Ja, ik dacht dat ie pech had!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Was wel even spannend met de Peugeot die geen zin meer had in de laatste ronde
ze hebben wel gelijk..., maarja das ook LeMansquote:
Die auto heeft problemen, waarom zou je dan het risico nemen?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ze hebben wel gelijk..., maarja das ook LeMans![]()
25equote:Op zondag 17 juni 2007 15:05 schreef MikeyMan het volgende:
En bleek?
dit is lemans dat zei ik ookquote:Op zondag 17 juni 2007 15:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die auto heeft problemen, waarom zou je dan het risico nemen?
Ze hebben 358 rondjes 2de gelegen, dus dat laatste rondje mogen ze van wachten...
Die gasten overdrijven echt enorm, bovendien is het niet objectief, wat het wel zou moeten zijn.
Want? Je mag niet blij zijn als je weer voor het eerst meedoet in redelijk zware omstandigheden (regen e.d.) met een nieuw concept (voor Peugeot) dat je in eigen land 2de wordt?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:11 schreef WEST het volgende:
[..]
dit is lemans dat zei ik ookmaar ga niet zo overdreven juichen
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:20 schreef Klonk het volgende:
deze week was voor mij al genoeg reden om heel gelukkig te zijn met digitale televisie Live streams, radiolemans.com en Live Timing
Bij de Indy 500 was het net zo verschrikkelijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die had nog niet echt door hoe endurance racen werkt.
quote:It looks like the peugeot is designed for 24 hours not for 24 hours and 10 minutes
quote:
Ik had het idee dat ze voor het eerst Le Mans aan het kijken warenquote:
kijk even op le-mans.mijnalbum.nl daar heb ik hem al in het grote resolutie mapje staan. verzoekjes kunnen ook hier ingediend wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:00 schreef don-diablo het volgende:
Ultimora
Toffe foto's vooral die foto van die R10 is geweldig. Heb je die ook in het groot?
Lekker veel TVR's gespot zag ikFantastische bakken zijn het ook, vergeet nooit dat er eentje bij ons in de straat stond in Londen en wat een bak is het ook, ik wil ook een Tuscan
Ben je er wel eens geweest ?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef Game_Error het volgende:
die camping is echt geniaal. Al die dure auto's naast de tentjes
Haha, altijd leuk zo'n diehards. Hij heeft zelfs geen plaats voor zijn slaapmatje.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:56 schreef Ultimora het volgende:
en auto's spotten op de terugweg
[afbeelding]
nee ik ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest ?
Als je er heen gaat schrik niet, geregeld zie je mooie engelse wagens als tafel gebruikt worden.
Een porsche 911 GT2 waarvan de achterspoiler helemaal volgestapeld is met die kleine rotbierflesjes.![]()
Fantastisch.
F1 is een stukkie duurder voor slechts 2 uurtjes hooguit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:59 schreef Game_Error het volgende:
[..]
nee ik ben er nog nooit geweest
ik zou er wel zo graag heen willen, dat zal ook heus nog wel eens komen, ik ben immers pas achtien, en nog bezig voor mn rijbewijs.
verder wil ik ook spa nog eens zien, dat lijkt me met de F1 ook heel tof (ze rijden er toch weer dit jaar?)
Hardstikke mooie foto's! ik zat zelf de hele tijd te kloten met die hekken (maar was te lui / dronken om te gaan zoeken naar goede locaties)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Wist je dat ik precies hetzelfde dacht een paar dagen geleden toen ik halfdronken om half zes 's ochtends le mans aan het kijken wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit er ook erg over na te denken om volgend jaar ook te gaan ja...
Was idd schitterend geregeld. Alle coureurs waren er, Peter van Erp met echtgenoot (de laatste kwam vrijdagavond nog even bij ons buurten) en natuurlijk Hans van Rennes, die een prachtige uitleg gaf over de historie, het doel en de toekomst van Spyker. Het koele van Spyker is bij ons compleet teniet gedaan, warm ontvangst en een goede verzorging. Bij deze hartelijk dank aan hun adresquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:Op de koffie bij Spyker, mooi geregeld voor wat meestal een kil team leek.
De relatie met RfH is super, Jan is echt een gouwe vent. Drinking for Holand komt uiteindelijk toch wel voor Jan, we hopen dan ook dat hij nog wel een paar jaar zal rijden zodat we al die jaren voor hem zullen juichen. Jan is onze Mr. LeMans, hoe vaak Kristensen nog zal winnen.quote:De relatie RfH/DfH is zichtbaar goed, mooie foto van Jan op jullie schouders.
De oranje rook voor de RfH-box was van een gedeelte van onze groep, zo ook de(zelfde) oranje rook voor de Spyker pitboxen. De mannen van LeMansBastards stonden ergens in het midden, en deden als vanouds zeer hun best. Veel kritiek gekregen op de oranje rook, echter veel pluimen op de confetti gekregen (die was idd van ons). Volgend jaar gaan we verder met de confetti. Dat zijn zgn. "PartyPoppers" die de confetti wel 20 meter de lucht inschiet. Met een stuk of 50 van die dingen (deze keer slechts 8 stuks) zullen we de tribune eens flink gaan kleuren volgend jaar, en dan zonder gedoe met ouderen en kinderen die amper kunnen ademen vanwege de overtollige oranje rook!quote:Er stonden Hollanders voor de Spyker pitboxen en voor de RfH pitbox, ik heb de oranje rook gezien van de groep voor de Spyker pitboxen, en er vloog twee keer rood-wit-blauwe "confetti" door de lucht maar ik zag niet waar vandaan; jullie? Het vuurwerk dat wij hadden hebben we op de parking (Vert) tijdens de BBQ afgestoken, en ook nog wat 's nachts bij de Esses.
O_O Ik ga wel naast een strakke kont liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 04:42 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Da's het nadeel als je aan de andere kant van de plas woontquote:Op dinsdag 3 juli 2007 04:42 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:Paddy, ik ben jaloers op je LMS bezoeken, volgend jaar weer Sebring? (Als ik $1000 vind om stuk te slaan overweeg ik 't, maar de Daytona 24 of Indy 500 zijn ook wel erg aantrekkelijk als het om mega-events gaat). In ieder geval veel plezier toegewenst op Silverstone over 2.5 maand!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |