wies da? en wat heeft ze geslikt?quote:
u ook is weer hier?quote:
Dan praat je dus over de eerste 911 als in de opvolger van de 912.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:57 schreef r8ality het volgende:
[..]. Zit je zijn Lycos-dir te doorzoeken? En waarom heb ik die nog nooit gezien?
.
Oldtimer, bleastingvrij, oldtimer verzekering, dat gaat allemaal niet op voor een 911 uit '95quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan praat je dus over de eerste 911 als in de opvolger van de 912.
Ik vond de 911 uit '86 die m'n pa eerst had al erg zwaar rijden, dus eentje uit '79 zal wel nog erger zijn.
Maar ik zou je dan eerder een 993 van pak 'm beet '95 aanraden. Dat zijn de beste en laatst die nog met luchtgekoelde motor zijn gemaakt en die blijven veel waard kan ik je garanderen. Ze zijn nu vaak al duurder dan een 996 (de eerste met waterkoeling) uit '97. Dan praten we over een prijsklasse van tussen de 40 en 50 duizend Euro.
Een 911 van voor '82 met lage onderhoudskosten... schrap maar vast van je lijst danquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oldtimer, bleastingvrij, oldtimer verzekering, dat gaat allemaal niet op voor een 911 uit '95Het moet een hobbywagentje blijven die qua vaste lasten niet veel geld mag kosten. Dus de 911 zou van voor '82 moeten zijn en anders gaat het feest niet door
Ik krijg als het goed is dadelijk nog te horen wat een Elise of Speedster in de verzekering gaan kosten, als het veel meer is als de mx5 dan komt er gewoon een NB.
Had ik al gedaan na het proefritjequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een 911 van voor '82 met lage onderhoudskosten... schrap maar vast van je lijst dan
ik vind Friek een stuk enger dan you hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ja, ik ben toch het afschrikmechanisme hier? Af en toe wel ff buurten natuurlijk
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind Friek een stuk enger dan you hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |