Ja, want als je jonger geweest was had je de muziek uit de jaren '60-'70 niet zo meegemaakt dat je daarbij aan nostalgie denktquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef rameijer het volgende:
Ja, die goude oude jaren '90![]()
Ben ik nou echt zo'n ouwe lul als ik bij nostalgische muziek denk aan de jaren '60-'70?![]()
![]()
Tja.. wáár zat je op het terras? Dat maakt veel verschil. Vorig jaar rond deze tijd met school naar Athene en omgeving geweest voor een week. Was ook erg mooi. Op veel verschillende plekken gegeten/op het terras gezeten. Haast overal kreeg je halve liter flessen Heineken. Zat je middenin Athene op een terras, betaalde je 7 euro. Zat je ergens iets buiten Athene, had je een halve liter Heineken voor 1,50! Maakt erg veel verschilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Mythos is anders ook best te zuipen en daar betaalde ik vorig jaar op het terras 2 euro voor een pul
Ik zou net heel blij zijn met zulke vliegtijden ja... vorig jaar naar Turkije kwamen we daar om 1 uur snachts aan en om half 8 smorgens ging onze bus terug naar het vliegtuig. Dan verspil je verdomme 2 dagenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:13 schreef AnnekeM het volgende:
Ik ga van 23 juni - 3 juli naar Kreta. Niet naar Chersonissos, maar Analypsi. Een plaatsje net buiten Chersonissos.
Wel rotvliegtijden met Transavia. Hebben jullie daar ook last van? Om 07:00u 's morgens vliegen en op dag van vertrek om 22:15u weer van Heraklion om dan 4 juli om 01:00u weer op Schiphol te landen. In principe zijn het mooie vliegtijden omdat wij 11 dagen vakantie volledig benutten, alleen zijn mijn vriendin en ik beide afhankelijk van het openbaar vervoer. Dan is het wel lullig om om 07:00u te vertrekken en 01:00u weer aan te komen. Kunnen we 2x de hele nacht wachten.
Schipholtaxi is ons nèt te duuromdat we naar het noorden van 't land moeten.
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef rameijer het volgende:
Ja, die goude oude jaren '90![]()
Ben ik nou echt zo'n ouwe lul als ik bij nostalgische muziek denk aan de jaren '60-'70?![]()
![]()
Volgens kreta.nl is de NRG en nog 2 andere dichtquote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo dicht?
De NRG klopt als ik het op een ander forum las. Ze gaan verbouwen. Die twee anderen weet ik niet, maar zou dan ook wel kunnen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef michelc85 het volgende:
[..]
Volgens kreta.nl is de NRG en nog 2 andere dicht
Dat dacht ik eerst ook, maar uiteindelijk zijn we bijna elke dag naar Starbeach geweest, omdat je bijna nergens anders fatsoenlijk aan het strand kan liggen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En ik ben ook niet van plan 24-7 op Starbeach te zitten. Misschien eens een kijkje nemen, maar ik verwacht niet dat ik er heel veel zal zitten.
Klopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:19 schreef michelc85 het volgende:
Is er al iemand terug van chersonissos die kan bevestigen dat er 3 discotheken dicht zijn ????
De doorgewinterde kreta-ganger weet dat je dan in de verkeerde tent zit. Bij veel tenten kennen ze een "happy-hour all night long". Dat houdt in dat je 1 bier bestelt en er dan 2 krijgt (ook als je daar dus niet om gevraagd hebt). Dus bij bijv. Havana, Tiger & Mouragio ben je zo 2,50 per fles kwijt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef Blik het volgende:
enige nadeel is hoe duur alles is. Biertje is 3 a 4 euro
Makkelijkste manier om Samaria kloof te doen: boeken bij reisbureautje. Ongeveer 50 euro p.p.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Iemand bekend met de Samaria-kloof?
Wij zitten in het Star beach hotel en vragen ons af of je er makkelijk naar toe kunt rijden (wij huren een auto) en dan zonder begelijding en/of gids daar kan lopen? Hoe lang loop je er ongeveer over?
En als je aan het eind bent, sta je dan weer op het beginpunt of moet je dan een taxi nemen om weer terug te komen bij de plaats waar je je auto neer hebt gezet?
Hierzo, 26 juli tm 6 aug.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug!!
nog meer mensen rond die tijd???
19 juli t/m 1 augustus porto villagequote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug!!
Gezellig joh!! Precies dezelfde tijd als onsquote:Op maandag 26 juni 2006 18:38 schreef The_Yellowman het volgende:
[..]
19 juli t/m 1 augustus porto village![]()
Ja wordt feesten hequote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Anousie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En ik wel hotel/app zitten jullie??
Haha , best toevalligquote:Op maandag 26 juni 2006 18:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Topmaat>> vliegen jullie toevallig ook met Transavia?
Wij gaan precies dezelfde dag weg en dezelfde dag terug.
Ja wordt zeker feesten..quote:Op maandag 26 juni 2006 19:42 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ja wordt feesten heWij zitten in Appartementen Ariane.. jullie?
Toen ik vorig jaar naar zo'n beach flirt ben geweest waren we ¤ 10,- per kaartje kwijt valt wel mee dus echt wel chille sfeer bij die feestenquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:34 schreef vanBnaarC het volgende:
Dit jaar de lineup van Star Beach:
LETOP alle feesten duren maar van 20.00 tot 0.00:
Feesten waren verleden jaar 20¤ per kaartje, dat is best veel geld voor 4 uurtjes. Ik ben er toen heen gegaan omdat mijn andere vrienden er ook heen wilden. Deze dj's kan je net zo goed in Nederland bezoeken voor veel minder geld.
De White party's zijn wel erg leuk. De schuimparty's daarin tegen vallen vies tegen. Je hebt heel weinig schuim en pas om 23.00 komt het schuim en het komt niet hoger dan tot aan je knieen:
28th of June
TMF ON TOUR
TMF own deejays
5th of July
OPENING PARTY "BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Chuckie, Guest DJ: Benny Rodrigues
Mc: Gee
12th of July
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Chuckie, Guest DJ: Real el Canario and Madskillz
19th of July
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Cliuckie, Guest DJ: Ricky Rivaro
26th of July
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Benny Rodrigues, Geust DJ: Marco V
2nd of Aug.
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Jean, Guest DJ: Roog
9th of Aug.
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Chuckie, Guest DJ: Erick E
16th of Aug.
"BEACH FLIRT 2006"
Resident: Dj Real el Canario, Guest DJ: Roog
23rd of Aug.
CLOSING PARTY ""BEACH FLIRT ""
Resident: Dj Chuckie, Guest DJ: Ricky Rivaro
Nee zuipen alleenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:36 schreef MrD het volgende:
Weet iemand of er ook nog veel andere dingen te doen is? Watersport ofzo? Wakeboarden, enz enz.. Iemand tips? bedantk! Wij gaan met 4 personen!
Check www.kreta.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:36 schreef MrD het volgende:
Weet iemand of er ook nog veel andere dingen te doen is? Watersport ofzo? Wakeboarden, enz enz.. Iemand tips? bedantk! Wij gaan met 4 personen!
Mwah veel discobars zijn erquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:23 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Hebben de bars de overhand op de disco's of is het omgekeerd....
niet alleen de "doorgewinterde" kreta-ganger weet dit. Dit doen ze in ik denk 25% van de tenten op Kreta. Ik vind het een klotesysteem, want dan zit je op een gegeven moment met lauw bier in je klauwen. En ik vind een tent goed als de sfeer ok is en de muziek ook goed is, niet of het bier goedkoop is...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:18 schreef DennisMaaike het volgende:
[..]
De doorgewinterde kreta-ganger weet dat je dan in de verkeerde tent zit. Bij veel tenten kennen ze een "happy-hour all night long". Dat houdt in dat je 1 bier bestelt en er dan 2 krijgt (ook als je daar dus niet om gevraagd hebt). Dus bij bijv. Havana, Tiger & Mouragio ben je zo 2,50 per fles kwijt.
Verder kennen veel terassen de "Big Beer": halve liter tapbier (meestal Mythos) tussen de 1,50 en 2,50 EUR
Dat businessclas is gewoon standaard volgens mij. Dus idd een krantje en een lunchpakketquote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef Yankee_One het volgende:
Gister de tickets en alles gehaald.
Vliegen we businessclas met Arkefly
En we zitten met zn 2en in een kamer met 3 bedden
Vooral dat businessclass vind ik vreemd, iemand die weet of dit bij Arkefly ook daadwerkelijk wat uitmaakt. Krijg je bijv een krantje en eten tijdens de vlucht?
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef Yankee_One het volgende:
Vooral dat businessclass vind ik vreemd, iemand die weet of dit bij Arkefly ook daadwerkelijk wat uitmaakt. Krijg je bijv een krantje en eten tijdens de vlucht?
quote:Onze Business Class
De belangrijkste service aspecten van de Business Class (alleen Boeing 767-300ER) zijn de volgende:
- Exclusieve Check-in balie, zowel op Schiphol als in het buitenland (indien aanwezig).
- Separate cabine voor in het vliegtuig.
- Ruime en comfortabele Business Class stoelen met voetensteun (12 in totaal) waarbij de afstand van rugleuning tot rugleuning ongeveer 104 cm (41 inch) bedraagt.
- De stoelindeling is 2-2-2 (2-stoelen raamzijde) / gangpad / 2-stoelen (middensectie) / gangpad / 2-stoelen (raamzijde).
- Welkomstdrankje (champagne of verse Jus d'orange) aan boord voor vertrek.
- Gratis hoofdtelefoon voor Audio & Video programma.
- Gratis ArkeFly Amenity Kit (met o.a. sokjes, eye-shade, tandenborstel etc.).
- Gratis kranten en magazines aan boord.
http://www.arkefly.nl/ark(...)85Q8zB2GR!1009196967
bij arke fly heb je 3 verschillende classes, tourist class ( vergelijkbaar met economy class) comfort class, (heb je eigen incheck balie op schiphol en extra beenruimte, aanrader!) en business class.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef Yankee_One het volgende:
Gister de tickets en alles gehaald.
Vliegen we businessclas met Arkefly
En we zitten met zn 2en in een kamer met 3 bedden
Thanks voor de info!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:54 schreef Ferdii het volgende:
eergister terug gekomen van chersonissos. echt super toffe week gehad.zat met 4 vrienden op star beach village.
NRG is idd dicht, of die nog open gaat weet ik niet (op de deur hangt een bord dat ze verhuist van naar vondutch, een coctail/lounge bar tegenover het hof van holland.)
copa cabanna was niet zoveel aan vond ik, erg rustig vergeleken met de rest van de tenten.
erg veel grote clubs waren er niet. grootste is denk ik amnesia, aan het begin van de boulevard.
taxi's van star beach village naar het centrum ( of andersom) kosten 5 euro.
als je een auto wilt huren, doe het dan niet bij het bedrijf tegenover star beach village, hebben we erg slechte ervaring mee gehad. (auto meegegeven in zeer slechte staat, halverwege klapband gehad doordat er een groot ei op zat vanaf het begin van de weg. (kwamen we pas halverwege achter).
andere leuke tenten zijn amnesia (dance/trance)
hof van holland (holland party muziek)
havanna (een scandinavische bar waar alle vrouwtjes bezopen zijn en tof personeel rondloopt binnen in de tent is geen zak aan, op het terras is het wel tof (doe de groetjes aan marleen (vraag of ze "als ik boven op de dom" kan meezingen dan weet ze wel wie ik ben) , een klein blond meisje wat het terras bedient, ze komt uit brabant
)
ik ben alleen nog op zoek naar een nummer wat vaak gedraait werd in het hof van holland.
de text was iets van "we gaan los los los, in chersonissos"
als iemand die heeft plz let me know
die tent tegenover star ebach is geen aanrader iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Thanks voor de info!Wij waren van plan om een autootje te huren, maar dat doen we dus niet daar!
klopt slim is vooraf een aantal foto's te maken van slechte plekken op de auto zodat je daar later geen gezeik kan mee krijgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:39 schreef rameijer het volgende:
In Griekenland, als je een auto huurt, altijd VOOR het meenemen en VOOR het inleveren altijd SAMEN met de verhuurder een rondje om de auto maken...
En als ik dat zo hoor, mij teveel Nederland(er)s daar...Maar goed, smaken verschillen
wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef rameijer het volgende:
Je zal maar per ongeluk iemand invalide rijden en niet goed verzekerd zijn...![]()
![]()
Eensch!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:48 schreef keijz het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor opmerkingNet alsof het minder erg is als je wel verzekerd bent
quote:
Met welke maatschappij ga je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef Ace1 het volgende:
Ik over precies een week! Ik ga de 12e.. vliegtuig 18:15.
Sunweb vakanties,,, met transavia dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met welke maatschappij ga je?
Wij gaan namelijk ook de 12de weg, maar ik hoop echt niet dat we om 18.15 gaan vliegen. Wat een kuttijd is dat![]()
ik vlieg de 10e om 19.45 weg, compleet kansloos dus. kom je daar om 1 uur in je hotel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:51 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Sunweb vakanties,,, met transavia dus.
18:15 is idd een kuttijd.... Terugweg vliegen we om 23:30... dat is wel beter
arke fly zeker?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vlieg de 10e om 19.45 weg, compleet kansloos dus. kom je daar om 1 uur in je hotel.
ff douchen en de stad in natuurlijk![]()
terug vliegen we ergens laat in de avond.
Relaxed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef Anousie het volgende:
Vandaag over 2 weekjes!! Zon, Zee en Strand![]()
Wij gaan de 23e met zn zessen richting Hotel Eriquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hej
Vandaag wordt er als het goed is geboekt. We gaan met 10 of 11 man naar Chersonissos, Hotel Eri.
Iemand ervaringen met Hotel Eri? En is Hotel Eri hetzelfde als Hotel Eri Beach of Hotel Eri Village? Hotel Eri Palace is in ieder geval wat anders
Ik ga om 5:20 naar Irakleio, en ga om 23:55 weer wegquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef Remzerrr het volgende:
Komende maandag 10 juli om 5:05 vlieg ik met nog 4 mensen naar Heraklion
Rond 07:00 vliegen er nog 3 vrienden heen
Een weekje later om 23:45 terug naar Amsterdam.
Ja tochquote:
Yep, ik ben er trots opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Ja tochoptimaal genieten heet dat
Athlon heeft trouwens ook supervette vliegtijden
Ik zou vorige week donderdag om 23.55 uur van Iraklion naar Schiphol vliegen (met Arkefly), maar dat werd uiteindelijk 04.15 uur vrijdagmorgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ga om 5:20 naar Irakleio, en ga om 23:55 weer weg
Ben je in ieder geval op tijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef Kozzmic het volgende:
Overigens is de vertrektijd van het vliegtuig 0.45 uur. Op de officiële papieren maakt men daar om de een of andere reden 23.55 uur van.
ja ikquote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug!!
Het management van Star Beach heeft lopen kutten met het vrijgeven van appartement aan verschillende reisorganisatie, waardoor er tot 3x toe over het maximale aantal is geboekt. Iets meer dan dubbel dus, maar goed we kunnen alsnog naar chersonissos en hoeven godzijdank niet naar turkijequote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:06 schreef The_Yellowman het volgende:
dat in star-beach is niet echt goed geregeld hoorde ook al dat 4 kennisen paar dagen van te voren gehoren hebben gekregen dat er nogal wat dubbel geboekt was dus die moesten naar turkije ineens.. wordt je ook niet echt vrolijk van lijkt me.. maaaaaaar over 11 dagen gaan we los in sos!
ik zit vanaf morgen 11 dagen in Eri Palace. Tja, het hotel ligt op een heuvel ongeveer een kilometer uit de stad. Dit hotel was niet onze eerste keus, omdat het niet echt lekker bereikbaar is, maar ja, taxi's rijden er zat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:53 schreef debofantastico het volgende:
Wel verdomme, krijgen we net bericht dat we niet terecht kunnen op starbeach (te veel boekingen) we hebben verdorie al in december geboekt en krijgen vier dagen voor vertrek bericht hierover.
Aangeboden wordt een verblijf in hotel Eri Palace, heeft iemand ervaring mee?
Daarnaast krijgen we per persoon ¤50 terug en toegang tot starbeach, ook mogen we dan gebruik maken van het all-inlusive arrangement. Is dit een goed aanbod? Of moeten we, zoals we zelf denken, proberen hier meer uit te slepen
je vliegt half 5?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:57 schreef cunoh het volgende:
Ik ga morgen naar Chersonissos tot en met 25 juli! heb er zin in!! om half 5 vertrekken we geloof ik, en dan komen we om 11 uur ongeveer aan in Chersonissos, gelijk stappen dus!!![]()
dit is echt complete onzin.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je vliegt half 5?
edit: is het trouwens gebruikelijk om 3/4 broeken aan te doen bij het uitgaan. ik ben het niet van plan, maar wil het toch ff weten
Geen idee waar het op slaat maar in Blanes mocht dat idd niet nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:28 schreef WL het volgende:
Waar slaat dat nou op... ik kan geen reden bedenken waarom 't niet zou mogen. En korte broeken maggen dan ook zkr niet?
Mag je met korte broek of 3/4 broek uit? Of moet dat per sé met een lange broek? Hoe moet je er sowieso uitzien bij het uitgaan?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben een paar keer naar Blanes geweest en daar werden er vaak lui geweigerd als ze 3/4 broeken aan hadden, dus zal dat hier ook wel zo zijn, denk ik.
kom je nooit buiten ofzo?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mag je met korte broek of 3/4 broek uit? Of moet dat per sé met een lange broek? Hoe moet je er sowieso uitzien bij het uitgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |