Mijne ook, ziet er wel lelijk uit maar toch. Ik denk dat ik de volledige versie toch ga spelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Zelfs mijn 3 jaar oude PC trok het prima.
Ik vond het er prima uitzien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne ook, ziet er wel lelijk uit maar toch. Ik denk dat ik de volledige versie toch ga spelen.
Die draaide niet echt op mijn pc.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vond het er prima uitzien.
Maar goed, de laatste game die ik intensief gespeeld heb was doom3 en daar zag je sowieso geen flikker in het pikkedonker.![]()
Ik heb er een jaar of drie geleden wat nieuwe zooi ingegooid. Geloof ik. Of vier jaar geleden. Of nog meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dasn is hij ouder dan 3 jaar. Of je hebt 3 jaar geleden gewoon een kutPC gekocht natuurlijk.
En je MacBook?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vond hem wel stoer
Zelfs mijn 3 jaar oude PC trok het prima.
Ik speelde die altijd via nul-modem-kabel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb inderdaad ook nog een DOS versie van C&C gespeeld. die moest nog via IPX om te LANNEN
MIjn buurman woonde een portiek verder in de flat. 0-modem was dus geen optiequote:Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik speelde die altijd via nul-modem-kabel.
dat moet bij redalert2 ook nog steedsquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb inderdaad ook nog een DOS versie van C&C gespeeld. die moest nog via IPX om te LANNEN
Geenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef pomtiedom het volgende:
Ik ben een die-hard fan van het eerste uur.
knip
Ik speelde en kocht Command & Conquer; Tiberium Sun plus Firestorm toen ze uit kwamen
knip
Ik weet ik ben een fan van het eerste uur. Jullie mogen me aanbidden.
Wat houdt dat in, welke Vista doet het dan wel?quote:-OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of Vista are not supported)
32 bit versies, alle versies zolang het maar geen 64 bit is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Overigens, bij de minimum reqs:
[..]
Wat houdt dat in, welke Vista doet het dan wel?
oh op die manier, ik las het wat ongelukkig dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
32 bit versies, alle versies zolang het maar geen 64 bit is.
Ik zei spelt, niet speelt. TS was een erg goede C&C.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Fugie het volgende:
Die zoog echt hard jaNet als renegade, ook zon foute versie
Gefixtquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen![]()
voor jou zolang je Tiberium Sun spelt als die hard fan zijnde
![]()
edit: dat was btw wél en geniaal spel, en Renegade was online ook erg leuk.
bril niet opquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zei spelt, niet speelt. TS was een erg goede C&C.
Hij staat bij de defense structures ingedeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
Staat bij je 'defense' gebouwen in de menu, nadat je een techcenter / space heb gebouwd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een ion cannon krijg? ik dacht gisteren dat ik alles al gebouwd had, maar had nog steeds geen ion cannon. zal ergens wel iets over het hoofd zien, maar het leek mij dat het bij je satellite uplink hoort.
en kaart die 100 x zo groot is en waar je kan inzoomen en uitzoomen tot je gek wordt en waar 500 units tegelijk op lopen vergelijken met C&Cquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Scorpie het volgende:
G*dverdomme wat een lekker spel. Ook draaide hij heerlijk soepel in tegenstelling tot Supreme Commander.
die hebben toch nooit hele groten tietenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Atreidez het volgende:
Leek er trouwens op dat de meeste moeite gedaan was aan de acteerscenes en verhaallijn.. en wat krijg je dan, een chinees zonder tieten
ctrl+1/2/3 etc doet wonderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.
maar desalniettemin een vet spel hoor.
Ja en nee, je kan op die 64bits processor wel 64 bits Vista gaan draaien (en ook 32 bits). Maar het moet dus nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
oh op die manier, ik las het wat ongelukkig dan.
dan weet ik iig welke het niet doen, maar niet wanneer je die hebt. Ik ga nml een nieuwe pc kopen met een 64 bit processor en wil er Vista opzetten, heeft dit iets met elkaar te maken?
Denk dat het idd bootcamp wordt. De nieuwe versie van Parallels heeft wel betere ondersteuning voor de vidkaart trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
via parallels wordt het sowieso niets vrees ik
Wil je mijn PC? Dan gaat het wat langzamerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ziet er strak uit. Filmpjes zijn cool, effecten zijn uber maar het speelt te snel naar mijn mening. Tevens kun je soms makkelijk je infantry kwijtraken onder bomen etc. Beetje onduidelijk allemaal.
maar desalniettemin een vet spel hoor.
Het gaat 32 worden, kreeg deze tip aangezien meerdere applicaties problemen hebben met de 64 bit aangezien er nog niet veel software/hardware is die 64bit OS ondersteunt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:42 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja en nee, je kan op die 64bits processor wel 64 bits Vista gaan draaien (en ook 32 bits). Maar het moet dus niet
Maar in de meeste gevallen zullen je standaard Vista 32bits geven, maar vraag er voor de zekerheid even naar.
heb je de artillerie modus al geprobeerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Ik zie nog wat nadelen:
- veel te veel bomen wederom, erg irritant. Je zou toch verwachten dat bij Skirmish levels je gewoon wat flat land krijgt...
- De beperkingen voor het bouwen zijn erg irritant. Stel dat je 2 bruggen te verdedigen hebt voor je hele basis, maar die 2 bruggen staan net even te ver buiten je bouwgebied, moet je daar eerst met andere gebouwen naar toe bouwen of een andere MCV regelen... erg irritant. Die rondjes moeten veel groter.
- Die Jaggernauts zou je denken dat ze erg vet zijn, maar de kanonslagen zijn net zoals bij alle tanks een beetje baby-achtig. Ze functioneren ook voor geen meter.
- Gebouwen vallen heel vaag en vooral sloom neer, ziet er niet uit
- Zelfs op full AA en 1680x1050 is het een pixelbrij
Ik vind 'm zwaar tegenvallen, en ga 'm niet eens kopen. Gelukkig niet gepre-orderd. Ik heb nog geen minuut plezier gehad.
Tis wederom veel en moeilijk bouwen en weinig actie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef mschol het volgende:
die beperking voor het bouwen en juist typisch c&c
daar moet je gewoon mee leven (en er is een unit die goedkoper is dan je mcv) en toch je bouw gebied mee uitbreid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |