abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34379373
Wie gaan er van de zomer nog meer naar Chersonissos ??? of zijn er mensen die er al geweest zijn, en hoe was het? wij gaan met z'n 4'en van 19 juli tot 2 augustus!
De aanhouder wint :D
  maandag 23 januari 2006 @ 15:49:51 #2
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_34380422
Ben er afgelopen jaar geweest met m'n vriendinnetje. Was wel de moeite waard, stappen is er beter dan in Spanje. Hier lopen weinig tot geen Duitsers rond, die zitten allemaal op Mallorca. Zorg er wel voor dat je een fatsoenlijk hotel hebt. Strand hebben ze daar niet echt, tenzij je naar Starbeach gaat.

Verders... moet je het zelf gezellig maken.

Veel plezier daar.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_34380973
Alsof veel FOK-ers daar heengaan
Die zitten of achter hun PC de hele zomer, of ze gaan naar Oostenrijk of zo'n ander saai land.

Maar goed : ik ben er vorig jaar geweest en Starbeach : daar moet je echt 1 keer in je leven geweest zijn! Wow wat mooi! En het stappen is echt super.

Ik ga nu eerst een aantal maanden naar Bonaire, en als ik bij m'n terugkomst nog behoefte heb om nog weg te gaan, wordt dat een last-minute Turkije of Chersonissos!
pi_34383756
Ja starbeach zullen we zeker een kijkje nemen , en daaaaan ik weet niet of veel fok!kers erheen gaan? daarom vraag ik het ook maar thx voor de reacties iig!
pi_34392369
Ik wil van de zomer ook naar kreta en de bedoeling is om met 8 tot 10 personen te gaan. Is kreta nu echt zoveel duurder als spanje? En weet iemand nog een goed all in hotel voor een leuke prijs die niet te ver van alles af is? We konden wel een paar mooie all ins vinden maar die lagen 1,5 km buiten het centrum. En zijn baco's en andere mixen gratis in een all in hotel dan? Alvast bedankt voor alle info!!!
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
  maandag 23 januari 2006 @ 23:24:39 #6
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_34397899
Ik ben er vorig jaar geweest, en ga er dit jaar weer heen! Het is echt super relaxed daar, maar wat Thijz zegt, zorg dat je een goed hotel hebt!
Ik wil een plaatje posten!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:08:53 #7
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_34404429
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Veilside_red het volgende:
Ik wil van de zomer ook naar kreta en de bedoeling is om met 8 tot 10 personen te gaan. Is kreta nu echt zoveel duurder als spanje? En weet iemand nog een goed all in hotel voor een leuke prijs die niet te ver van alles af is? We konden wel een paar mooie all ins vinden maar die lagen 1,5 km buiten het centrum. En zijn baco's en andere mixen gratis in een all in hotel dan? Alvast bedankt voor alle info!!!
Ben op Kreta en op Mallorca op vakantie geweest. Maar om nu te zeggen dat Kreta duurder is... Nee, je moet gewoon genoeg geld mee nemen en het zelf gezellig maken.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_34425836
* meldt

15 dagen, 4 personen, App. Ida Village, 12 juli vertrekken

Ik heb er echt zin in, vorig jaar rimini, dat was zeer goed bevallen dus kijken hoe we kreta onveilig kunnen maken
pi_34467010
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Veilside_red het volgende:
Ik ben ook all in geweest ( hotel arminda) lag ook stukje buiten het centrum...probleem met all in hotels is dat je alleen fris bier en wijn gratis hebt voor sterker moet je betalen. Wel chill is 3keer per dag onbeperkt buffet....vaak zijn het bijna alleen gezinnen die er zitten.

Overigens kun je in chersonissos zelf goedkoop goed eten dus voor het geld hoef je het niet te doen....meestal lig je toch de hlee dag op star beach beetje zonde om je geld dan aan die all in uit te geven(zou het zelf ook niet meer doen...)

Restaurant tip:
-Jiannis; is van een griek die 7 jaar in NL heeft gewoont en dus goed nederlands spreekt...maakt dolletjes met zijn voornamelijk nederlandse gasten heeft een ruime kaart met goede kwaliteit en voor een lage prijs:) (denk aan 12/13 euro voor een groot bord als hoofdgerecht(met vlees/vis en rijst/patat+gepofte aardappel/salade erbij) mandjes met brood vooraf 2 drankjes en een klein glaasje raki toe. Is echt heel veel waar voor je geld!)
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 13:22:57 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34478640
is al een topic over TS
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:25:39 #11
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_34478740
Goed te doen in Kreta,
Goed eten, veel Nederlanders maar ook veel buitenlanders. En goed feesten daar. Terrasje pakken en daarna rondlopen.

Je betaald nergens entree zo kan je dus van de ene tent naar de andere gaan.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 13:31:09 #12
80791 crew  Paul
pi_34478934
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef daaaaan het volgende:
Alsof veel FOK-ers daar heengaan
Die zitten of achter hun PC de hele zomer, of ze gaan naar Oostenrijk of zo'n ander saai land.

Maar goed : ik ben er vorig jaar geweest en Starbeach : daar moet je echt 1 keer in je leven geweest zijn! Wow wat mooi! En het stappen is echt super.

Ik ga nu eerst een aantal maanden naar Bonaire, en als ik bij m'n terugkomst nog behoefte heb om nog weg te gaan, wordt dat een last-minute Turkije of Chersonissos!
sorry maar wat is er MOOI aan starbeach je bedoelt hiermee denk ik de meisjes
pi_34481861
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef paultjuhhh het volgende:
is al een topic over TS
Kreta 2005 is er ja.. 2006 niet!?!?
pi_34481959
Starbeach is heel leuk brengen je cocktails veel muziek! Je moet er wel van houden maar er hangt een hele leuke sfeer. Toen ik er was was er ook een schuimparty heel erg leuk! Je hebt er ook een hard rock cafe speelt best vaak een bandje was ook heel leuk! Wij hadden een leuke vakantie gehad op kreta!
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:08:59 #15
41009 sugarnieuws
pi_34482599
En als je een beetje met een grote groep ben dan mag je strandstoelen gaan zoeken!
pi_34483168
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef nationx het volgende:
Starbeach is heel leuk brengen je cocktails veel muziek! Je moet er wel van houden maar er hangt een hele leuke sfeer. Toen ik er was was er ook een schuimparty heel erg leuk! Je hebt er ook een hard rock cafe speelt best vaak een bandje was ook heel leuk! Wij hadden een leuke vakantie gehad op kreta!
Een hard rock cafe
pi_34485449
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Een hard rock cafe
Yep!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:17:28 #18
41009 sugarnieuws
pi_34509440
Tja, je moet er van houden heh!
Algemene leeftijd lag gelukkig wel wat hoger dan de echte favoriete costa brava plaatsen. Dit was in ieder geval in de periode dat ik ging.
pi_34606826
Gemiddelde leeftijd is 20 ofzo denk ik op Kreta. Onder de 18 vind je daar heel weinig mensen iig
pi_34651914
Zijn er nog mensen die in Porto Village zitten rond eind juli, begin augustus?
pi_34657378
net geboekt : 28 juli - 8 augustus Hotel Heronissos Beach, in all inclusive, voor zo'n 875 euro. We zijn met een groep van 7, allen belgen
pi_34677920
He leuk, nog meer Kreta-mensen! 1 augustus gaan we weg, 11 dagen. Nog meer mensen in die periode? We zitten in Starbeach Village.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:38:53 #23
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_34678292
was wel vet
starbeach enzo, veel chickies geneukt
eg kicken daar
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_34732653
Wij houden het beschaafd, niet in het ultieme hoogseizoen We gaan met z'n 4en van 9 juli tm 19 juli naar Porto Village, zag er erg leuk uit! We hebben geen halfpension of zoiets geboekt, dus tips voor leuke en niet te dure restaurantjes zijn welkom!
pi_34768248
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:09 schreef wlsandman het volgende:
* meldt

15 dagen, 4 personen, App. Ida Village, 12 juli vertrekken

Ik heb er echt zin in, vorig jaar rimini, dat was zeer goed bevallen dus kijken hoe we kreta onveilig kunnen maken
same here dus

we willen daar ook nog gaan duiken.. weet iemand of dat een beetje te doen is qua prijs?
  zondag 5 februari 2006 @ 22:18:01 #26
132998 Zonnetje2102
Leef! Elke dag kan je laatste
pi_34776452
Hallo allemaal!
Ik ben vorig jaar ook in Chersonissos geweest en ga dit jaar weer!
Ik ben met mijn vriend geweest en dit jaar weer met z\'n tweeen.
Wij zaten in hotel Diktina en nu in Star beach Village van 16 juni tot 25 juni.
Een echte aanrader om te gaan eten is bij Jiannis.
En idd wat iemand anders al zei ik zou geen all-in nemen, want Star Beach is zo gaaf daar zitten toch de meeste jongeren de hele dag en dat is zonde van wat je al betaald hebt.
En het is ook supergezellig om in het centrum te gaan eten en helemaal niet duur!
Wij hebben er in ieder geval super veel zin in !!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 5 februari 2006 @ 22:38:36 #27
80791 crew  Paul
pi_34777336
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef keijz het volgende:

[..]

same here dus

we willen daar ook nog gaan duiken.. weet iemand of dat een beetje te doen is qua prijs?
nadeel ida village vond ik wel de afstand tot centrum
pi_34796876
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

hoe lang lopen dan?
pi_34798717
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

dat weten we idd, maar iig wel dicht bij star beach
rijden er vaak bussen?
pi_34800636
Ben benieuwd of Porto Village een beetje dicht bij Starbeach ligt, heb er niet echt veel over kunnen vinden.
pi_34809620
Porto Village
Ligging
Het centrum van Chersonissos ligt op ongeveer 600 meter vanaf Porto Village en het strand is op circa 800 meter afstand (beide deels via een hellende weg). De bus stopt op 300 meter van het complex.
Star beach:
Ligging
Direct aan het Star Beach zandstrand en naast het Star Beach Aquapark. Het uitgaanscentrum van Chersonissos is op ongeveer 1500 meter afstand. Het begin van het centrum is echter al op circa 500 meter. De bushalte is op ongeveer 50 meter van het complex.

zegt niet veel natuurlijk...
max. 2.1 km ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk...
ik las iets van 1.2 km ergenst gloof ik, maar weet ik niet zeker...
pi_34897398
Hej

Vandaag wordt er als het goed is geboekt. We gaan met 10 of 11 man naar Chersonissos, Hotel Eri.

Iemand ervaringen met Hotel Eri? En is Hotel Eri hetzelfde als Hotel Eri Beach of Hotel Eri Village? Hotel Eri Palace is in ieder geval wat anders
Signature
pi_34897474
We gaan trouwens 8 dagen, vanaf 8 augustus

Hoor vanavond wel of het boeken gelukt is, ik verwacht van wel
Signature
pi_34902386
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef The_Yellowman het volgende:
Porto Village
Ligging
Het centrum van Chersonissos ligt op ongeveer 600 meter vanaf Porto Village en het strand is op circa 800 meter afstand (beide deels via een hellende weg). De bus stopt op 300 meter van het complex.
Star beach:
Ligging
Direct aan het Star Beach zandstrand en naast het Star Beach Aquapark. Het uitgaanscentrum van Chersonissos is op ongeveer 1500 meter afstand. Het begin van het centrum is echter al op circa 500 meter. De bushalte is op ongeveer 50 meter van het complex.

zegt niet veel natuurlijk...
max. 2.1 km ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk...
ik las iets van 1.2 km ergenst gloof ik, maar weet ik niet zeker...
Nah ik zie het wel.
Ik vind het nooit zo erg om een wandeling te moeten maken op vakantie.
pi_34958317
Vanavond geboekt. Met z'n vijfen naar Porto Village van 23-8 t/m 3-9.

Vorig jaar ook geweest maar toen met 2 man in een hotel. Toen al een toptijd gehad, dus dit jaar kan alleen maar beter worden
HendrikJan de Tuinman, die schoffelt wat an!
pi_35431150
Chersonissos is vet ja. Ben dr nu 3 keer geweest. Goed uitgaan en lekker scooteren door de bergen. Doe ook vooral de Samaria-kloof.

Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_35449107
Hebben ze bier in die kloof?

Signature
pi_35511636
Hallo mensen!

Iemand bekend met de Samaria-kloof?
Wij zitten in het Star beach hotel en vragen ons af of je er makkelijk naar toe kunt rijden (wij huren een auto) en dan zonder begelijding en/of gids daar kan lopen? Hoe lang loop je er ongeveer over?
En als je aan het eind bent, sta je dan weer op het beginpunt of moet je dan een taxi nemen om weer terug te komen bij de plaats waar je je auto neer hebt gezet?
Loesje rules
pi_35516732
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Hallo mensen!

Wij zitten in het Star beach hotel en vragen ons af of je er makkelijk naar toe kunt rijden (wij huren een auto) en dan zonder begelijding en/of gids daar kan lopen? Hoe lang loop je er ongeveer over?
En als je aan het eind bent, sta je dan weer op het beginpunt of moet je dan een taxi nemen om weer terug te komen bij de plaats waar je je auto neer hebt gezet?
Nou ik denk niet dat die kloof in een cirkel loopt ofzo. Je zal wel gewoon terug moeten lopen denk ik
pi_35516975
quote:
Hallo mensen!

De kloof loopt van de hoogvlakte van Omalos (op ongeveer 1100 meter hoogte) naar het plaatsje Agia Roumeli aan de zuidkust van Kreta. Probleem aan het eindpunt: er zijn geen wegen en dus ook geen taxis. Je zou terug omhoog kunnen lopen, maar de kloof heeft een lengte van 18 kilometer. Niet echt aan te raden dus.

Vanuit Agia Roumeli wordt je per boot vervoerd naar Paleochora of Chora Sfakion, en vandaar kun je de bus nemen naar Chania. Vervolgens zou je weer een bus of taxi kunnen nemen naar het beginpunt, maar dan ben je vanaf het eindpunt minimaal zo'n vier uur onderweg. Ook niet echt aan te raden dus.

Als je met een auto erheen wilt dan kun je deze het beste achterlaten bij het busstation van Chania, om vandaar uit met de bus verder te reizen. Of je regelt een georganiseerde reis vanuit het hotel waar je verblijft.

Info over Samaria is overigens overal op het internet te vinden, dus verdiep je er even in, dan had je alle info die ik je hier geef ook gehad.
pi_35517111
Plaatje erbij:

De kloof loopt van Omalos naar Ag. Roumeli, en vervolgens kun je per boot naar Sfakia (Chora Sfakion), waar vandaan je per bus weer naar de noordkust kunt.
pi_35549905
Ben dit jaar samen met mijn vriendin naar Chersonisos geweest in het hotel Eri.

Voor ons beiden was het nieuw (het land maar ook samen reizen) en het beviel ons helemaal!! Zeker het hotel Eri is een aanrader (als je een beetje van all-in houdt).

Stel je gaat naar een restaurand, dan kies je al veelal voor iets bekends of je kiest gewoon iets om te proberen en mocht je het dan niet lekker vinden eet je het meestal toch op omdat het redelijk duur is in die landen.
Met all-in kun je gewoon lekker kleine stukjes proberen van alles en "echt" de griekse specialiteiten leren kennen met wat je wel en niet lekker vin.

Voordeel van all-in in dit hotel is dat je een open buffet hebt (goed warm en veeel diverse soorten!). In de ochtend / middag /avond is er telkens weer nieuwe dingen om te eten in open buffet vorm. Ook staat er altijd (gratis) ijs overal ter beschikking met diverse sapjes automaten... (heeel lekker )

Voor de rest is Chersonisos leuk om uit te gaan, shoppen of gewoon scootertje pakken en de bergen ingaan... je zult versteld staan van al het moois wat je daar ziet! Let wel op bij kopen van artikelen, ze verstaan bijna allemaal nederlands of zijn zelf nederlands van komaf. Dus let opje taalgebruik (afdingen etc)
pi_35568188
Klopt wel alleen het eten bij restaurantjes daar is zeker niet duur...voor nog geen 15 euro zit je goed en ook veel te eten met een drankje erbij...vind ik niet duur iig
pi_35568291
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:42 schreef willyp het volgende:
Ben dit jaar samen met mijn vriendin naar Chersonisos geweest in het hotel Eri.

Voor ons beiden was het nieuw (het land maar ook samen reizen) en het beviel ons helemaal!! Zeker het hotel Eri is een aanrader (als je een beetje van all-in houdt).

Stel je gaat naar een restaurand, dan kies je al veelal voor iets bekends of je kiest gewoon iets om te proberen en mocht je het dan niet lekker vinden eet je het meestal toch op omdat het redelijk duur is in die landen.
Met all-in kun je gewoon lekker kleine stukjes proberen van alles en "echt" de griekse specialiteiten leren kennen met wat je wel en niet lekker vin.

Voordeel van all-in in dit hotel is dat je een open buffet hebt (goed warm en veeel diverse soorten!). In de ochtend / middag /avond is er telkens weer nieuwe dingen om te eten in open buffet vorm. Ook staat er altijd (gratis) ijs overal ter beschikking met diverse sapjes automaten... (heeel lekker )

Voor de rest is Chersonisos leuk om uit te gaan, shoppen of gewoon scootertje pakken en de bergen ingaan... je zult versteld staan van al het moois wat je daar ziet! Let wel op bij kopen van artikelen, ze verstaan bijna allemaal nederlands of zijn zelf nederlands van komaf. Dus let opje taalgebruik (afdingen etc)
Dat hotel ga ik ook heen van de zomer

Dan weet jij trouwens ook wel of Hotel Eri hetzelfde is als Hotel Eri Beach of Eri Village? De naam van ons hotel is namelijk gewoon Hotel Eri, maar op internet kom ik overal Eri Beach en Eri Village tegen, is dat hetzelfde? Dat Eri Palace iets anders is weet ik wel
Signature
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:56:24 #45
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_35573874
Ik ben er vorig jaar september geweest en heb een toptijd gehad!
Wij zaten in Ida village 3, wat zeer mooi gelegen is tegenover Star Beach. ( berg op )
Op zo'n 10 minuten lopen is het centrum van Chersonissos.
Qua eten gingen we elke avond verder de berg op: daar heb je 3 dorpen op een rij waar je voor weinig geld superlekker kan eten, plus een mooi uitzicht over de hele kustlijn. Het is er ietsjes minder toeristisch dan aan zee.
Voor diegenen die nog gaan: veel plezier
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_35577464
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Frozen het volgende:
Ik ben er vorig jaar september geweest en heb een toptijd gehad!
Wij zaten in Ida village 3, wat zeer mooi gelegen is tegenover Star Beach. ( berg op )
Op zo'n 10 minuten lopen is het centrum van Chersonissos.
Qua eten gingen we elke avond verder de berg op: daar heb je 3 dorpen op een rij waar je voor weinig geld superlekker kan eten, plus een mooi uitzicht over de hele kustlijn. Het is er ietsjes minder toeristisch dan aan zee.
Voor diegenen die nog gaan: veel plezier
Relax, wij gaan ook naar ida village

Maar hoe lang is dat lopen naar 1 van die drie dorpen?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:37:12 #47
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_35578850
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Relax, wij gaan ook naar ida village

Maar hoe lang is dat lopen naar 1 van die drie dorpen?
Vanaf ida village 3 is het zo'n 10 minuten naar het eerste dorp. Het tweede dorp is tegen het eerste dorp aangebouwd, dus daar loop je zo in. ( dorpjes zijn erg klein, smalle straatjes )
3e dorpje ligt zo'n 10 minuten verder voorbij dorpje 2. In de 3e is elke maandagavond een 'traditionele' Griekse avond. Met zijn allen op het dorpsplein naar een dansshow kijken. En je wordt vriendelijk verzocht mee te klappen. Zo niet kijken ze je boos aan.
Maar goed, het eten is bij de eerste 2 dorpjes erg lekker.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_35580153
Ben vorig jaar naar Chersonnissos geweest.

Het uitgaansleven is daar in ieder geval hartstikke goed, maar Star Beach is werkelijk te saai voor woorden; één groot kunstgrasveld vol met kuddedieren. "Maar beach betekent toch strand?", hoor ik je vragen. Nou... nee dus (nou goed, een zandstrandje ter grootte van mijn zeer kleine achtertuin )

Mocht je nog geen apartement hebben, dan valt 'Elmi' enorm aan te raden! Gezellige kamers, goede service en een leuk zwembad. Ongeveer een kwartier lopen naar het uitgaanscentrum, maar dat maakt niet veel uit, aangezien je door de drukke winkelstraat van Chersonnissos loopt.

Het is leuk om een dagje een auto te huren (meestal twee rijbewijzen voor nodig en een leeftijd van 22. Als je geluk hebt, dan zien ze het een en ander door de vingers.) en een ritje over het eiland te maken. Knossos is altijd leuk om te bezoeken en de nabij gelegen hoofdstad van Kreta, Heraklion, is ook erg gezellig.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:06:36 #49
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_35591274
quote:
Hallo mensen!

Plan de dag erna geen andere actieve excursie, maar een dagje strond ofzo. Wij hadden de zware tocht gekozen, en na afloop ging het nog wel. De volgende dag moesten we onszelf de trap op slepen (letterlijk op ons hurken ) van de spierpijn. , daaag rafting excursie..

Maar wel echt super mooi om te zien en om dat hele stuk gelopen te hebben, dat wel. Maar neem goede schoenen mee, (je hebt echt van die mensen die hem op slippertjes lopen,en dan uitglijden.. heel leuk om te zien trouwens, van die bloedplasjes tussen de stenen .. Zelfs een vrouw die terug gebracht werd op een ezel, met zon druppelende voet... Jaaa, lekkerrr.. Ik stop al ) Hardstikke leuk hoor die tocht!! Ohja, hou er rekening mee dat het bovenaan nogal koud kan zijn..

De rest kan je best op internet vinden lijkt me.

Het uitgaansleven vond ik helemaal niks aan. Vreselijk zelfs. Proppertjes die maar denken aan je te kunnen/mogen/willen (whatever) zitten, een boulevard die je niet over kan lopen zonder naar binnen getrokken te worden.. (als vrouw dan.. ) Maar das persoonlijk, daar moet je van houden.. Ik zou persoonlijk ook nooit naar Salou gaan dus tsja.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_35591715
Ik ben in 1 van de 3 bergdorpen geweest. Ik zat in Koutouloufari en keek uit op Chersonissos. 1 Weg naar beneden aflopen en je komt bij Starbeach uit. Berg af 10 min. Berg op tja...ietsje langer dus. 2e Dorp is Piskopiano en 3e dorp heette Oud-Chersonissos of iets dergelijks....Vanuit Koutouloufari rijdt er een treintje naar de andere dorpen. Best grappig om te doen.

Voor de rest heb ik me prima vermaakt op Kreta. Leuk is ook om een auto te huren (als je een beetje van Cultuur houdt...). Wij zijn zelf toen naar Rethymnon gereden en naar Heraklion. Als je een beetje van geschiedenis houdt is Spinalonga erg interessant: een voormalige leprakolonie. Klinkt eng, maar is het niet hoor! Wel erg indrukwekkend.

Uitgaansleven in Chersonissos was erg leuk. Ik heb me prima vermaakt de 15 dagen dat ik op Kreta ben geweest. Een echte aanrader!

[ Bericht 3% gewijzigd door Typmuts op 28-02-2006 23:28:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')