Is al terugbetaaldquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
1000¤ ibschuld is toch niks(het zal ondertussen wel wat meer zijn
) Ik heb 5.5k maar laat dat voorlopig lekker zo, spaarrekening levert 3.3% rente op, IBgroep kost 2.75%, tel uit je winst
Officieel was ik pas in maart 2006 klaar, ik hoef dus pas over 2 jaar te beginnen met afbetalen
![]()
Foutje, ik zie de usericon van Flow voor die van SQ aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef FlowDesign het volgende:
Tegenwoordig betaal je over je lening bij de IB-groep meer rente dan bij de bank!
Blij dat ik geen lening heb bij de IB-groep
Sta alleen wel in de min op m'n lopende studentenrekening maar dat is zelfs nog voordeliger dan een lening![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef FlowDesign het volgende:
Tegenwoordig betaal je over je lening bij de IB-groep meer rente dan bij de bank!
Blij dat ik geen lening heb bij de IB-groep
Sta alleen wel in de min op m'n lopende studentenrekening maar dat is zelfs nog voordeliger dan een lening![]()
Rente bij ibgroep is 2,74%quote:*
Saldo tot EUR 10.000,- dat een kalendermaand op de rekening staat: 3,30%
*
Saldo boven EUR 10.000,-: 2,60%
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom je zo stom bent geweest om je VWO niet af te makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef r8ality het volgende:
Hebbes:
[..]
Ben er wel uitgekomen geloof ik.
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Foutje, ik zie de usericon van Flow voor die van SQ aan.
Dat had ik ook alquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Is om jullie scherp te houdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Was ik met 5 VWO doorgegaan, dan was ik doorgeflipt en de bak ingegaan wegens molesteren van zowel m'n zusje als de afdeling VWO van het van Maerlant Lyceumquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom je zo stom bent geweest om je VWO niet af te maken![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom krijg ik e-mails die voor FUFR bedoeld zijn?
From: GoAhead And
Subject: Drop 30 Pounds in 30 Days!
Hmmz, ze hebben me gister bij de IBgroep verkeerd ingelichtquote:
Je had dus gewoon last van aanstelleritusquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Was ik met 5 VWO doorgegaan, dan was ik doorgeflipt en de bak ingegaan wegens molesteren van zowel m'n zusje als de afdeling VWO van het van Maerlant Lyceum.
kijk, jij begrijpt hetquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:40 schreef FlowDesign het volgende:
Maar SQ moet dus gewoon een andere avatar nemen
heb ik ook last van, ik krijg mail voor jou!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef FlowDesign het volgende:
Waarom krijg ik e-mails die voor FUFR bedoeld zijn?
From: GoAhead And
Subject: Drop 30 Pounds in 30 Days!
Ik zag het mailtje eerder dan jouw post en wist meteen dat het van jou af kwam!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik ook last van, ik krijg mail voor jou!
hier de link: www.transhair.nl
![]()
![]()
Als er maar vlees en bonen zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:55 schreef FlowDesign het volgende:
Mijn moeder probeert Chili con carne te maken en heeft niet eens chilipoeder in huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |