quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar dat appartement![]()
Welke periode ga je?
oh dan zijn wij allang terug we vertrekken al 2 juliquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wij gaan 5 augustus duuvelke
houden jullie het wel heel ?! maar hoop dat jullie met goede verhalen terug komen, anders gaan we er al heen met een minder gevoel natuurlijk!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
oh dan zijn wij allang terug we vertrekken al 2 juli![]()
Wat zijn dé dingen die je op kreta moet doen, die niet in het breezer / Maikuuul vakantie lijstje voor zouden komen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Topique over Kreta: Chersonissos
Kreta is een perfecte bestemming voor de veelzijdige vakantieganger. Behalve een heerlijk klimaat, mooie stranden, leuke restaurantjes en uitgaansmogelijkheden, biedt Kreta ook op het gebied van cultuur en natuur enorm veel mogelijkheden. (Aldus de Jiba site, maar waar de meeste van ons op uit zijn is gewoon vet uitgaan en zon, zee, strand!!)
![]()
Jeep Safari moet echt heel mooi zijn... Gaan wij in ieder geval wel doen...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat zijn dé dingen die je op kreta moet doen, die niet in het breezer / Maikuuul vakantie lijstje voor zouden komen?![]()
shit zegquote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat zijn dé dingen die je op kreta moet doen, die niet in het breezer / Maikuuul vakantie lijstje voor zouden komen?![]()
He Jeroen!!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar ligt Loutro ten opzichte van Cherssonissos!? Ik zat zelf in Koutouloufari; een bergdorp net boven Cherssonissos. Wij hadden trouwens toen ook een auto gehuurd en een beetje gaan rondrijden richting Retimnon. Ook leuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Scooter huren zit ik inderdaad aan te denkenWe zitten in Loutro. De plaats zelf is auto-brommer-motor vrij, dus nog even kijken hoe we dat precies gaan doen
Enige nadeel van de jeep safari eerder genoemd, vind ik dat er heel groot "Nederlandse " .. bij staat. En daarvoor vlieg ik natuurlijk niet naar zuid europa![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:08 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Waar ligt Loutro ten opzichte van Cherssonissos!? Ik zat zelf in Koutouloufari; een bergdorp net boven Cherssonissos. Wij hadden trouwens toen ook een auto gehuurd en een beetje gaan rondrijden richting Retimnon. Ook leuk.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Radjesh het volgende:
Fuck! Ik heb zin in de vakantie!
Golfenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
en uitermate intelligent converseren over uiteenlopende ingewikkelde onderwerpenquote:
Ga je dr werken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:42 schreef miss.cutie4you het volgende:
Heel de zomermaanden aanwezig op Kreta
![]()
Jij wasa in Bruins zondag... Als ik je gezicht goed heb onthouden?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:42 schreef miss.cutie4you het volgende:
Heel de zomermaanden aanwezig op Kreta
![]()
Jaaaaaaaaah, (moeten nog wel alles effe afronden).....en mega vakantie houden!!!!!!quote:
Mooie lambalquote:Op maandag 2 april 2007 12:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jij wasa in Bruins zondag... Als ik je gezicht goed heb onthouden?
Zie op een foto staan, ik was er ook! Whieejj!
Daar zit ik ook vanaf 26 juliquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
App elmi, 14 tot 14 aug!
Nou ik heb je in bruins zelf niet gezien, anders had ik dat wel even gedaan hoor...quote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaah, (moeten nog wel alles effe afronden).....en mega vakantie houden!!!!!!Loving it!
[..]
Mooie lambalEn dan spreek je me niet effe aan......
Damn, staan die foto's van Bruins nu alweer op de pagina..maar snel effe kijken dan!![]()
Ahwww, dan moet jij mij vlak voor die tijd nog maar eens even melden of het een beetje mooi is daar!quote:Op maandag 2 april 2007 20:36 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Daar zit ik ook vanaf 26 juli![]()
![]()
Dan ist goed!quote:Op maandag 2 april 2007 21:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nou ik heb je in bruins zelf niet gezien, anders had ik dat wel even gedaan hoor...
![]()
Bekeek de foto's en zag toen een "bekend" gezicht!
In 2003 was er in Malia een Spar!quote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Weet iemand ook of er in de buurt van Chersonissos een grote supermarkt zit waar goedkoop eten en drinken te halen is?
Wij gaan sowieso een paar dagen een auto huren, dus vervoer is geen probleem daarnaar toe
ok thnx, maar ik bedoelde eigenlijk meer zo'n grote supermarkt als die ze ook in Frankrijk kennen zeg maar...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef Typmuts het volgende:
[..]
In 2003 was er in Malia een Spar!
Ook tegenover Star Beach zit een aardig grote supermarkt die in ieder geval een stuk goedkoper is dan de supermarkt die middenin Chersonissos zit (vlakbij zo'n wannabee McDonald's..).
Dat is ook niet echt lang te noemenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:29 schreef InnocentFR het volgende:
Ik ga ook de massa daarzo opzoeken met 6 vrienden, 1 aug t/m 8 augustus met het vliegtuig.
Relaxed wat was je kwijt als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:09 schreef italiaan1987 het volgende:
ja wij zijn er ook van 8 t/m 19 augustus..ons hotel pela maria was overboekt, nu zitten we in appartementen cretan vieuw op basis van all inclusive voor dezelfde prijs.
Begin augustus gaan. Gezelligggggquote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Relaxed wat was je kwijt als ik vragen mag?
Wij willen ook naar Kreta gaan, maar zijn niet alle reizen al zo'n beetje weg nu?
689 inc. luchthaven belasting. exc reis en annuleringsverzekerkingquote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Relaxed wat was je kwijt als ik vragen mag?
Wij willen ook naar Kreta gaan, maar zijn niet alle reizen al zo'n beetje weg nu?
Ligt eraan wanneer mijn maten vrij kunnen nemen.quote:
Idem..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
6 juli, Porto Village.
Ja dit is een TVP.
En ben je er al uit?quote:Op zondag 15 april 2007 22:14 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer mijn maten vrij kunnen nemen.
Bij mij maakt het niet uit, student he![]()
Mooie avatar![]()
Thanks Italiaan.
Als jij aankomt, dan kunnen wij alweer bijna naar huisquote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef j_bos het volgende:
Nog mensen die naar appartement Akrogialli gaan deze zomer?
Daar zit ik met een paar vrienden van 13 tot 24 juli
Ik las op vakantiereiswijzer/zoover dat het een relaxte appartementen en eigenaren zijn..
Iemand nog (negatieve danwel positieve) ervaringen?
Welke appartementen zit jij ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Als jij aankomt, dan kunnen wij alweer bijna naar huis![]()
Het aftellen is zo langzamerhand al begonnen.
ssttt anders wordt ons mooie plekje straks nog een fokker-ontmoetingsplaatsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik dit zo lees dan ben ik toch wel blij dat ik 175 km verderop op het eiland zit![]()
Ik gedraag me altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jups, en ik neem Duuvelke mee. Als ze zich gedraagt tenminste.....
Dan zijn we in de zelfde periode daar, wij vertrekken 2 juli t/m 16 juliquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wij gaan met zijn zessen, van 6 tot 16 juli geloof ik. Om de nabij 10 dagen iig.
want?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik dit zo lees dan ben ik toch wel blij dat ik 175 km verderop op het eiland zit![]()
bang voor een fok-orgiequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ze wil zo ver mogelijk weg van Fok ....
Ze?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ze wil zo ver mogelijk weg van Fok ....
Eens, op het laatste na. Lekker op het strand met een dikke pot bier.... en een frikandel speciaal. Of een groot bord met hollandse andijviestampot.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze?![]()
Ik wil zo ver weg mogelijk van Heineken, VW-golfjes en hun bestuurders, en frikandel speciaal![]()
Wat heb ik fout gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze?![]()
Ik wil zo ver weg mogelijk van Heineken, VW-golfjes en hun bestuurders, en frikandel speciaal![]()
lange vakantiequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef Gemistry het volgende:
TeVettePlek om vakantie te vieren! Dit jaar wordt mijn eerste keer in het buitenland (zonder schoolexcursies meegeteld) en ik ga met 3 maten van me van 31 augustus t/m 10 augustus. We komen 's avonds aan en vertrekken ook weer 's avonds.
We zitten in appartementencomplex 'Sylvia'
Misschien leuk om in de OP de namen, tijden, locatie etc... te zetten van de FOKkers die gaan?
Sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze?![]()
Dat kun je alleen de eerste 24 uur. Nu kan ik dat nog wel voor je doen als dat noodzakelijk isquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
-----------hoe komt het dat ik de OP niet kan veranderen??
nah offtopic, maar er was de vraag of er in de OP een lijstje kon komen, met wie waar en wanneer heenging. Maar dat gaat niet werken dus?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kun je alleen de eerste 24 uur. Nu kan ik dat nog wel voor je doen als dat noodzakelijk is
Als jij het lijstje maakt, bijhoudt en naar mij PM't, zet ik het erinquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
nah offtopic, maar er was de vraag of er in de OP een lijstje kon komen, met wie waar en wanneer heenging. Maar dat gaat niet werken dus?!
Kerel dan ben ik er ook man!quote:
Oh dat was ik al vergetenquote:
Ik heb geen interesse in een datequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:38 schreef endr0me het volgende:
Zo redeneer ik ook altijd
Hoe oud ben je ?
Wel mooie foto's waard....van jeugd die kotsend op straat ligt. Priceless enzoquote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef endr0me het volgende:dude..
Ging mij er meer om dat je geen 16 of 17 was, vorig jaar was 80% van het volk die leeftijd, niet tof kan ik je melden
Maar jij dan? En ik ken het 16 jarige gepeupel van vorig jaar ook nog wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef endr0me het volgende:dude..
Ging mij er meer om dat je geen 16 of 17 was, vorig jaar was 80% van het volk die leeftijd, niet tof kan ik je melden
Die hebben we niet, volgens mij konden we die aldaar regelen. Al zal dat niet gebeuren, veel slechte ervaringen daarover gevonden op internet.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:24 schreef endr0me het volgende:
tegen die tijd 21..
Heb je trouwens all-in ? dat konden wij nemen maar hebben we niet gedaan
Wij gaan ook voor het eerst....quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga voor het eerst naar Chersonissos, dus nee, ik kan je er niets over vertellen.
Wij hadden geinformeerd bij het reisbureau om een auto te huren voor een aantal dagen. Maar het reisbureau zei dat er in Kreta en met name in Chersonissos genoeg plaatse waren waar je een auto kunt huren.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
Samaria kloof blijkt een hel te wezen waar je dagen spierpijn aan overhoud. Die laten wij maar schieten, maar is het mogelijk scooters te huren ofzo. En zoja, wat heb je daar voor nodig? Rijbewijs of is enkel het laten zien van je paspoort genoeg?
Wij zijn met zijn zessen, 1 auto wordt krap dus. Maar voor scooter had je geen rijbewijs nodig volgens het reisbureau. We hebben namelijk nog één lamme tak zonder rijbewijsquote:Op maandag 14 mei 2007 20:46 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Wij hadden geinformeerd bij het reisbureau om een auto te huren voor een aantal dagen. Maar het reisbureau zei dat er in Kreta en met name in Chersonissos genoeg plaatse waren waar je een auto kunt huren.
Het was echter wel slim om dit met de gastvrouw in het hotel te bespreken om je de voorwaarden vaak in het grieks krijgt voorgelegt.
Een auto huren kost ¤25,- per dag en een scooter ¤15,-, weet alleen dat je voor een auto een geldig rijbewijs moet hebben en deze minimaal een jaar moet bezitten.
Bij een scooter weet ik niet precies hoe dit zit, maar het reisbureau vertelde dat wij (Ik: 19 jaar en Beelzebub85: 21 jaar) gewoon een scooter kunnen huren daar.
Er bestaan ook grotere auto's hoor waar je wel met 6e inpastquote:Op maandag 14 mei 2007 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij zijn met zijn zessen, 1 auto wordt krap dus. Maar voor scooter had je geen rijbewijs nodig volgens het reisbureau. We hebben namelijk nog één lamme tak zonder rijbewijs.
Daar zit wel wat in ja.......quote:Op maandag 14 mei 2007 21:03 schreef endr0me het volgende:
Hmm scooter huren is leuk voor 1 dagje.. prijs valt me ook nog reuze mee..
Maar vorig jaar is ook dat er niet van gekomen, voordat je eenmaal bijgekomen bent van de nacht ervoor is het alweer tijd om te gaan eten
Een quad is inderdaag ook wel erg leuk.... alleen heb ik daar niet zo'n hele goede ervaring mee, maar dat was dan ook een off-road parcours.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wij zijn er ook over aan het denken om quad's te huren of een Jeepje ofzo! lijkt me echt super tof om daar een beetje rond te tuffen!
mja we gaan redelijk laat, dus ik hoor graag hier jullie go's en no'go's op het gebied van jeeps/scooters/ quads huren!
Nou, hoe groot is dat eiland? 200km lang ofzo? Ligt er dus aan waar je heen wil en of dat te doen is met een scooter. Als ik met 35/40 graden de keuze heb tussen een scooter of een bus.... dan weet ik het wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef endr0me het volgende:
Squad is idd nog wel leuk om te doen ja, scooter ziek de toegevoegde waarde niet zo van
Ik heb er in ieder geval zin in, nog maar 1.5 maand
Maar dat ligt natuurlijk ook voor een groot deel bij de bestuurder lijkt me.....quote:Op maandag 14 mei 2007 22:12 schreef Typmuts het volgende:
Wil je vooral niet bang maken, maar elk jaar vallen er een aantal doden bij het gebruik van zo'n quad. Wees dus voorzichtig en huur ze juist daarom al via je reisorganisatie.
Het is quad lamlulquote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef endr0me het volgende:
Squad is idd nog wel leuk om te doen ja, scooter ziek de toegevoegde waarde niet zo van
Ik heb er in ieder geval zin in, nog maar 1.5 maand
Ow ja zeker!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Maar dat ligt natuurlijk ook voor een groot deel bij de bestuurder lijkt me.....
Schiphol, althans.. volgens mij wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Vanaf waar vertrekken jullie eigenlijk? Wij vanaf Luik, België....
Quad ja, typfoutje is snel gemaakt..quote:Op maandag 14 mei 2007 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is quad lamlul.
Verder, hier ook nog 1,5 maand.
Rose Marie, eentje die niet in de gidsen stond. Maar aangezien alles rond die tijd volgeboekt was heeft het reisbureau nog een paar hotels bijgeboekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Welk hotel/appartement?
Waar op Kreta? En welk appartement/hotel?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef kreuk050 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zit ook op Kreta 29 juni t/m 12 juli met 4 vrienden.
Wordt dikke vakantie!!
Ik neem de 2 dames uit mijn avatar mee. Tenminste.... als je het goed vindt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:37 schreef kreuk050 het volgende:
Gaan er nog dames van FOK!?
En mij tenminste dat mag ik hopen.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik neem de 2 dames uit mijn avatar mee. Tenminste.... als je het goed vindt.
Wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:43 schreef kreuk050 het volgende:
Hmm lekker hoor.
En dan zeker ook alle 40 dezelfde sjirtjes!quote:
Nee!quote:Op zondag 20 mei 2007 10:14 schreef paultjuhhh het volgende:
hee ik loop achter met de topiques
Ik ga 2 juli app sylvia
We zijn geen 16 meer hè...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef mrcool het volgende:
[..]
En dan zeker ook alle 40 dezelfde sjirtjes!![]()
Vanaf waar vertrek je?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef Dutch_Courage het volgende:
Inderdaad...
Godverdomme. Ik heb geen anuleringsverzekering.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:14 schreef paultjuhhh het volgende:
hee ik loop achter met de topiques
Ik ga 2 juli app sylvia
Hier ook vergeten. Kan max erg kort na boekenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik heb geen anuleringsverzekering.
Schiphol.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee!
Je wilt niet zeggen dat je gelijktijdig met mij op Chersonissos bent toch.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie jullie wel in het internetcafé!
![]()
![]()
!
Ga je dat doen ja ? suc6quote:Op zondag 20 mei 2007 23:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
![]()
De hele dag in een internetcafé liggen Fokken..... met factor 20.
Ik welquote:
wij hebben veel overeenkomsten, daten?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik welIk heb een zeldzaam huidtype, waarmee ik niet langer dan 20 seconden in de zon mag komen. Daarbij ben ik bang voor vrouwen en mag ik geen alcohol drinken van mijn moeder. Dus ja.... keuze is snel gemaakt.
Je hebt een snor.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:21 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
wij hebben veel overeenkomsten, daten?
Ga jij ook 2 juli precies? dan vliegen we misschiten tegelijk whehehhequote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
Effe een vraagje tussendoor: Hebben de grieken een wet waarin staat dat je tussen 2 juli en 16 juli van een willekeurig jaar niet met stront mag gooien vanaf een balkon naar Engelse toeristen?
Ligt er natuurlijk aan vanaf waar je vertrekt...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ga jij ook 2 juli precies? dan vliegen we misschiten tegelijk whehehhe![]()
Ik vertrek samen met Beelzebub85 vanaf Luik.... dus we zitten niet samen in het vliegtuigquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Schiphol !
Had het al gezien jah...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef Duuvelke het volgende:
Was even vanalles aan het opzoeken over Kreta en kwam terecht bij Strabeach...
Hier wordt elke Woensdagavond een feest gehouden....![]()
Dit is de line up:
4 juli: Chuckie, Ricky Rivaro, Showtek, MC Gee
11 juli: Roog, Tom de Neef, Technoboy, MC Gee
18 juli: Chuckie, Jean, The Prophet, MC Gee
25 juli: Erick E, Randy Katana, Zany, MC Gee
1 augustus: Chuckie, Benny Rodrigues, Luna, MC Gee
8 augustus: Chuckie, Don Diablo, Dana, MC Gee
15 augustus: Laidback Luke, Lucien Foort, Pavo, MC Gee
22 augustus: Chuckie, Sidney Samson, Zany, MC Gee
29 augustus: Chuckie, MC Gee
Wij kunnen kiezen uit 4 juli of 11 juli..... Maar even overleggen dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Had het al gezien jah...
Mooi ff knallen met pavo en zany...!!![]()
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:06 schreef endr0me het volgende:
Hoo es die line-up!
bedankt dat je dat ff post duuvelke..
Technoboy en Showtek kunnen we meepakken..
Die jump shit ook... dat is om mensen weg te jagen, zodat ze dan de boel ff kunnen schoonmaken ofzo...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:55 schreef Duuvelke het volgende:
Op elke dinsdag is trouwnes I Love Jumpstyle Copa Cabana.....
White-parties? Wanneer zijn die dan...
Best kans op..... Hebben ze ook een dagje rust hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Die jump shit ook... dat is om mensen weg te jagen, zodat ze dan de boel ff kunnen schoonmaken ofzo...?
quote:Beste reiziger,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van je betaling van xxx Euro betreffende reserverings-/factuurnummer 3****5. We hebben nu de volledige betaling van xxx Euro ontvangen.
Alles leuk een aardig maar waarom komt nou overal MC Gee bij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef Duuvelke het volgende:
Was even vanalles aan het opzoeken over Kreta en kwam terecht bij Strabeach...
Hier wordt elke Woensdagavond een feest gehouden....![]()
Dit is de line up:
4 juli: Chuckie, Ricky Rivaro, Showtek, MC Gee
11 juli: Roog, Tom de Neef, Technoboy, MC Gee
18 juli: Chuckie, Jean, The Prophet, MC Gee
25 juli: Erick E, Randy Katana, Zany, MC Gee
1 augustus: Chuckie, Benny Rodrigues, Luna, MC Gee
8 augustus: Chuckie, Don Diablo, Dana, MC Gee
15 augustus: Laidback Luke, Lucien Foort, Pavo, MC Gee
22 augustus: Chuckie, Sidney Samson, Zany, MC Gee
29 augustus: Chuckie, MC Gee
Gelukkig vlieg ik op vrijdag 13 juliquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als alles goed is komen we hier weer aan de grond....
Kreta = breezer je weet toch daarom ga je naar kreta voor de standaard dingen en de breezahfeestjesquote:Op maandag 28 mei 2007 12:51 schreef EDMAN- het volgende:
Kga 6 juli voor de 2e keer, 14 daagjes, appartement Porto Greco, met zn 8én... wordt weer keihard chillen op starbeach
oja, McGee is een aap idd. 2 jaar geleden mc'de hij ook die starbeach feestjes bij elkaar (wel geweldige feestjes hoor.), maar zei hij elke keer weer hetzelfde zinnetje. Serieus elke keer, gaat ie alle landen ter wereld af en dat soort dingen. Best vervelend maargoed.
Kut, hij heeft me doorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kreta = breezer je weet toch daarom ga je naar kreta voor de standaard dingen en de breezahfeestjes![]()
Dat zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
voor de mensen die naar Akrogiali gaan, ons pap en mam zijn net terug uit kreta en hebben van Akrogiali wat foto's gemaakt.. niet dat je er wat kan zien maar wat je kan zien is wel veelbelovend. Ik zal ze vanavond online zetten en zal evt. ook ff een plaatje van Google Earth maken om te laten zien waar het ligt en waar bijv. Starbeach vanaf daar ligt want het lag aardig centraal!
Ziet er inderdaad veel belovend uit, kan niet wachten tot het eindelijk zo ver isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:33 schreef endr0me het volgende:
Ziet er goed uit
Weet ik niet edman, zal het vanavond ff vragen aan de papi und di mami... miss ook nog wel een paar andere foto's online gooienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef EDMAN- het volgende:
Heee die rots sprong ik altijd af, dat is vlak bij Porto Greco of niet?
Die pics mag je ons besparen.... of je moeder moet een een hete MILF zijn...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
voorpret
We zitten al op deel 3quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef paultjuhhh het volgende:
waarom zijn er zo weinig mensen hier er gaan toch niet maar 5 mensen naar kreta ofzo
yepquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:07 schreef thewishmaster het volgende:
Heeft Chersonissos trouwens ook een hoog "Salou" gehalte? Dus met veel brallende Engelsen en met al die Hollandse apres-ski tenten?
Ww-wat, bedoel je dat..dat er veel gezopen wordt en het..er stikt van de briezers?quote:
Ik bedoel nietsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ww-wat, bedoel je dat..dat er veel gezopen wordt en het..er stikt van de briezers?
En geen hoog cultureel gehalte?![]()
Ja, jhet was een domme vraagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:43 schreef scarefreak het volgende:
Ik kwam er voor de oude griekse tempels....
Stel je niet zo aan ik bedoel gewoon dat het me wel lachen lijkt om elkaar daar ff een hand te gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dan wel een meet waarbij het woord Fok! niet voorbij komt en we elkaar gewoon tegen komen als stappende mensen die een praatje met elkaar maken.
Het kan mij niet verrotten maar mijn vrienden weten ook dat ik op fok zit en ik ga ook samen met iemand die op fok zit, namelijk m'n broertje en mijn vrienden kennen fok allang dus ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik schaam me dood. Hé gasten, ik ga ff daar en daar heen. Ik heb afgesproken met een paar mensen van Fok!.
Zat jij niet in zelfde appartementencomplex als waar ik zat, de naam is me ff ontschoten..quote:
Wij met zijn zessen. Lol @ foboquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga met Sjoerd, en nog 2 vrienden = 4 totaal
quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij met zijn zessen. Lol @ fobo.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dan wel een meet waarbij het woord Fok! niet voorbij komt en we elkaar gewoon tegen komen als stappende mensen die een praatje met elkaar maken.
Is dat juli of augustus?quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk aanwezig tussen de 1e en de 20e ongeveer?
Paultjuhhh
Beelzebub85
Duuvelke
LudoSanders
Verder?
8 t/m 23 juliquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Paultjuhhh
Beelzebub85
Duuvelke
LudoSanders
Verder?
Wat, geen naamboordjes?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
tja ik kan de OP niet meer aanpassen ,en toen ik em opende was er nog niet heel veel bekend van wie er gingenquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
Voor het volgende topic moet er ff een fatsoenlijke OP met daarin de Chersonissosgangers en de data's trouwens. Ik hou me niet aanbevolen.
8 juli tot de 18dequote:Op woensdag 6 juni 2007 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Paultjuhhh
Beelzebub85
Duuvelke
LudoSanders
Verder?
Porto Village kerolquote:
Klein aanpassingetje wegens overboeking zit ik nu in appartementen cretan viewquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:26 schreef Duuvelke het volgende:
Miss.cutie4you: Alle zomermaanden werk.
Hmmmz: 4 Juni
Plasterk: 10 Juni
Kreuk050 29 Juni
Thewishmaster 1 Juli
Beelzebub85& Duuvelke: 2 Juli Akrogialli
Paultjuhhh & Sjoerdjuhhh: 2 Juli Sylvia
Endrome 4 Juli Porto Village
LudoSanders: 6 Juli Porto Village
EDMAN- 6 Juli Porto Greco
LeTow: 6 Juli
Scarefreak: 7 Juli Rose Marie
Radjesh 8 Juli
Mrcool: Juli Rethymnon
STING 11 Juli Hersonissos Park
j_bos: 13 Juli Akrogialli
ewaldinho: 15 Juli Anatoli
Bullut_tooth 18 Juli
Dutch_Courage: 22 Juli
Kos_met_de_snor: 26 Juli App elmi
shiNinG_staR: 31 Juli
InnocentFR: 1 Aug.
Chatgek 2 Aug Constantin
Pipo de Clown: 5 Aug Akrogialli
JapieGijs: 6 Aug
Italiaan1987 8 Aug. Pela Maria
Hartstyle_babbels: 14 Aug App elmi
Joyna: Half aug. Alia Club
Gemistry: 31 Aug Sylvia
Hier alvast een lijstje met naam, datum en hotel/appartement van dit topic![]()
Echt waar hee dacht dat het een onbewoonbare planeet wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:15 schreef EDMAN- het volgende:
tering hey er zitten gewoon al mensen trouwens, zou starbeach of uitgaan al volle bak zijn?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef moemoe het volgende:
Hmmmm potentiële vakantie bestemming.
Ik ben steeds meer blij dat ik aan de andere kant van het eiland zitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:45 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, jhet was een domme vraag. Ik wilde het gewoon ff weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |