemand die hier meer verstand van heeft? Blind vertrouwen op EVEREST doe ik ook niet.
bij mij knalde me videokaart uit als ik em eff had gespeeld, puur hitte probleem...
pi_46792260
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ja, dat viel mij ook al op. Ik schaarde het onder de noemer 'feature', alhoewel het alleen maar irritant is
ik vind dat juist wel chill, hoef je niet meer om te kijken naar het repairen van base defense dat vaak wordt aangevallen

en had ik al gezegd dat de meerdere construction queue's verdomde chill zijn ??

bij gebouwen maak ik er wel gebruik van bij units nog niet echt.. (onder de noemer: force of habit)
  woensdag 28 februari 2007 @ 23:38:47 #139
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46792448
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:33 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind dat juist wel chill, hoef je niet meer om te kijken naar het repairen van base defense dat vaak wordt aangevallen

en had ik al gezegd dat de meerdere construction queue's verdomde chill zijn ??

bij gebouwen maak ik er wel gebruik van bij units nog niet echt.. (onder de noemer: force of habit)
Nee, we hebben het hier over de gebouwen waar je units in kunt douwen. Als die zwaar beschadigd zijn kun je ze niet meer repareren dus zijn ze onbruikbaar.
Bij RA2 duwde je er een engineer in en presto, weer bruikbaar.
I mean no harm
pi_46792712
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef Q. het volgende:
Het is wel HEEL ERG Generals.
Helemaal niet.

Bij Generals had je dozers en workers, waarmee je overal op de map kan bouwen en dus verschillende rush tactieken en sneaky tactieken kan gebruiken.

Hier is het zo dat je al je gebouwen in een rondje moet zetten, een leger units spammen en naar de andere basis toerijden. Het lijkt meer op RA dan op Generals. Generals heeft heb je actie binnen 3 minuten, hier heb je na 10 minuten je derde tank net af.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_46792936
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:38 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Nee, we hebben het hier over de gebouwen waar je units in kunt douwen. Als die zwaar beschadigd zijn kun je ze niet meer repareren dus zijn ze onbruikbaar.
Bij RA2 duwde je er een engineer in en presto, weer bruikbaar.
ja das wel kut idd, ik had eigenlijk begrepen uit de gequote post dat het om de gebouwen ging die altijd gerepaired worden als je het eenmaal aanzet..
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:07:35 #142
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46793485
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef mschol het volgende:

[..]

ja das wel kut idd, ik had eigenlijk begrepen uit de gequote post dat het om de gebouwen ging die altijd gerepaired worden als je het eenmaal aanzet..
jips, die functie is wel handig.

Vooral je defense heeft daar baad van aangezien die de meeste reparaties nodig hebben.

Ook gebouwen die doelwit zijn van bombers ofzo hebben er nut bij.
Ik moet zeggen dat ik de AI supergoed vind vergeleken met enig voorgaan C&C spel. Hij past zich echt goed aan, ik heb het nu niet over de oneerlijke voordelen maar over de tactieken. Ik heb er verschillende keren tegen gespeeld en het is echt super.

Soms valt hij je vanuit de flanken aan als die onbeschermt zijn
Soms komt hij met bombers en andere vliegtuigen.
Soms komt ie brutaal met tanks head-on
Soms neemt ie gewoon het hele centrum van de stad in als ie merkt dat jij hetzelfde wilt doen.

Het is niet alleen ieder potje verschillend, maar hij past zijn strategie ook aan op wat jij doet in een potje zelf.
Tja, wat betreft tank-rushen, in RTS is daar zelde een goed antwoord op. Maar ik kreeg wel een vette nuke op mijn 6 Avatars gedropt toen ze nog netjes bij elkaar stonden vers van de productie af. Ik merkte in generals ook al dat bij Zero hour de computer er een handje van had om een superweapon te droppen op een grote stilstaande groep units (mits ze lang genoeg stil stonden). Maar die tactiek is verre van tank-ruch proof. Ook merk ik dat de computer soms bij tank-rushes veel meer defense heeft, maarja, tegen 6 mammoth Tanks MK 3 doe je geen reet met die zwakke turrets, zelfs niet met obelisken ofzo.
I mean no harm
pi_46793695
super weapons schakel ik asap uit (veel vliegtuigjes paraat hebben )
pi_46793835
Ik denk dat het alleen maar beter wordt wanneer het volledige spel uit is. Dan ga je veel meer de Tiberian sfeer krijgen, dit kun je niet afdingen op één tutorial en één missie. Dus ik ga em zeker kopen.
C & C Genre for teh win.. ik speel al sinds de eerste C & C, in die dubbel cd verpakking. Was ontzettend tof. Dus fan van het eerste uur, maar ja, ik snap ook dat mensen het niet heel geweldig vinden. Hier zit een echte fan

Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_46793963
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik denk dat het alleen maar beter wordt wanneer het volledige spel uit is. Dan ga je veel meer de Tiberian sfeer krijgen, dit kun je niet afdingen op één tutorial en één missie. Dus ik ga em zeker kopen.
C & C Genre for teh win.. ik speel al sinds de eerste C & C, in die dubbel cd verpakking. Was ontzettend tof. Dus fan van het eerste uur, maar ja, ik snap ook dat mensen het niet heel geweldig vinden. Hier zit een echte fan

Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
ik heb cc1 en ra1 ooit gekocht in "speciale" verpakking, van die 4 cd doosjes..
dat was vlak voor de aanschaf van tiberian sun
vervolgens heb ik daarna braaf, zoals een echte cnc fan zou moeten zijn, alle andere cnc's gekocht (ook met de grootste teleurstelling renegade)
vervolgens ook nog de cnc The first decade gekocht.. (alles op 1 disc )

en de volgende wil ik wel, maar alleen als ik het geld ervoor heb
pi_46797195
Ik vind de sfeer nu al goed hoor, dat openingsfilmpje , maar ik ben dan sowieso een sucker voor mooie openingsfilmpjes.

En de juggernaut is m'n favoriete tank, heerlijk hoe die kogels afgevuurd worden en inslaan op hun doel .
pi_46797229
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef pomtiedom het volgende:
Zeg, Tijdens de missies net voor Kane appearence zie je de verslaggeefster in de stad staan (rook enzo, brokstukken van de Philadelphia) op de achtergrond zie je mensen kijken en rennen, eentje daarvan heeft een petje op en lijkt verdacht veel op...Kane?
Vast al gezegt maar het leek erop dat ik ook even Josh Holloway zag. (Uit lost!)
pi_46797333
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef _Qmars_ het volgende:

Jusit, dat vind ik ook.. Verder vind ik die extra bonussen ook wel geinig.. Bijvoorbeeld het sprayen van liquid Tiberium om een Tiberium veld weer snel aan te laten groeien vind ik wel leuk bedacht.
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:20:34 #149
83951 rashudo
project 2501
pi_46797432
Ik vond RA en RA2 toch wel de beste afleveringen van de C&C serie, maar ben benieuwd hoe deze zal zijn. Vanavond ff donwloaden.
Their eyes opaque.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2007 @ 08:54:28 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46797830
Ik vond hem wel stoer
Zelfs mijn 3 jaar oude PC trok het prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')