Ja, ik dacht dat ie pech had!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Was wel even spannend met de Peugeot die geen zin meer had in de laatste ronde
ze hebben wel gelijk..., maarja das ook LeMansquote:
Die auto heeft problemen, waarom zou je dan het risico nemen?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ze hebben wel gelijk..., maarja das ook LeMans![]()
25equote:Op zondag 17 juni 2007 15:05 schreef MikeyMan het volgende:
En bleek?
dit is lemans dat zei ik ookquote:Op zondag 17 juni 2007 15:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die auto heeft problemen, waarom zou je dan het risico nemen?
Ze hebben 358 rondjes 2de gelegen, dus dat laatste rondje mogen ze van wachten...
Die gasten overdrijven echt enorm, bovendien is het niet objectief, wat het wel zou moeten zijn.
Want? Je mag niet blij zijn als je weer voor het eerst meedoet in redelijk zware omstandigheden (regen e.d.) met een nieuw concept (voor Peugeot) dat je in eigen land 2de wordt?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:11 schreef WEST het volgende:
[..]
dit is lemans dat zei ik ookmaar ga niet zo overdreven juichen
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:20 schreef Klonk het volgende:
deze week was voor mij al genoeg reden om heel gelukkig te zijn met digitale televisie Live streams, radiolemans.com en Live Timing
Bij de Indy 500 was het net zo verschrikkelijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die had nog niet echt door hoe endurance racen werkt.
quote:It looks like the peugeot is designed for 24 hours not for 24 hours and 10 minutes
quote:
Ik had het idee dat ze voor het eerst Le Mans aan het kijken warenquote:
kijk even op le-mans.mijnalbum.nl daar heb ik hem al in het grote resolutie mapje staan. verzoekjes kunnen ook hier ingediend wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:00 schreef don-diablo het volgende:
Ultimora
Toffe foto's vooral die foto van die R10 is geweldig. Heb je die ook in het groot?
Lekker veel TVR's gespot zag ikFantastische bakken zijn het ook, vergeet nooit dat er eentje bij ons in de straat stond in Londen en wat een bak is het ook, ik wil ook een Tuscan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |