Ben op Kreta en op Mallorca op vakantie geweest. Maar om nu te zeggen dat Kreta duurder is... Nee, je moet gewoon genoeg geld mee nemen en het zelf gezellig maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Veilside_red het volgende:
Ik wil van de zomer ook naar kreta en de bedoeling is om met 8 tot 10 personen te gaan. Is kreta nu echt zoveel duurder als spanje? En weet iemand nog een goed all in hotel voor een leuke prijs die niet te ver van alles af is? We konden wel een paar mooie all ins vinden maar die lagen 1,5 km buiten het centrum. En zijn baco's en andere mixen gratis in een all in hotel dan? Alvast bedankt voor alle info!!!
Ik ben ook all in geweest ( hotel arminda) lag ook stukje buiten het centrum...probleem met all in hotels is dat je alleen fris bier en wijn gratis hebt voor sterker moet je betalen. Wel chill is 3keer per dag onbeperkt buffet....vaak zijn het bijna alleen gezinnen die er zitten.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Veilside_red het volgende:
Ik wil van de zomer ook naar kreta en de bedoeling is om met 8 tot 10 personen te gaan. Is kreta nu echt zoveel duurder als spanje? En weet iemand nog een goed all in hotel voor een leuke prijs die niet te ver van alles af is? We konden wel een paar mooie all ins vinden maar die lagen 1,5 km buiten het centrum. En zijn baco's en andere mixen gratis in een all in hotel dan? Alvast bedankt voor alle info!!!
sorry maar wat is er MOOI aan starbeach je bedoelt hiermee denk ik de meisjesquote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef daaaaan het volgende:
Alsof veel FOK-ers daar heengaan
Die zitten of achter hun PC de hele zomer, of ze gaan naar Oostenrijk of zo'n ander saai land.
Maar goed : ik ben er vorig jaar geweest en Starbeach : daar moet je echt 1 keer in je leven geweest zijn! Wow wat mooi!En het stappen is echt super.
Ik ga nu eerst een aantal maanden naar Bonaire, en als ik bij m'n terugkomst nog behoefte heb om nog weg te gaan, wordt dat een last-minute Turkije of Chersonissos!
Kreta 2005 is er ja.. 2006 niet!?!?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef paultjuhhh het volgende:
is al een topic over TS
Een hard rock cafequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef nationx het volgende:
Starbeach is heel leuk brengen je cocktails veel muziek! Je moet er wel van houden maar er hangt een hele leuke sfeer. Toen ik er was was er ook een schuimparty heel erg leuk! Je hebt er ook een hard rock cafe speelt best vaak een bandje was ook heel leuk! Wij hadden een leuke vakantie gehad op kreta!![]()
same here dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:09 schreef wlsandman het volgende:
* meldt![]()
15 dagen, 4 personen, App. Ida Village, 12 juli vertrekken![]()
Ik heb er echt zin in, vorig jaar rimini, dat was zeer goed bevallen dus kijken hoe we kreta onveilig kunnen maken![]()
![]()
nadeel ida village vond ik wel de afstand tot centrumquote:Op zondag 5 februari 2006 18:30 schreef keijz het volgende:
[..]
same here dus
we willen daar ook nog gaan duiken.. weet iemand of dat een beetje te doen is qua prijs?
hoe lang lopen dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nadeel ida village vond ik wel de afstand tot centrum
dat weten we idd, maar iig wel dicht bij star beachquote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nadeel ida village vond ik wel de afstand tot centrum
Nah ik zie het wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef The_Yellowman het volgende:
Porto Village
Ligging
Het centrum van Chersonissos ligt op ongeveer 600 meter vanaf Porto Village en het strand is op circa 800 meter afstand (beide deels via een hellende weg). De bus stopt op 300 meter van het complex.
Star beach:
Ligging
Direct aan het Star Beach zandstrand en naast het Star Beach Aquapark. Het uitgaanscentrum van Chersonissos is op ongeveer 1500 meter afstand. Het begin van het centrum is echter al op circa 500 meter. De bushalte is op ongeveer 50 meter van het complex.
zegt niet veel natuurlijk...
max. 2.1 kmben er ook wel benieuwd naar eigenlijk...
ik las iets van 1.2 km ergenst gloof ik, maar weet ik niet zeker...
Nou ik denk niet dat die kloof in een cirkel loopt ofzo. Je zal wel gewoon terug moeten lopen denk ikquote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Hallo mensen!
Iemand bekend met de Samaria-kloof?
Wij zitten in het Star beach hotel en vragen ons af of je er makkelijk naar toe kunt rijden (wij huren een auto) en dan zonder begelijding en/of gids daar kan lopen? Hoe lang loop je er ongeveer over?
En als je aan het eind bent, sta je dan weer op het beginpunt of moet je dan een taxi nemen om weer terug te komen bij de plaats waar je je auto neer hebt gezet?
De kloof loopt van de hoogvlakte van Omalos (op ongeveer 1100 meter hoogte) naar het plaatsje Agia Roumeli aan de zuidkust van Kreta. Probleem aan het eindpunt: er zijn geen wegen en dus ook geen taxis. Je zou terug omhoog kunnen lopen, maar de kloof heeft een lengte van 18 kilometer. Niet echt aan te raden dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Hallo mensen!
Wij zitten in het Star beach hotel en vragen ons af of je er makkelijk naar toe kunt rijden (wij huren een auto) en dan zonder begelijding en/of gids daar kan lopen? Hoe lang loop je er ongeveer over?
En als je aan het eind bent, sta je dan weer op het beginpunt of moet je dan een taxi nemen om weer terug te komen bij de plaats waar je je auto neer hebt gezet?
Dat hotel ga ik ook heen van de zomerquote:Op maandag 27 februari 2006 18:42 schreef willyp het volgende:
Ben dit jaar samen met mijn vriendin naar Chersonisos geweest in het hotel Eri.
Voor ons beiden was het nieuw (het land maar ook samen reizen) en het beviel ons helemaal!! Zeker het hotel Eri is een aanrader (als je een beetje van all-in houdt).
Stel je gaat naar een restaurand, dan kies je al veelal voor iets bekends of je kiest gewoon iets om te proberen en mocht je het dan niet lekker vinden eet je het meestal toch op omdat het redelijk duur is in die landen.
Met all-in kun je gewoon lekker kleine stukjes proberen van alles en "echt" de griekse specialiteiten leren kennen met wat je wel en niet lekker vin.
Voordeel van all-in in dit hotel is dat je een open buffet hebt (goed warm en veeel diverse soorten!). In de ochtend / middag /avond is er telkens weer nieuwe dingen om te eten in open buffet vorm. Ook staat er altijd (gratis) ijs overal ter beschikking met diverse sapjes automaten... (heeel lekker)
Voor de rest is Chersonisos leuk om uit te gaan, shoppen of gewoon scootertje pakken en de bergen ingaan... je zult versteld staan van al het moois wat je daar ziet! Let wel op bij kopen van artikelen, ze verstaan bijna allemaal nederlands of zijn zelf nederlands van komaf. Dus let opje taalgebruik (afdingen etc)
Relax, wij gaan ook naar ida villagequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:56 schreef Frozen het volgende:
Ik ben er vorig jaar september geweest en heb een toptijd gehad!
Wij zaten in Ida village 3, wat zeer mooi gelegen is tegenover Star Beach. ( berg op )
Op zo'n 10 minuten lopen is het centrum van Chersonissos.
Qua eten gingen we elke avond verder de berg op: daar heb je 3 dorpen op een rij waar je voor weinig geld superlekker kan eten, plus een mooi uitzicht over de hele kustlijn. Het is er ietsjes minder toeristisch dan aan zee.
Voor diegenen die nog gaan: veel plezier![]()
Vanaf ida village 3 is het zo'n 10 minuten naar het eerste dorp. Het tweede dorp is tegen het eerste dorp aangebouwd, dus daar loop je zo in. ( dorpjes zijn erg klein, smalle straatjes )quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Relax, wij gaan ook naar ida village![]()
Maar hoe lang is dat lopen naar 1 van die drie dorpen?
Plan de dag erna geen andere actieve excursie, maar een dagje strond ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Hallo mensen!
Het is de infrastructuur op kreta eigenlijk, staat alles goed aangegeven of heb je echt een kaart nodig om die cultuurdingen te bezoeken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:19 schreef Typmuts het volgende:
Ik ben in 1 van de 3 bergdorpen geweest. Ik zat in Koutouloufari en keek uit op Chersonissos. 1 Weg naar beneden aflopen en je komt bij Starbeach uit. Berg af 10 min. Berg op tja...ietsje langer dus. 2e Dorp is Piskopiano en 3e dorp heette Oud-Chersonissos of iets dergelijks....Vanuit Koutouloufari rijdt er een treintje naar de andere dorpen. Best grappig om te doen.
Voor de rest heb ik me prima vermaakt op Kreta. Leuk is ook om een auto te huren (als je een beetje van Cultuur houdt...). Wij zijn zelf toen naar Rethymnon gereden en naar Heraklion. Als je een beetje van geschiedenis houdt is Spinalonga erg interessant: een voormalige leprakolonie. Klinkt eng, maar is het niet hoor! Wel erg indrukwekkend.
Uitgaansleven in Chersonissos was erg leuk. Ik heb me prima vermaakt de 15 dagen dat ik op Kreta ben geweest. Een echte aanrader!
Aan 2 telefoons met TomTom moet je wel genoeg hebben toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:00 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het is de infrastructuur op kreta eigenlijk, staat alles goed aangegeven of heb je echt een kaart nodig om die cultuurdingen te bezoeken?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef keijz het volgende:
[..]
Aan 2 telefoons met TomTom moet je wel genoeg hebben toch?
Als je van Porto Village naar Starbeach gaat kun je het beste een taxi nemenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben benieuwd of Porto Village een beetje dicht bij Starbeach ligt, heb er niet echt veel over kunnen vinden.
Ik ben normaal gesproken ook iemand die liever alles zelf regelt, auto huren enz. Maar voor die kloof moet je gewoon lekker een georganiseerde busreis nemen. Is niet te doen als je t zelf wil regelen. Je vertrekt namelijk om 5:30am, uur of 3 1/2 in de bus, dan 8 uur lopen, dan de boot, dan weer bus terug compleet ergens anders en dan weer 3 1/2 uur terug om 11pm weer thuis.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Hallo mensen!
Maakt geen fuck uit waar je zit, zit allemaal bij mekaar en is allemaal tzelfde.quote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Zit te twijfelen tussen Spanje en Chersonissos. heeft iemand tip voor een leuk appartement midden in de stad (in een zijstraat tussen de bars).
Ik raad je in ieder geval aan voor Chersonissos te kiezen en niet voor Spanjequote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Zit te twijfelen tussen Spanje en Chersonissos. heeft iemand tip voor een leuk appartement midden in de stad (in een zijstraat tussen de bars).
mijn tip is om gewoon naar het reisbureau te gaan en ff de gidsen door te nemen. tip 2 is doe het snel aangezien toen wij paar maanden geleden wouden boeken veel van de appartementen al weg warenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:29 schreef voidmage het volgende:
eey
ik ben van plan om dit jaar naar chersonissos te gaan met een paar vrienden.
ik ben ook van plan om een klein appertementje te nemen midden in het centrum, heeft iemadn wat tips qua hotels en waar ze te boeken zijn (vakantiediscounter dotnl?)
en ohja wat ben je daar kwijt aan het stappen en eten in 8 dagen of i.a.w. hoeveel moet ik als uitgavegeld meenemen naast mijn hotelboeking?
greetz en mischien tot op kreta
Maar ik denk dat hij inderdaad nu al te laat is met boeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:48 schreef greetoz_ het volgende:
[..]
mijn tip is om gewoon naar het reisbureau te gaan en ff de gidsen door te nemen. tip 2 is doe het snel aangezien toen wij paar maanden geleden wouden boeken veel van de appartementen al weg waren
waar zitten jullie in Piskopiano??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:20 schreef LydiaB het volgende:
Griekenland is duizend keer leuker dan Spanje! Wij gaan over 2 weken naar Chersonissos naar Piskopiano (naast Chersonissos). We huren wel een auto want dat is echt ideaal (Kreta is te groot om een scootertje te huren). Trouwens, het strand van Chersonissos is niet echt toppie, beter verderop kijken - daar zijn de mooiste stranden!
O....enne, in augustus ook geboekt naar Griekenland...nu naar Rhodos!
Gemiddeld? zal iets van 30-35 graden zijn denk ik. Vorig jaar waren er dagen bij met 42 gradenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:26 schreef sylvana19 het volgende:
ik ga met me vriend en zijn vrienden! word super leuk! wat is de gemiddelde temp ong in de zomer??
Denk het niet, volgens mij heeft tomtom geen kaarten van kreta. Niet toen ik er was vorig jaar iigquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef keijz het volgende:
[..]
Aan 2 telefoons met TomTom moet je wel genoeg hebben toch?
Altijd fijn om te weten.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:49 schreef Lipvis het volgende:
Waar je iedere dag het beste kan gaan zonnen is uiteraard: Star Beach.![]()
Verder raad ik aan om te gaan stappen in de Havanna Club. Dit is voor de verandering geen Hollandse kroeg maar zit vol met bloedmooie Zweedse, Deense en Noorse straalbezopen vrouwen. Afgelopen jaar was het net de hemel op aarde
Topmaat mag ik jou msn ? ik ben op Kreta geweest en ga dit jaar naar marmaris is wel handig om ff wta info naar elkaar uit te wisselenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:12 schreef Topmaat het volgende:
Ik ben in Salou , Lloret en Marmaris geweest.
Marmaris (Turkije dus) was een stuk leuker dan Spanje qua uitgaan.
Mooi zo, ik heb je al toegevoegdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Topmaat mag ik jou msn ? ik ben op Kreta geweest en ga dit jaar naar marmaris is wel handig om ff wta info naar elkaar uit te wisselen
Dat is tegenwoordig helaas een normale prijs voor bier in Griekenland.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef Blik het volgende:
enige nadeel is hoe duur alles is. Biertje is 3 a 4 euro
komt omdat je alles daar in dure import Heineken flesjes moet kopenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef rameijer het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig helaas een normale prijs voor bier in Griekenland.![]()
Bier is een luxedrank; wijn is goedkoop![]()
Zo duur is dat nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef Blik het volgende:
Chersonissos is echt de beste uitgaansplek voor jongeren in de zomer. Leuke tenten die altijd volzitten, 's middags relaxen op Starbeach
naja, aangezien je in de supermarkt ook bijna alleen maar flesjes kunt kopen en je in de supermarkt 24 euro voor een kratje betaald vind ik dat allemaal vrij duur als je het vergelijkt met het bier in Spanje, waar je gewoon lekker tapbier kan krijgen voor 2 euroquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Zo duur is dat nietvalt nog mee vind ik.
wie betaalt nu 4 euro voor Heineken ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:46 schreef Blik het volgende:
[..]
komt omdat je alles daar in dure import Heineken flesjes moet kopen
Dan heb je in Chersonissos echt dikke vette pech kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:33 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wie betaalt nu 4 euro voor Heineken ?Ik zou er nog geen 1,5 euro aan geven.
Mythos is anders ook best te zuipen en daar betaalde ik vorig jaar op het terras 2 euro voor een pulquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan heb je in Chersonissos echt dikke vette pech kan ik je vertellen
Palmbomenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:12 schreef FrisianReds het volgende:
Ook zijn wij naar het oudste palmenbos van europa geweest, dat van Vaï. Dit palmenbos komt tot op het strand. Heel mooi, maar wel een lange autorit over redelijk kleine weggetjes en behoorlijk druk.
[afbeelding]
goh ik heb all in genomen in hotel, dus daar wat indrinken héquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan heb je in Chersonissos echt dikke vette pech kan ik je vertellen
Ja, want als je jonger geweest was had je de muziek uit de jaren '60-'70 niet zo meegemaakt dat je daarbij aan nostalgie denktquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef rameijer het volgende:
Ja, die goude oude jaren '90![]()
Ben ik nou echt zo'n ouwe lul als ik bij nostalgische muziek denk aan de jaren '60-'70?![]()
![]()
Tja.. wáár zat je op het terras? Dat maakt veel verschil. Vorig jaar rond deze tijd met school naar Athene en omgeving geweest voor een week. Was ook erg mooi. Op veel verschillende plekken gegeten/op het terras gezeten. Haast overal kreeg je halve liter flessen Heineken. Zat je middenin Athene op een terras, betaalde je 7 euro. Zat je ergens iets buiten Athene, had je een halve liter Heineken voor 1,50! Maakt erg veel verschilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Mythos is anders ook best te zuipen en daar betaalde ik vorig jaar op het terras 2 euro voor een pul
Ik zou net heel blij zijn met zulke vliegtijden ja... vorig jaar naar Turkije kwamen we daar om 1 uur snachts aan en om half 8 smorgens ging onze bus terug naar het vliegtuig. Dan verspil je verdomme 2 dagenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:13 schreef AnnekeM het volgende:
Ik ga van 23 juni - 3 juli naar Kreta. Niet naar Chersonissos, maar Analypsi. Een plaatsje net buiten Chersonissos.
Wel rotvliegtijden met Transavia. Hebben jullie daar ook last van? Om 07:00u 's morgens vliegen en op dag van vertrek om 22:15u weer van Heraklion om dan 4 juli om 01:00u weer op Schiphol te landen. In principe zijn het mooie vliegtijden omdat wij 11 dagen vakantie volledig benutten, alleen zijn mijn vriendin en ik beide afhankelijk van het openbaar vervoer. Dan is het wel lullig om om 07:00u te vertrekken en 01:00u weer aan te komen. Kunnen we 2x de hele nacht wachten.
Schipholtaxi is ons nèt te duuromdat we naar het noorden van 't land moeten.
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef rameijer het volgende:
Ja, die goude oude jaren '90![]()
Ben ik nou echt zo'n ouwe lul als ik bij nostalgische muziek denk aan de jaren '60-'70?![]()
![]()
Volgens kreta.nl is de NRG en nog 2 andere dichtquote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo dicht?
De NRG klopt als ik het op een ander forum las. Ze gaan verbouwen. Die twee anderen weet ik niet, maar zou dan ook wel kunnen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef michelc85 het volgende:
[..]
Volgens kreta.nl is de NRG en nog 2 andere dicht
Dat dacht ik eerst ook, maar uiteindelijk zijn we bijna elke dag naar Starbeach geweest, omdat je bijna nergens anders fatsoenlijk aan het strand kan liggen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En ik ben ook niet van plan 24-7 op Starbeach te zitten. Misschien eens een kijkje nemen, maar ik verwacht niet dat ik er heel veel zal zitten.
Klopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:19 schreef michelc85 het volgende:
Is er al iemand terug van chersonissos die kan bevestigen dat er 3 discotheken dicht zijn ????
De doorgewinterde kreta-ganger weet dat je dan in de verkeerde tent zit. Bij veel tenten kennen ze een "happy-hour all night long". Dat houdt in dat je 1 bier bestelt en er dan 2 krijgt (ook als je daar dus niet om gevraagd hebt). Dus bij bijv. Havana, Tiger & Mouragio ben je zo 2,50 per fles kwijt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef Blik het volgende:
Makkelijkste manier om Samaria kloof te doen: boeken bij reisbureautje. Ongeveer 50 euro p.p.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Hierzo, 26 juli tm 6 aug.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug!!
nog meer mensen rond die tijd???
19 juli t/m 1 augustus porto villagequote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug!!
Gezellig joh!! Precies dezelfde tijd als onsquote:Op maandag 26 juni 2006 18:38 schreef The_Yellowman het volgende:
[..]
19 juli t/m 1 augustus porto village![]()
Ja wordt feesten hequote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Anousie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En ik wel hotel/app zitten jullie??
Haha , best toevalligquote:Op maandag 26 juni 2006 18:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Topmaat>> vliegen jullie toevallig ook met Transavia?
Wij gaan precies dezelfde dag weg en dezelfde dag terug.
Ja wordt zeker feesten..quote:Op maandag 26 juni 2006 19:42 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ja wordt feesten heWij zitten in Appartementen Ariane.. jullie?
Toen ik vorig jaar naar zo'n beach flirt ben geweest waren we ¤ 10,- per kaartje kwijt valt wel mee dus echt wel chille sfeer bij die feestenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:34 schreef vanBnaarC het volgende:
Dit jaar de lineup van Star Beach:
LETOP alle feesten duren maar van 20.00 tot 0.00:
Feesten waren verleden jaar 20¤ per kaartje, dat is best veel geld voor 4 uurtjes. Ik ben er toen heen gegaan omdat mijn andere vrienden er ook heen wilden. Deze dj's kan je net zo goed in Nederland bezoeken voor veel minder geld.
De White party's zijn wel erg leuk. De schuimparty's daarin tegen vallen vies tegen. Je hebt heel weinig schuim en pas om 23.00 komt het schuim en het komt niet hoger dan tot aan je knieen:
28th of June
TMF ON TOUR
TMF own deejays
5th of July
OPENING PARTY "BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Chuckie, Guest DJ: Benny Rodrigues
Mc: Gee
12th of July
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Chuckie, Guest DJ: Real el Canario and Madskillz
19th of July
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Cliuckie, Guest DJ: Ricky Rivaro
26th of July
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Benny Rodrigues, Geust DJ: Marco V
2nd of Aug.
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Jean, Guest DJ: Roog
9th of Aug.
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Chuckie, Guest DJ: Erick E
16th of Aug.
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Real el Canario, Guest DJ: Roog
23rd of Aug.
CLOSING PARTY ""BEACH FLIRT ""
Resident: Dj Chuckie, Guest DJ: Ricky Rivaro
Nee zuipen alleenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:36 schreef MrD het volgende:
Weet iemand of er ook nog veel andere dingen te doen is? Watersport ofzo? Wakeboarden, enz enz.. Iemand tips? bedantk! Wij gaan met 4 personen!
Check www.kreta.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:36 schreef MrD het volgende:
Weet iemand of er ook nog veel andere dingen te doen is? Watersport ofzo? Wakeboarden, enz enz.. Iemand tips? bedantk! Wij gaan met 4 personen!
Mwah veel discobars zijn erquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:23 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Hebben de bars de overhand op de disco's of is het omgekeerd....
niet alleen de "doorgewinterde" kreta-ganger weet dit. Dit doen ze in ik denk 25% van de tenten op Kreta. Ik vind het een klotesysteem, want dan zit je op een gegeven moment met lauw bier in je klauwen. En ik vind een tent goed als de sfeer ok is en de muziek ook goed is, niet of het bier goedkoop is...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:18 schreef DennisMaaike het volgende:
[..]
De doorgewinterde kreta-ganger weet dat je dan in de verkeerde tent zit. Bij veel tenten kennen ze een "happy-hour all night long". Dat houdt in dat je 1 bier bestelt en er dan 2 krijgt (ook als je daar dus niet om gevraagd hebt). Dus bij bijv. Havana, Tiger & Mouragio ben je zo 2,50 per fles kwijt.
Verder kennen veel terassen de "Big Beer": halve liter tapbier (meestal Mythos) tussen de 1,50 en 2,50 EUR
Dat businessclas is gewoon standaard volgens mij. Dus idd een krantje en een lunchpakketquote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef Yankee_One het volgende:
Gister de tickets en alles gehaald.
Vliegen we businessclas met Arkefly
En we zitten met zn 2en in een kamer met 3 bedden
Vooral dat businessclass vind ik vreemd, iemand die weet of dit bij Arkefly ook daadwerkelijk wat uitmaakt. Krijg je bijv een krantje en eten tijdens de vlucht?
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef Yankee_One het volgende:
Vooral dat businessclass vind ik vreemd, iemand die weet of dit bij Arkefly ook daadwerkelijk wat uitmaakt. Krijg je bijv een krantje en eten tijdens de vlucht?
quote:Onze Business Class
De belangrijkste service aspecten van de Business Class (alleen Boeing 767-300ER) zijn de volgende:
- Exclusieve Check-in balie, zowel op Schiphol als in het buitenland (indien aanwezig).
- Separate cabine voor in het vliegtuig.
- Ruime en comfortabele Business Class stoelen met voetensteun (12 in totaal) waarbij de afstand van rugleuning tot rugleuning ongeveer 104 cm (41 inch) bedraagt.
- De stoelindeling is 2-2-2 (2-stoelen raamzijde) / gangpad / 2-stoelen (middensectie) / gangpad / 2-stoelen (raamzijde).
- Welkomstdrankje (champagne of verse Jus d'orange) aan boord voor vertrek.
- Gratis hoofdtelefoon voor Audio & Video programma.
- Gratis ArkeFly Amenity Kit (met o.a. sokjes, eye-shade, tandenborstel etc.).
- Gratis kranten en magazines aan boord.
http://www.arkefly.nl/ark(...)85Q8zB2GR!1009196967
bij arke fly heb je 3 verschillende classes, tourist class ( vergelijkbaar met economy class) comfort class, (heb je eigen incheck balie op schiphol en extra beenruimte, aanrader!) en business class.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef Yankee_One het volgende:
Gister de tickets en alles gehaald.
Vliegen we businessclas met Arkefly
En we zitten met zn 2en in een kamer met 3 bedden
Thanks voor de info!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:54 schreef Ferdii het volgende:
eergister terug gekomen van chersonissos. echt super toffe week gehad.zat met 4 vrienden op star beach village.
NRG is idd dicht, of die nog open gaat weet ik niet (op de deur hangt een bord dat ze verhuist van naar vondutch, een coctail/lounge bar tegenover het hof van holland.)
copa cabanna was niet zoveel aan vond ik, erg rustig vergeleken met de rest van de tenten.
erg veel grote clubs waren er niet. grootste is denk ik amnesia, aan het begin van de boulevard.
taxi's van star beach village naar het centrum ( of andersom) kosten 5 euro.
als je een auto wilt huren, doe het dan niet bij het bedrijf tegenover star beach village, hebben we erg slechte ervaring mee gehad. (auto meegegeven in zeer slechte staat, halverwege klapband gehad doordat er een groot ei op zat vanaf het begin van de weg. (kwamen we pas halverwege achter).
andere leuke tenten zijn amnesia (dance/trance)
hof van holland (holland party muziek)
havanna (een scandinavische bar waar alle vrouwtjes bezopen zijn en tof personeel rondloopt binnen in de tent is geen zak aan, op het terras is het wel tof (doe de groetjes aan marleen (vraag of ze "als ik boven op de dom" kan meezingen dan weet ze wel wie ik ben) , een klein blond meisje wat het terras bedient, ze komt uit brabant
)
ik ben alleen nog op zoek naar een nummer wat vaak gedraait werd in het hof van holland.
de text was iets van "we gaan los los los, in chersonissos"
als iemand die heeft plz let me know
die tent tegenover star ebach is geen aanrader iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Thanks voor de info!Wij waren van plan om een autootje te huren, maar dat doen we dus niet daar!
klopt slim is vooraf een aantal foto's te maken van slechte plekken op de auto zodat je daar later geen gezeik kan mee krijgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:39 schreef rameijer het volgende:
In Griekenland, als je een auto huurt, altijd VOOR het meenemen en VOOR het inleveren altijd SAMEN met de verhuurder een rondje om de auto maken...
En als ik dat zo hoor, mij teveel Nederland(er)s daar...Maar goed, smaken verschillen
wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef rameijer het volgende:
Je zal maar per ongeluk iemand invalide rijden en niet goed verzekerd zijn...![]()
![]()
Eensch!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:48 schreef keijz het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor opmerkingNet alsof het minder erg is als je wel verzekerd bent
quote:
Met welke maatschappij ga je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef Ace1 het volgende:
Ik over precies een week! Ik ga de 12e.. vliegtuig 18:15.
Sunweb vakanties,,, met transavia dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met welke maatschappij ga je?
Wij gaan namelijk ook de 12de weg, maar ik hoop echt niet dat we om 18.15 gaan vliegen. Wat een kuttijd is dat![]()
ik vlieg de 10e om 19.45 weg, compleet kansloos dus. kom je daar om 1 uur in je hotel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:51 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Sunweb vakanties,,, met transavia dus.
18:15 is idd een kuttijd.... Terugweg vliegen we om 23:30... dat is wel beter
arke fly zeker?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vlieg de 10e om 19.45 weg, compleet kansloos dus. kom je daar om 1 uur in je hotel.
ff douchen en de stad in natuurlijk![]()
terug vliegen we ergens laat in de avond.
Relaxed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef Anousie het volgende:
Vandaag over 2 weekjes!! Zon, Zee en Strand![]()
Wij gaan de 23e met zn zessen richting Hotel Eriquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hej
Vandaag wordt er als het goed is geboekt. We gaan met 10 of 11 man naar Chersonissos, Hotel Eri.
Iemand ervaringen met Hotel Eri? En is Hotel Eri hetzelfde als Hotel Eri Beach of Hotel Eri Village? Hotel Eri Palace is in ieder geval wat anders
Ik ga om 5:20 naar Irakleio, en ga om 23:55 weer wegquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Remzerrr het volgende:
Komende maandag 10 juli om 5:05 vlieg ik met nog 4 mensen naar Heraklion
Rond 07:00 vliegen er nog 3 vrienden heen
Een weekje later om 23:45 terug naar Amsterdam.
Ja tochquote:
Yep, ik ben er trots opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ja tochoptimaal genieten heet dat
Athlon heeft trouwens ook supervette vliegtijden
Ik zou vorige week donderdag om 23.55 uur van Iraklion naar Schiphol vliegen (met Arkefly), maar dat werd uiteindelijk 04.15 uur vrijdagmorgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ga om 5:20 naar Irakleio, en ga om 23:55 weer weg
Ben je in ieder geval op tijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef Kozzmic het volgende:
Overigens is de vertrektijd van het vliegtuig 0.45 uur. Op de officiële papieren maakt men daar om de een of andere reden 23.55 uur van.
ja ikquote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug!!
Het management van Star Beach heeft lopen kutten met het vrijgeven van appartement aan verschillende reisorganisatie, waardoor er tot 3x toe over het maximale aantal is geboekt. Iets meer dan dubbel dus, maar goed we kunnen alsnog naar chersonissos en hoeven godzijdank niet naar turkijequote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:06 schreef The_Yellowman het volgende:
dat in star-beach is niet echt goed geregeld hoorde ook al dat 4 kennisen paar dagen van te voren gehoren hebben gekregen dat er nogal wat dubbel geboekt was dus die moesten naar turkije ineens.. wordt je ook niet echt vrolijk van lijkt me.. maaaaaaar over 11 dagen gaan we los in sos!
ik zit vanaf morgen 11 dagen in Eri Palace. Tja, het hotel ligt op een heuvel ongeveer een kilometer uit de stad. Dit hotel was niet onze eerste keus, omdat het niet echt lekker bereikbaar is, maar ja, taxi's rijden er zat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:53 schreef debofantastico het volgende:
Wel verdomme, krijgen we net bericht dat we niet terecht kunnen op starbeach (te veel boekingen) we hebben verdorie al in december geboekt en krijgen vier dagen voor vertrek bericht hierover.
Aangeboden wordt een verblijf in hotel Eri Palace, heeft iemand ervaring mee?
Daarnaast krijgen we per persoon ¤50 terug en toegang tot starbeach, ook mogen we dan gebruik maken van het all-inlusive arrangement. Is dit een goed aanbod? Of moeten we, zoals we zelf denken, proberen hier meer uit te slepen
je vliegt half 5?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:57 schreef cunoh het volgende:
Ik ga morgen naar Chersonissos tot en met 25 juli! heb er zin in!! om half 5 vertrekken we geloof ik, en dan komen we om 11 uur ongeveer aan in Chersonissos, gelijk stappen dus!!![]()
dit is echt complete onzin.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je vliegt half 5?
edit: is het trouwens gebruikelijk om 3/4 broeken aan te doen bij het uitgaan. ik ben het niet van plan, maar wil het toch ff weten
Geen idee waar het op slaat maar in Blanes mocht dat idd niet nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:28 schreef WL het volgende:
Waar slaat dat nou op... ik kan geen reden bedenken waarom 't niet zou mogen. En korte broeken maggen dan ook zkr niet?
Mag je met korte broek of 3/4 broek uit? Of moet dat per sé met een lange broek? Hoe moet je er sowieso uitzien bij het uitgaan?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben een paar keer naar Blanes geweest en daar werden er vaak lui geweigerd als ze 3/4 broeken aan hadden, dus zal dat hier ook wel zo zijn, denk ik.
kom je nooit buiten ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mag je met korte broek of 3/4 broek uit? Of moet dat per sé met een lange broek? Hoe moet je er sowieso uitzien bij het uitgaan?
Lol. Hier wel, maar niet in Chersonissosquote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef keijz het volgende:
[..]
kom je nooit buiten ofzo?
je weet toch wel hoe je eruit moet zien bij het uitgaan??
geen Belgen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
je ziet in chersonissos idd veel nederlanders, (gok 75-85%) daarnaast een aantal ieren, zweden, noren en een paar verdwaalde italianen en zwitsers.
engelsen zie je eigenlijk niet, die zitten allemaal in malia, een plaatsje oosten van chersonissos.
ook duitsers heb ik er niet gezien
sneller zuipen !quote:Op zondag 2 juli 2006 12:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind het een klotesysteem, want dan zit je op een gegeven moment met lauw bier in je klauwen.
Met welke reisorganisatie? Ik ga morgen over 2 weken.. maar ik weet nog niet wat mijn vliegtijden zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef debofantastico het volgende:
morgenochtend 620uur vlieg ik naar Griekenland, 12 dagen plezier, whoehoe!!
Nu nog maar hopen dat het goed komt met het hotel....
Vriend van mij is meerdere keren in korte broek uitgegaan, alles kan daar hoor, eigenlijk zijn er geen kledingvoorschriften...quote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Lol. Hier wel, maar niet in ChersonissosHier hoef niet in korte broek aan te komen. Kan dat daar wel? Dat bedoel ik meer
Er is toch meer een jongeren-lal publiek daar, terwijl je hier helemaal gek wordt van kledingvoorschriften.
Apart vorig jaar waren er heel veel Engelsen en ook natuurlijk heel veel nederlanders ik denk 50 procent nederlanders vorig jaar , het lijken er meer maar geloof er nix van dat het 85 procent is hoor haha.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die tent tegenover star ebach is geen aanrader idd
we waren eerst van plan om daar een megane cabrio en een peugeot 306 cabrio te huren. dag van tevoren naartoe geweest, gevraagd of all inclusief verzekering mogelijk was, was allemaal geen probleem.
dus wij volgende dag daar natoe om die auto's op te halen, horen we ineens die 2 auto's niet all inclusief te verzekeren zijn en dat er 1300 euro eigen risico aanzit. natuurlij kzaten we daar niet op te w8ten en hebben we die 2 auto's niet genomen maar een vitera (jeep) en fiat punto cabrio.
naja klapband gehad met de punto. band vervangen voor een thuiskomertje, ruzie achteraf met die gasten van dat verhuur bedrijf omdat we volgens hun te hard hebben gereden met die auto " anders kan de band nooit kapot gaan" (zat een gat van 10 centimeter op, kan je mij niet vertellen dat dat door de weg komt, moet dus al iets met die band aan de hand zijn geweest).
(verder deden alle lichten het niet van bijde auto's, schokdempers lek van de punto, dak wat niet meer dicht kon, neit goed uitgebalanceerd en een stuur dat links veel zwaarder stuurt dan rechts.
4 dagen later lopen we langs die tent, zien we daar die punto daar staan met een groot bord erop " FOR RENT" en dat zelfde thuiskom bandje
geen goede tent dus
star beach is trouwes wel erg tof om een keer naar toe te gaan, altijd druk daar, hele dag door een dj die muziek draait, veel te doen kwa watersport dingen etc
je ziet in chersonissos idd veel nederlanders, (gok 75-85%) daarnaast een aantal ieren, zweden, noren en een paar verdwaalde italianen en zwitsers.
engelsen zie je eigenlijk niet, die zitten allemaal in malia, een plaatsje oosten van chersonissos.
ook duitsers heb ik er niet gezien
Vage tijd heenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:57 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug![]()
Heenweg 19:25 uur terugweg 23:55 uur
Idd rare tijden maar ja. schilt dat we er 15 daagjes zijn. en gaan dan idd meteen t nachtleven ontdekkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:59 schreef Mdk het volgende:
[..]
Vage tijd heenHebben wij ook al.. 20 juli om 18:00.
Maar goed.. als je daar dan aankomt kan je gelijk het nachtleven ontdekken
Koffer in je kamer neergooien en gaan![]()
Dan ben je echt genaaid.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef ioor het volgende:
wij gaan 12 dagen, maar heen vliegen we om 16.45 en terug om 11.30, dus eigenlijk 2 dagen kwijt.
Wij vorig jaar om 17.15 door en om 7.30 terug , dat zijn pas klote tijdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dan ben je echt genaaid.
Daar zou ik zeker wel een klacht over indienen want zulke tijden slaan nergens op.
Je bent wel geinteresseerd in je vakantie hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:55 schreef jaspah het volgende:
ha! ik ga de 20e
kheb geen idee in welk hotel ik zit maar i dont care
wie gaan er nogmeer tussen 20 en 28 juli?
alsk maar kan slapen vind ik het primaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent wel geinteresseerd in je vakantie he
Misschien kan dat wel niet in jouw "hotel"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:07 schreef jaspah het volgende:
[..]
alsk maar kan slapen vind ik het prima
dan slaap ik wel bij iemand anders hèhèquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Misschien kan dat wel niet in jouw "hotel"![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef OldSchoolFool het volgende:
Zijn dr nog andere dingen op Kreta te beleven dan t doornemen van de vliegtijden?![]()
ik ga van 23 tot 31 juliquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:55 schreef jaspah het volgende:
ha! ik ga de 20e
kheb geen idee in welk hotel ik zit maar i dont care
wie gaan er nogmeer tussen 20 en 28 juli?
jij ook! luuk! haha nou dan zie ik je wel opt strandquote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe laat vlieg je? Toevallig ook geboekt bij Gogo tours?
Huur gewoon voor een week een scootertje. Is nog fun ook en je bent veel flexibeler. Rijbewijs vraagt niemand naar, wel helmpie op doen voor de cops.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:05 schreef Tito het volgende:
Hee mensen, ik heb zaterdag nog een last minute geboekt naar kreta, helaas zat chersonissos helemaal vol, dus het is malia geworden. zijn er een beetje leuke plekken om op stap te gaan in malia of wordt het elke dag taxi naar chersonissos(wat kost dat eigenlijk??)
ga de 28ste weg. heb er zin in!
Lucky bastard. Malia weet je hoe vet kerel weet je hoe vet. Jij gaat hele goede tijden tegemoet. Chersonissos is so overrated. Kerel enjoy.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:05 schreef Tito het volgende:
Hee mensen, ik heb zaterdag nog een last minute geboekt naar kreta, helaas zat chersonissos helemaal vol, dus het is malia geworden. zijn er een beetje leuke plekken om op stap te gaan in malia of wordt het elke dag taxi naar chersonissos(wat kost dat eigenlijk??)
ga de 28ste weg. heb er zin in!
Jep, is maar 4km ofzo van elkaar. Malia = brits. Chersonissos = NLquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
NB. mocht je toch naar Chersonissos willen, met de scooter ben je er binnen 10 minuten.
Thats right.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:32 schreef OldSchoolFool het volgende:
Jep, is maar 4km ofzo van elkaar. Malia = brits. Chersonissos = NL
Yep. Britse chicks zijn t makkelijkst horizontaal te krijgen. Toppiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Thats right.
Wanneer je ranzige Engelse chicks s'avonds op straat zichzelf wil zien vingeren moet je naar Malia gaan.![]()
Op een gegeven moment hebben ze zelfs boetes ervoor uitgedeeld, was nog op het journaal paar jaar terug.
Maar je kan zeggen wat je wilt over die Engelsen, ze kunnen wel feesten in die Malia ghetto daar. Meerdere lange straten vol met tentjes,
nee bij d-reizen, vlieg 23 juli om 19:40.. jij dan ?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe laat vlieg je? Toevallig ook geboekt bij Gogo tours?
Jasper! Echt? Ga je met Frank enzo?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef jaspah het volgende:
[..]
jij ook! luuk! haha nou dan zie ik je wel opt strand
Dat eettentje is Jiannis of niet? Zo'n Griek die een tijd in NL heeft gewoont runt dat...daar kun je echt super eten voor hele goede prijzenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:23 schreef Freeflyer het volgende:
zorg voor een goed hotel met echte airco. verschillende organisaties zeggen dat er airco is maar dan blijkt het een waaier te zijn
samariakloof en lepra eiland (spinalonga) zijn een absolute aanrader
britse wijven zijn echt overal voor inmaar de zweedse wijven zijn het lekkerst
![]()
bier: drink mythos, is goed te zuipen en redelijk betaalbaar. ik ben de naam van het restaurant kwijt maar als je het water rechts hebt en je langs de haven loopt en als het ware links af slaat, schuin een pleintje oversteekt dan kom je weer op een boulevard. eerste tentje wat aan de rechterkant een terras aan zee heeft kun je errug goed eten voor acceptabele prijzen.
een reisorganisatie die uitblinkt in goedkoop is husk. kijk dan niet naar de kwaliteit van de hotels of appartementen waar je terecht komt..
Bizar. Verder nog geile dingen gebeurd in de Havanna? Hoevel wijven hebben er op de bar staan dansen zonder slipje aan? Havanna vind ik toch wel een van de betere tenten daar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:37 schreef Yankee_One het volgende:
lol gister vechtpartij bij de Havanna.
politie kwam en om half 6 moest alles dicht
taxi vinden werd wat moeilijker. vanavond heb ik mijn laatste avond hier in Hersonissos (Chersonissos is zo nederlands)
Ja klopt, werken ook allemaal verdomd lekkere wijven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef JeroenV het volgende:
Havanna is toch die tent met veel Scandinaviers, of niet?
Havanna zit in Chersonissos, ze hebben ook een website moet je even zoeken op Internet. Staan ook foto's in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is Havanna in Chersonissos of Malia? En wat is "Off-Piste" dan voor bar/club?
Dat is al snel bij Scandinaviersquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja klopt, werken ook allemaal verdomd lekkere wijven.![]()
Via wat heb je geboekt? Wij gaan ook van de 26ste tm 6 augustus. Maar we hebben de vliegtijden nog niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Wij gaan de 26ste weg om 06:20.![]()
En we gaan 6 augustus weer terug om 10:30 ofzo.
Opzich relaxte tijden alleen de terug weg is een beetje vroeg maarja, het kan erger.
Hof van Holland, wat een bagger tent is dat zeg. Als je de hele dag naar smartlappen wilt luisteren kan je net zo goed in Nederland blijven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef Ace1 het volgende:
Ben net terugWas super weekje! Starbeach, hof van holland en Amnesia waren toch wel de plekken waar ik het meest te vinden was
Wij vliegen ook met Transavia.... ik hoop dat we dezelfde vliegtijden hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Via Gogotours en we vliegen met Transavia.
Is dat die tent die op een hoek staat en lijkt op een Amerikaanse tent?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:12 schreef MOY het volgende:
KOSTA'S PLACE voor al je broodjes......dat personeel is aardig en behulpzaam, vooral die oudere vent!
Dat kom je daar namelijk niet veel tegen in de hoofdstraat van chersonissos iig!!
alle chicks die op de bar stonden te dansen hadden een slipje aan. geloof me, we hebben foto's gemaaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bizar. Verder nog geile dingen gebeurd in de Havanna? Hoevel wijven hebben er op de bar staan dansen zonder slipje aan? Havanna vind ik toch wel een van de betere tenten daar.![]()
Ja idd, we hadden het slechter kunnen treffen met de tijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:18 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Wij vliegen ook met Transavia.... ik hoop dat we dezelfde vliegtijden hebbenmooie tijd
WIl je zo vrij zijn om ze met ons te delen op het forum.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:27 schreef Yankee_One het volgende:
alle chicks die op de bar stonden te dansen hadden een slipje aan. geloof me, we hebben foto's gemaakt![]()
ze zijn gemaakt met een toestel dat niet van mij is en nog op kreta ligt (hij blijft nog tot maandag plakken)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
WIl je zo vrij zijn om ze met ons te delen op het forum.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:59 schreef Yankee_One het volgende:
*KNIP*
Veel mooi vrouwelijk schoon op Kreta.
Ik kwam vanmiddag thuis van het werken en daar lag de langverwachte envelopquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:07 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja idd, we hadden het slechter kunnen treffen met de tijden.
Maar heb je de tijdens inmiddels al?
Ik kreeg ze namelijk dinsdag al.
Als je ze nog niet hebt, zou ik er maar ff achter aan bellen als ik jou was.
wij zijn er officieel tot en met 31 juli maar ons vliegtuig gaat op 1 augustus om 1: 15quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag thuis van het werken en daar lag de langverwachte envelop
We hebben echt SUPERtijden !
Woensdag de 26ste vertrekt ons vliegtuig om 7.00 smorgens.
6 Augustus stappen we in Heraklion om 23.59 uur op het vliegtuig1 minuut later kon niet , dan zou het al de 7de augustus zijn
Klein half uurtje met de busquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:21 schreef Knucklezz het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt om van heraklion vliegveld naar chesonissos te komen? we komen @ 0:10 aan als et goed is.. kunnen we meteen door![]()
![]()
op Star Beach (quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in chersonissos? Ben zelf 23 en wil niet voor 90% tussen jonger publiek staan.
inderdaad, is so true !! Hetzelfde meegemaakt in Sunny Beach, Bulgarije vorig jaar !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef JeroenV het volgende:
Het jammere van de Havana is dat er dus ook veel Zweedse gasten zijn lijkt mij. En daar heb ik echt een hekel aan. Bovendien kun je veel mooie Zweedse dames zien, die staan er ook redelijk om bekend het bij Zweden te houden en niet veel Engels te lullen (voor zover mijn ervaring zover reikt).
Waar heb je die quads gehuurd dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik ben net terug van 8 daagjes Kreta. Het was voor mij het tweede jaar en weer heb ik een topvakantie gehad.
Het uitgaan hebben we vrijwel alleen in het Hof van Holland gestaan. Er hangt een goede sfeer maar je moet er natuurlijk wel van houden. Vorig jaar ben ik ook naar andere tentjes geweest als BioBio en Cameo die ik toen beide ook leuk vond. BioBio is nu veel minder vind ik wat iemand hierboven mij ook al schreef dat er vrijwel alleen maar TMF breezah volk rond loopt. Cameo ben ik dit jaar niet geweest.
Nog een tip maar daar moet je van houden is naar een Ierse pub gaan. Wij waren er 2 daagjes in eentje wezen indrinken er hangt een relaxed sfeer en er wordt goede live muziek gespeeld.
Overdag hebben we op bed gelegen tot een uurtje of 2 3. Daarna gingen we meestal naar star beach een beetje aan zo'n bar een biertje drinken of op die bedjes slapen.
Een dag hebben we qaudjes gehuurd. Het is idd erg mooi om over de onverharde wegen in het binnenland te gaan crossen. Op een gegeven moment hebben we een hek moeten slopen omdat we geen andere oplossing zagen om op een iets beter pad uit te komen. Een tip heb ik wel over spoel je qauds even af bij een benzinestation als je ze gaat terug brengen. Wij waren nog eens 20 euro p.p. extra kwijt omdat wij off de road hadden gereden vond de eigenaar niet echt leuk.
Gisteren tijdens de terugreis hebben we 4 uur vertraging opgelopen omdat ons toestel een extra vlucht moest maken. Dat was wel ongeloofelijk kut. Op het vliegveld van Herakilon is namelijk niks te beleven. Hebben er hier meer mee te maken gehad.
Carera zit vlakbij appartementencomplex Michalis aan de hoofdweg. Overigs stond hij wel in zijn recht want op de overeenkomst die wij hebben ondertekend staat dat onverantwoord rijden over bijvoorbeeld zand, stenen en in de zee niet gedekt wordt. Dus je moet die dingen gewoon schoon teruggeven zodat de eigenaar er niets van kan merken.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waar heb je die quads gehuurd dan?
absoluutquote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
vertrek vrijdag met 3 vrienden en 2 vriendinnen naar Chersonissos. Kijk er naar uit ! Heb vooral gehoord van iemand die er eind juni is geweest dat Havana Club, Copacabana en BioBio het leukst zijn om uit te gaan.
tenzij je er een weekend zit. ga zelf op ontdekking!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef BramKVO het volgende:
kan iemand hier eens een overzicht vd cafes/clubs geven ? Met welk genre volk en muziek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |