Lol. Hier wel, maar niet in Chersonissosquote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef keijz het volgende:
[..]
kom je nooit buiten ofzo?
je weet toch wel hoe je eruit moet zien bij het uitgaan??
geen Belgen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
je ziet in chersonissos idd veel nederlanders, (gok 75-85%) daarnaast een aantal ieren, zweden, noren en een paar verdwaalde italianen en zwitsers.
engelsen zie je eigenlijk niet, die zitten allemaal in malia, een plaatsje oosten van chersonissos.
ook duitsers heb ik er niet gezien
sneller zuipen !quote:Op zondag 2 juli 2006 12:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind het een klotesysteem, want dan zit je op een gegeven moment met lauw bier in je klauwen.
Met welke reisorganisatie? Ik ga morgen over 2 weken.. maar ik weet nog niet wat mijn vliegtijden zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef debofantastico het volgende:
morgenochtend 620uur vlieg ik naar Griekenland, 12 dagen plezier, whoehoe!!
Nu nog maar hopen dat het goed komt met het hotel....
Vriend van mij is meerdere keren in korte broek uitgegaan, alles kan daar hoor, eigenlijk zijn er geen kledingvoorschriften...quote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Lol. Hier wel, maar niet in ChersonissosHier hoef niet in korte broek aan te komen. Kan dat daar wel? Dat bedoel ik meer
Er is toch meer een jongeren-lal publiek daar, terwijl je hier helemaal gek wordt van kledingvoorschriften.
Apart vorig jaar waren er heel veel Engelsen en ook natuurlijk heel veel nederlanders ik denk 50 procent nederlanders vorig jaar , het lijken er meer maar geloof er nix van dat het 85 procent is hoor haha.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die tent tegenover star ebach is geen aanrader idd
we waren eerst van plan om daar een megane cabrio en een peugeot 306 cabrio te huren. dag van tevoren naartoe geweest, gevraagd of all inclusief verzekering mogelijk was, was allemaal geen probleem.
dus wij volgende dag daar natoe om die auto's op te halen, horen we ineens die 2 auto's niet all inclusief te verzekeren zijn en dat er 1300 euro eigen risico aanzit. natuurlij kzaten we daar niet op te w8ten en hebben we die 2 auto's niet genomen maar een vitera (jeep) en fiat punto cabrio.
naja klapband gehad met de punto. band vervangen voor een thuiskomertje, ruzie achteraf met die gasten van dat verhuur bedrijf omdat we volgens hun te hard hebben gereden met die auto " anders kan de band nooit kapot gaan" (zat een gat van 10 centimeter op, kan je mij niet vertellen dat dat door de weg komt, moet dus al iets met die band aan de hand zijn geweest).
(verder deden alle lichten het niet van bijde auto's, schokdempers lek van de punto, dak wat niet meer dicht kon, neit goed uitgebalanceerd en een stuur dat links veel zwaarder stuurt dan rechts.
4 dagen later lopen we langs die tent, zien we daar die punto daar staan met een groot bord erop " FOR RENT" en dat zelfde thuiskom bandje
geen goede tent dus
star beach is trouwes wel erg tof om een keer naar toe te gaan, altijd druk daar, hele dag door een dj die muziek draait, veel te doen kwa watersport dingen etc
je ziet in chersonissos idd veel nederlanders, (gok 75-85%) daarnaast een aantal ieren, zweden, noren en een paar verdwaalde italianen en zwitsers.
engelsen zie je eigenlijk niet, die zitten allemaal in malia, een plaatsje oosten van chersonissos.
ook duitsers heb ik er niet gezien
Vage tijd heenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:57 schreef Anousie het volgende:
19 juli tot 2 aug![]()
Heenweg 19:25 uur terugweg 23:55 uur
Idd rare tijden maar ja. schilt dat we er 15 daagjes zijn. en gaan dan idd meteen t nachtleven ontdekkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:59 schreef Mdk het volgende:
[..]
Vage tijd heenHebben wij ook al.. 20 juli om 18:00.
Maar goed.. als je daar dan aankomt kan je gelijk het nachtleven ontdekken
Koffer in je kamer neergooien en gaan![]()
Dan ben je echt genaaid.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef ioor het volgende:
wij gaan 12 dagen, maar heen vliegen we om 16.45 en terug om 11.30, dus eigenlijk 2 dagen kwijt.
Wij vorig jaar om 17.15 door en om 7.30 terug , dat zijn pas klote tijdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dan ben je echt genaaid.
Daar zou ik zeker wel een klacht over indienen want zulke tijden slaan nergens op.
Je bent wel geinteresseerd in je vakantie hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:55 schreef jaspah het volgende:
ha! ik ga de 20e
kheb geen idee in welk hotel ik zit maar i dont care
wie gaan er nogmeer tussen 20 en 28 juli?
alsk maar kan slapen vind ik het primaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent wel geinteresseerd in je vakantie he
Misschien kan dat wel niet in jouw "hotel"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:07 schreef jaspah het volgende:
[..]
alsk maar kan slapen vind ik het prima
dan slaap ik wel bij iemand anders hèhèquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Misschien kan dat wel niet in jouw "hotel"![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:51 schreef OldSchoolFool het volgende:
Zijn dr nog andere dingen op Kreta te beleven dan t doornemen van de vliegtijden?![]()
ik ga van 23 tot 31 juliquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:55 schreef jaspah het volgende:
ha! ik ga de 20e
kheb geen idee in welk hotel ik zit maar i dont care
wie gaan er nogmeer tussen 20 en 28 juli?
jij ook! luuk! haha nou dan zie ik je wel opt strandquote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe laat vlieg je? Toevallig ook geboekt bij Gogo tours?
Huur gewoon voor een week een scootertje. Is nog fun ook en je bent veel flexibeler. Rijbewijs vraagt niemand naar, wel helmpie op doen voor de cops.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:05 schreef Tito het volgende:
Hee mensen, ik heb zaterdag nog een last minute geboekt naar kreta, helaas zat chersonissos helemaal vol, dus het is malia geworden. zijn er een beetje leuke plekken om op stap te gaan in malia of wordt het elke dag taxi naar chersonissos(wat kost dat eigenlijk??)
ga de 28ste weg. heb er zin in!
Lucky bastard. Malia weet je hoe vet kerel weet je hoe vet. Jij gaat hele goede tijden tegemoet. Chersonissos is so overrated. Kerel enjoy.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:05 schreef Tito het volgende:
Hee mensen, ik heb zaterdag nog een last minute geboekt naar kreta, helaas zat chersonissos helemaal vol, dus het is malia geworden. zijn er een beetje leuke plekken om op stap te gaan in malia of wordt het elke dag taxi naar chersonissos(wat kost dat eigenlijk??)
ga de 28ste weg. heb er zin in!
Jep, is maar 4km ofzo van elkaar. Malia = brits. Chersonissos = NLquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
NB. mocht je toch naar Chersonissos willen, met de scooter ben je er binnen 10 minuten.
Thats right.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:32 schreef OldSchoolFool het volgende:
Jep, is maar 4km ofzo van elkaar. Malia = brits. Chersonissos = NL
Yep. Britse chicks zijn t makkelijkst horizontaal te krijgen. Toppiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Thats right.
Wanneer je ranzige Engelse chicks s'avonds op straat zichzelf wil zien vingeren moet je naar Malia gaan.![]()
Op een gegeven moment hebben ze zelfs boetes ervoor uitgedeeld, was nog op het journaal paar jaar terug.
Maar je kan zeggen wat je wilt over die Engelsen, ze kunnen wel feesten in die Malia ghetto daar. Meerdere lange straten vol met tentjes,
nee bij d-reizen, vlieg 23 juli om 19:40.. jij dan ?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe laat vlieg je? Toevallig ook geboekt bij Gogo tours?
Jasper! Echt? Ga je met Frank enzo?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef jaspah het volgende:
[..]
jij ook! luuk! haha nou dan zie ik je wel opt strand
Dat eettentje is Jiannis of niet? Zo'n Griek die een tijd in NL heeft gewoont runt dat...daar kun je echt super eten voor hele goede prijzenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:23 schreef Freeflyer het volgende:
zorg voor een goed hotel met echte airco. verschillende organisaties zeggen dat er airco is maar dan blijkt het een waaier te zijn
samariakloof en lepra eiland (spinalonga) zijn een absolute aanrader
britse wijven zijn echt overal voor inmaar de zweedse wijven zijn het lekkerst
![]()
bier: drink mythos, is goed te zuipen en redelijk betaalbaar. ik ben de naam van het restaurant kwijt maar als je het water rechts hebt en je langs de haven loopt en als het ware links af slaat, schuin een pleintje oversteekt dan kom je weer op een boulevard. eerste tentje wat aan de rechterkant een terras aan zee heeft kun je errug goed eten voor acceptabele prijzen.
een reisorganisatie die uitblinkt in goedkoop is husk. kijk dan niet naar de kwaliteit van de hotels of appartementen waar je terecht komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |