abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47184578
ik train eigenlijk altijd op nike air max classic.
dus ook met squaten enzo heb ik die gewoon aan.
Mijn schoenen zijn nu ook zeker aan vervanging toe.
Nogal versleten :S
pi_47184611
Bergschoenen. Bergschoenen zijn gemaakt om grip te hebben bij langzame bewegingen/stilstaan terwijl sportschoenen juist bedoeld voor een vloeiende beweging.

Dat is althans mijn theorie. In praktijk maakt het nou niet echt veel uit maar bergschoenen vind ik toch echt een stuk chiller.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:17:50 #203
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47185497
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef DjMark het volgende:
Heb je geen problemen met deadliften? Ik heb de neiging om te wiebelen als ik hardloopschoenen aan heb. De zool is me te dik. Vandaar ook mijn quickies, die zool is dun en dan heb ik nergens last van
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:52 schreef Haijo het volgende:
Bergschoenen. Bergschoenen zijn gemaakt om grip te hebben bij langzame bewegingen/stilstaan terwijl sportschoenen juist bedoeld voor een vloeiende beweging.

Dat is althans mijn theorie. In praktijk maakt het nou niet echt veel uit maar bergschoenen vind ik toch echt een stuk chiller.
Dus jij hebt serieus bergschoenen aan op benendagen?

Dit is misschien mijn vrouwelijke ijdelheid die spreekt, maar eerste gedachte is no fucking way
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:23:01 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_47185699
vandaag na een weekje vakantie weer begonnen: feels good

hoewel ik wel alles op 10lbs minder moest doen, maar dat herstelt zich wel.

En ik heb om een krat bier gewed dat de breedste gast van onze gym niet het volgende covermodel wordt van Men's Health. Hij is ook alleen maar breed en voor de rest niet zo "healthy" . Nog meer mensen die zich hebben ingeschreven?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47185839
Ik heb me ingeschreven voor de cover van "Ecto's world".
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_47185905
Schoenen: ik heb volgens mij schoenen die eigenlijk voor volleyballen bedoeld zijn. Maar ze zijn wel stabiel en hebben weinig demping.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
  maandag 12 maart 2007 @ 12:29:39 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_47185961
ik heb ook van die asics binnensportschoenen met lichte zool, wel wat afgedragen maar zit fijn en grip is oke.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 12 maart 2007 @ 12:55:13 #208
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47186924
Ik heb altijd zaalvoetbalschoenen dingen aan

Maar bij ons liggen overal van die rubberen matten, als ik dan met benchen kracht wil zetten glijden me voeten weg

Ik kan er best inkomen dat bergschoenen veel stabiliteit geven en ook kwa grip wel handiger zijn dan die relatief gladde sportschoenen

Vanavond squat + rug dag. Ga voor de 95kg fullsquat, helaas niet echt uitgeslapen dus strax in de trein nog even de comapatient uithangen
pi_47187627
quote:
Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef Frautie het volgende:

[..]

Heb je geen problemen met deadliften? Ik heb de neiging om te wiebelen als ik hardloopschoenen aan heb. De zool is me te dik. Vandaar ook mijn quickies, die zool is dun en dan heb ik nergens last van
[..]

Dit is misschien mijn vrouwelijke ijdelheid die spreekt, maar eerste gedachte is no fucking way
ik train toch thuis dus dat kan mij niet boeien. :p Ik denk trouwens niet dat het nou zoveel uitmaakt maar je ziet het veel vaker dat BB-ers met stevige schoenen trainen.
  maandag 12 maart 2007 @ 13:27:01 #210
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_47187935
Ik heb ook nieuwe schoenen nodig. Ik ga voor deze:

http://www.sports-shoes.net/product.asp?sectionid=333&productid=617&catalogue=9

Ik heb deze afgelopen week van een maatje geprobeerd en je staat echt zoveel beter en stabieler:
http://www.sports-shoes.net/product.asp?sectionid=333&productid=619&catalogue=9
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_47189439
quote:

[..]

[..]

Je kunt ook trackschoenen gebruiken. Dan zijn van die hele dunne hardloopschoenen waar je stalen pinnen in kan draaien voor gravelbanen. Zit vrijwel geen zool onder maar wel extreem goede grip (zonder stalen pinnen natuurlijk).
pi_47192641
quote:

[..]

[..]
Nee deadliften en squats enzo gaan allemaal prima.
pi_47193344
Je moet Converse Allstars hebben als je gaat squatten.
  maandag 12 maart 2007 @ 15:59:12 #214
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47193878
hehe ja heb ik ook vaker gelezen.

Ik heb basketballschoenen aan. Beetje te stevig rond de enkel misschien nu ik er over nadenk maar op het moment echt geen geld om speciale schoenen aan te schaffen. Net niet gesquat/legcurl/bench gedaan maar: Deadlift/Jump-shrug/Chins/Rows. Damn ging lekker Tweede workout in de nieuwe gym, m'n maatje kon niet komen en heel mijn broek zit onder de roest-vegen. Jummie.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_47194052
Basketballschoenen zijn waardeloos man, sowieso stevig rond de enkel idd maar met name veel demping, en je moet zo weinig mogelijk demping hebben. Als je geen geld hebt, koop je gewoon neppe Allstars bij de actiesport voor 15 euro. Same shit, lower price.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:42:33 #216
3185 Adelante
To let it go now
pi_47195778
ander vraagje:

is er een bepaald merk kwark dat jullie eten? ik haal nu altijd de magere kwark van superdeboer, maar die is eigenlijk wel godsgruwelijk zuur Tuurlijk kan je er suiker bij mikken, maar dat helpt niet echt en smaakjeskwark bevatten de helft eiwitten

tips graag
  maandag 12 maart 2007 @ 16:49:07 #217
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47196081
Ik heb wel ooit 'pure' kwark gegeten met suiker idd. en wat vruchtensap. Smaakte best aardig.
met dank aan SF
  maandag 12 maart 2007 @ 16:50:27 #218
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47196130
Ik eet of de kwark van melkkan (volgens mij heet 't merk zo) ik haal 'm bij de Jumbo of de c1000. Of ik eet 'm van Appie, gewoon 't huismerk en dan staat er iets van biogarde op.

Ik proef alleen niet of ie zuur is. Wat niet zo gek is

Ontbijt is tegenwoordig een half bak kwark in mijn shake beker kiepen, 2 scheppen whey, aanvullen met water en schudden maar
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_47196899
ik haal de goedkoopste kwark van de super.
500gram, rechthoekige bak, wit met blauwe letters op de bovenkant

het is magere franse kwark. En meestal lepel ik het gewoon uit het bakje, niks erdoorheen ofzo.
Vind het tegenwoordig best lekker eigenlijk.

@Frautie, is dat je hele ontbijt??? geen koolhydraten ofzo?
pi_47197223
Konging kwark ftw, helaas hebben ze een tijdje geleden hiero het recept gewijzigd waardoor die niet meer te kanen is. Nu doe ik het maar met de Zaanse hoeve shizzle.

Heb pas nieuwe schoentjes gehaald bij de Bristol, soort van all star schoenen ging ik voor kijken, heb een soort gymp gekocht met een vlakke zool. Zit prima en ik sta stuk stabieler bij bv de squat.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:22:57 #221
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47197242
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:12 schreef DjMark het volgende:
@Frautie, is dat je hele ontbijt??? geen koolhydraten ofzo?
jup dat is 't hele ontbijt. Da's voor het lopen, anders ga ik kotsen

Maar uurtje later zit ik ah fruit en uurtje daarna aan 2 boterhammen met kip en kaas.
pi_47197494
Ik heb besloten om ten minste tot april van gewichttraining een hobby te maken ipv een passie/obsessie. Het begint een beetje teveel te worden, ik heb genoeg andere dingens aan mn kop om me zo druk te maken in voeding en training. Dus vanaf nu train wanneer ik zin heb, en ik doe niks wanneer ik geen zin heb. Ik schat dat het zo zal zijn tot oktober, wanneer mn sociaal en school/werkleven wat minder druk is.

Tegelijkertijd stop ik met vechtsport. Het kan zijn dat ik het nodige talent om prof of Belgisch Kampioentje te worden heb, maar het blijft ook bij die "kan", en dan nog... Grof geld zal ik dus niet verdienen of echt goed zal ik er niet in worden... En dan sta je nergens als je ermee stopt. En ik begin er te oud voor te worden.

Ik kan mezelf al zonder probleem verdedigen tegen 99% van alle klunzen die ik op straat tegenkom, maar ik vecht vrijwel nooit meer op straat. Dus ik zie het nut er niet meer van in. Af en toe voor de fun nog eens een lesje meepikken word het vanaf nu waarschijnlijk. Ms dat mijn ambities na een tijdje terug opflakkeren.

Ik zal dus een pak minder posten in dit topic ws
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_47198034
Beetje jammer calyptus, maar goed je moet doen waar jij je goed bij voelt.

maandag 12 maart 2007 @ 17:53:55 #224
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47198188
precies. Ik zit weer vol herleven spirit. Ik las mijn log net terug en ik ben sinds augustus vorig jaar echt veel te weinig vooruit gegaan. Heb toen ooit 1*100 gedeadlift, met riem weliswaar, en zit nu op 1*110. Full Squat is van niet-in-staat-tot-full-squat naar 65 gegaan, Bench van 40 naar 70. Daar had veel meer in gezeten weet en voel ik nu. Doelen voor 2007: Deadlift 150 kg Full Squat 100 kg Benchpress 80 kg (geen prioriteit). Bovendien wil ik tegen die tijd fatsoenlijk kunnen cleanen, jerken, etc. En kunnen dunken
met dank aan SF
pi_47198690
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:42 schreef Adelante het volgende:
ander vraagje:

is er een bepaald merk kwark dat jullie eten? ik haal nu altijd de magere kwark van superdeboer, maar die is eigenlijk wel godsgruwelijk zuur Tuurlijk kan je er suiker bij mikken, maar dat helpt niet echt en smaakjeskwark bevatten de helft eiwitten

tips graag
Zelf doe ik er altijd Tova overheen, dat is van die toetjes- dressing (van hero geloof ik). Is goed te doen, maar je moet gewoon kwark blijven eten, naar verloop van tijd raak je gewend aan de smaak en kan je het evt. ook zonder iets eroverheen eten.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_47201934
Ik ben sinds kort bezig gegaan me te orienteren op dit gebied. Omdat ik nogal lang ben (2.04 meter) en sinds kort uitgegroeid ben is het volgens mij een goed moment om eindelijk eens de breedte in te gaan groeien.
Qua eten krijg ik alle aanbevolen hoeveelheden wel binnen, en ik ben nu opzich niet in slechte conditie. Weeg rond de 82 kg. Smal ben ik niet, maar het is natuurlijk wel erg fijn om gewoon het maximale uit je lichaam te halen en dit tot in de puntjes te ontwikkelen.

Weet iemand toevalling of het in redelijk snel tempo hardlopen van 4km om de dag slecht is in combinatie met krachttraining?
Geen referral hier.
pi_47203046
Het is maar net wat je doelen zijn... Als je serieus een grote jongen wilt worden want dat ben je nog lang niet bij 82kg / 2.04 dan is het niet aan te raden om intensief te gaan hardlopen. Staat dan de spiergroei in de weg.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:19:54 #228
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47203768
squats: 8x40 5x70 3x80 2x95 1x95 5x70 5x70 95kg omhoog gekregen, uitvoering zoog volgens mij heel erg hard Was trouwens wel met een gruwelijke riem van de sportschool eigenaar, scheelde toch wel.
deadlifts in 3 setjes naar 130, vrijdag ga ik voor de 140

Voor de rest nog mijn rug lekker kunnen trainen. Woensdag eens kijken hoever ik nu kom op de bp 65kg is wat ik nodig heb om mijn doelen te halen en dat zit er toch wel in :
pi_47204701
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:30 schreef Calyptus het volgende:
Ik heb besloten om ten minste tot april van gewichttraining een hobby te maken ipv een passie/obsessie. Het begint een beetje teveel te worden, ik heb genoeg andere dingens aan mn kop om me zo druk te maken in voeding en training. Dus vanaf nu train wanneer ik zin heb, en ik doe niks wanneer ik geen zin heb. Ik schat dat het zo zal zijn tot oktober, wanneer mn sociaal en school/werkleven wat minder druk is.

verhaal

Ik zal dus een pak minder posten in dit topic ws
maar jij was toch net klaar met cutten toch? Nou ja, toch nog ff de effecten daarvan in de zomer meepakken

Ik zelf loop al sinds het begin van dit jaar met de ene blessure na de andere te kloten. Dit weekend weer na een avondje kopstootjes ineens midden op straat strak achterover vallen, en daarbij m'n heup de tering in helpen En nog steeds last van binnenkant elleboog na vechtpartijtje... Ik kan in feite alleen dippen op dit moment, en mijn buik trainen. En zachies fietsen. Yeah, dit wordt weer een goed weekie.

@ LedZep, jij bent toch nu van 't lange afstandlopen? Hoe veel maanden trainen gaan er ongeveer inzitten voor een halve marathon, voor een al redelijk goed getrainde sportert?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_47205386
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

maar jij was toch net klaar met cutten toch? Nou ja, toch nog ff de effecten daarvan in de zomer meepakken

Ik zelf loop al sinds het begin van dit jaar met de ene blessure na de andere te kloten. Dit weekend weer na een avondje kopstootjes ineens midden op straat strak achterover vallen, en daarbij m'n heup de tering in helpen En nog steeds last van binnenkant elleboog na vechtpartijtje... Ik kan in feite alleen dippen op dit moment, en mijn buik trainen. En zachies fietsen. Yeah, dit wordt weer een goed weekie.

@ LedZep, jij bent toch nu van 't lange afstandlopen? Hoe veel maanden trainen gaan er ongeveer inzitten voor een halve marathon, voor een al redelijk goed getrainde sportert?
Niet zo veel, misschien 12 weken (erg ruim genomen). Halve marathon uitlopen is niet zo'n probleem, een snelle tijd lopen wel. Maar qua lange afstanden begint het pas bij de 30km moeilijk te worden.
pi_47208913
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ik ga niet compleet stoppen, maar er gewoon wat een hobby van maken ipv quasi-professioneel ermee bezig zijn. Ik ben de laatste 3-4 maanden zo gefocussed geweest op resultaten in mn krachttraining dat ik de andere dinges des levens wat heb laten slabbakken. Gevolg: veel buizen in school, geen werk, geen cash, en mn sociale leven in een dipje(laatste maanden amper uitgegaan). Zo wil ik mn leven niet leiden.

Nu de lente eraan komt wil ik wat meer genieten van het leven. Voedingschema kan mn rug op, trainingschema idem. Ik let erop als ik zin heb, anders niet. Ik zal de resultaten die ik heb wel ongeveer vast kunnen houden. Ik train nog altijd graag, en ik eet nog altijd graag gezond en veel. Maar elke dag 2 blikken tonijn, 3 liter melk, 2kg kwark en constant rekening houden met mn eiwitbehoefte komt me echt mn strot uit...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_47210148
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef Semargofni het volgende:
Het is maar net wat je doelen zijn... Als je serieus een grote jongen wilt worden want dat ben je nog lang niet bij 82kg / 2.04 dan is het niet aan te raden om intensief te gaan hardlopen. Staat dan de spiergroei in de weg.
Ok, bedankt voor de snelle reactie. Dat ik nog geen grote jongen ben snap ik zelf ook wel, maar het is niet zo dat ik super mager ben ofzo, zonder enige kracht in mijn lijf.

Dan stop ik eerst met hardlopen, en focus ik me op spieren ontwikkelen.
Geen referral hier.
pi_47210958
@mister_popcorn, kut hé die blessures . Heb vandaag weer mijn eerste training erop zitten na een week niks gedaan te hebben vanwege mijn onderrug. Was echt een miet training, voornamelijk biceps/borst gedaan .

@Calyptus, mja kan ik me goed voorstellen heb dat zelf ook wel een beetje. Momenteel moet ik ook even de focus van krachttraining verleggen naar andere dingen in mijn leven die belangrijker zijn, echt lukken doet het nog niet . Ben wel van plan om gewoon door te trainen 3x in de week volgens een schema, echt een voedingsschema volg ik ook niet. Probeer met name op de dagen dat ik train goed te eten, op de dagen dat ik niet train wel gezond eten maar stuk minder.

@Phaelanx_NL:
Succes ermee! Wat voor een schema ga je volgen of ga je gewoon doen waar je zin in hebt?
pi_47211314
Ik ga me eerst goed oriënteren, kijken welk aanbod er is in de regio, en dan een schema opstellen met hulp van iemand die er verstand van heeft.
Geen referral hier.
  maandag 12 maart 2007 @ 23:04:17 #235
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47211377
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:10 schreef Calyptus het volgende:
Ik ga niet compleet stoppen, maar er gewoon wat een hobby van maken ipv quasi-professioneel ermee bezig zijn. Ik ben de laatste 3-4 maanden zo gefocussed geweest op resultaten in mn krachttraining dat ik de andere dinges des levens wat heb laten slabbakken. Gevolg: veel buizen in school, geen werk, geen cash, en mn sociale leven in een dipje(laatste maanden amper uitgegaan). Zo wil ik mn leven niet leiden.
Mjaah, d'r moet een gulden middenweg zijn. En hoe je je dagindeling maakt dat is aan jezelf.
Als je wil kan je 't redden. Waarmee ik niet impliceer dat 't makkelijk zal zijn.

Ik sport nu 6 dagen per week, werk 40 uur per week, ga een avond per week naar school. Sociaal leven staat op een lager pitje. Het is orde en regelmaat wat de klok slaat. Improviserenen en goed plannen zijn de magische woorden. Vrienden gaan mee sporten. De mensen die verder weg wonen, zien me minder maar snappen mijn drive.

Echter, als ik uitga neem ik 't er wel van!

Ben nu ook nog ah cutten, dus mijn humeurtje is niet altijd even zonnig

Maar dit is wat ik wil. En ik weet dat 't zwaarder gaat worden. Bring it on.
quote:
Nu de lente eraan komt wil ik wat meer genieten van het leven. Voedingschema kan mn rug op, trainingschema idem. Ik let erop als ik zin heb, anders niet. Ik zal de resultaten die ik heb wel ongeveer vast kunnen houden. Ik train nog altijd graag, en ik eet nog altijd graag gezond en veel. Maar elke dag 2 blikken tonijn, 3 liter melk, 2kg kwark en constant rekening houden met mn eiwitbehoefte komt me echt mn strot uit...
En volgens mij kan jij niet doseren? Jij doet of alles of niks?

Ik heb ook zo'n dramatisch cutschema, maar de ene dag eet ik normaal en de andere dag is 't depleten.
Da's ook de reden dat ik 't vol kan houden. De volgende dag is 't weer bunkeren

Ik snap niet dat je keihard kan trainen op alleen eiwitten? Is toch logisch dat je kapot gaat?

Wie weet heb je er wat aan, wie weet ook niet. Just my 2 cents.
pi_47214223
Jammer om te horen Calyptus. Ik zie jou en je posts vooral toch wel een beetje een drijfveer om door te gaan. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het je strot uitkomt, ik begin nu pas en laaaang niet zo streng als jij maar ik vind het allemaal al veel en kan mezelf ook niet dwingen om zo streng te zijn.

Ik kan me voorstellen dat je bepaalde dingen moet opgeven voor het sporten, maar dat heb je zelf in de hand.
Pain is temporary, pride is forever
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:30:22 #237
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_47214598
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef DjMark het volgende:
Heb ik ook jaren gedaan, alleen bleek niet zo goed te zijn vanwege de vering.
Train nu al tijdje op me adidas sneakers.
Heb ook 1 keer op kisten getraind 1 x, dat werkte ook wel.

@Calyptus, ik kan me goed voorstellen dat je schijtziek bent van je eenzijdige eten al die maanden. En ook dat je het hebt gehad, dat alles er onder moet leiden. Ik heb dat zelf ook een jaar of 2 gehad, niet stappen enzo, alleen maar trainen. En wat heb je er aan? Totaal niks, er is nog zoveel meer, en het levert toch geen fuck op.

Vandaag wezen deadliften 180kg 5x 5x 6x(wou 7 doen maar toen knapte me strap ) Volgende week 200 3x3 of meer proberen. En daarna 220 3x1 proberen. Zou voor het eerst sinds maanden weer is zijn dat ik zware gewichten ga deadliften.
Me record is nog altijd 210 op 1 januari.
pi_47217215
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef Frautie het volgende:

Mjaah, d'r moet een gulden middenweg zijn. En hoe je je dagindeling maakt dat is aan jezelf.
Als je wil kan je 't redden. Waarmee ik niet impliceer dat 't makkelijk zal zijn.

Ik sport nu 6 dagen per week, werk 40 uur per week, ga een avond per week naar school. Sociaal leven staat op een lager pitje. Het is orde en regelmaat wat de klok slaat. Improviserenen en goed plannen zijn de magische woorden. Vrienden gaan mee sporten. De mensen die verder weg wonen, zien me minder maar snappen mijn drive.

Echter, als ik uitga neem ik 't er wel van!

Ben nu ook nog ah cutten, dus mijn humeurtje is niet altijd even zonnig

Maar dit is wat ik wil. En ik weet dat 't zwaarder gaat worden. Bring it on.
Die gulden middenweg zoek ik nu inderdaad. Mn beste maatjes fitnessen eigenlijk niet. Dus ja.

Ik boek de laatste tijd ook maar weinig resultaat meer. Het is dus of NOG gefocuster bezig zijn of er minder om geven. Ik ga toch het 2de proberen
quote:
[..]

En volgens mij kan jij niet doseren? Jij doet of alles of niks?

Ik heb ook zo'n dramatisch cutschema, maar de ene dag eet ik normaal en de andere dag is 't depleten.
Da's ook de reden dat ik 't vol kan houden. De volgende dag is 't weer bunkeren

Ik snap niet dat je keihard kan trainen op alleen eiwitten? Is toch logisch dat je kapot gaat?

Wie weet heb je er wat aan, wie weet ook niet. Just my 2 cents.
Idd, ik doe het goed of ik doe het niet

Mn cutschema werkte hetzelfde als jou. Ik dacht ook altijd "binnekort weer bulken, binnekort weer bulke"

En ik trainde niet alleen op eiwitten, ik bedoel enkel dat ik vooral mn eiwitbehoefte in het oog hield, die moest hoog zijn, de rest interesseerde me wat minder.

Ach, het kan zijn dat ik best mn weg terugvind na een paar weekjes het wat matiger aandoen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:40:53 #239
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47219191
Mèn mijn hamstrings voelen strak aan. Volgens mij, als ik ze span, schiet er meteen kramp in Heerlijk gevoel.

Overmorgen Squats en bench, wordt ook killing, ik heb er zin an
met dank aan SF
pi_47219307
Dat heb ik ook met mijn hams. Ik durf ze eigenlijk nooit aan te spannen omdat ik bang ben dat er kramp in schiet.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:15:13 #241
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47220166
Gezellie

Zondag benen getraind en dit is al de 2e dag dat ik half mank loop van de spierpijn Heb wel 't gevoel dat 't nog wel wat daagjes door gaat zeuren voor het over is....
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:36:14 #242
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47220758
met een split-schema is dat niet zo erg. Ik ben echter van plan donderdag weer lekker te knallen op die beentjes. Ben benieuwd of het er in zit.
met dank aan SF
pi_47223013
Frautie, waarom is je fotoboek leeg? Je bent de enige vrouw hier en op GoT. Ik bedoel, uit zuiver proffesionele overwegingen moeten wij natuurlijk het spierenstelsel van een vrouw leren kennen zodatwij de opgedane kennis kunnen toepassen op onze eigen training.

dinsdag 13 maart 2007 @ 12:45:43 #244
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47225132
Ik kom er net achter dat ze bij ons een Reverse Hyperextension machine hebben. Echt veel goede dingen over gehoord.

Zou ik die in mijn squatdag of in deadlift-dag moeten zetten denken jullie? Ik zat zelf aan squat-dag te denken, die komt er dan zo uit te zien:

Full Squat 5*3
Front Squat 5*3
Reverse Hypers 3*5
Legcurl (weglaten? anders 3*5)
Incline Bench 3*5
Bench 3*5
met dank aan SF
  dinsdag 13 maart 2007 @ 12:57:12 #245
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47225545
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:41 schreef Haijo het volgende:
Frautie, waarom is je fotoboek leeg? Je bent de enige vrouw hier en op GoT.
Waarom moet dit hier en niet in mijn fobo?

D'r zijn er een paar die wel weten hoe ik eruitzie
quote:
Ik bedoel, uit zuiver proffesionele overwegingen moeten wij natuurlijk het spierenstelsel van een vrouw leren kennen zodatwij de opgedane kennis kunnen toepassen op onze eigen training.
Echt wth! Hoe verzin je dit?

Te lang niet geneukt ofzo?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:09:13 #246
19479 Mr.J
pi_47225962
Rukken op fobo's.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 18:11:59 #247
140141 ivosnivo
pi_47236152
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef Haijo het volgende:
Dat heb ik ook met mijn hams. Ik durf ze eigenlijk nooit aan te spannen omdat ik bang ben dat er kramp in schiet.
Heb ik ook tijd last van gehad. Goed oprekken en licht beginnen.
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:57 schreef Frautie het volgende:

D'r zijn er een paar die wel weten hoe ik eruitzie
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:09 schreef Mr.J het volgende:
Rukken op fobo's.
Mmmmhh je hebt nieuwe foto
pi_47263027
Wat denken jullie hiervan?

http://www.youtube.com/watch?v=Ai8Fj1HDGrs

Te behalen in 2 jaar tijd?!
pi_47263507
ja is te behalen in 2 jaar tijd.
Maar dan heb je wel wat extra hulpmiddeltjes nodig...

naturel is het bijna niet te doen.
pi_47265966
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_47268161
Vanavond de rug maar weer eens goed aanpakken. Hopelijk geen last meer van de schouders.
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:03:32 #252
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47270406
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond de rug en triceps maar weer eens goed aanpakken. Hopelijk geen last meer van de buikspier
^^

[ Bericht 2% gewijzigd door Frautie op 14-03-2007 17:08:49 ]
pi_47273762
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef Semargofni het volgende:

Hij is altijd goed droog gebleven, en is vrij klein als hij die fysiek op -80kg heeft. Het is best te halen, maar waarschijnlijk zit er masteron in het spel.
pi_47274429
Mja had al zo`n vermoeden dat het niet geheel naturel was, vooral die overgang op een gegeven moment in het filmpje dan is ie een stuk groter.
pi_47276793
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef Semargofni het volgende:

Dit is zeker wel te halen in 2 jr. Hij is behoorlijk droog, maar de spiermassa is zeker te doen.
pi_47276970
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:15 schreef Sloper het volgende:

[..]

Dit is zeker wel te halen in 2 jr. Hij is behoorlijk droog, maar de spiermassa is zeker te doen.
De hoeveelheid spiermassa die hij heeft heb ik zeker ook wel, alleen heb ik een stuk meer spek erover heen zitten.
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:28:59 #257
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47277293
ik vind het ook ranzig droog

vandaag 5x20 5x40 5x50 1x 60 1x 65 10x50 gebencht Dus 65kg als pr, had misschien 67,5 in gezeten maar ik was overmoedig en ging gelijk naar de 70, was iets teveel

Mwa lig dus op schema 65+95 = 160kg, vrijdag nog ff 140 kg deadliften en ik heb mijn doel gehaalt
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:00:57 #258
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47278563
Ik vind 't wel een lekkertje Hij had ook een goed voorbeeld, da's die knakker uit Blade 3 als ik 't goed heb

Trainen ging goed! Geen hinderlijke last van 't spiertje, voel 'm nog wel een beetje. Maar dat zal nog wel ff gevoelig blijven
pi_47284317
Ben een pak wezen kopen. Moest een maat groter omdat mijn bovenbenen te groot waren.
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:29:44 #260
153812 Frautie
Frautilicious
pi_47285662
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Videopac het volgende:
Ben een pak wezen kopen. Moest een maat groter omdat mijn bovenbenen te groot waren.
Doe je goed

Ik kwam vanaaf ook amper in mijn bloesje na 't trainen Ik begin serieus spierballen te krijgen
pi_47292692
Dat belooft wat voor de UFC volgend jaar...

[ Bericht 3% gewijzigd door Videopac op 15-03-2007 10:59:36 ]
pi_47293791
Morgen de schouders weer een goed aanpakken. De pijn is er nu vrijwel uit.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:00:18 #264
3185 Adelante
To let it go now
pi_47297957
vanmorgen weer keihard aan de cardio (fietsen+roeien) voor een uurtje, daarna nog even krachttraining gedaan.

* Adelante voelt zich goed
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:23:34 #265
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47300814
Net 5*3*54 gesquat. Wil daar nu dus elke eek 2 kg op doen. 8 kg per maand = +40 kg in een half jaar, denk ik dan maar Als ik over een half jaar 5*3*100 kan wegzetten ben ik zéér tevreden.

Heb ook lying legcurls gedaan, mèn wat relaxed voor je hams, en reverse hypers. Moet nog even wennen maar je voelt het wel in je rug. Front squats uit mijn schema gegooid. Ga denk ik wel wat meer setjes van 3 backsquatten, front squatten komt dit weekend wel als ik ga c&j-en
met dank aan SF
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:47:05 #266
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_47301643
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:00 schreef Adelante het volgende:
vanmorgen weer keihard aan de cardio (fietsen+roeien) voor een uurtje, daarna nog even krachttraining gedaan.

* Adelante voelt zich goed
Ik dacht dat het beter was om dat andersom te doen!
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_47301707
quote:
In zijn eigen wereldje is hij DE Aziatische Rocky.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:14:42 #268
3185 Adelante
To let it go now
pi_47304788
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:47 schreef Intergalactrick het volgende:

[..]

Ik dacht dat het beter was om dat andersom te doen!
ligt er aan wat je wilt bereiken, als je volop voor krachttraining wilt gaan wel waarschijnlijk. ik ga eerst voor conditie en doe er wat kracht oefeningen bij, doel is wel dat met twee maanden conditie op orde is en er meer tijd is voor non cardio
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:56:13 #269
19479 Mr.J
pi_47308175
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:14 schreef Adelante het volgende:

[..]

ligt er aan wat je wilt bereiken, als je volop voor krachttraining wilt gaan wel waarschijnlijk. ik ga eerst voor conditie en doe er wat kracht oefeningen bij, doel is wel dat met twee maanden conditie op orde is en er meer tijd is voor non cardio
Ben ik het niet mee eens.

Qua vetverbranding is jouw manier inferieur aan de 'eerst kracht, dan cardio' manier. Tevens ga je op deze manier ook nog eens kostbare spiermassa inleveren.
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:00:31 #270
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47308300
Ook als je eiwit-inname in orde is? Ik ben van plan zodra m'n vriendin weg is op stage naar Spanje serieus te bulken. Dus grote hoeveelheden melk, junkfood en andere crap. Richting de 80 kg, misschien wel hoger, en dan daarna cutten. Ik dacht altijd dat cutten een kwestie van cardio was en eiwitjes om geen spieren te verliezen.
met dank aan SF
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:26:01 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_47309028
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.

Qua vetverbranding is jouw manier inferieur aan de 'eerst kracht, dan cardio' manier. Tevens ga je op deze manier ook nog eens kostbare spiermassa inleveren.
dan kan ik beter geen krachttraining doen dus, als ik alleen aan m'n conditie wil werken? heb je wat toelichting misschien, want ik doe dit schema op aanraden van m'n persoonlijk sportschool trainer en als het niet "goed" (relatief gezien) is kan ik d'r mee om d'r oren slaan.
pi_47309032
Je dieet/voeding is bij cutten het belangrijkst en dan cardio. Eiwit inname moet idd hoog liggen om spieren te behouden ervan uitgaande dat je net zo hard traint als anders. Verder onder je onderhoud eten en je zou af moeten vallen. Je cab maaltijden rond de ochtend en na je training nuttigen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:16:58 #273
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47310802
Als je rustig cut kan je toch makkelijk je spiermassa houden, zolang je maar blijft trainen

Dat is de enige reden waarom ik over 2 weken al ga beginnen met een voorzichtige cut, bovendien is over 2 weken de regelmaat weer uit me leven (jaja afgestudeerd en wel) dus dan wordt het weer lekker gaar om netjes te eten
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:44:56 #274
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47311724
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef J-Will het volgende:
Ook als je eiwit-inname in orde is? Ik ben van plan zodra m'n vriendin weg is op stage naar Spanje serieus te bulken. Dus grote hoeveelheden melk, junkfood en andere crap. Richting de 80 kg, misschien wel hoger, en dan daarna cutten. Ik dacht altijd dat cutten een kwestie van cardio was en eiwitjes om geen spieren te verliezen.
Volgens mij kan je je beter afvragen wat bulken is
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47313919
Wat is er mis met melk, junkfood en andere crap om te bulken?

Je moet alleen zorgen dat je het niet zo uit de hand laat lopen als dave .

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=971737
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:12:43 #276
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47314842
ik ga geen 4 kg groenten eten en alleen maar kipfiler
met dank aan SF
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:57:01 #277
19479 Mr.J
pi_47316590
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:26 schreef Adelante het volgende:

[..]

dan kan ik beter geen krachttraining doen dus, als ik alleen aan m'n conditie wil werken? heb je wat toelichting misschien, want ik doe dit schema op aanraden van m'n persoonlijk sportschool trainer en als het niet "goed" (relatief gezien) is kan ik d'r mee om d'r oren slaan.
Heel kort door de bocht.

1 energiepotje. Die wordt aangesproken bij zowel kracht als cardio.

Indien leeg heeft je lichaam 2 opties.
Snel energie nodig hebben (zoals krachttrainen) = spierweefsel gebruiken.
Minder snel energie nodig hebben (zoals cardio in medium tempo) = vetweefsel gebruiken.

Dus eerst cardio dan kracht = energiepotje opmaken om daarna spierweefsel te verbranden.
Eerst kracht dan cardio = energiepotje opmaken om daarna vetweefsel te verbranden.

Geen idee waarom zoveel fitnesstrainers eerst cardio, dan kracht aanraden. Maar zie het wel heel vaak gebeuren.
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:18:31 #278
88139 JoeyT
pi_47317436
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:47 schreef Semargofni het volgende:
Wat is er mis met melk, junkfood en andere crap om te bulken?
Veel... Dat noem ik ook geen bulken. Dat is gewoon veel slechte troep eten... Totaal niet effectief...
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:39:57 #279
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47318540
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Heel kort door de bocht.

1 energiepotje. Die wordt aangesproken bij zowel kracht als cardio.

Indien leeg heeft je lichaam 2 opties.
Snel energie nodig hebben (zoals krachttrainen) = spierweefsel gebruiken.
Minder snel energie nodig hebben (zoals cardio in medium tempo) = vetweefsel gebruiken.

Dus eerst cardio dan kracht = energiepotje opmaken om daarna spierweefsel te verbranden.
Eerst kracht dan cardio = energiepotje opmaken om daarna vetweefsel te verbranden.

Geen idee waarom zoveel fitnesstrainers eerst cardio, dan kracht aanraden. Maar zie het wel heel vaak gebeuren.
Omdat fitness niet gelijk staat aan spiermassa kweken denk ik. Als ik het over fit worden heb dan bedoel ik voornamelijk goeie conditie ed, niet dat ik grotere spiermassa wil krijgen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:57:29 #280
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47319414
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Veel... Dat noem ik ook geen bulken. Dat is gewoon veel slechte troep eten... Totaal niet effectief...
Wat is dan wel bulken Het enige wat volgens mij doet tijdens bulken is massa aanzetten, hoe je dat doet is denk ik niet erg relevant. Je kan idd alleen kipfilet en groente en appels vreten, maar dat schiet niet op. Met veel melk, junkfood en andere zooi die je normaal in een cut ontwijkt gaat dat een stuk sneller en is het nog relaxter ook. Alleen moet je er wel voor zorgen dat je ook nog gezonde dingen eet. Maar elke avond een rondje langs de mac in je bulk kan mijn inziens niet echt veel kwaad, juist alleen maar goed

Ik merk het nu ook; ik ben eerste redelijk slecht gaan bulken naar 85kg met een redelijk hoog vetpercentage, maar nu zit ik een paar maanden op 85kg en ik wordt steeds minder vet .
pi_47319623
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Fugie het volgende:

[..]

Wat is dan wel bulken Het enige wat volgens mij doet tijdens bulken is massa aanzetten, hoe je dat doet is denk ik niet erg relevant. Je kan idd alleen kipfilet en groente en appels vreten, maar dat schiet niet op. Met veel melk, junkfood en andere zooi die je normaal in een cut ontwijkt gaat dat een stuk sneller en is het nog relaxter ook. Alleen moet je er wel voor zorgen dat je ook nog gezonde dingen eet. Maar elke avond een rondje langs de mac in je bulk kan mijn inziens niet echt veel kwaad, juist alleen maar goed

Ik merk het nu ook; ik ben eerste redelijk slecht gaan bulken naar 85kg met een redelijk hoog vetpercentage, maar nu zit ik een paar maanden op 85kg en ik wordt steeds minder vet .
Ach wat heb je aan 100kg BW als je op je 40e op de IC ligt . Wat je zegt over "kipfilet, groente, aardappels" is trouwens bullshit (net als "elke avond naar de mac is alleen maar goed"). Kwaliteitsvoedsel = kwaliteitsmassa.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:02:06 #282
88139 JoeyT
pi_47319630
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:57 schreef Fugie het volgende:

[..]

Je praat echt onzin. Het gaat er wel degelijk om wat je eet. Met kipfilet etc schiet het niet op? Hoe kom je daarbij? Het gaat om je calorieen inname. En dat is bulken, hoog in je calorieen zitten met schoon voedsel.
Een keer fastfood kan idd geen kwaad, maar daarbij denk ik aan 1 dag in de week.
pi_47320634
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je praat echt onzin. Het gaat er wel degelijk om wat je eet. Met kipfilet etc schiet het niet op? Hoe kom je daarbij? Het gaat om je calorieen inname. En dat is bulken, hoog in je calorieen zitten met schoon voedsel.
Een keer fastfood kan idd geen kwaad, maar daarbij denk ik aan 1 dag in de week.
dat is clean bulken, echt bulken is vreten tot je niet meer kunt, maakt niet uit wat, hard trainen, en hard groeien, in vet en spier.
pi_47320668
Nee dat is "clean" bulken. Overigens hangt er ook veel af van je lichaamstype. Als je die-hard ecto bent, waarom zou je dan niet iedere dag een hamburger of een stuk pizza mogen nemen.
pi_47320695
gmta
pi_47320699
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:25 schreef Calyptus het volgende:

[..]

dat is clean bulken, echt bulken is vreten tot je niet meer kunt, maakt niet uit wat, hard trainen, en hard groeien, in vet en spier.
Nee, "vreten tot je niet meer kunt, maakt niet uit wat" is geen bulken maar debiel
pi_47320732
Sommige mensen moeten wel willen ze aankomen.
pi_47320934
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:28 schreef Semargofni het volgende:
Sommige mensen moeten wel willen ze aankomen.
Ga toch fietsen. 8000kcal is makkelijk te halen met normaal voedsel. Laat staan een gemiddelde 4000-5000kcals / dag.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:49:26 #289
19479 Mr.J
pi_47321424
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ach wat heb je aan 100kg BW als je op je 40e op de IC ligt . Wat je zegt over "kipfilet, groente, aardappels" is trouwens bullshit (net als "elke avond naar de mac is alleen maar goed"). Kwaliteitsvoedsel = kwaliteitsmassa.
Eens.
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:27 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee, "vreten tot je niet meer kunt, maakt niet uit wat" is geen bulken maar debiel
Eens.
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ga toch fietsen. 8000kcal is makkelijk te halen met normaal voedsel. Laat staan een gemiddelde 4000-5000kcals / dag.
Niet mee eens.

8000kcal is erg veel wil je niet de hele dag aan het eten zijn.

Tussen 'kunnen' en daadwerkelijk in staat zijn als normaal persoon (studie/werk) dat klaar te spelen zit een groot verschil.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:50:35 #290
19479 Mr.J
pi_47321451
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:39 schreef Fugie het volgende:

[..]

Omdat fitness niet gelijk staat aan spiermassa kweken denk ik. Als ik het over fit worden heb dan bedoel ik voornamelijk goeie conditie ed, niet dat ik grotere spiermassa wil krijgen.
Een lichaam met goede conditie heeft ook spiermassa en een laag bf% nodig lijkt mij.

Dus waarom onnodig spiermassa verliezen en onnodig je vetreserves niet aanspreken?
pi_47321602
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:49 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Eens.
[..]

Eens.
[..]

Niet mee eens.

8000kcal is erg veel wil je niet de hele dag aan het eten zijn.

Tussen 'kunnen' en daadwerkelijk in staat zijn als normaal persoon (studie/werk) dat klaar te spelen zit een groot verschil.
True, maar het gaat mij erom dat je zelfs 8000kcal best uit schoon voedsel kan halen (en dat junk food dan ook niet noodzakelijk is voor een bulk, en zelfs niet gewenst). Dat je een wandelende voerbak moet worden is een ander verhaal. Overigens ken ik niemand die 8000kcal per dag nodig heeft, dus het is ook puur theoretisch bedoeld.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:07:38 #292
19479 Mr.J
pi_47321945
Kut, weer mee eens.

Hou eens op, dit is niet leuk meer.
pi_47322110
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:07 schreef Mr.J het volgende:
Kut, weer mee eens.

Hou eens op, dit is niet leuk meer.
"Split-schema's zijn voor slappe sukkels met een minderwaardigheidscomplex"

zoiets?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:11:09 #294
19479 Mr.J
pi_47326548
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 00:11 schreef LedZep het volgende:

[..]

"Split-schema's zijn voor slappe sukkels met een minderwaardigheidscomplex"

zoiets?
Zo ken ik je weer.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:28:23 #295
3185 Adelante
To let it go now
pi_47332354
vanmorgen eens subtiel aan de kaak gesteld of cardio voor krachttraining wel de optimale situatie was en na wat wikken en wegen heb ik nu ineens een ander schema (ze ging zelfs even overleggen met de sportschool eigenaar)

ga straks drie dagen krachttraining doen en de overige twee cardio
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:11:26 #296
19479 Mr.J
pi_47333825
Beter. Denk dat je hier veel meer resultaat van zal hebben.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:01:08 #297
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_47335914
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Wat je zegt over "kipfilet, groente, aardappels" is trouwens bullshit
Eerst is het bullshit,
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef LedZep het volgende:

[..]

True, maar het gaat mij erom dat je zelfs 8000kcal best uit schoon voedsel kan halen. Dat je een wandelende voerbak moet worden is een ander verhaal.
vervolgens zeg je hetzelfde

Enige wat ik zeg is dat junkfood echt niet zo slecht is tijdens een bulk. Als je snel en makkelijk wil bulken dan is junkfood gewoon een makkelijke route. Nee het is niet gezond als je 5x op een dag naar de mac gaat, heb ook nooit het tegendeel beweert. Maar wat kan er misgaan als je elke avond een big mac of 2 wegwerkt

En wat bedoel je precies met kwaliteitsmassa ? Neem aan dat je op goede en slechte vetten, bloedsuiker enzo doelt Wat dat betreft zullen die paar hamburgers ook wel meevallen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:44:32 #298
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_47341478
hehe je moet niet denken dat ik elke avond ga maccen of alleen koekjes ga eten Maar ik ga ook zeker niet alleen mager vlees eten voor de eiwitten. Lekker veel melk en gewoon wat vaker friet/pizza/chinees.

En ik ga ook niet voor de +10 kg. Als ik 6 of 7 kg haal, dat ik tegen de 80 kg aan hik, ben ik al zeer tevreden.
met dank aan SF
pi_47342745
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:01 schreef Fugie het volgende:

[..]

Eerst is het bullshit,
[..]

vervolgens zeg je hetzelfde

Enige wat ik zeg is dat junkfood echt niet zo slecht is tijdens een bulk. Als je snel en makkelijk wil bulken dan is junkfood gewoon een makkelijke route. Nee het is niet gezond als je 5x op een dag naar de mac gaat, heb ook nooit het tegendeel beweert. Maar wat kan er misgaan als je elke avond een big mac of 2 wegwerkt

En wat bedoel je precies met kwaliteitsmassa ? Neem aan dat je op goede en slechte vetten, bloedsuiker enzo doelt Wat dat betreft zullen die paar hamburgers ook wel meevallen.
Ik zeg helemaal niet hetzelfde, ik zeg het omgekeerde.

Nee, elke avond 2 big mac's is helemaal niet zo slecht . Open je ogen en tel eens op hoeveel tyfuszooi je dan binnenkrijgt.
pi_47345314
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:01 schreef Fugie het volgende:
Maar wat kan er misgaan als je elke avond een big mac of 2 wegwerkt
Je lichaam kan ervan dichtslibben. Ik raad het je niet aan, maar doe vooral wat je niet laten kan.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')