abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40044109
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

WIl je zo vrij zijn om ze met ons te delen op het forum.
ze zijn gemaakt met een toestel dat niet van mij is en nog op kreta ligt (hij blijft nog tot maandag plakken)
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_40044716
Open even een B&H topic

-edit-

volgende week
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_40045075

voorproefje, redelijk mellow

eerste 2 foto's zijn van een dame in de Copa Cabana.
3e en 4e foto random chicks op de bar in de Havana
5e foto is van een bardame in de Havana (ja vaak gaan de shirtjes uit)
pi_40045754
Meld zich voor Kreta, 13 aug t/m 28 aug . Hersonissos.
zakelijk
pi_40050798
oeeh krijg dr steeds meer zin in nog 2 daagjes we vliegen @ 19:40 wel kut tijd mja doe je weinig aan he
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:19:52 #281
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40051156
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:59 schreef Yankee_One het volgende:
*KNIP*
Veel mooi vrouwelijk schoon op Kreta.
pi_40051209
weet iemand hoe lang het duurt om van heraklion vliegveld naar chesonissos te komen? we komen @ 0:10 aan als et goed is.. kunnen we meteen door
pi_40052047
Het jammere van de Havana is dat er dus ook veel Zweedse gasten zijn lijkt mij. En daar heb ik echt een hekel aan. Bovendien kun je veel mooie Zweedse dames zien, die staan er ook redelijk om bekend het bij Zweden te houden en niet veel Engels te lullen (voor zover mijn ervaring zover reikt).
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:37:08 #284
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40053330
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 08:07 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ja idd, we hadden het slechter kunnen treffen met de tijden.
Maar heb je de tijdens inmiddels al?
Ik kreeg ze namelijk dinsdag al.
Als je ze nog niet hebt, zou ik er maar ff achter aan bellen als ik jou was.
Ik kwam vanmiddag thuis van het werken en daar lag de langverwachte envelop

We hebben echt SUPERtijden !
Woensdag de 26ste vertrekt ons vliegtuig om 7.00 smorgens.
6 Augustus stappen we in Heraklion om 23.59 uur op het vliegtuig 1 minuut later kon niet , dan zou het al de 7de augustus zijn
Zo niet, dan toch...
pi_40053915
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Ik kwam vanmiddag thuis van het werken en daar lag de langverwachte envelop

We hebben echt SUPERtijden !
Woensdag de 26ste vertrekt ons vliegtuig om 7.00 smorgens.
6 Augustus stappen we in Heraklion om 23.59 uur op het vliegtuig 1 minuut later kon niet , dan zou het al de 7de augustus zijn
wij zijn er officieel tot en met 31 juli maar ons vliegtuig gaat op 1 augustus om 1: 15
pi_40058717
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:21 schreef Knucklezz het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt om van heraklion vliegveld naar chesonissos te komen? we komen @ 0:10 aan als et goed is.. kunnen we meteen door
Klein half uurtje met de bus
pi_40069761
Wat is de gemiddelde leeftijd in chersonissos? Ben zelf 23 en wil niet voor 90% tussen jonger publiek staan.
pi_40069808
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in chersonissos? Ben zelf 23 en wil niet voor 90% tussen jonger publiek staan.
op Star Beach ( ) ben je met 23 wel gemiddeld wat betreft leeftijd

in de stad ben je een van oudste
pi_40069989
Thanks :-). Ja met uitgaan vind ik het dus belangrijk om NIET de oudste te zijn. Snappy. Die hebben afgedaan (bij voorbaat ;-)
pi_40081571
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef JeroenV het volgende:
Het jammere van de Havana is dat er dus ook veel Zweedse gasten zijn lijkt mij. En daar heb ik echt een hekel aan. Bovendien kun je veel mooie Zweedse dames zien, die staan er ook redelijk om bekend het bij Zweden te houden en niet veel Engels te lullen (voor zover mijn ervaring zover reikt).
inderdaad, is so true !! Hetzelfde meegemaakt in Sunny Beach, Bulgarije vorig jaar !
pi_40126921
Ik ben er 2 keer geweest, en ga dit jaar weer. 13 augustus, heb er zin in. Ik heb 2 keer gebungeejumped, echt de moeite waard. Dit jaar wilden we t weer gaan doen (weer op starbeach) maar toen kwam ik dit tegen. Het gaat om het onderste stukje tekst, en vooral t 2e filmpje is super!!

Heeft iemand hier ervaring mee? Lijkt me echt helemaal geweldig.
pi_40129540
Ik ben net terug van 8 daagjes Kreta. Het was voor mij het tweede jaar en weer heb ik een topvakantie gehad.

Het uitgaan hebben we vrijwel alleen in het Hof van Holland gestaan. Er hangt een goede sfeer maar je moet er natuurlijk wel van houden. Vorig jaar ben ik ook naar andere tentjes geweest als BioBio en Cameo die ik toen beide ook leuk vond. BioBio is nu veel minder vind ik wat iemand hierboven mij ook al schreef dat er vrijwel alleen maar TMF breezah volk rond loopt. Cameo ben ik dit jaar niet geweest.

Nog een tip maar daar moet je van houden is naar een Ierse pub gaan. Wij waren er 2 daagjes in eentje wezen indrinken er hangt een relaxed sfeer en er wordt goede live muziek gespeeld.

Overdag hebben we op bed gelegen tot een uurtje of 2 3. Daarna gingen we meestal naar star beach een beetje aan zo'n bar een biertje drinken of op die bedjes slapen.

Een dag hebben we qaudjes gehuurd. Het is idd erg mooi om over de onverharde wegen in het binnenland te gaan crossen. Op een gegeven moment hebben we een hek moeten slopen omdat we geen andere oplossing zagen om op een iets beter pad uit te komen. Een tip heb ik wel over spoel je qauds even af bij een benzinestation als je ze gaat terug brengen. Wij waren nog eens 20 euro p.p. extra kwijt omdat wij off de road hadden gereden vond de eigenaar niet echt leuk.

Gisteren tijdens de terugreis hebben we 4 uur vertraging opgelopen omdat ons toestel een extra vlucht moest maken. Dat was wel ongeloofelijk kut. Op het vliegveld van Herakilon is namelijk niks te beleven. Hebben er hier meer mee te maken gehad.
Boodschap van algemeen nut.
pi_40133270
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik ben net terug van 8 daagjes Kreta. Het was voor mij het tweede jaar en weer heb ik een topvakantie gehad.

Het uitgaan hebben we vrijwel alleen in het Hof van Holland gestaan. Er hangt een goede sfeer maar je moet er natuurlijk wel van houden. Vorig jaar ben ik ook naar andere tentjes geweest als BioBio en Cameo die ik toen beide ook leuk vond. BioBio is nu veel minder vind ik wat iemand hierboven mij ook al schreef dat er vrijwel alleen maar TMF breezah volk rond loopt. Cameo ben ik dit jaar niet geweest.

Nog een tip maar daar moet je van houden is naar een Ierse pub gaan. Wij waren er 2 daagjes in eentje wezen indrinken er hangt een relaxed sfeer en er wordt goede live muziek gespeeld.

Overdag hebben we op bed gelegen tot een uurtje of 2 3. Daarna gingen we meestal naar star beach een beetje aan zo'n bar een biertje drinken of op die bedjes slapen.

Een dag hebben we qaudjes gehuurd. Het is idd erg mooi om over de onverharde wegen in het binnenland te gaan crossen. Op een gegeven moment hebben we een hek moeten slopen omdat we geen andere oplossing zagen om op een iets beter pad uit te komen. Een tip heb ik wel over spoel je qauds even af bij een benzinestation als je ze gaat terug brengen. Wij waren nog eens 20 euro p.p. extra kwijt omdat wij off de road hadden gereden vond de eigenaar niet echt leuk.

Gisteren tijdens de terugreis hebben we 4 uur vertraging opgelopen omdat ons toestel een extra vlucht moest maken. Dat was wel ongeloofelijk kut. Op het vliegveld van Herakilon is namelijk niks te beleven. Hebben er hier meer mee te maken gehad.
Waar heb je die quads gehuurd dan?
pi_40133978
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Waar heb je die quads gehuurd dan?
Carera zit vlakbij appartementencomplex Michalis aan de hoofdweg. Overigs stond hij wel in zijn recht want op de overeenkomst die wij hebben ondertekend staat dat onverantwoord rijden over bijvoorbeeld zand, stenen en in de zee niet gedekt wordt. Dus je moet die dingen gewoon schoon teruggeven zodat de eigenaar er niets van kan merken.

Vorig jaar hadden wij ook quads gehuurd dit hebben wij toen via beachmasters geregeld daar hebben wij ongeveer op dezelfde manier mee gereden maar toen kregen we er geen problemen mee. De naam van dit bedrijf kan ik me niet herinneren het zit in ieder geval naast de shell pomp op de weg richting Herakilon.
Boodschap van algemeen nut.
pi_40136153
vertrek vrijdag met 3 vrienden en 2 vriendinnen naar Chersonissos. Kijk er naar uit ! Heb vooral gehoord van iemand die er eind juni is geweest dat Havana Club, Copacabana en BioBio het leukst zijn om uit te gaan.
pi_40138364
quote:
Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
vertrek vrijdag met 3 vrienden en 2 vriendinnen naar Chersonissos. Kijk er naar uit ! Heb vooral gehoord van iemand die er eind juni is geweest dat Havana Club, Copacabana en BioBio het leukst zijn om uit te gaan.
absoluut
pi_40140089
Ik zelf vond vorig jaar BioBio geen flikker aan is zo'n tent die tmf erop heeft staan en waar dus vooral nederlanders zijn maar hij zit zo stampvol(waarom snap ik ook niet) dat je een kwartier bezig bent om erdoorheen te lopen en die propper maar mensen blijven sturen :p
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_40149266
BioBio was dit jaar ook geen flikker aan.
pi_40165986
kan iemand hier eens een overzicht vd cafes/clubs geven ? Met welk genre volk en muziek ?
pi_40166707
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef BramKVO het volgende:
kan iemand hier eens een overzicht vd cafes/clubs geven ? Met welk genre volk en muziek ?
tenzij je er een weekend zit. ga zelf op ontdekking!

ik kan je wel wat aanraden

Copa Cabana: Hard Dance, Hardstyle (te veel gasten, weinig boeren though)
Havanan: Alle soorten muziek, RnB, Top40, Rock, Oldies (veel Scandinavische mensen en een aantal Nederlanders)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')