ontwerpt ze hem zelf? Niet roos dan he?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:35 schreef gr8w8 het volgende:
Kamer van Roos wordt op dit moment ook ontworpen, daar komt een muurschildering. Details volgen.
Yup. Er komt een beetsje op van baasjesgezocht.com. Alleen staat op die website nog niets, dat is ook nog in aanbouw. Ondertussen heeft ze al wel een paar tassen en beestjes verkocht, plus al elders een muurschildering te doen. Dat gaat dus goed.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:02 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ontwerpt ze hem zelf? Niet roos dan he?
gaaaaf!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:10 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Yup. Er komt een beetsje op van baasjesgezocht.com. Alleen staat op die website nog niets, dat is ook nog in aanbouw. Ondertussen heeft ze al wel een paar tassen en beestjes verkocht, plus al elders een muurschildering te doen. Dat gaat dus goed.
Klusnichtquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef gr8w8 het volgende:
Dank je! We zijn er zelf ook blij mee. Bed komt pas in januari, maar na een twee dagen klussen maggie van mijn rug wel eerder komen.
Het was ook mijn idee om die verbanddoos mee te nemen.quote:
Hebben we inderdaad gehoord ja.quote:Op zondag 16 november 2008 09:50 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ga je het plafond van de zolder nog wit spuiten? ik kan je garanderen dat dat zeer mooi is... paar straten verderop bij jullie heeft iemand dat ook gedaan
dude! het is af!quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef gr8w8 het volgende:
Dank je! We zijn er zelf ook blij mee. Bed komt pas in januari, maar na een twee dagen klussen maggie van mijn rug wel eerder komen.
Nog wat meer foto's die hier nog niet stonden:
[ link | afbeelding ]
Ons huis, nr 29.
[ [url=http://farm4.static.flickr.com/3159/3027678712_5187e6e8d7.jpg]afbeelding ][/url]
De zolder met warmtewisseldingluchtafzuiger en HR.
[ link | afbeelding ]
De badkamer. Komt uiteraard nog een glazen wand voor, maar in elk geval al voorzien van Grohe Rain Dance.![]()
[ link | afbeelding ]
Overburen. Maar zo ziet ons blok er dus ook uit. Telkens twee bloks van vier huizen in een hofje, dus geen doorgaand verkeer door de straat. Ons huis is dus met tuin op het westen.
En nu die gaatjes ook aan het schuren.quote:Op zondag 16 november 2008 22:02 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zoals gezegd: vandaag heb ik me heel nuttig gemaakt met vooral het dichtplamuren van wat nietgaatjes op zolder. Helaas bleken die elke 20 cm te zitten.
Je had overal ook even een laagje stuc op kunnen plakken natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En nu die gaatjes ook aan het schuren.
Helaas, is hout, wat ook nog eens moet blijven ademen. Ach, het houdt je van de straat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je had overal ook even een laagje stuc op kunnen plakken natuurlijk
Ik had ook liever Seamonkeys gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn hout zou ademen zou ik nog eens kijken of het wel ècht goed dood was
Ik plak je d'r wel achter DD.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mooi huis Noud, ik krijg alleen jeuk van dat behang!
Thanks.quote:
De Klimt hangt:quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:26 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De slaapkamer. De kleuren van het bed komen niet helemaal overeen met het plaatje, maar het gaat om het idee.
Ik vraag mij af wat de technische reden is dat daar überhaupt een thermostaat kraan zitquote:Op zondag 30 november 2008 23:13 schreef gr8w8 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die lekt dus heel zachtjes maar gestaag.Mag dus weer een mannetje van de bouw naar komen kijken, hopelijk wel deze week.
Vloerverwarming badkamer?quote:Op maandag 1 december 2008 17:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de technische reden is dat daar überhaupt een thermostaat kraan zit
Drie keer raden vanaf welke kant wij moeten komen als we vanaf de oude flat naar het nieuwe huis gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 18:52 schreef Frezer het volgende:
Mooie kleur en radiator in de badkamer! Succes met klussen!
Wordt trouwens best een mooie wijk volgens mij, had ik niet verwacht nav de omgeving. Alleen mogen ze wel de spoorwegovergang bij het asiel onderhand wel weer eens open gooien.
De rotonde is open, geheel onverwachts! Belachelijk groot, maar volgens mij is dat meer omdat er ook een stadsbus overheen moet. Die vervolgens elke 25 meter over een drempel heen dendert.quote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef Frezer het volgende:
Sterkte dan. Echt dramatisch, zo lang als dat duurt.
In elk geval woon je straks wel 100X beter dan in een betonnen bunker op meerhoven.
|Klik erop en verder bladeren.quote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef bleiblei het volgende:
Die tegels in de hal zijn gaaf.
Ik had een heel ander beeld in mijn hoofd, een stuk mediterraner & daardoor wat misplaatst in het grijze NL. Maar dit ziet er zeker tof uit. Woonkamer ziet er ook tof uit
.
Maar tzijn wel wat kleine fotootjes hoor.
en in Beuningen, Kampen, Soest, Zevenaar, Den Bosch, Westland, Cromstrijen, Oud Beijerland, Tubbergen, Uden, Duiven, Barendrecht, Venray, Etten-Leur, Amersfoort, Maastricht, Rijswijk, Nieuwegein, Oldenzaal, Helmond, Spijkenisse, Dongen, Giessenlanden, Middelburg, Capelle a/d Ijssel, Noordwijk en ga zo maar door..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, alleen is er alleen in Almere een muziekinstrumentenwijk. Verder nergens.
Hey dimmen, mijn voornaam zit er ook tussen,quote:Op donderdag 25 december 2008 20:05 schreef gr8w8 het volgende:
In Geldrop waren ze wel origineel, alleen om gek van te worden: een hele wijk naar Lord of the Rings. Allemaal straten met de meest debiele namen van die kabouters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |