Kijk uit waar je om vraagtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
zaad.
Die 2 linkse cd's heb ik ook nog ergensquote:
Ik heb die Now Dance Hits ookquote:
'Tieft opquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:44 schreef Haaarbal het volgende:
Eindhovuuhh de gekste111!11
In dat geval zou de erfenis in 1 klap op zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Als je nou op zoek bent Mex naar een echte sportwagen in plaats van een kappersautootje, bij Porsche Centrum Eindhoven heb ik even in deze gezeten:
Porsche Cayman S
He verdorie, nu is het geen geheim meer. Moeten we straks van ONZ naar GC ofzo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:44 schreef Haaarbal het volgende:
Eindhovuuhh de gekste111!11
Welk type en uit welk jaar?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In dat geval zou de erfenis in 1 klap op zijnIk heb wel nog zitten kijken naar klassieke 911jes, vanmiddag ook een stukje in gereden maar dat is echt niks voor mij, veel te log, lomp, zwaar, duits.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In dat geval zou de erfenis in 1 klap op zijnIk heb wel nog zitten kijken naar klassieke 911jes, vanmiddag ook een stukje in gereden maar dat is echt niks voor mij, veel te log, lomp, zwaar, duits.
Hij komt uit Almere Haven dus jaquote:
zo doen we hier tegen almeerdernarenquote:
het kan nog langer, even 1 voet op de achterpoten en dan trekkenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:50 schreef Haaarbal het volgende:
Almere-Haven de gekstûuhh klinkt gans niet
Dus mag ik ook?!
wies da? en wat heeft ze geslikt?quote:
u ook is weer hier?quote:
Dan praat je dus over de eerste 911 als in de opvolger van de 912.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]. Zit je zijn Lycos-dir te doorzoeken? En waarom heb ik die nog nooit gezien?
.
Oldtimer, bleastingvrij, oldtimer verzekering, dat gaat allemaal niet op voor een 911 uit '95quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan praat je dus over de eerste 911 als in de opvolger van de 912.
Ik vond de 911 uit '86 die m'n pa eerst had al erg zwaar rijden, dus eentje uit '79 zal wel nog erger zijn.
Maar ik zou je dan eerder een 993 van pak 'm beet '95 aanraden. Dat zijn de beste en laatst die nog met luchtgekoelde motor zijn gemaakt en die blijven veel waard kan ik je garanderen. Ze zijn nu vaak al duurder dan een 996 (de eerste met waterkoeling) uit '97. Dan praten we over een prijsklasse van tussen de 40 en 50 duizend Euro.
Een 911 van voor '82 met lage onderhoudskosten... schrap maar vast van je lijst danquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oldtimer, bleastingvrij, oldtimer verzekering, dat gaat allemaal niet op voor een 911 uit '95Het moet een hobbywagentje blijven die qua vaste lasten niet veel geld mag kosten. Dus de 911 zou van voor '82 moeten zijn en anders gaat het feest niet door
Ik krijg als het goed is dadelijk nog te horen wat een Elise of Speedster in de verzekering gaan kosten, als het veel meer is als de mx5 dan komt er gewoon een NB.
Had ik al gedaan na het proefritjequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een 911 van voor '82 met lage onderhoudskosten... schrap maar vast van je lijst dan
ik vind Friek een stuk enger dan you hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ja, ik ben toch het afschrikmechanisme hier? Af en toe wel ff buurten natuurlijk
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind Friek een stuk enger dan you hoor
Eh, neen, er is voor mij maar één Porsche en dat is een lucht gekoelde 911quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
Een 944 S2 Cabrio, is dat niks voor jou?![]()
[afbeelding]
Gelijk heb jequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Eh, neen, er is voor mij maar één Porsche en dat is een lucht gekoelde 911![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:15 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je smiley heeft een kutkop
Je inzinking?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef r8ality het volgende:
Godver. Ik ben al 2 uur aan het spitten, maar ik kan mijn inzinking () niet meer terugvinden.
*stug doorgraaft.
Mijn NB plannen ook na horen van de verzekeringsprijzen netquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef bleiblei het volgende:
Ow, Mex_, mijn MX5 plannen zijn in de grote ijskast beland.
De verzekeringsprijzen van een Speedster of van die NB.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn NB plannen ook na horen van de verzekeringsprijzen net
Mijn huidige verzekering kost 170¤ per jaar, voor een NB zou die hetzelfde zijn, bij Wiggersgroep, dat is degene die ook de mx5 club verzekert (hier hoef je dus niet lid voor te worden ofzo..)quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De verzekeringsprijzen van een Speedster of van die NB.
In het geval van de NB... Via de MX5 club kan je als je ouder dan 23 bent voor een mooi prijsje daar verzekeren.
Hey... stuur je ff een sms-je als je thuis bent?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De verzekeringsprijzen van een Speedster of van die NB.
In het geval van de NB... Via de MX5 club kan je als je ouder dan 23 bent voor een mooi prijsje daar verzekeren.
Wiggers groepquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn huidige verzekering kost 170¤ per jaar, voor een NB zou die hetzelfde zijn, bij Wiggersgroep, dat is degene die ook de mx5 club verzekert (hier hoef je dus niet lid voor te worden ofzo..)
Wiggersgroepquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn huidige verzekering kost 170¤ per jaar, voor een NB zou die hetzelfde zijn, bij Wiggersgroep, dat is degene die ook de mx5 club verzekert (hier hoef je dus niet lid voor te worden ofzo..)
en boodschappen doen en koken en de kat voeren en en en en...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey... stuur je ff een sms-je als je thuis bent?
En zou je, mits je tijd hebt, alvast eten willen halen?
Ga ik nu naar het zwembad racen! Kus!
Ben er wel uitgekomen geloof ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2002 schreef r8ality het volgende:
* r8ality moet ff z'n ei kwijt.. (degenen met een zwak/meevoelend/depressief hart moeten dit verhaal maar ff overslaan)
Godverdomme wat is dat toch met mij? Op de basisschool was ik goed, de beste, het kon gewoon niet beter. Ik leerde alles uit m'n hoofd, wou alles weten.. Ik had als enige in de geschiedenis van de Cornelis Jetses vol VWO-advies. De brugklas nog makkelijk gehaald. Daarna na Belgie. Geen probleem, ik deed zoveel moeite als ik kon om (de daar wat hogere) standaard bij te blijven. 4de klas weer terug in NL. Kreeg steeds meer interesse in computers enz. Al veel op m'n flikker gehad van meneer de systeembeheerder. IK begon op een gegeven moment het Stratumseind te bezoeken. Leuk is dat kroegleven, lekker niksdoen en maar zuipen. Bij Thomas gewerkt, Schoen en Laserquest. Kreeg ook schijt aan me ouders. Oplossing, van school af (VWO-5 ) en op me eigen wonen, ik ga wel werken. Kon bij schoonmaakbedrijf waar ik werkte wel meer uren maken. Dat waren er maar liefst 20 maar je wilt het niet horen. Kon alles nog wel betalen. Op een gegeven moment LaserQuest kon ik beginnen, gemiddeld daar ook weer 20 uur maar je wilt het niet horen als je maar een paar weken van 40 uur erbij hebt. Scootertje kopen, leuk laserschieten, nationale toernooien, gooi je geld maar door het putje. Huur, oh shit, ja volgende maand Op een gegeven moment eruitgekickt door personeelsoverschot (waarom ben je dan aangenomen Joost? Omdat er een teef werkte die weg zou gaan maar lekker bleef en uiteraard geven ze dat niet toe en krijg je kutsmoezen te horen..) Dan 2 maanden thuiszitten, je wilt een fatsoenlijk baantje maar blijft in je bed liggen tot 16.00 onder het motto, morgen nog een dag... Mag af en toe naar huis om te eten omdat je zelf geen geld meer hebt... O, de Postbank heeft m'n rekening omgezet naar Studentenrekening omdat ik (onterecht) studiefinanciering krijg. Mooi, kan ik rood staan kom ik zo uit Jeuh daarna de Karwei, schiet ook op die 750 euro per maand maar je moet wat. Impulsief als ik ben kap ik daar ook na 2 maanden omdat ze zo hypocriet en inefficient bezig zijn, zelfs de Ergon kan het nog beter. Daarna maar weer kwakkelen, nu ben ik maar liefst 2.5 uur per dag bezig bij het ziekenhuis poetsen Joost, ga je nog ooit naar school Ja tuurlijk ik heb me aangemeld voor de studie ICT=beheer op het ROC, meer specifiek de BBL-opleiding. Ja maar Joost daar heb je een bedrijf voor nodig, tuurlijk dat lukt wel. Dus nu heb ik al een bedrijf wat nog goedgekeurd moet worden en ik heb een hard hoofd in Resultaat: 999 euro schuld bij de Postbank, meer als 1000 bij de IB-groep, een boete die inmiddels is opgelopen tot 215 euro, huurachterstand van 110 euro en hoeveel heb ik? 0 nada niks, zero. Wat krijg je nog binnen Joost? 100 euro volgende week van de Hago, en daarna zien we wel verder
Waar heb je dan zo'n goed humeur aan over gehouden? Muziek en m'n vrienden en Fok!-Forum.. Maar misschien begrijpen jullie wel dat er dus voorlopig geen ene post meer komt van r8ality, die gaat die puinhoop called life opruimen...
tot over een paar maanden!
degenen die mij absoluut willen bereiken, email is bekend
1000¤ ibschuld is toch niksquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef r8ality het volgende:
Hebbes:
[..]
Ben er wel uitgekomen geloof ik.
Is al terugbetaaldquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
1000¤ ibschuld is toch niks(het zal ondertussen wel wat meer zijn
) Ik heb 5.5k maar laat dat voorlopig lekker zo, spaarrekening levert 3.3% rente op, IBgroep kost 2.75%, tel uit je winst
Officieel was ik pas in maart 2006 klaar, ik hoef dus pas over 2 jaar te beginnen met afbetalen
![]()
Foutje, ik zie de usericon van Flow voor die van SQ aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef FlowDesign het volgende:
Tegenwoordig betaal je over je lening bij de IB-groep meer rente dan bij de bank!
Blij dat ik geen lening heb bij de IB-groep
Sta alleen wel in de min op m'n lopende studentenrekening maar dat is zelfs nog voordeliger dan een lening![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef FlowDesign het volgende:
Tegenwoordig betaal je over je lening bij de IB-groep meer rente dan bij de bank!
Blij dat ik geen lening heb bij de IB-groep
Sta alleen wel in de min op m'n lopende studentenrekening maar dat is zelfs nog voordeliger dan een lening![]()
Rente bij ibgroep is 2,74%quote:*
Saldo tot EUR 10.000,- dat een kalendermaand op de rekening staat: 3,30%
*
Saldo boven EUR 10.000,-: 2,60%
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom je zo stom bent geweest om je VWO niet af te makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef r8ality het volgende:
Hebbes:
[..]
Ben er wel uitgekomen geloof ik.
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Foutje, ik zie de usericon van Flow voor die van SQ aan.
Dat had ik ook alquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Is om jullie scherp te houdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Was ik met 5 VWO doorgegaan, dan was ik doorgeflipt en de bak ingegaan wegens molesteren van zowel m'n zusje als de afdeling VWO van het van Maerlant Lyceumquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom je zo stom bent geweest om je VWO niet af te maken![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom krijg ik e-mails die voor FUFR bedoeld zijn?
From: GoAhead And
Subject: Drop 30 Pounds in 30 Days!
Hmmz, ze hebben me gister bij de IBgroep verkeerd ingelichtquote:
Je had dus gewoon last van aanstelleritusquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Was ik met 5 VWO doorgegaan, dan was ik doorgeflipt en de bak ingegaan wegens molesteren van zowel m'n zusje als de afdeling VWO van het van Maerlant Lyceum.
kijk, jij begrijpt hetquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:40 schreef FlowDesign het volgende:
Maar SQ moet dus gewoon een andere avatar nemen
heb ik ook last van, ik krijg mail voor jou!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom krijg ik e-mails die voor FUFR bedoeld zijn?
From: GoAhead And
Subject: Drop 30 Pounds in 30 Days!
Ik zag het mailtje eerder dan jouw post en wist meteen dat het van jou af kwam!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik ook last van, ik krijg mail voor jou!
hier de link: www.transhair.nl
![]()
![]()
Als er maar vlees en bonen zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn moeder probeert Chili con carne te maken en heeft niet eens chilipoeder in huis![]()
en uiquote:
wacht ook even bij je brievenbus!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zag het mailtje eerder dan jouw post en wist meteen dat het van jou af kwam!
misschien wil Gurlie wel blijven slapen vanaaf?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
en ui
en als het maar binnen een paar uur een fijn resultaat tot gevolg heeft
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef r8ality het volgende:
Mensen die nu nog posten vanaf topic 1:
- r8ality
- Artic
- Blieblie
- DuchessX
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien wil Gurlie wel blijven slapen vanaaf?![]()
zonder uien hoevvik m nie!quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:24 schreef r8ality het volgende:
Mensen die nu nog posten vanaf topic 1:
- r8ality
- Artic
- Blieblie
- DuchessX
Vanaf topic 2:
- Juup
- Flow
Vanaf topic 3:
- Febster
En nu heb ik ff geen zin meer in EHV-topics.
bijna alles is saai zonder uien of knof erbijquote:
No thank you.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
misschien wil Gurlie wel blijven slapen vanaaf?![]()
Daar was ik inmiddels ook achter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:13 schreef r8ality het volgende:
Dan moet ie eerst stofzuigen.
Ultimatums Gurlie, das het enige wat werkt
Dan zal ik ook eens wat ultimatums gaan stellenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels ook achter.
sterf... alsof jouw kamer altijd zo netjes was...quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:13 schreef r8ality het volgende:
Dan moet ie eerst stofzuigen.
Ultimatums Gurlie, das het enige wat werkt
Groot vet puntquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
bijna alles is saai zonder uien of knof erbij
Yeah, like?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan zal ik ook eens wat ultimatums gaan stellen
Aanstellerijquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
sterf... alsof jouw kamer altijd zo netjes was...
De makelaar durfde jouw kamer niet eens te laten zien als er mensen kwamen kijken!
Ja dat dacht ik al.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet ik nog bedenken![]()
*autootje kaikuh![]()
Eerst groter worden, anders geen sex bijvoorbeeldquote:
Ach, krijg toch wat engs jij!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Eerst groter worden, anders geen sex bijvoorbeeld.
Ja, dan ben je 1.69?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ach, krijg toch wat engs jij!
En dan doe ik wel hoge hakken aan.
Pff, XP. Oud!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef Juup© het volgende:
[[url=http://i3.photobucket.com/albums/y88/Juup/desktop28022007-klein.jpg]afbeelding][/url]
Mijn Under Construction bureaublad
nerd!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:45 schreef Juup© het volgende:
[[url=http://i3.photobucket.com/albums/y88/Juup/desktop28022007-klein.jpg]afbeelding][/url]
Mijn Under Construction bureaublad
Hoe zit het nou met die laklaarzen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ach, krijg toch wat engs jij!
En dan doe ik wel hoge hakken aan.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die laklaarzen?
die stonden in de kast..quote:
Ik vind die Auris maar nix. Net een opgeplofte Yarisquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:58 schreef FlowDesign het volgende:
Tis trouwens net alsof iemand de voorkant van die Auris al een keer goed tegen een paal heeft gezet, heel de voorkant is recht. Ziet er niet uit. Net een bokser zonder neusbeentje
Opgeploft?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind die Auris maar nix. Net een opgeplofte Yaris.
Dat ding staat deze week opt kantoor als "test"auto. Het wordt een klasse II leasebak.
De vanaf prijs is ¤ 17.990 incl. BTW (3-deurs 1.4 VVT-I)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind die Auris maar nix. Net een opgeplofte Yaris.
Dat ding staat deze week opt kantoor als "test"auto. Het wordt een klasse II leasebak.
Mooi, zijn we daar ook vanaf.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
De vanaf prijs is ¤ 17.990 incl. BTW (3-deurs 1.4 VVT-I)
Het is overigens de opvolger van de Corolla, die wordt vanaf september alleen nog maar als Sedan geleverd.
Ja dat is waar, maar de corolla is ook niet echt leuk meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:12 schreef FlowDesign het volgende:
Ik vind de gewone Corolla mooier dan deze Auris![]()
ey..da's mijn kistquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
![]()
2 weken geleden op 8-jarige leeftijd plotseling overleden
Jouw hond?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
![]()
van familie...maar was vaak bij mijn ouders, hun andere hond hebben wij ook 6 maanden in huis gehad tijdens hun verbouwing. Bulldogjes kunnen niet zo goed tegen stress.quote:
Hij lijkt/leek wel op jou, dus ik dacht ook dat het jouw hond was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van familie...maar was vaak bij mijn ouders, hun andere hond hebben wij ook 6 maanden in huis gehad tijdens hun verbouwing. Bulldogjes kunnen niet zo goed tegen stress.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:06 schreef FlowDesign het volgende:
dikke duitser die robotdansje doet op fanfare muziek
http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/dansen_in_duitsland/
Titanic is er niks bijquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Blueman het volgende:
Hmm vandaag een bedrijfsbezoek gehad in Amsterdam.
Ocean Diva
Was wel grappig en het is een uniek concept.
truequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij lijkt/leek wel op jou, dus ik dacht ook dat het jouw hond was.
Zou ie er zelf bijkunnen dan?quote:
Awquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ben je nog niet geblokkeerd op die site vanwege een datalimiet ofzo?quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben je nog niet geblokkeerd op die site vanwege een datalimiet ofzo?
Geluk is met de domme?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef r8ality het volgende:
Niet te geloven. Speel ik hier poker, win ik een tournament, en de volgende een-na-laatste. Het ging dan wel niet om geld, maar toch. Nu op stap, en morgen Katterugje kijken.
de pics van Danielle zijn echt, dit is een fotosjopgirlquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:00 schreef r8ality het volgende:
*schopt Daniëlle aan de kant
Kijk Floris, kijk:
[afbeelding]
Mooi he.
Wehehequote:Op donderdag 1 maart 2007 @ 08:25 schreef djphasor het volgende:
[..]
N.E.R.D.
Eindhoven is de mooiste stad van de wereld.
Mensen die Eindhoven niet kunnen waarderen, kunnen het leven niet waarderen.
Mwah, ik heb het er wel een beetje mee gehad. Dat ding is de status van hip al voorbij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Blueman het volgende:
Hmm vandaag een bedrijfsbezoek gehad in Amsterdam.
Ocean Diva
Was wel grappig en het is een uniek concept.
Gaat wel lukken, ga samen met mijn moeder, eerst een hapje eten bij de tapasbar en daarna naar de Effenaar. Is verjaardagskadootje van mij voor haarquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ga samen met mijn moeder, eerst een hapje eten bij de tapasbar en daarna naar de Effenaar. Is verjaardagskadootje van mij voor haar
Zitten er tegenwoordig 2 ja?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:10 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Moeders Tapas. Welke tapasbar, een van die twee naast elkaar in de Dommelstraat? Persoonlijk vind ik als je er met je neus voor staat de linkse het lekkerste en gezelligste.
Que Pasa heeft een tuinquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef gr8w8 het volgende:
Si Senor & Que Pasa idd. Die ik bedoel is er het laatste bij gekomen. Ze hebben ook een tuin. Dus.
* genoteerd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef gr8w8 het volgende:
Si Senor & Que Pasa idd. Die ik bedoel is er het laatste bij gekomen. Ze hebben ook een tuin. Dus.
Ik zag dat je op jacht bent naar een keuken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef gr8w8 het volgende:
Als je met je wijsvinger en je duim een L kunt maken is dat links, de andere kant is dan rechts.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:33 schreef gr8w8 het volgende:
Maar welke is nu links en welke rechts...
Atos Origin roadshow, aantal keer per jaar een praatje over wat de plannen zijn en hoe het de afgelopen tijd gegaan is etc.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat voor iets gaars.
Wel free food.
Bij ons heet dat kwartaalborrel en dan gaat de blikjesautomaat van het slot af en krijgen we bitterballen in de keukenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Atos Origin roadshow, aantal keer per jaar een praatje over wat de plannen zijn en hoe het de afgelopen tijd gegaan is etc.
Ah, van die visibility onzinquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Atos Origin roadshow, aantal keer per jaar een praatje over wat de plannen zijn en hoe het de afgelopen tijd gegaan is etc.
We spreken inderdaad meestal met een groepje af naar welke locatie we gaan, gezellig beetje bij ouwehoeren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, van die visibility onzin.
Wel aardig als je toevallig op locatie bent en een hoop leuke collega's kent die er ook heen gaan.
Anders is het vaak geen hol aan en ga je der heen omdat je je er toe verplicht voelt.
Op reviewsites scoort si senor gemiddeld een 9 en que pasa gemiddeld een 3quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:33 schreef gr8w8 het volgende:
Maar welke is nu links en welke rechts...
met die andere maak je dan weer het Loser tekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je met je wijsvinger en je duim een L kunt maken is dat links, de andere kant is dan rechts.
Als ik mijn handpalm naar boven laat wijzen kan ik het met beide handenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
met die andere maak je dan weer het Loser teken
*spastische bewegingen maakt om uit te zoeken wat SQ bedoeld...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik mijn handpalm naar boven laat wijzen kan ik het met beide handen
als ik mijn rechterhand met de handpalm naar boven draai kan ik ook een L maken met mijn duim en wijsvingerquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
*spastische bewegingen maakt om uit te zoeken wat SQ bedoeld...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik mijn rechterhand met de handpalm naar boven draai kan ik ook een L maken met mijn duim en wijsvinger
Ze had geen tweede bevestiging gekregen en was er dus maar van uit gegaan dat het niet door gingquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:54 schreef FUFR het volgende:
hoe wazzut met je belgische van vorige week? wa was de smoes?
Elise's die 5 jaar ouder zijn kosten 5k meer dan een Speedster. Ik zou dolgraag een Elise rijden, maar het moet wel leuk blijvenquote:
Si Senor is de nieuwste, die is nog niet zo lang open.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op reviewsites scoort si senor gemiddeld een 9 en que pasa gemiddeld een 3
Edit - op een andere reviewsite scoren ze weer hetzelfde
Ik laat mama wel kiezen
Motorisch gezien is de Speedster veel betrouwbaarde, blok ligt ook in de Vectra bv. Speedstera zijn in 2005 door Opel gedumpt voor ¤25k terwijl ze de jaren er voor nog ruim ¤40k waren, daardoor zijn ze nu 2e hands een stuk betaalbaarder.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:04 schreef bleiblei het volgende:
Ik zou sowieso geen auto bij Target kopen.
Maar een Elise is zoveel vetter dan eenSpeedster
.
Ondanks dat het enige verschil de carrosserie is.
Daar valt bijna niet mee te rijdenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef FlowDesign het volgende:
Maar dan wel de Speedster 2.0 Turbo natuurlijk
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=28895&cache=no
Altijd makkelijker dan driften met een 911 (weet ik uit eigen ervaringquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Daar valt bijna niet mee te rijdenAls het allemaal doorgaat dan ga ik voor de 2.2 en tzt een compressor erop.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Altijd makkelijker dan driften met een 911 (weet ik uit eigen ervaring)
welke kleurtjes heb je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef C_W het volgende:
vandaag mijn nieuwe toko schilderen!
Het kan aan mij liggen maar de Elise voor 19k kan ik niet vinden.. Speedsters werden in 2005 voor 25k bij de dealer nieuw verkocht, van de belachelijk hoge vraagprijzen voor sommige Speedsters kan dus nog een hele hoop af.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:08 schreef bleiblei het volgende:
Een Elise uit 2001 staat op autotrader vanaf 19K en een speedster uit 2002 staat er voor 30K.
Al heb ik dan even heel globaal gekeken(gezocht op type, verder niet gekeken naar motor, uitrusting etc.).
Weet ik nog niet precies.. eerst even schoonmaken dadelijk naar praxis/gammaquote:
Oeh, heb ik ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:30 schreef C_W het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies.. eerst even schoonmaken dadelijk naar praxis/gamma
Denk bruin en gebroken wit![]()
(heb die philips livingcolors lamp, dus er moet minimaal 1 muur wit blijven)
Die deurquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Ik dacht "Hey, 19K ex BPM voor een Elise uit 2006, das niet duur".
[afbeelding].
Maar ik zie idd nu pas dat al die Elises van Target zijn![]()
Juist ja, daar valt niks meer van te maken, chassis is helemaal van alu en gelijmd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef bleiblei het volgende:
Ik dacht "Hey, 19K ex BPM voor een Elise uit 2006, das niet duur".
[afbeelding].
Maar ik zie idd nu pas dat al die Elises van Target zijn![]()
Nee, dat is mooi, een bruine kamer en dan op die witte muur die lamp richtenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:30 schreef C_W het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies.. eerst even schoonmaken dadelijk naar praxis/gamma
Denk bruin en gebroken wit![]()
(heb die philips livingcolors lamp, dus er moet minimaal 1 muur wit blijven)
Ik vind bruin met bijna alle kleuren heel mooi andersquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dat is mooi, een bruine kamer en dan op die witte muur die lamp richten.
Alleen als je die lamp instelt op oranje ziet het er nog redelijk uit. Bruin + andere kleuren is niet echt geweldig (denk ik).
En dan kan je net zo goed een oranje lamp kopen ipv. die hippe livingcolors lamp á 150 euro.
Hij is al verkochtquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Hoeveel zouden ze vragen voor die Touareg.
Dan kijk ik je niet meer aanquote:
die Miata (met fohn) ruilen tegen mijn EJ9?quote:
Ah, wat leuk, de schoolbanken in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef FlowDesign het volgende:
Ik moet morgen een college CMI volgen op de Fontys i.v.m. afstudeerstage![]()
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak isquote:
Waarschijnlijk voor het schrijven van je laatste verslag dan he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak is
Weet alleen dat ik wat verslagen mee moet nemen...
Krijg je dat van Vleuten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de bedoeling van dat vak is
Weet alleen dat ik wat verslagen mee moet nemen...
Ik wordt gewoon genaaidquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even gekeken Mex, bij de IB-groep, ik ben officieel in augustus 2005 afgestudeerd, dus ik betaal wel het schamele rentepercentage van 2,74%
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het schrijven van je laatste verslag dan he.
Dus eigenlijk ben jij ook gewoon een gore maatschappelijke uitzuigerquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon genaaidMaar goed, ik heb dan ook tot en met november 2005 en januari tot en met maart 2006 stufi gehad
![]()
Owwww, dan mag je waarschijnlijk na een zeververhaal over zijn jeugd na een half uur naar huisquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij van Peter van den Broek
Je zou het rendement eens uit moeten rekenen daarvanquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon genaaidMaar goed, ik heb dan ook tot en met november 2005 en januari tot en met maart 2006 stufi gehad
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij ook gewoon een gore maatschappelijke uitzuiger![]()
13:37 uurquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja hoezo weet je dan niet waar het over gaat.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je met je wijsvinger en je duim een L kunt maken is dat links, de andere kant is dan rechts.
Ja doe eens watquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, nog maar 3 uur te gaan
Ga maar eens meubilair uitzoeken voor onze stand op het dealercongres
Mijn begeleidster is Agnes Veugen, bedoel je die?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Owwww, dan mag je waarschijnlijk na een zeververhaal over zijn jeugd na een half uur naar huis.
Ik had dat van Vleuten oid. zoon tangwijf. Volgens mij is dat je begeleidster. Die gaf dat vak serieus
.
Je "leert" er wat er in je afstudeerverslag moet staan en wat je moet doen bij je afstudeerzitting.
Ik kan niet meer in het Fontys smoelenboek en weet niet psies meer hoe ze heet. Maar ze zou ook Veugen kunnen hetenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn begeleidster is Agnes Veugen, bedoel je die?
PvdBroek is een vreemde maar op zich wel een toffe gast zo lang je hem maar niet tegenspreekt![]()
Ja of je moet het echt goed kunnen beargumenteren![]()
Moet je ff deze unit aanschaffen, kost maar ¤ 8000quote:
Dat ding heb ik wel eens op TV gezien. Te kansloosquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff deze unit aanschaffen, kost maar ¤ 8000
http://www.technogym.nl/c(...)rpstry-11917_.sphtml
Das gewoon een duur tell sell productquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff deze unit aanschaffen, kost maar ¤ 8000
http://www.technogym.nl/c(...)rpstry-11917_.sphtml
No shitquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef bleiblei het volgende:
PvdBroek is wel okee, die gast kan alleen zo godsgruwelijk onzinnig uit zijn nek bazelen.
En hij is fantastisch denktie zelf. Ik had voor dat van hem Ethiekvak een 9 bij elkaar geluld.
Tis wel kwaliteitspul. Echt gene rommelquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das gewoon een duur tell sell product.
Zeggik, duur Tell Sell product.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tis wel kwaliteitspul. Echt gene rommel
Ja, en denk je dat mensen die zo'n unit aanschaffen het vaker dan 3 keer gebruiken? Nee dus. Ergo: een te duur Tel Sell productquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tis wel kwaliteitspul. Echt gene rommel
Juistem, gij snaptemquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en denk je dat mensen die zo'n unit aanschaffen het vaker dan 3 keer gebruiken? Nee dus. Ergo: een te duur Tel Sell product
Mensen die niet naar de Fitness zaal gaan zullen thuis ook niet fitnessen iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en denk je dat mensen die zo'n unit aanschaffen het vaker dan 3 keer gebruiken? Nee dus. Ergo: een te duur Tel Sell product
Ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
No shit![]()
CER heette dat vak. Had ik volgens mij maar een 7 voor, kutgroep![]()
En ik had het persoonlijke verslag niet gedaan zoals hij verwachtte dat het moest, vandaar een wat lager punt daarvoor. Maar mocht ik daardoor niet cum laude kunnen slagen dan kon er wel wat aan gedaan worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |