Ja, want als je jonger geweest was had je de muziek uit de jaren '60-'70 niet zo meegemaakt dat je daarbij aan nostalgie denktquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef rameijer het volgende:
Ja, die goude oude jaren '90![]()
Ben ik nou echt zo'n ouwe lul als ik bij nostalgische muziek denk aan de jaren '60-'70?![]()
![]()
Tja.. wáár zat je op het terras? Dat maakt veel verschil. Vorig jaar rond deze tijd met school naar Athene en omgeving geweest voor een week. Was ook erg mooi. Op veel verschillende plekken gegeten/op het terras gezeten. Haast overal kreeg je halve liter flessen Heineken. Zat je middenin Athene op een terras, betaalde je 7 euro. Zat je ergens iets buiten Athene, had je een halve liter Heineken voor 1,50! Maakt erg veel verschilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Mythos is anders ook best te zuipen en daar betaalde ik vorig jaar op het terras 2 euro voor een pul
Ik zou net heel blij zijn met zulke vliegtijden ja... vorig jaar naar Turkije kwamen we daar om 1 uur snachts aan en om half 8 smorgens ging onze bus terug naar het vliegtuig. Dan verspil je verdomme 2 dagenquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:13 schreef AnnekeM het volgende:
Ik ga van 23 juni - 3 juli naar Kreta. Niet naar Chersonissos, maar Analypsi. Een plaatsje net buiten Chersonissos.
Wel rotvliegtijden met Transavia. Hebben jullie daar ook last van? Om 07:00u 's morgens vliegen en op dag van vertrek om 22:15u weer van Heraklion om dan 4 juli om 01:00u weer op Schiphol te landen. In principe zijn het mooie vliegtijden omdat wij 11 dagen vakantie volledig benutten, alleen zijn mijn vriendin en ik beide afhankelijk van het openbaar vervoer. Dan is het wel lullig om om 07:00u te vertrekken en 01:00u weer aan te komen. Kunnen we 2x de hele nacht wachten.
Schipholtaxi is ons nèt te duuromdat we naar het noorden van 't land moeten.
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:41 schreef rameijer het volgende:
Ja, die goude oude jaren '90![]()
Ben ik nou echt zo'n ouwe lul als ik bij nostalgische muziek denk aan de jaren '60-'70?![]()
![]()
Volgens kreta.nl is de NRG en nog 2 andere dichtquote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo dicht?
De NRG klopt als ik het op een ander forum las. Ze gaan verbouwen. Die twee anderen weet ik niet, maar zou dan ook wel kunnen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef michelc85 het volgende:
[..]
Volgens kreta.nl is de NRG en nog 2 andere dicht
Dat dacht ik eerst ook, maar uiteindelijk zijn we bijna elke dag naar Starbeach geweest, omdat je bijna nergens anders fatsoenlijk aan het strand kan liggen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En ik ben ook niet van plan 24-7 op Starbeach te zitten. Misschien eens een kijkje nemen, maar ik verwacht niet dat ik er heel veel zal zitten.
Klopt.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:19 schreef michelc85 het volgende:
Is er al iemand terug van chersonissos die kan bevestigen dat er 3 discotheken dicht zijn ????
De doorgewinterde kreta-ganger weet dat je dan in de verkeerde tent zit. Bij veel tenten kennen ze een "happy-hour all night long". Dat houdt in dat je 1 bier bestelt en er dan 2 krijgt (ook als je daar dus niet om gevraagd hebt). Dus bij bijv. Havana, Tiger & Mouragio ben je zo 2,50 per fles kwijt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef Blik het volgende:
enige nadeel is hoe duur alles is. Biertje is 3 a 4 euro
Makkelijkste manier om Samaria kloof te doen: boeken bij reisbureautje. Ongeveer 50 euro p.p.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Iemand bekend met de Samaria-kloof?
Wij zitten in het Star beach hotel en vragen ons af of je er makkelijk naar toe kunt rijden (wij huren een auto) en dan zonder begelijding en/of gids daar kan lopen? Hoe lang loop je er ongeveer over?
En als je aan het eind bent, sta je dan weer op het beginpunt of moet je dan een taxi nemen om weer terug te komen bij de plaats waar je je auto neer hebt gezet?
Hierzo, 26 juli tm 6 aug.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug!!
nog meer mensen rond die tijd???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |