Hopelijk kan je de missies skippen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Vernieuwend misschien niet, maar het speelt wel lekker weg en ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Q. Kijk eens een paar vrienden heel lief aan. Zorg dat je Multi-player met minimaal 4 mensen via LAN speelt, gegarandeerd spelplezier...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
Echt heel enthousiast word ik er niet van. Ik probeer 1 ding te bedenken wat vernieuwend is maar ik kan er helemaal niets vernieuwends in vinden. Voorspelbaar.EA
.
Dan ga ik wel SupCommen, stuk leuker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Q. Kijk eens een paar vrienden heel lief aan. Zorg dat je Multi-player met minimaal 4 mensen via LAN speelt, gegarandeerd spelplezier...![]()
neejoh, in C&C1 was een infantry rush juist dé manier om zo'n obelisk te pakken, door z'n langzame reload.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan heb je het bij het verkeerde eind, zeker NOD had van die tering lasers. Obelisk of NOD was een sloper voor je GDI infantry...![]()
Ion Cannon is volgens mij een satelliet los van de Philadelphiaquote:Eigenlijk zou die Ion Cannon niet meer mogen werken, of hebben ze een nieuw command center gebouwd?
Het is voortborduren op een oud-verhaal en de bestaande BfME engine. Maar dat was ook allang bekend. Ik snap het gezeur ook niet helemaal. Het is allemaal meer van hetzelfde qua gameplay, wat had je anders verwacht? Dat ze hele die interface anders hadden gemaakt? Dan krijg je meteen van al die zeikerds die het gewend waren op de "oude" manier.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:00 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Jips, wat mensen hier missen is dat het perfect past in het verloop van het spel.
Nod heeft zijn lasertechnologie uitgebreid.
Terwijl GDI zijn railgun technologie uit C&C 2: Tiberium Sun heeft uitgebreid en zijn Ion-cannons heeft verbeterd.
Alles is een voortborduring op de eerste twee spellen. Je kunt gewoon geen C&C 3 maken met de graphics van C&C 1, 2 of RA 2 want dan krijg je onherroeppelijk te horen in iedere review van ieder groot blad en iedere grote gamer dat de game-engine zwaar verouders is. Zelfs deze engine word al van geroepen dat ie verouderd is. Dezelfde engine van RA2 gebruiken zou een fatale marketing-nekslag zijn voor C&C.
Ik vind de demo onderhoudend, maar omdat ik eht verhaal nog niet heb kunnen spelen naar volledigheid kan ik nog niets zeggen over de sfeer, ook is er volgens mij in de demo zwaar op de muziek bezuinigd. (dat hoop ik altans)
Why, ik loop meer te wachten dan dat ik een aanval kan uitvoeren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel SupCommen, stuk leuker.
Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
neejoh, in C&C1 was een infantry rush juist dé manier om zo'n obelisk te pakken, door z'n langzame reload.
[..]
Ion Cannon is volgens mij een satelliet los van de Philadelphia
Edit: ja dat moet wel want Ion Cannon=C&C1 en Philadelphia=C&C2
Dat weet ik niet want ik kan de filmpjes niet zien, out of sync enzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?
De philidelphia had een soort staart waaruit de Ion Cannon werd gelanceerd. Aangezien de Philidelphia werd vernietigd kon de Ion Cannon ook niet meer worden afgevuurd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
In Tiberian Sun had je toch zo'n apart opzetstukje voor een Ion Cannon op je Tech Building? Die vervolgens dan als een satelliet gelanceerd werd...
Dat zal dan vast in de verhaallijn wel uitgelegd worden, dat ze er iets op verzonnen hebben. Een C&C zonder Ion Cannon is natuurlijk geen C&Cquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
De philidelphia had een soort staart waaruit de Ion Cannon werd gelanceerd. Aangezien de Philidelphia werd vernietigd kon de Ion Cannon ook niet meer worden afgevuurd.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar die Philadelphia werd vernietigd om ervoor te zorgen dat de Ion Cannon buiten werken werd gesteld. Dacht ik?
Ik zei tesla achtig iets.quote:
Ja klopt, en het oude Tiberian Sun gevoel krijg ik er ook nog niet van. En ik mis de NOD artilerie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Petrulli het volgende:
Ik ben benieuwd: wie vindt hier dat deze game lekker, sneller en overzichtelijker speelt dan de oude varianten als Red Alert 1, 2 en Tiberian Sun??
Die is vervangen door een klein stront-buggytje met een lasertje. Die overigens nauwelijks voertuigen beschadigd heb ik het idee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja klopt, en het oude Tiberian Sun gevoel krijg ik er ook nog niet van. En ik mis de NOD artilerie.![]()
Ik ben hardcore, vooral hardcore Tiberian Dawn, heb hem destijds in 1995 een dag na zn release gekocht, TS was ook een matig spel en TW (ik zo van mn Tiberian Twilight wat doen zequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.
Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.
Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian
Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
Ze weten niet wat ze missen. Ik sta te popelen om de missies te spelen die in de red zone plaats vinden (die gaan echt wel komen!!!). Dat zal pas echt weird zijn, de aarde valt in de yellow zones al moeilijk te herkennen. De Red zones zullen net zo kleurrijk zijn als sommige missies tijdens de Tiberian Sun Firestorm expension.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Ik denk veel lui hier van de Red Alert/Generals zijn. Kun je wel zien aan de sci-fi hating posts.
Tiberian is nooit echt heel populair geweest, het heeft altijd in de schaduw gestaan van RA.
Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian
Meeste mensen weten niet eens van Tiberian, dus daarom zal dit ook tegenvallen voor hun.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:15 schreef Defiant het volgende:
Mainstream: Red Alert/Generals
Hardcore: Tiberian
Ja, en daarom werd je een ketter genoemd; da's een Obelisk of Light van Nod, niet zo'n Tesla Coil van de Sovjets.quote:
Ja, da's juist wat de fans willen.. de oude interface terug en niet de balk van Generals - wat overigens best te doen was maar de good old interface van de eerdere spellen was topquote:Ik vind het trouwens gewoon een super RTS.Ik vind het veel op RA2 lijken tbh, qua interface gedoe en al niet de units en de wapens etc..
In RA2 viel het ook al mee hoor, daar had je al Tabs nmlquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:34 schreef pomtiedom het volgende:
Ik denk dat de balk van Generals bedoeld was om de zijkant vrij te houden voor de speler. Idd, ik vind die zijkant soms vervelend.
Maar ondanks dat ben voor de zijbalk, maar de manier waarop hij is gemaakt staat me niet helemaal aan. Ongetwijfeld wilde EA het scrollen weg nemen. <ensen die RA1 & 2 en C&C 1 & 2 hebben gespeeld weten ongetwijfeld wat ik bedoel met zeer lang moeten scrollen als je alle soorten units en basissen hebt.
Das waar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In RA2 viel het ook al mee hoor, daar had je al Tabs nml
Ja, dat viel mij ook al op. Ik schaarde het onder de noemer 'feature', alhoewel het alleen maar irritant isquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef RefleXion het volgende:
Volgens mij heb ik een bug gevonden in het spel. Als ik een gebouw repareer nadat het beschadigt is blijft die sleutel erop staan en blijft het gebouw dus altijd healen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? (je kunt een gebouw met 100% health ook niet op repair zetten). Iemand anders die dit ook is opgevallen?
Enige wat ik deed met Tiberian Sun en Ra2 was in de ini file klooien om de resolutie naar 1024x768 te pompen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:44 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Das waar.
* pomtiedom herinnert zich nog het rondklooien met ini files in RA 1 en C&C 1 en de enorm lange scrollbalk daarna
Is het manier van aanvallen niet hetzelfde dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ja, en daarom werd je een ketter genoemd; da's een Obelisk of Light van Nod, niet zo'n Tesla Coil van de Sovjets.
bij mij knalde me videokaart uit als ik em eff had gespeeld, puur hitte probleem...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niemand die hier meer verstand van heeft? Blind vertrouwen op EVEREST doe ik ook niet.
ik vind dat juist wel chill, hoef je niet meer om te kijken naar het repairen van base defense dat vaak wordt aangevallenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Ik schaarde het onder de noemer 'feature', alhoewel het alleen maar irritant is
Nee, we hebben het hier over de gebouwen waar je units in kunt douwen. Als die zwaar beschadigd zijn kun je ze niet meer repareren dus zijn ze onbruikbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel chill, hoef je niet meer om te kijken naar het repairen van base defense dat vaak wordt aangevallen
en had ik al gezegd dat de meerdere construction queue's verdomde chill zijn ??
bij gebouwen maak ik er wel gebruik van bij units nog niet echt.. (onder de noemer: force of habit)
Helemaal niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef Q. het volgende:
Het is wel HEEL ERG Generals.
ja das wel kut idd, ik had eigenlijk begrepen uit de gequote post dat het om de gebouwen ging die altijd gerepaired worden als je het eenmaal aanzet..quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:38 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Nee, we hebben het hier over de gebouwen waar je units in kunt douwen. Als die zwaar beschadigd zijn kun je ze niet meer repareren dus zijn ze onbruikbaar.
Bij RA2 duwde je er een engineer in en presto, weer bruikbaar.
jips, die functie is wel handig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja das wel kut idd, ik had eigenlijk begrepen uit de gequote post dat het om de gebouwen ging die altijd gerepaired worden als je het eenmaal aanzet..
ik heb cc1 en ra1 ooit gekocht in "speciale" verpakking, van die 4 cd doosjes..quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik denk dat het alleen maar beter wordt wanneer het volledige spel uit is. Dan ga je veel meer de Tiberian sfeer krijgen, dit kun je niet afdingen op één tutorial en één missie. Dus ik ga em zeker kopen.
C & C Genre for teh win.. ik speel al sinds de eerste C & C, in die dubbel cd verpakking. Was ontzettend tof. Dus fan van het eerste uur, maar ja, ik snap ook dat mensen het niet heel geweldig vinden. Hier zit een echte fan
Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
Vast al gezegt maar het leek erop dat ik ook even Josh Holloway zag. (Uit lost!)quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef pomtiedom het volgende:
Zeg, Tijdens de missies net voor Kane appearence zie je de verslaggeefster in de stad staan (rook enzo, brokstukken van de Philadelphia) op de achtergrond zie je mensen kijken en rennen, eentje daarvan heeft een petje op en lijkt verdacht veel op...Kane?
Jusit, dat vind ik ook.. Verder vind ik die extra bonussen ook wel geinig.. Bijvoorbeeld het sprayen van liquid Tiberium om een Tiberium veld weer snel aan te laten groeien vind ik wel leuk bedacht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:19 schreef _Qmars_ het volgende:
Alleen zou ik liever wat meer uitzoomen om het overzicht meer te krijgen. Ik vind dat je wel heel dicht op het slagveld zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |