Hoelaat moet ik op welke auto letten ??quote:Enne swinckels, ik zal naar je zwaaien als ik 's ochtens naar m'n werk ga
Oej, ik ken veel mensen met een Peug. 306... Woon je in de (directe) buurt?quote:
Die naam heb ik eerder gehoord, doen we.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:19 schreef Faithz het volgende:
Ga ook eens langs bij Groenen in Veldhoven voor een offerte. Aanrader.
quote:1 Houtblazer, lopende van Quinten Matsyslaan naar Orkest;
2 Fagot, lopende van Quinten Matsyslaan naar Houtblazer;
3 1-lobo, lopende van Quinten Matsyslaan naar Houtblazer;
4 Hoorn, lopende van Quinten Matsyslaan naar Houtbiazer;
5 Klarinet, lopende van Quinten Matsyslaan naar Houtblazer;
6 Piccolo, lopende van Quinten Matsyslaan naar Houtblazer;
7 Blokfluit lopende van Quinten Matsyslaan naar Houtblazer;
8 Dwarsfluit, lopende van Quinten Matsyslaan naar Houtblazer;
9 Viool, lopende van Quinten Matsyslaan naar Jozef lsraelslaan;
10 Cello, lopende van Quinten Matsyslaan naar Quinten Matsyslaan;
11 Contrabas, lopende van Quinten Matsyslaan naar Koperblazer;
12 Gitaar, lopende van Quinten Matsyslaan naar Contrabas;
13 Altviool, lopende van Quinten Matsyslaan naar Koperblazer;
14 Trombone, lopende van Qulnten Matsyslaan naar Koperblazer;
15 Trompet, lopende van Trombone naartrombone;
16 Tuba, lopende van Trompet naar Trompet;
17 Xylofoon, lopende van Koperblazer naar Klavecimbel;
18 Triangel, lopende van Xylofoon naar Symfonie;
19 Koperblazer, lopende van Dirigent naar Symfonie;
20 Klavecimbel, lopende van Jozef lsraèlslaan naar Xylofoon;
21 Pauken, lopende van Klavecimbel naar Klavecimbel;
22 Tamboerijn, lopende van Klavecimbel naar Koperblazer;
23 Bekkens, lopende van Klavecimbel naar Klavecimbel;
24 Piano, lopende van Jozef lsraëlslaan naar Symfonie;
25 Harp, lopende van Piano naar Symfonie;
26 Dirigentplein, rondlopend van Jozef israëls laan naar Jozef Israëlslaan;
27 Symfonie, lopende van Quinten Matsyslaan naar Piano;
28 Orkest, lopende van Houtbiazer naar Symfonie.
Yup, was al wat langer bekend. Iets met de vergunningen, ze dachten dat zowel de bouw als iets met het bestemmingsplan tegelijk kon lopen. Niet dus, hoppa, weer zes weken (plus bouwvak) vertraging.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:07 schreef TheOneAndOnly het volgende:
heb gehoord dat de bouw is uitgesteld?
Klinkt leuk, alleen is er alleen in Almere een muziekinstrumentenwijk. Verder nergens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Leuk leukVeel succes met alles
Alleen die straatnamen, weer een of andere comissie met geen enkele inspiratie die dan maar een zooi muziekinstrumenten uit de kast hebben getrokken![]()
Zeker wel .. In Rotterdam is er ook 1 !quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, alleen is er alleen in Almere een muziekinstrumentenwijk. Verder nergens.
Goed, dat maakt drie.... Beter als weer een Piet Hein of Admiraal de Ruyterstraat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zeker wel .. In Rotterdam is er ook 1 !
Nu wel ja, nog vier weken! Na twee jaar dankzij ongegronde klachten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, ik zie dit topic nu pas
Het schiet wel op he, nu?Wat moet het lekker zijn om uit dat claustrofobische flatje weg te kunnen
Jeetje, dit is ondertussen al achterhaald.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:35 schreef gr8w8 het volgende:
Zo, de eerste stappen van de keuken zijn ook gezet. We hebben twee keukenboeren bezocht en gewoon gezegd dat we een minimaal budget hadden. Eens kijken waar ze mee kwamen. En allebei uiteraard net iets boven dat budget, maar toch met meer mogelijkheden dan je vooraf denkt te hebben. En toch weet je dan nooit zeker dat je niet genept wordt. Oja, we hebben niets getekend oid, dat heb ik hier al opgepikt.
Probleem is dat de voorkant van het huis wel bijna 4 meter breed is, maar daar dus ruim 3 meter ook meteen raam van. En in de hoek koken, neen. De optie die we nu in ons hoofd hebben zitten:
[ afbeelding ]
Greeploos, wit, ABS-blad. Breedte 'eiland' 210x90, me vijfpits fornuis. Beetje zoiets dus:
[ afbeelding ]
Alleen hebben we de zijkanten ook wit en geen bovenkastjes. En fatsoenlijke krukken ipv blokken.Maar, model 2006.
Alsof me dat iets boeit. Model 2007 is het model 2006 van 2008, zeg maar.
Rijswijk heeft ook een muziekbuurtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Goed, dat maakt drie.... Beter als weer een Piet Hein of Admiraal de Ruyterstraat.
Wij bij Momento in Gorinchem, maar dat was meer omdat we ze daar fysiek eens konden bekijken. ze zijn op meer plekken te bestellen, al is de prijs ook overal hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuke inrichtingsideëen! Waar heb je die eettafelstoelen vandaan? In mosgroen staan die leuk bij mijn tafel namelijk denk ik![]()
Heb je een idee hoe ze heten? Dan ga ik eens rondkijken welke kleuren er zijn en wat ze kostenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:32 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wij bij Momento in Gorinchem, maar dat was meer omdat we ze daar fysiek eens konden bekijken. ze zijn op meer plekken te bestellen, al is de prijs ook overal hetzelfde.
Yup, niks mis mee hoor. De eerste maanden wordt dat zelfs aangeraden onder de hippe naam: Rooming in. Maar het is hier geen OUD.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Slaapt Roos nog bij jullie op de kamer?
Navraag bij de baas: Bel Air. Deze dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je een idee hoe ze heten? Dan ga ik eens rondkijken welke kleuren er zijn en wat ze kosten
Den Bosch ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rijswijk heeft ook een muziekbuurt
Nouja die buurt ernaast, dat is Eindhoven. De ene straat kapitale villa's, de volgende weer pauper en dan weer gewoon modaal. Als echte Eindhovenaar hoor je dat te weten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:18 schreef marlieske het volgende:
Er word inderdaad een leuke nieuwe wijk uit de grond gestampt, mijn man is er al vanaf de start hoofd uitvoerder dus ik word iedere nacht 2x wakker gepiept door het alarm dat afgaat en dan meteen een signaal naar zijn mobieltje doorgeeftnu net weer vandaar de late nachtelijke reactie.
Nu rijd er inmiddels iedere dag en nacht bewaking rond die permanent op de bouw aanwezig is, en dat geeft hier toch wat rust.
Maar onttopic, leuke wijk mooie huizen qua stijl, kleur en materiaalkeuze alleen de buurt vind ik als niet eindhovenaar wat minder en dan doel ik op de omliggende wijk die behoorlijk verpaupert is en de kampbewoners een eindje verderop. Deze wijk heeft minister Vogelzang hard nodig![]()
De bouw heeft diverse malen te kampen gehad met wat probleempjes van mensen uit de buurt die wat problemen hadden met de bouw dit heeft er ook voor gezorgd dat de bouw voor aanvang al vaker uitgesteld werd telkens werd er bezwaar aangetekend door een wethouder uit Eindhoven, resultaat van de andere problemen is 2x de bouwkeet afgebrand en ik meen 1x een vereiker of hoe zo'n ding ook heeft een soort kraan/til geval.
De kosten liepen zo hoog op dat er is overwogen géén bouwkeet meer te plaatsen de verzekering werd het namelijk een beetje beu. Vandaar de 24/7 bewaking.
Foto is even van een site afgehaald maar we waren er bij, dit was kort na het starten van de bouw, toen eenmaal de nieuwe keet er stond ging die wederom de hens in.
[ afbeelding ]
Inmiddels worden de eerste huizen opgeleverd en is van fase 2 nog niet alles verkocht, of de 3de fase ooit start is naar mijn weten niet helemaal duidelijk omdat tja logisch natuurlijk de huizenmarkt nu redelijk stil ligt. Wij hopen iig dat ook die fase straks kan starten want dan werkt manlief de komende tijd lekker dicht bij huis![]()
Ik wens je veel woon genot in jullie nieuwe woning.
Open je eigen topic, Oirschottenesenaar!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:54 schreef miss_bleu het volgende:
ah zo lijkt project in Eindhoven wel wat te hebben. De lieven komt ook niet echt van de grond af
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Open je eigen topic, Oirschottenesenaar!
Zo'n drama dus ook? Waar zit het 'm in?
ontwerpt ze hem zelf? Niet roos dan he?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef gr8w8 het volgende:
Kamer van Roos wordt op dit moment ook ontworpen, daar komt een muurschildering. Details volgen.
Yup. Er komt een beetsje op van baasjesgezocht.com. Alleen staat op die website nog niets, dat is ook nog in aanbouw. Ondertussen heeft ze al wel een paar tassen en beestjes verkocht, plus al elders een muurschildering te doen. Dat gaat dus goed.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:02 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ontwerpt ze hem zelf? Niet roos dan he?
gaaaaf!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:10 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Yup. Er komt een beetsje op van baasjesgezocht.com. Alleen staat op die website nog niets, dat is ook nog in aanbouw. Ondertussen heeft ze al wel een paar tassen en beestjes verkocht, plus al elders een muurschildering te doen. Dat gaat dus goed.
Klusnichtquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef gr8w8 het volgende:
Dank je! We zijn er zelf ook blij mee. Bed komt pas in januari, maar na een twee dagen klussen maggie van mijn rug wel eerder komen.
Het was ook mijn idee om die verbanddoos mee te nemen.quote:
Hebben we inderdaad gehoord ja.quote:Op zondag 16 november 2008 09:50 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ga je het plafond van de zolder nog wit spuiten? ik kan je garanderen dat dat zeer mooi is... paar straten verderop bij jullie heeft iemand dat ook gedaan
dude! het is af!quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef gr8w8 het volgende:
Dank je! We zijn er zelf ook blij mee. Bed komt pas in januari, maar na een twee dagen klussen maggie van mijn rug wel eerder komen.
Nog wat meer foto's die hier nog niet stonden:
[ link | afbeelding ]
Ons huis, nr 29.
[ [url=http://farm4.static.flickr.com/3159/3027678712_5187e6e8d7.jpg]afbeelding ][/url]
De zolder met warmtewisseldingluchtafzuiger en HR.
[ link | afbeelding ]
De badkamer. Komt uiteraard nog een glazen wand voor, maar in elk geval al voorzien van Grohe Rain Dance.![]()
[ link | afbeelding ]
Overburen. Maar zo ziet ons blok er dus ook uit. Telkens twee bloks van vier huizen in een hofje, dus geen doorgaand verkeer door de straat. Ons huis is dus met tuin op het westen.
En nu die gaatjes ook aan het schuren.quote:Op zondag 16 november 2008 22:02 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zoals gezegd: vandaag heb ik me heel nuttig gemaakt met vooral het dichtplamuren van wat nietgaatjes op zolder. Helaas bleken die elke 20 cm te zitten.
Je had overal ook even een laagje stuc op kunnen plakken natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En nu die gaatjes ook aan het schuren.
Helaas, is hout, wat ook nog eens moet blijven ademen. Ach, het houdt je van de straat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je had overal ook even een laagje stuc op kunnen plakken natuurlijk
Ik had ook liever Seamonkeys gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn hout zou ademen zou ik nog eens kijken of het wel ècht goed dood was
Ik plak je d'r wel achter DD.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mooi huis Noud, ik krijg alleen jeuk van dat behang!
Thanks.quote:
De Klimt hangt:quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De slaapkamer. De kleuren van het bed komen niet helemaal overeen met het plaatje, maar het gaat om het idee.
Ik vraag mij af wat de technische reden is dat daar überhaupt een thermostaat kraan zitquote:Op zondag 30 november 2008 23:13 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die lekt dus heel zachtjes maar gestaag.Mag dus weer een mannetje van de bouw naar komen kijken, hopelijk wel deze week.
Vloerverwarming badkamer?quote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de technische reden is dat daar überhaupt een thermostaat kraan zit
Drie keer raden vanaf welke kant wij moeten komen als we vanaf de oude flat naar het nieuwe huis gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 18:52 schreef Frezer het volgende:
Mooie kleur en radiator in de badkamer! Succes met klussen!
Wordt trouwens best een mooie wijk volgens mij, had ik niet verwacht nav de omgeving. Alleen mogen ze wel de spoorwegovergang bij het asiel onderhand wel weer eens open gooien.
De rotonde is open, geheel onverwachts! Belachelijk groot, maar volgens mij is dat meer omdat er ook een stadsbus overheen moet. Die vervolgens elke 25 meter over een drempel heen dendert.quote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef Frezer het volgende:
Sterkte dan. Echt dramatisch, zo lang als dat duurt.
In elk geval woon je straks wel 100X beter dan in een betonnen bunker op meerhoven.
|Klik erop en verder bladeren.quote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef bleiblei het volgende:
Die tegels in de hal zijn gaaf.
Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd, een stuk mediterraner & daardoor wat misplaatst in het grijze NL. Maar dit ziet er zeker tof uit. Woonkamer ziet er ook tof uit
.
Maar tzijn wel wat kleine fotootjes hoor.
en in Beuningen, Kampen, Soest, Zevenaar, Den Bosch, Westland, Cromstrijen, Oud Beijerland, Tubbergen, Uden, Duiven, Barendrecht, Venray, Etten-Leur, Amersfoort, Maastricht, Rijswijk, Nieuwegein, Oldenzaal, Helmond, Spijkenisse, Dongen, Giessenlanden, Middelburg, Capelle a/d Ijssel, Noordwijk en ga zo maar door..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, alleen is er alleen in Almere een muziekinstrumentenwijk. Verder nergens.
Hey dimmen, mijn voornaam zit er ook tussen,quote:Op donderdag 25 december 2008 20:05 schreef gr8w8 het volgende:
In Geldrop waren ze wel origineel, alleen om gek van te worden: een hele wijk naar Lord of the Rings. Allemaal straten met de meest debiele namen van die kabouters.
Hier zitten hele bijzondere vogeltjes dan! Van het soort dat kit uit de kozijnen pulkt.quote:Op zondag 28 december 2008 12:19 schreef bleiblei het volgende:
Hier op de hoek hebben ze tijdens broedseizoen een hele strook groen weggekapt.
Dus als ze willen doen ze echt niet moeilijk over wat vogeltjes in bomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de twee kabels dus gewoon aangesloten op een telefoonstekker. Niet de meest elegante oplossing, maar die had ik nog liggen. Telefoonsnoer van modem naar kastje, op dat kastje twee telefoonstekkers. De ene dus via de internetkabel naar boven, de ander naar de aansluiting in de woonkamer. Je weet ooit nooit of die nodig is met spoed. De kabel in gebruik voor internet uiteraard rechtstreeks in het modem. Gekke stekker op het stopcontact was tijdelijk, omdat ik immers even wat meer stroom nodig had voor licht, boren en stopzuigen.
Welkom bij de V&D der webfora.
Klopt. Daar had ikw el aan gedacht, maar ik twijfelde nog of ik het modem hoger wilde hangen. Maar dat maakt dus geen zak uit en dus was een extra PVC buisje netter geweest.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Berker schakelmateriaal valt in prijs hard mee hoor !
Kijk maar eens wat hetzelfde schakelmateriaal maar dan van Peha of Busch en Jaeger kost
Ziet er verder netjes uit, alleen had ik in de meterkast eerst een buisje van 16 of 19 mm vastgespijkerd en daar vervolgens de kabels door heen halen(maar dat is nu vrij onmogelijk nu de stekkertjes er al aanzitten
)
Waar kun je zo'n grote doeken/behang/wat het ook is bestellen?quote:Op zondag 30 november 2008 22:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
De Klimt hangt:
[ [url=http://farm4.static.flickr.com/3171/3071566779_f65a7aeb4c.jpg]afbeelding ][/url]
Klopt, daar hebbennze 'de kus' op een soort vitrage-gordijn. Zal het vanavond even aan de baas in huis vragen. Design for Delight, uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:17 schreef marlieske het volgende:
zag van de week er een poster van bij de IKEA iig leek er wel heel sterk op. (maar was 't niet)
Stimmtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klopt, daar hebbennze 'de kus' op een soort vitrage-gordijn. Zal het vanavond even aan de baas in huis vragen. Design for Delight, uit m'n hoofd.
Ik zie dat het in 4 delen is, zie je dan geen lijnen/randen? PS: is die man op de foto zo klein? Het "doek" lijkt wel 3 meter hoog zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klopt, daar hebbennze 'de kus' op een soort vitrage-gordijn. Zal het vanavond even aan de baas in huis vragen. Design for Delight, uit m'n hoofd.
Het behang op onze slaapkamer is in vier delen, 2.2x1.94. Heel klote om te behangen, omdat het erg dun papier is wat nog een beetje krimpt. Gelukkig wel gelukt dus, alleen een heel klein randje boven bij het plafond wat net niet 100% is. Koste wel even wat zweetdruppels.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:36 schreef Zigger het volgende:
[..]
Ik zie dat het in 4 delen is, zie je dan geen lijnen/randen? PS: is die man op de foto zo klein? Het "doek" lijkt wel 3 meter hoog zo.![]()
Eettafel staat ineens weer bij de Trendhopper. Kortom, die is weer te koop. Ik weet niet of ze iets fysiek hebben veranderd om aan het vonnis te ontsnappen, maar op het oog was die tafel nog identiek aan die wij al hadden.quote:
Veel groter als dit wordt ie niet. http://www.flickr.com/pho(...)t-72157604216166114/quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:04 schreef Ml-etje het volgende:
* Kick * je hebt me wel op een idee gebracht met het toilet (de portugese tegels ervoor) heb je daar ook een grote foto van? Zou ik heel blij van worden (en de tegelzetter ws nog meer).
Iemand ervaring mee? Het is nu een zes maanden na oplevering, dus die laatste termijn als stok achter de deur is allang betaald. Ik heb maar meteen verwezen naar de GIW garantie, want dit moet geen maanden gaan duren. Ik heb het wel een beetje gehad met Ballast-Nedam. Zoveel kleine dingetje, gewoon net niet netjes afgewerkt. Het meeste kun je zelf wel oplossen, maar voor de bak geld die ze er voor krijgen, hadden ze wel beter hun best mogen doen. En als je dan ziet hoe lang het duurt voordat je serieus wordt genomen als het gaat over een defecte riolering...quote:Een waterleiding lekt in de vloer ter hoogte van de keuken. De klachtenbrief is al onderweg naar Ballast-Nedam. Gezien de potentiële schade en de eerdere ervaring met de probleemaanpak van Ballast-Nedam, hebben we ze maar meteen schriftelijk in drievoud op de hoogte gesteld. Die eerdere ervaring was een maandje na oplevering rond kerst en nieuw, toen de riolering verstopt leek. Dat duurde maar vier weken voordat dat opgelost was.
Toen was het probleem een ingedeukte buis, een paar meter in de straat. Maar daarnaast was de riolering bij de voordeur onder tegenschot aangelegd. Foutje. Vlak voor kerst wat geborrel en was er een gat gegraven en waren de bouwlui gevlogen. het viel allemaal wel mee. Vervolgens begon er water in de put te staan en hebben we de wasmachine maar even niet aangezet. Ballast-Nedam vond dat het nog wel even kon wachten, achteraf zou het komen doordat werkopdrachten niet goed waren doorgegeven, vingertjes werden gewezen naar andere afdelingen enzovoort.
En nu dit.
Vandaag zijn we buiten aan de slag gegaan met het zaaien van gras. En bij gras hoort sproeien, dat werd dus de eerste keer dat het buitenkraantje open moest. Maar daar kwam geen water uit. Niks. Niet zo gek, want in de meterkast stond de kraan voor deze leiding nog dicht, niks mis mee. Het openzetten van deze kraan leverde me echter meteen een klein regenbuitje op, want er miste een kraantje op een volgend stukje. Zo'n kraantje om de druk eraf te halen en de leidingen leeg te laten lopen.
Dat was zo gehaald bij de bouwmarkt, daarvoor wachten op de Ballast-nedam zou wel heel zonde van de tijd zijn. Dus dat ding erop, klaar. Kraan open en he, er liep veel water in en bleef lopen. Zoveel water ging er toch niet in die lege leiding, zou het buitenkraantje openstaan? Ook niet. Al snel werd het probleem duidelijk, in de keuken stonden wat kleine plasjes water. De leiding was lek en niet zo'n beetje ook.
Kortom, die leiding is niet getest door de bouw zelf, anders hadden ze het missende kraantje zelf ook al ontdekt. Met een beetje pech moet de vloer er dus uit. Hoe dan ook, is het maar afwachten of er geen waterschade aan de houten vloer is. Ik ben benieuwd hoe snel Ballast-Nedam deze keer reageert, en met wat voor actie. Mocht iemand ervaring met zoiets hebben, hoor ik het graag. Lijkt me dat ze ook aansprakelijk zijn voor de vloer, aangezien dit niet zichtbaar kon zijn bij oplevering, en wel een ernstige constructiefout is.
Klopt. Die heeft ook een brievenbus aan 't hek. Daar is ook een copie heen gegaan, op zaterdag was ie er natuurlijk niet. We hebben het expres meteen schriftelijk gedaan, en ook naar kantoor, zodat het meteen vast ligt. Je weet nooit wat er allemaal open moet en wat dat voor werk/kosten kan zijn.... Mogelijk is het al op te lossen met een buisje in de lekke buis te schuiven, maar voor hetzelfde geld moet de vloer eruit...quote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef marlieske het volgende:
Er loopt op de bouw toch nog steeds een uitvoerder en/of timmerman rond ik zou het via hun proberen onder de aandacht te brengen aangezien dat de kortste weg is, hun weten exact wie je kan bellen of direct aanspreken om dit soort zaken snel opgelost te krijgen.
Netjes tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:44 schreef gr8w8 het volgende:
Goed nieuws: ballast-nedam heeft het schrijven in elk geval goed opgepikt. Gistermorgen is er al iemand komen kijken.
Het is zelfs de eerste keer dat ik er van hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:31 schreef marlieske het volgende:
[..]
Netjes toch![]()
Merken jullie als bewoners er nou iets van dat de kampbewoners regelmatig de weg blokkeren (of is er inmiddels een aparte weg voor de BN en jullie als bewoners)?
Mijn man was er vandaag 45 minuten later door thuisde gemeente moest komen om de weg vrij te maken stonden zelfs vrachtwagens te wachten die zo de bouw niet op konden.
Yup, rapport ook gedownloaderd van de website. Best interessant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:57 schreef bleiblei het volgende:
Wij kregen van de week een brief van de gemeente dat ze de doolstraat af willen sluiten.
Dat is voor ons een beetje ver van onze bed show, maar hebben jullie die brief ook gekregen?
Mwah denk dat het wel meevalt met je stereotypen denken, mijn man is hoofd uitvoerder op Berkelbosch en zijn keet is nog maar 2x in de hens gezet, en dan zwijgen we nog maar ff over al het materiaal zoals 2 graaf machines en diverse andere werktuigen die ook afgebrand zijn vaak al dan niet van onder aannemers.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:25 schreef gr8w8 het volgende:
Maar misschien denk ik teveel in stereotypen.
Nadat het clubhuis van de tennisbanen drie maal in de fik is gezet door onbekende daders, omdat die onbekende daders weg zouden moeten. Die kantine wordt ook wel het Pfaffiljoen genoemd.
De houten vloer moet dus via onze verzekering, die weer naar de bouw gaat, die weer naar diegene gaat die de leiding heeft gelegd, zoiets zal het wel worden. Het werk in de cementvloer en de leidingen, dat zit rechtstreeks bij de bouw, maar die houten vloer is nu extra natuurlijk. Men gaf aan dat die leiding "geperst" had moeten worden, even druk erop en gecontroleerd. Dat is blijkbaar niet gebeurd, want anders was het zeker ontdekt met zo'n gat. Het is klote.quote:
Wij zijn nog geen schimmel tegen gekomen hier in ons "echte" jaren 30 huisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:56 schreef gr8w8 het volgende:
Kut. Plint in de hal, andere kant van de muur, is ook nat. De muur zelf dus ook. Zelfs al schimmel op die plint. Wel vet, hoewel nieuwbouw, woon ik nu écht in een jaren 30 huis met alle klusjes en schimmel en gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |