suoper link! dit is voor mij als beginner super nuttige infoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:31 schreef Tommeh het volgende:
Verplichte kost voor de Le Mans Beginner en ook voor de echte fans natuurlijk:
http://www.totalsportscar.com/caguide/caguide2007.pdf
ISM Drinking for Holland
Ik zal mijn laptop meenemen danquote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Vrijdagochtend 05:00 vertrekken we, rond het middaguur het tentje opzetten, en naar het circuit voor de pitwalk, en dan hopelijk naar het centrum voor de Parade. Ik verwacht dat we dan terug naar de camping gaan voor de BBQ, en niet naar Maison Blanche, dus Paddy, mocht je dit nog lezen; see you at the drivers presentations of ergens langs de baan.![]()
Die Club Arnage guide is super, had 'm al gedownload (maar nog niet geprint), wat een bulk aan info zeg!
Sanger; RTL zal via de website hopelijk de race streamen (deden ze vorig jaar) en via radiolemans.com is het commentaar te beluisteren. That should work.
Nog 5 dagen!![]()
Vandaag weer harde regen. Ik denk niet dat de tijden nog verbeterd gaan worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Tommeh het volgende:
Keiharde regen! oeioei
Ook LMP1 en GT1 zijn zeer interessant:quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:48 schreef Argento het volgende:
De GT2 belooft een mooie Ferrari/Porsche strijd te worden. Een herhaling wellicht van Sebring eerder dit jaar.
Dat bericht waar je naar linkt is van donderdagochtend...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Het zit er op! De kwalificatie sessie van gisteren bepaalt de startposities zaterdag. Zie Fok! Sport: http://sport.fok.nl/f1/nieuws/38553
Vanwege regen zijn de tijden gisteren niet verbeterd, dus uitslag kwalificatie woensdag is de startopstelling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat bericht waar je naar linkt is van donderdagochtend...
Is er iemand die de uitslag van gisteren heeft??
vorige ronde was 3:38.357 voor RfH.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens de website van RfH is Bleekemolen gecrashed vanwege problemen in de cockpit, typisch Hollands (remember Albers)
Gelukkig zijn ze nu de baan weer op en de rondetijden zijn ok.
erg handig, en nog goede kwaliteit ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:41 schreef zwelgje76 het volgende:
Live beelden via RTL op internet! Ga naar http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/lemans/home/ en klik op RTL GP livestream. Nice.![]()
LMP1quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jan Lammers rijdt weer rondetijden van 3 minuut 40 , gemiddeld 2 minuten per ronde sneller dan de eerste 20 plaatsen in de huidige stand boven hem
2 minutenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jan Lammers rijdt weer rondetijden van 3 minuut 40 , gemiddeld 2 minuten per ronde sneller dan de eerste 20 plaatsen in de huidige stand boven hem
2 minuten sneller lijkt me sowieso wat erg veel.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja nu niet meer, nu zit er net een ander achter het stuur
quote:Op zondag 17 juni 2007 08:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat is er met de Nr2 Audi gebeurt??
quote:Le Mans update 9: Koploper valt uit
Tegenslag voor Audi. Met nog zeven uur te gaan is koploper Dindo Capello in de Indianapolis section hard de baan afgegaan. De Italiaan van #2 verloor de macht over de wagen toen hij het linkerachterwiel verloor.
Top drie
De R10 was te zwaar beschadigd om gerepareerd te worden. Audi #2 had tot aan de crash aan kop gelegen. De koppositie is nu overgenomen door Frank Biela in de Audi #1. Beide Peugeot's schuiven door naar plaats twee en drie.
Problemen
Audi kreeg afgelopen nacht te kampen met problemen. Audi #2 had een probleemvolle pitstop toen een achterwiel niet goed werd gemonteerd op de auto. Mogelijk heeft dit een rol gespeeld tijdens de crash.
Beton
Bij Audi #1 zat er een stukje beton vast onder de neus van de wagen. In de pits werd dat stuk verwijderd, maar later moest de R10 opnieuw naar de pits waarbij de neus van de wagen werd verwijderd. Vervolgens keken de monteurs naar de stuurinrichting.
Peugeot
Ook bij Peugeot is men bezorgd. Tijdens iedere pitsstop wordt bij beide auto's extra gelet op het koelingsysteem. Kennelijk heeft het team iets gezien op de telemetrie.
Spyker
Voor de tweede en laatste Spyker Squadron is Le Mans voorbij. Het trio Andrea Belicchi, Andrea Chiesa en Alex Caffi kreeg te maken met versnellingsbakproblemen. Eerder raakte #85 van de baan waarbij de voorkant en vooruit beschadigd raakte.
Probleem
Racing for Holland vecht zich nog steeds naar voren. Momenteel rijdt #14 op een 26ste plaats, maar de auto heeft een terugkerend gasklepprobleem. Aston Martin Racing #007 van Peter Kox had een beschadigde splitter. Inmiddels rijdt het team op fraaie negende plaats.
Nederlanders
Michael Vergers rijdt met Barazi Epsilon #32 op een achttiende plaats en Jos Menten is met Team Modena #59 24ste. Ook Team Modena had afgelopen nacht problemen. Na een spin raakte de achterkant van de wagen beschadigd, vervolgens moest de #59 naar de pits vanwege een lekke band.
Dat is dus het probleem bij Peugeot, waar ze volgens mij al vanaf het begin wat last van hebben.quote:Problems for the No.8 Peugeot, car runs hot
De ene Spyker had net als vorig jaar iets met de motor. Lijkt me het zwakke punt van de Spyker.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:07 schreef WEST het volgende:
* WEST schakelt ff naar motorsTV![]()
jammer dat spykers eruit zijn
en uitgevallen zegt marc Genequote:
Om welke reden?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
safety car
Ze zijn de baan weer opquote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ben bang dat Peugeot het einde niet gaat halen
Was wel even spannend met de Peugeot die geen zin meer had in de laatste rondequote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Bruce117 het volgende:
En uiteraard weer een Audi die gewonnen heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |