Vandaag de koopovereenkomst en men zei dat er 70% verkocht was. 60% was de grens voordat de bouw zou starten, dus dat is in elk geval in orde. Die bouwvergunningen, dat klopt inderdaad. GIW is rond, milieuvergunningen enzo ook, alleen nu nog hopen dat er geen kikkers in de grond zitten.
![]()
Met de bouw van de sociale voorzieningen ( De Toeloop) zijn ze al mee gestart dacht ik. Over geluid maak ik me niet zo'n zorgen verder, we hebben vroeger allebei praktisch langs het spoor gewoond in Geldrop, zonder geluidswal. Die komt er nu wel, betere isolatie dan die huisjes daar en niet wat verder.
Wat ook meespeelde, is dat er niet zoveel ruimte meer over is in E-town voor zulke projecten. De Picus start straks, maar dat zal ook niet goedkoop zijn. Strijp S heb ik zo mijn twijfels bij of dat echt wat wordt. We staan/stonden daar verder wel voor ingeschreven overigens, dus als het dit niet was geweest.
![]()
![]()
Op de rode X komt ons plekje dus. Bomenrij daarboven blijft staan. Dat asiel is dus een dikke twee tennisbanen verder. Die gaan dus ook nog weg en komen links onder. Kamp gaat nog weg. Voetbalvelden komen rechtsonder drie terug. Het enige wat ik me nog wel afvraag, is of er nog een brug komt over het kanaal, bij het spoor ofzo. Alleen voor fietsers en voetgangers is al best.