ze zijn gemaakt met een toestel dat niet van mij is en nog op kreta ligt (hij blijft nog tot maandag plakken)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
WIl je zo vrij zijn om ze met ons te delen op het forum.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:59 schreef Yankee_One het volgende:
*KNIP*
Veel mooi vrouwelijk schoon op Kreta.
Ik kwam vanmiddag thuis van het werken en daar lag de langverwachte envelopquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:07 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja idd, we hadden het slechter kunnen treffen met de tijden.
Maar heb je de tijdens inmiddels al?
Ik kreeg ze namelijk dinsdag al.
Als je ze nog niet hebt, zou ik er maar ff achter aan bellen als ik jou was.
wij zijn er officieel tot en met 31 juli maar ons vliegtuig gaat op 1 augustus om 1: 15quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag thuis van het werken en daar lag de langverwachte envelop
We hebben echt SUPERtijden !
Woensdag de 26ste vertrekt ons vliegtuig om 7.00 smorgens.
6 Augustus stappen we in Heraklion om 23.59 uur op het vliegtuig1 minuut later kon niet , dan zou het al de 7de augustus zijn
Klein half uurtje met de busquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:21 schreef Knucklezz het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt om van heraklion vliegveld naar chesonissos te komen? we komen @ 0:10 aan als et goed is.. kunnen we meteen door![]()
![]()
op Star Beach (quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd in chersonissos? Ben zelf 23 en wil niet voor 90% tussen jonger publiek staan.
inderdaad, is so true !! Hetzelfde meegemaakt in Sunny Beach, Bulgarije vorig jaar !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef JeroenV het volgende:
Het jammere van de Havana is dat er dus ook veel Zweedse gasten zijn lijkt mij. En daar heb ik echt een hekel aan. Bovendien kun je veel mooie Zweedse dames zien, die staan er ook redelijk om bekend het bij Zweden te houden en niet veel Engels te lullen (voor zover mijn ervaring zover reikt).
Waar heb je die quads gehuurd dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:32 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik ben net terug van 8 daagjes Kreta. Het was voor mij het tweede jaar en weer heb ik een topvakantie gehad.
Het uitgaan hebben we vrijwel alleen in het Hof van Holland gestaan. Er hangt een goede sfeer maar je moet er natuurlijk wel van houden. Vorig jaar ben ik ook naar andere tentjes geweest als BioBio en Cameo die ik toen beide ook leuk vond. BioBio is nu veel minder vind ik wat iemand hierboven mij ook al schreef dat er vrijwel alleen maar TMF breezah volk rond loopt. Cameo ben ik dit jaar niet geweest.
Nog een tip maar daar moet je van houden is naar een Ierse pub gaan. Wij waren er 2 daagjes in eentje wezen indrinken er hangt een relaxed sfeer en er wordt goede live muziek gespeeld.
Overdag hebben we op bed gelegen tot een uurtje of 2 3. Daarna gingen we meestal naar star beach een beetje aan zo'n bar een biertje drinken of op die bedjes slapen.
Een dag hebben we qaudjes gehuurd. Het is idd erg mooi om over de onverharde wegen in het binnenland te gaan crossen. Op een gegeven moment hebben we een hek moeten slopen omdat we geen andere oplossing zagen om op een iets beter pad uit te komen. Een tip heb ik wel over spoel je qauds even af bij een benzinestation als je ze gaat terug brengen. Wij waren nog eens 20 euro p.p. extra kwijt omdat wij off de road hadden gereden vond de eigenaar niet echt leuk.
Gisteren tijdens de terugreis hebben we 4 uur vertraging opgelopen omdat ons toestel een extra vlucht moest maken. Dat was wel ongeloofelijk kut. Op het vliegveld van Herakilon is namelijk niks te beleven. Hebben er hier meer mee te maken gehad.
Carera zit vlakbij appartementencomplex Michalis aan de hoofdweg. Overigs stond hij wel in zijn recht want op de overeenkomst die wij hebben ondertekend staat dat onverantwoord rijden over bijvoorbeeld zand, stenen en in de zee niet gedekt wordt. Dus je moet die dingen gewoon schoon teruggeven zodat de eigenaar er niets van kan merken.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waar heb je die quads gehuurd dan?
absoluutquote:Op maandag 24 juli 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
vertrek vrijdag met 3 vrienden en 2 vriendinnen naar Chersonissos. Kijk er naar uit ! Heb vooral gehoord van iemand die er eind juni is geweest dat Havana Club, Copacabana en BioBio het leukst zijn om uit te gaan.
tenzij je er een weekend zit. ga zelf op ontdekking!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef BramKVO het volgende:
kan iemand hier eens een overzicht vd cafes/clubs geven ? Met welk genre volk en muziek ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |